Nyt sairastaminen onkin kallista.
Polimaksu 80e puhelimella kyselyt 30e
Parkkimaksut+ sakkomaksut päälle, jos ei osaa/ ymmärrä teknologiaa.
Joten, kuinka moni jääkin kotia kuolemaan, katsoo sen helpommaksi ratkaisuksi.
Jonot on pitkiä, vaikka koko odotushuoneessa ei olisi asiakkaan asiakasta.
Huikeeta menoa.
21
291
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki tieto on saatavilla. Oman kokemuksen perusteella voin kertoa, että kun itsestään pitää huolta, ei lääkäriä tarvita. Itse tehty ruoka ja liikunta ilman moottoreita takaa syvän unen. Ei pillereitä, ei jauheita, ei eineksiä, ei grilliruokia, ei alkoholia. Kaikki muu on salittua.
- Anonyymi00003
Elikkä elää OTSA RYPYSSÄ tosikko-elämää, etten vaan kuolisi, niinkö !
Minä ainakin nautin ja olen nauttinut esim. syömisestä, juomisesta, seksistä
musiikista jne,
Miulummin lyhyt kiihkeä elämä, kuin pitkä sairas vanhuus !!!
nimim. 69 - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
musiikista jne,
nimim. 69Minäkin nautin. Kaikesta noista. Elän silti terveellistä elämää ja olen elämäni kunnossa. Ei terveellinen elämä ja itsestä huolehtiminen tarkoita todellakaan otsa rypyssä elämistä. Päin vastoin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
musiikista jne,
nimim. 69Jokainen elää elämäänsä niin kuin parhaaksi näkee, jotkut eivät halua edes elää.
- Anonyymi00002
Siihen jääny enää mitää
- Anonyymi00004
Eiköhän tämä nyky hallitus saa aikaan joka paikassa pakko nostoja? ja lopuksi mikä on lopputulos .....ei ainakaan vauras suomi taikka valkoinen suomi....sen takaan- purran oma pikku suomi köyhä sellainen. täytyy ottaa joku pikku sprintti muutamaksi vuodeksi muualle
- Anonyymi00006
Juu, kommunisteille kaikki pitäisi olla ilmaista
- Anonyymi00016
Ja täällä vedetty taas vanha "kommunisti-kortti" esiin ... keksisit jo jotain uutta.
- Anonyymi00009
Aloittajalle kommentti. Kun pitää ittensä terveenä, rahat säästyy. Tietoa löytyy netistä googlaamalla.
- Anonyymi00010
Niitä on kuule "pilvin pimein" sairauksia jotka puhkeavat jossain vaiheessa
elämänkaarta, vaikka elät NÄENNÄISESTI kuinka terveellisesti tahansa ! - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niitä on kuule "pilvin pimein" sairauksia jotka puhkeavat jossain vaiheessa
elämänkaarta, vaikka elät NÄENNÄISESTI kuinka terveellisesti tahansa !Miten meirän suvus on osattu olla tervehiä ihan loppuhun saakka. Jottei vaan oltas osattu ellinkaaren aikaasia elämäntapoja pitää terveinä. Ei saatu keulia ruoka eikä läksyjentekoaikana. Kotona opetettu, ja opit otettu vastaha. Ei taira kotikasvatusta olla enään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten meirän suvus on osattu olla tervehiä ihan loppuhun saakka. Jottei vaan oltas osattu ellinkaaren aikaasia elämäntapoja pitää terveinä. Ei saatu keulia ruoka eikä läksyjentekoaikana. Kotona opetettu, ja opit otettu vastaha. Ei taira kotikasvatusta olla enään.
No, et sä ainakaan tuon kirjoittelun perusteella terveeltä vaikuta !
- Anonyymi00011
On se vaan tosi, että jos puhelimella kysyt jonkun 2-3 minuutin asian
niin eihän se sais maksaa yhtään mitään !?- Anonyymi00013
Suoraan verrannollista keskustelua ja valitusta parkkipaikkamaksujen kanssa. Mulle kaikki ilmaaseksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Suoraan verrannollista keskustelua ja valitusta parkkipaikkamaksujen kanssa. Mulle kaikki ilmaaseksi.
Puhelu ei vie keltään tilaa, mutta auton parkkeeraminen vie !
- Anonyymi00017
Ja lisäksi parkkimaksut sairaalaan! Mikä RÖYHKEYS!
- Anonyymi00018
Siis aikuisten oikeesti : Siellä on joku 30 min maksuton aika (ilmeisesti täsmäräätälöity takseille) mutta ei tavallinen saati HUONOSTI LIIKKUVA invalidi ehdi millään hoitaa asioitaan tuossa ajassa sen verran melkoista nousua ja huonoa suunnittelua puhumattakaan mikä matka sinne aulaan asti edes on
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siis aikuisten oikeesti : Siellä on joku 30 min maksuton aika (ilmeisesti täsmäräätälöity takseille) mutta ei tavallinen saati HUONOSTI LIIKKUVA invalidi ehdi millään hoitaa asioitaan tuossa ajassa sen verran melkoista nousua ja huonoa suunnittelua puhumattakaan mikä matka sinne aulaan asti edes on
Mitä asioita käydään Sjoen rautatieasemalla hoitamassa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mitä asioita käydään Sjoen rautatieasemalla hoitamassa?
Tässä puhuttiin keskussairaalasta ei rautatieasemasta
- Anonyymi00022
Eihän siinä tarvi mitään osata, lukija lukee rekisterinumeron automaattisesti. Riittää kun muistaa oman auton rekkarin, niin maksun voi maksaa, ja siellä pääovilla on henkilö joka auttaa sen maksupäätteen kans, jos on liian vaikiaa näppäällä.
- Anonyymi00023
Oman auton rekkarista voi ottaa kuvan, jos ei muuten muista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770