Odotan tämmöistä reilua oikeudenmukaista lakia pian. Reilua kun tietää että jos varastan esim katalysaattorin ja jään kiinni niin pääni katkaistaan giljotiinilla nopeaa. Armelias nopea lähtö. Automatti irronneen pään kääntöön että saa katsella vielä hetken omaa ruumistaan mistä on pää irronnut. Se on reilua. Kun varastaa tietää mikä on loppu. Reilua.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Jos eivät varasta autoa tai katalysaattoria. Niin uusina varkauksien kohteina on jo ulkomailla alkanut autojen ajoavustimien, turvajärjestelmien käyttämien tutkat ja kamerat. Sekä Laser, Matrix LED ajovalot autojen keularakenteista.
Kannatan ideaasi varkaiden julkisesta teloittamisesta. Mutta sitä ei tule tapahtumaan koska EU kieltää kuolemantuomiot, sitten toisena syynä kristinuskon arvot joiden palvojia on paljon Suomen eduskunnassakin. - Anonyymi00002
Ylinopeutta ajaville auton pakkolunastus valtiolle.
- Anonyymi00003
Ehkä hiukan liioiteltua, mutta toisaalta tuolla systeemillä pääsisimme Persuista eroon aika pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053099Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72993- 42859
- 70795
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43583Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53565Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27490- 43483
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83480