Mitä noituutta Jeesus teki?

Anonyymi-ap

Jeesus teki ihmeitä, eli harjoitti eräänlaista noituutta, so. parantamista magialla. Jeesus lienee saaneen oppinsa esoteeriseen magiaan Intiasta, jossa vietti joitakin vuosia ikävuosinaan 13-30.

Perinteet ja seremonialliset rituaalit ovat Intiassa vielä mitä suurimmassa kukoistuksessa, vaikka länsimaat ovat ne unohtaneet. Magia ja henget asuvat meissä ja ympärillämme.

20

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jeesus harjoitti mitä mahtavinta noituutta ja sitä puolestaan eivät juutalaiset väkyleuat ymmärtäneet.

• Anonyymi00004

Akkojen puhetta, Jeesus oli Jumalan poika. Ette ymmärrä mitään.

• Anonyymi00005

Hakutulos
        ihme:ut:x
        1. Matt. 8:10 Tämän kuultuaan Jeesus ihmetteli ja sanoi niille, jotka häntä seurasivat: "Totisesti minä sanon teille: en ole kenelläkään Israelissa löytänyt näin suurta uskoa.

2. Matt. 8:27 Ja ihmiset ihmettelivät ja sanoivat: "Millainen tämä on, kun sekä tuulet että meri häntä tottelevat?"

3. Matt. 9:33 Ja kun riivaaja oli ajettu ulos, niin mykkä puhui, ja kansa ihmetteli sanoen: "Tällaista ei ole Israelissa ikinä nähty".

4. Matt. 15:31 niin että kansa ihmetteli nähdessään mykkäin puhuvan, raajarikkojen olevan terveitä, rampojen kävelevän ja sokeain näkevän; ja he ylistivät Israelin Jumalaa.

5. Matt. 21:15 Mutta kun ylipapit ja kirjanoppineet näkivät ne ihmeet, joita hän teki, ja lapset, jotka huusivat pyhäkössä ja sanoivat: "Hoosianna Daavidin pojalle", niin he närkästyivät

6. Matt. 21:20 Kun opetuslapset tämän näkivät, ihmettelivät he ja sanoivat: "Kuinka viikunapuu niin äkisti kuivettui?"

7. Matt. 21:42 Jeesus sanoi heille: "Ettekö ole koskaan lukeneet kirjoituksista: Se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, on tullut kulmakiveksi; Herralta tämä on tullut ja on ihmeellinen meidän silmissämme?

8. Matt. 22:22 Kun he sen kuulivat, ihmettelivät he ja jättivät hänet ja menivät pois.

9. Matt. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

10. Matt. 27:14 Mutta hän ei vastannut yhteenkään hänen kysymykseensä, niin että maaherra suuresti ihmetteli.

• Anonyymi00008

Jeesus oli juutalainen, kuten kaikki hänen opetuslapset. Hän saarnasi synagogassa.

• Anonyymi00002

Joh.9:6 Kuin hän tämän sanonut oli, sykki hän maahan ja teki loan syljestä ja voiteli sokian silmät loalla. Ja sanoi hänelle: mene ja pese itses lammikossa Silom, se on niin paljio kuin: lähetetty. Niin hän meni ja pesi itsensä ja tuli näkemään. Biblia (1776) oliko opaskoira mukana?

• Anonyymi00003

Joh.9:11 Vastasi hän ja sanoi: se ihminen, joka Jesukseksi kutsutaan, teki loan, ja voiteli minun silmäni, ja sanoi minulle: mene ja pese Silomin lammikossa. Ja kuin minä menin ja pesin, niin minä sain näköni. Biblia (1776)

• Anonyymi00007

Raamattu on ohjelmoinut sinun elävät aivot uudelleen, että et voi melkein enää edes ajatella itse. Toistat vain sitä mitä lukee kuolleessa kirjassa, jonka nimi on Raamattu.

• Anonyymi00006

OLet keksinyt omasta päästäsi Jeesuksen nuoruusvuosista.
      Jeesusta syytettiin, että hän Belsebulin voimalla ajoi ulos riivaajia.
      Niin on maailma syyttänyt Jeesuksen opetuslapsia.

