”Mutta älä sinä siihen suostu, sillä viidettäkymmentä miestä heidän joukostaan on häntä väijymässä, ja he ovat vannoneet valan, etteivät syö eivätkä juo, ennenkuin ovat tappaneet hänet. Ja nyt he ovat valmiina ja odottavat sinun suostumustasi."
Apt 23:21
Apostoli Paavalia vainottiin jo hänen eläessään
53
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mutta älä heitä tottele; sillä enempi kuin neljäkymmentä miestä väijyy häntä, jotka ovat heitänsä sadattaneet, ei ennen syövänsä eikä juovansa, kuin he hänen tappaisivat: ja he ovat nyt valmiit odottamassa sinun lupaamistas.
- Anonyymi00002
Gör dem nu icke till viljes häri; ty mer än fyrtio av dem ligga i försåt för honom och hava med dyr ed förpliktat sig att varken äta eller dricka, förrän de hava röjt honom ur vägen. Och nu äro de redo och vänta allenast på att du skall bevilja deras begäran."
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Gör dem nu icke till viljes häri; ty mer än fyrtio av dem ligga i försåt för honom och hava med dyr ed förpliktat sig att varken äta eller dricka, förrän de hava röjt honom ur vägen. Och nu äro de redo och vänta allenast på att du skall bevilja deras begäran."
But do not thou yield unto them: for there lie in wait for him of them more than forty men, which have bound themselves with an oath, that they will neither eat nor drink till they have killed him: and now are they ready, looking for a promise from thee.
- Anonyymi00004
Eikä hänestä eläessään koskaan tullut apostolia.
- Anonyymi00008
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut oikeata opetusta. Joutui keksimän omia oppejaan, joilla yritti käännyttä ihmisiä Kreikan Korintossa.
Juurikaan muualla häntä ei pidetty apostolina.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut oikeata opetusta. Joutui keksimän omia oppejaan, joilla yritti käännyttä ihmisiä Kreikan Korintossa.
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.Minusta vaikuttaa siltä, että mopo karkasi käsistä jo Uuden testamentin kaanoniin päätyneiden kirjoitusten varhaisten latinankielisten käännösten syntyessä. Jo latinankieliset käännökset perustuivat roomalaisiin tulkintoihin ja kadottivat monimerkityksisistä sanoista oikeat tulkinnat. Niitä ei ole käännöksissä. Nyt sitä sitten luetaan kreikankielistä alkutekstiä ja ihmetellään, miten paljon voi käännöksillä mennä metsään ja rakentaa vääriä käsityksiä aidoista israelilaisista. Mutta olihan siinäkin jo noin 400 vuotta aikaa välissä, niin että roomalaisilla ei ollut aavistustakaan siitä, mitä oikeasti oli tapahtunut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.Jotain sietämättömän totuudellista apostoli Paavalissa on, että olet ( TS ) valinnut loppuelämän ( jo noin 20 vuotta ) tehtäväksesi jatkaa noiden Paavalin aikalaisten vainomurhaajien missiota.
Muuten, et sinä mikään edesmennyt ole. Valheesi kyllä Jumala tietää. Hän näkee sinun touhusi.
- Anonyymi00005
Nyt samat vainohenget rienaavat Paavalia, mutta niiden harmiksi apostoli Paavali on jo Herran Jeesuksen luona.
”Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.”
2 Tim 4:8 - Anonyymi00006
Luopuessaan yhdestä käskystä suomalainen lainsäätäjä osallistuu 613 ohjeen hylkyyn. Lihasta on turha vääntää lakeja kenellekään https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a853d0c5-74a7-468b-a277-28fb74f2523e
- Anonyymi00007
Paavali oli vaarallinen mies, jolla oli Roomanvallan lupa tappaa ihmisiä, jos he ovat uhka Roomanvallalle.
