Olen laittanut kaupungille tietoa, mutta ei heitä kiinnosta
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ei tietenkään päättäjiä kiinnosta. Täällä saa epäkohdat rauhassa rehottaa meidän veronmaksajien rahoilla. Ja sitä paitsi, siitähän olis näille päättäjille niin paljon vaivaa.
- Anonyymi00004
Ei kiinnosta koska asiaa käsittelevissä / päättäjissä jo niitä mohammédeja, ábdullahéja ja názímoita tai suomalainen nainen, jolla tällainen kontrolloiva matu-ukko...
- Anonyymi00002
Ei tietenkään, sehän on vaan hyvä että nokkela tunkeutuja keksii itse ansaitsemis keinoja. Nämäkin piestävä ja omaan maahan koko suku. Eikä enää ongelmaa.
- Anonyymi00003
mitä se haittaa tuplatulot eikä verojenmaksua
liity viisaiden joukkoon - Anonyymi00005
Ei Vantaalla löydy selkärakaa punavihreillä puuttua kun kyseessä on etninen mamu. Ainut keino puuttua on liittää Vantaa Helsinkiin.
- Anonyymi00006
Kannatetaan. Helsinki on ihan omaa luokkaansa laatua ja tasoa, Vantaakin voisi siten saada siitä edes hitusen glamouria. Mutten usko että Helsinki semmoseen liittämiseen suostuu. Se ei alenna omaa tasoaan.
- Anonyymi00007
Petos tuomio ja maasta pois
- Anonyymi00008
Yhdessä uskonnossa on syntiä, jos vääräuskoisille ei valehtele. Toisessa uskonnossa on syntiä, jos oman maan kansalaisia ei kuriteta.
- Anonyymi00009
juupa jjees puupa
- Anonyymi00010
mika velo pittaa maksa-ei meela ilakissa ole
- Anonyymi00011
Onko vain arabit??Ukrit tekee samaa..lähtevät sota maahan lomailee ja valtion maksama asunto vuokralle,,Zelen korruptio on opittu..
- Anonyymi00012
Isännöitsijälle yhteydenottopyyntö puhelimitse, kerrot siinä samalla asiasta omat tietosi. OmaVAV:n kautta netissäkin onnistuu.
- Anonyymi00013
Heka on käyttänyt jo 14
- Anonyymi00014
Hekalle on kärynnyt jo 14 airnb kohdetta
- Anonyymi00015
444
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "213769- 67672
- 40576
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513