• Anonyymi00009

Joh.9:15 Niin kysyivät taas häneltä Pharisealaiset, kuinka hän näkönsä saanut olen. Hän sanoi heille: hän pani loan minun silmäini päälle, ja minä pesin, ja näen. Biblia (1776) t

• Anonyymi00010

Joh.9:14 Ja se oli sabbatin päivä, jona Jesus teki loan ja avasi hänen silmänsä. Biblia.

• Anonyymi00011

1 Kor.13:4 Rakkaus on pitkämielinen ja lempeä; rakkaus ei kadehdi, mutta naapurin uusi grilli panee sydämen huojuvaiseksi. Biblia (1776)

• Anonyymi00012

Jeesus teki savesta ja syljestä tahtaan ja hieroi sitä sokean silmiin. Sokea parani.

• Anonyymi00013
      UUSI

Todennäköisesti juutalaista, kabbalistista syvemmän tason magiaa - sitä samaa kuin esimerkiksi Salomo joka rakennutti temppelin demonien avulla.

• Anonyymi00014
      UUSI

Jos Jeesus oli intian noituuden voimalla parantanut, se olisi nytkin mahdollista kaikille.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei. Jeesus On Suurempi näitä luotuja olentoja ja henkivaltoja.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kerran Jeesus ajoi ulos riivaajan, joka oli mykkä. Kun riivaaja oli lähtenyt, mykkä mies alkoi puhua, ja väkijoukot hämmästyivät. Muutamat sanoivat: ”Beelsebulin, riivaajien päämiehen, avulla hän ajaa ulos riivaajia!” Toiset taas tahtoivat panna hänet koetukselle ja vaativat häneltä merkkiä taivaasta. Mutta Jeesus tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: ”Jokainen valtakunta, joka riitaantuu itsensä kanssa, tuhoutuu, ja talo kaatuu talon päälle. Jos siis Saatana riitaantuu itsensä kanssa, kuinka hänen valtakuntansa voi pysyä pystyssä? Tehän sanotte minun ajavan riivaajia ulos Beelsebulin avulla. Jos minä ajan riivaajia ulos Beelsebulin voimalla, kenen voimalla teidän lapsenne sitten ajavat niitä ulos? Sen tähden he tulevat olemaan teidän tuomareitanne. Mutta jos minä ajan riivaajia ulos Jumalan sormella, silloinhan Jumalan valtakunta on tullut teidän luoksenne. Kun väkevä mies aseistettuna vartioi kartanoaan, hänen omaisuutensa on turvassa. Mutta kun häntä väkevämpi hyökkää hänen kimppuunsa ja voittaa hänet, tuo väkevämpi riisuu hänet kaikista aseista, joihin hän luotti, ja jakaa häneltä riistämänsä saaliin. Joka ei ole minun kanssani, on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.” ”Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, se kuljeskelee vedettömillä seuduilla etsien lepopaikkaa mutta ei löydä. Silloin se sanoo: ’Minä palaan asuntooni, josta lähdin.’ Kun se tulee, se löytää asunnon lakaistuna ja järjestettynä. Silloin se käy hakemassa seitsemän muuta henkeä, jotka ovat pahempia kuin se itse. Sisään päästyään ne jäävät sinne asumaan. Ja sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ei täällä jaksa kukaan lukea näitä tekstejä, hieman väsynyt ja silloin kun on jotain sanottavaa ei ketään ole lähettyvillä tai ajatuksenkaan päässä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Kauniita uskomuksia oletuksia joihin halutaan kuvitella jeesuksen pystyneen kukin luulkoon mitä haluaa ei kukaan pysty todistamaan moista koskaan edes olleen ei ollu maailman laajuisesti tunnettu eläessään

• Anonyymi00019
        UUSI

Et taida olla kovin tunnettu, mutta julistat silti suuria kuvitelmiasi koko mailmalle !

Mistä sait noin suuret luulot?
        Isänkö kupeista sait vaiko ravikansan ryyppäjäisistä @#

• Anonyymi00020
      UUSI

Harhaoppia se on, että Jeesus jonkin intialaisen opin mukaan paransi ihmisiä. Jos olisi niin tehnyt, niin sitä tehtäisiin yhtä laajassa mitassa ja kaikki haluaisivat sitä oppia ja toteuttaa.

Harhaoppisten löpinöitä intialaiset opit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      180
      10842
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      87
      10309
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5739
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      180
      4574
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3056
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      3045
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      39
      1853
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1438
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1280
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1204
    Aihe