Fyysisesti voimakas, harrasti nyrkkeilyä, mikä oli siihen aikaan tappolaji. Mitään nyrkkeilyhanskoja ei käytetty.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.- Anonyymi00011
Apostoli Paavali oli todellakin vaarallinen mies, mutta vain Saa-tanan mielestä, sillä apostoli Paavalin lähetystyön runsaiden hengellisten hedelmien lisäksi olemme mekin ja miljoonat muut kaikkialla maailmassa kaikkina aikoina jKr saaneet ravita itseämme ja rakentua Jumalan Hengen vaikuttamista apostoli Paavalin kirjeistä, jotka muodostavat Uudesta Testamentista huomattavan osan.
Kiitos Jumalalle apostoli Paavalista! - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Apostoli Paavali oli todellakin vaarallinen mies, mutta vain Saa-tanan mielestä, sillä apostoli Paavalin lähetystyön runsaiden hengellisten hedelmien lisäksi olemme mekin ja miljoonat muut kaikkialla maailmassa kaikkina aikoina jKr saaneet ravita itseämme ja rakentua Jumalan Hengen vaikuttamista apostoli Paavalin kirjeistä, jotka muodostavat Uudesta Testamentista huomattavan osan.
Kiitos Jumalalle apostoli Paavalista!Aamen!
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiitos Jumalalle apostoli Paavalista!Paavali sai Saatanan enkelin matkaoppaakseen koko lopun elämän ajaksi.
"The messenger of Satan" -nimisen henkiolennon. (King James)
Pyhä Henki ja Saatanan enkeli ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Demoni laittoi molemmat Saulit hurmostilaan.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Paavali sai Saatanan enkelin matkaoppaakseen koko lopun elämän ajaksi.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui hurmoksissa kotonaan.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.Tätä samaa mantraa sinä, Tepe oletkin hokenut jo pitkää, vuosikymmentolkulla. Siksi sinut onkin helppo tunnistaa, vaikka et enää voikaan kirjoittaa rekisteröityneenä. Jumala näkee touhusi.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tätä samaa mantraa sinä, Tepe oletkin hokenut jo pitkää, vuosikymmentolkulla. Siksi sinut onkin helppo tunnistaa, vaikka et enää voikaan kirjoittaa rekisteröityneenä. Jumala näkee touhusi.
Tottakai Jumala näkee "Tepen" touhut, onhan hän ollut Jumalansa/Jeesuksensa hoivissa lähes 4 vuotta, varmaan ovat kerenneet tutustua hyvinkin toisiinsa.☺️😇
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tätä samaa mantraa sinä, Tepe oletkin hokenut jo pitkää, vuosikymmentolkulla. Siksi sinut onkin helppo tunnistaa, vaikka et enää voikaan kirjoittaa rekisteröityneenä. Jumala näkee touhusi.
Turhaan Tepe myyräntyötään tekee…
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Turhaan Tepe myyräntyötään tekee…
Vaikka itkisit niin Teuvo on Taivaan kodissa Jeesuksensa kanssa ja siellä pysyy.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vaikka itkisit niin Teuvo on Taivaan kodissa Jeesuksensa kanssa ja siellä pysyy.
ONNITTELUT TEUVOLLE, OLET PÄÄSSYT PERILLE VOITTAJANA!
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Paavali sai Saatanan enkelin matkaoppaakseen koko lopun elämän ajaksi.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.Voi miten mieletön vääristelijä sinä oletkaan Teuvo!
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kun kaikki asiat pitää kuitenkin tutkia Raamatun Kirjoitusten mukaisesti, niin sen mukaan herjaajat ja valehtelijat eivät pääse taivasten vsltakuntaan, jossa Jeesus on. Minulle ihmismielipide on turha, niin myös sinun mielipiteesi, joka ei perustu lainkaan Jumalan sanaan. Käsittääkseni harrastat jatkuvasti Jumalan pilkkaa, joten sinun mielipiteesi on täysin turha. Valitan, näin on. Siksi käänny Jeesuksen puoleen ja ala etsiä Jumalan totuutta.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tottakai Jumala näkee "Tepen" touhut, onhan hän ollut Jumalansa/Jeesuksensa hoivissa lähes 4 vuotta, varmaan ovat kerenneet tutustua hyvinkin toisiinsa.☺️😇
Etkö ymmärrä, mihin valhe sinua johtaa?
