Mitä vinkkejä, neuvoja eroon? Maatila, joka puolison nimissä. Itse olen tehnyt töitä tilalla 17 vuotta. Minun nimissä ei ole käytössä mitään. Ei avioehtoa. Itse jään tyhjän päälle,koska koti, työt ym menee uusiksi ja tarvitsen uuteen alkuun pääomaa.
Maatilalla ero
7
436
Vastaukset
- Anonyymi00001
Soita ilmaiseen oikeus neuvontaan
Pääset siitä alkuun - Anonyymi00002
Sosiaali virasto auttaa myös
Älkää ikinä menkö maajussin kanssa naimissiin. Se on orjatyötä. Itsekkäitä paskiaisia- Anonyymi00004
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00003
Ei sulla mitään hätää ole kuitenkaan. Saat osuutesi. Oikeus katsoo tasapuolisesti. Kysy haluaako mies oikeutern vai sopia. Sopimalla ei tule ylim juristikuluja.
- Anonyymi00005
Jos ei ole avioehtoa eikö silloin kaikki jaeta tasan....vai koskeeko ennen avioliittoa hankittua omaisuutta.
- Anonyymi00006
Jos kerran avioehto puuttuu niin kaikkihan on tuolloin yhteistä sun tarvi kun ottaa kohtuu hintainen asianajaja joka on erikoistunu avioeroihin ni pitäs välttyä suuremmilta yllätys menoiltakin
Millä tavalla puolison nimissä?
Onko teillä avioehto, vai ovatko puolison vanhemmat sulkeneet testamentissaan sinut pois?
Se että jokin asia on jonkun nimissä ei poista asiaa, että sinulle aviopuolisona kuuluu puolet.
Vaikka kyseessä olisikin oikeasti sellainen tilanne, että esim testamentilla tai avioehdolla sinut olisi suljettu pois, kannattaa kuitenkin hakea kohtullistamista avioerossa. Jos avioehtosopimus on kohtuuton, sen piiriin kuuluvaa omaisuutta voidaan määrätä jaettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks215238Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303399Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si363257Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933201Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää403123Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1152851- 682611
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1212095En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri472060Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1401906