Mitä vinkkejä, neuvoja eroon? Maatila, joka puolison nimissä. Itse olen tehnyt töitä tilalla 17 vuotta. Minun nimissä ei ole käytössä mitään. Ei avioehtoa. Itse jään tyhjän päälle,koska koti, työt ym menee uusiksi ja tarvitsen uuteen alkuun pääomaa.
Maatilalla ero
7
651
Vastaukset
- Anonyymi00001
Soita ilmaiseen oikeus neuvontaan
Pääset siitä alkuun - Anonyymi00002
Sosiaali virasto auttaa myös
Älkää ikinä menkö maajussin kanssa naimissiin. Se on orjatyötä. Itsekkäitä paskiaisia- Anonyymi00004
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00003
Ei sulla mitään hätää ole kuitenkaan. Saat osuutesi. Oikeus katsoo tasapuolisesti. Kysy haluaako mies oikeutern vai sopia. Sopimalla ei tule ylim juristikuluja.
- Anonyymi00005
Jos ei ole avioehtoa eikö silloin kaikki jaeta tasan....vai koskeeko ennen avioliittoa hankittua omaisuutta.
- Anonyymi00006
Jos kerran avioehto puuttuu niin kaikkihan on tuolloin yhteistä sun tarvi kun ottaa kohtuu hintainen asianajaja joka on erikoistunu avioeroihin ni pitäs välttyä suuremmilta yllätys menoiltakin
Millä tavalla puolison nimissä?
Onko teillä avioehto, vai ovatko puolison vanhemmat sulkeneet testamentissaan sinut pois?
Se että jokin asia on jonkun nimissä ei poista asiaa, että sinulle aviopuolisona kuuluu puolet.
Vaikka kyseessä olisikin oikeasti sellainen tilanne, että esim testamentilla tai avioehdolla sinut olisi suljettu pois, kannattaa kuitenkin hakea kohtullistamista avioerossa. Jos avioehtosopimus on kohtuuton, sen piiriin kuuluvaa omaisuutta voidaan määrätä jaettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222758Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101882Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671749Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521745Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971673Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311188Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121167