Etkö ymmärrä kenen käsissä sinä rassukka olet?
”Te olette isästä perkeleestä, ja teidän isänne himoja te tahdotte tehdä. Hän on ollut murhaaja alusta, ja ei pysynyt totuudessa; sillä ei totuus ole hänessä. Kuin hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omastansa; sillä hän on valehtelia ja valheen isä.”
Joh 8:44 - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
ONNITTELUT TEUVOLLE, OLET PÄÄSSYT PERILLE VOITTAJANA!
Te olette isästä perkeleestä, ja teidän isänne himoja te tahdotte tehdä. Hän on ollut murhaaja alusta, ja ei pysynyt totuudessa; sillä ei totuus ole hänessä. Kuin hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omastansa; sillä hän on valehtelia ja valheen isä.
- Anonyymi00015
Paavali matki Korintossa vaikuttanutta Delfoin oraakkelia. Molemmat puhuivat samalla tavalla hurmoskielistä glossolaliaa, jota erityiset siihen tehtävään vihityt selittäjät yrittivät muuttaa ymmärrettävään muotoon.
- Anonyymi00016
Paavali repi ja hajotti seurakuntia, ei yhdistänyt.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen".
[Keefas on Pietarin arameankielinen nimi]
Luuk. 11:23
Jeesus: Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa.- Anonyymi00037UUSI
Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
- Anonyymi00017
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä,
Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi00018
Paavali ja monet muut tiesivät sen ihan hyvin, että Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut niitä opetuksia.
Ainoastaan Kreikan Korintossa osa kannatti Paavalia, mutta ei juurikaan muualla.
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. - Anonyymi00041UUSI
Lue Apostolien teoista, kuinka Jeesus pysäytti Saulin ( Paavalin ), pelasti hänet ja lähetti palvelukseensa.
Apostoli (kreik. apóstolos = ”lähetetty”) tarkoittaa kristinuskossa Jeesuksen valitsemaa opetuslasta, lähettilästä tai sananjulistajaa, jonka tehtävänä on viedä evankeliumia eteenpäin. Nimitys viittaa erityisesti kahteentoista opetuslapseen sekä Paavaliin, jotka toimivat ensimmäisen kristillisen sukupolven johtajina.
- Anonyymi00020UUSI
Paavali oli se, joka siellä toisia vainosi.
Oli murharyhmän johtaja, joka hyväksyi ne teot ja antoi toisten hoitaa likaisen työn.
Varmisti, että hommat tuli hoidetuksi.
Eikä se Juutalaisen Jumalanmiehen Stefanoksen murha ollut ainoa laatuaan..."silloinkin"....
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'- Anonyymi00021UUSI
Ap. t. 26:10
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta. - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.Miestä ei saatu vastuuseen teoistaan, koska nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta.
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.Näin hän teki ennen pelastumistaan.
Mutta sinähän teit aviorikoksen ”uskossa ollessasi”, eikö niin Tepe? Olethan itse kertonut haureellisesta teostasi.
- Anonyymi00024UUSI
Sekin tiedetään, että Paavalin isä rikastui Roomanvallalle tekemistään palveluksista ja sai Rooman kansalaisuuden, kuten hänen poikansa Saulus, joka kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaa kuuluisan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaisten uskontoa.
On hyvin mahdollista, että Jeesuksen kohtaama rikas nuorukainen oli Saulus Tarsolainen. - Anonyymi00025UUSI
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa nykyiset Talibaanien opit ja naisten alistaminen, mistä hän toi sen kulttuurin vaatimukset seurakuntaan.
Siksi monet miehet pitävät Paavalia omana idolinaan.- Anonyymi00026UUSI
Paavali määräsi naisille huntu- ja burkapakon ja olemaan hiljaa seurakunnassa. Naiset alistettiin ja vaiennettiin totaalisesti Paavalin oppien perusteella. Oli se julumaa touhua.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. - Anonyymi00043UUSI
Et edes sen vertaa tiedä, että islamin synty oli paljon myöhemmin kristinuskoa.
Islam syntyi 600-luvulla jKr. Arabian niemimaalla, kun profeetta Muhammad (n. 570–632) alkoi saarnata yhtä Jumalaa (Allah) saatuaan ilmestyksiä. Uskonto vakiintui, kun Muhammad siirtyi seuraajineen Mekasta Medinaan vuonna 622, mikä aloitti islamilaisen ajanlaskun (Hidžra). Islam sai vaikutteita juutalaisuudesta ja kristinuskosta, korostaen monoteismia ja sosiaalista oikeudenmukaisuutta.
Miksi siis jatkuvasti sepität valheita?
Teuvo, tee parannus valheistasi!
Käänny Jeesuksen puoleen!
Sinulla on ikäsi huomioiden enää vähän aikaa!
- Anonyymi00029UUSI
Siitä lähtien kun Saul yritti estää Jumalan lapsia julistamasta Pojan eli Mooseksen välittämää Jumalan sanaa hän sai nimekseen Paulus (=pikkuinen), koska hän teki itsestään ala-arvoisimman ja vähäpätöisimmän Israelin taivaan mittapuulla.
Jeesus sanoi: "Se joka hävittää yhdenkin näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisille, sitä pitää kutsua pikkuisimmaksi taivasten valtakunnassa." (Matteus 5:19) - Anonyymi00030UUSI
Eläessään oli pakko vainota kun kuollutta ei voi vainota tai jos vainoaa, ei sillä enää sitten ole mitään merkitystä eikä se kuolleesta tunnu vainolta. Sen ajan fariseukset eivät tietenkään voineet sietää jos lakihenkinen fariseus kääntyi Pyhän Hengen uskoon. Tietenkin häntä piti mustamaalata kuten kunnon fariseus tekee. Muutoinhan kaikki fariseukset olivat tehneet samoin, olisivat täyttynee Pyhällä Hengellä, olisivat antaneet uskon pakanoille ja jättäneet juutalaiset tavat taakseen.
Oli enemmän kuin luonnollista että Paavalia vainottiin aivan kuten fariseukset tekivät Jeesukselle.
Jos ei olisi vainottu, ei hän olisi ollut Jumalan apostoli eikä Hengellä täytetty, vaan sama fariseus kuten ennenkin.- Anonyymi00032UUSI
Sama juttu edesmenneen Teuvon vainoamisesa, erään henkilönn toimesta.
- Anonyymi00031UUSI
Oliko demarit jo silloin kiusaamassa ?
- Anonyymi00033UUSI
Jos Jeesusta ja Paavalia ei olisi vainottu ja herjattu heidän eläessään, niin silloin. kaikki juutalaiset olisivat täyttyneet Pyhällä Hengellä, olisivat uskoneet Jeesukseen ja lakihenkinen farisealaisuus olisi kuollut ja kuopattu. Silloin eivät myöskään juutalaiset olisi joutuneet vainon kohteeksi ja Jumala olisi perunut holokaustin. Hän olisi silloin varjellut kansaa, joka rakastaa Jeesusta ja Paavalia. Paavalin vainoaminen ja herjaaminen vain vankisti tietä kaasukammiohin ja oli Israelille kiroukseksi. Kuten se on yhä, sillä langettaa päälleen fariseuksen kirouksen ja Jumalan vihan. Eikä ole hyvä langeta elämän Jumalan käsiin.
- Anonyymi00034UUSI
Jos juutalaiset kokivat kovan kohtalon Jeesuksen ja Paavalin herjaamisesta ja vainoamisesta, niin ei sitä missään nimessä kannata enää jatkaa, sillä siitä ei seuraa mitään siunausta, vaan kirousta.
Jeesuksen ja Paavalin vainoaminen on kerrottu varoittavana esimerkkinä siitä mitä siitä seuraa sekä se nähty miten käy kun Jumala hylkää, kun Jumala kääntää selkänsä eikä enää suojele kansaansa. Sen jokaisen pitäisi ymmärtää.- Anonyymi00045UUSI
Aamen! Siksi syntisten, varsinkin herjaajien on käännyttävä Jeesuksen puoleen, jos aikovat päästä kadotustuomiota pakoon.
- Anonyymi00044UUSI
Tietenkin Raamattua tuntevien olisi pitänyt nähdä se, että ei juutalaisille tule käymään hyvin, että heidän Jeesuksen ja Paavalin herjaamisensa tulee maksamaan heille, he saavat siitä kirouksen päälleen ja siksi uhka 30-luvulla olisi pitänyt ottaa todesta, olisi pitänyt heti nähdä vaaran merkit eikä vasta sitten kun kaikki on jo tapahtunut. Holokausti tapahtui sen tähden ettei tunnettu Raamattua tarpeeksi hyvin, ei nähty sitä mitä seuraa jos ei seurata Jeesusta ja herjataan Paavalia.
- Anonyymi00046UUSI
Paavali sai saamansa Saatanan pahan hengen voimalla tehdä jatkuvasti pahaa.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. - Anonyymi00047UUSI
Paavali sai sisälleen Paholaisen enkelin uudeksi henkioppaakseen. Eikä sitä otettu miehestä pois ollenkaan, vaikka sitä yritti rukoilla ja anella.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi00048UUSI
Eikä se ollut mikään mykkä henki, vaan pääpirun viestinnän ammattilainen.
King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" -niminen demonihenki. - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Eikä se ollut mikään mykkä henki, vaan pääpirun viestinnän ammattilainen.
King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" -niminen demonihenki.2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
- Anonyymi00050UUSI
Vaikka Jumala ei ole sadisti, vaikka Jumala on rakkaus, niin ei kuitenkaan jätä rankaisematta pahoja tekoja ja siksi juutalaiset saivat maksaa pahat tekonsa, Paavalin vainoamisen ja herjaamisen he joutuivat maksamaan kaasukammioissa. Se tuntuu julmalta, että Jumala niin rankaisi viattomia ihmisiä, ihmisiä, jotka eivät olleet osallistuneet Paavalin herjaamiseen, mutta se olisi pitänyt avata ihmiskunnan silmät siihen ettei paha jää rankaisematta vaikka kyseessä on Jumalan valittu kansa. Ei heillekään kaikki ole luvallista.
Monet ajattelevat että holokaustin takia Jumalaa ei ole, vaan asia on juuri päinvastoin, sen olisi pitänyt pysäyttää ihmiskunta kunnioittamaan Jumalaa, lopettaa pyhien vainoaminen ja herjaaminen, koska Jumala ei katso sentään aivan kaikkea sormien läpi.- Anonyymi00051UUSI
Paavali: "Orjien on kunnioitettava isäntiään". Tähän persutuu Kristillisten hyökkäys työväestöä vastaan.
- Anonyymi00052UUSI
Paavali oli vastuussa monen ihmisten surmaamisesta, oli paha murhamies.
Murhamiehet eivät pääse taivaanporteista sisälle.
Jokainen, joka veljeänsä vihaa, hän on murhaaja; ja te tiedätte, ettei yhdessäkään murhaajassa ole ijankaikkinen elämä pysyvä.- Anonyymi00053UUSI
Ilm. 22:15
Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
Paavali ei pitänyt valehtelemista pahana ollenkaan, saatikka syntinä, jos sen tarkoitusperät ovat hyvät.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
Jesuiitat ottivat tuon periaatteen omaksi tunnuslauseekseen: Tarkoitus pyhittää keinot.
- Anonyymi00054UUSI
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Paavalin puheet ja opit tuleekin verrata oikeiden apostolien ja Jeesuksen omien oppien kanssa ja mikäli eroavaisuusia löytyy, niin Paavalin opit kannattaa laittaa hyllylle.
Näin tekivät viisaat Juutalaiset jo siihen aikaan kun Paavali kierteli eri paikoissa omia uusia oppejaan julistamassa.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p767010Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3576098Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite543424Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293159Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1901672Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os171408Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181126- 601123
Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11030Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11007