Jokaisessa suomalaisessa asuu pieni marin

Anonyymi-ap

Tuijotetaan erirotuisia, outoja ja haastetaan oikeuteen jos oman kulttuurinsa mukaan on liian kiinnostunut mutta suomalaisen empatia taulun mukaan ei.
Kyllä entisen maailmaa nähneen ministerin pitäisi ymmärtää erilaisuutta!

15

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

se on sitä demarien kaksinaamaisuutta

• Anonyymi00002

Istanbulin sopimuksen tavoitteena on muun muassa: ehkäistä ja poistaa naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja perheväkivaltaa

• Anonyymi00003

Istanbulin sopimuksen §34 velvoittaa säätämään rangaistavaksi toiseen henkilöön kohdistuvan tahallisen ja toistuvan uhkaavan käyttäytymisen, joka saa henkilön pelkäämään turvallisuutensa vaarantumista (vainoaminen)

• Anonyymi00004

Minusta Sanna ei ole toiminut rasistisesti vaan empatiataulun mukaan sekä tulkinnut väärin rakkauden osoituksia eri kulttuureissa.

• Anonyymi00005

Eivätkö persuoikeistolaiset yleensä edellytä maassa maan lakien noudattamista mutta eivät itse noudata niitä, esim. liikenteessä k Peltokangas.

• Anonyymi00006

Sanna ei ole viranomainen, jota varten ematiataulu oli heidän omassa keskuudessaan laadittu toimintatapoja varten työssään

• Anonyymi00008

Persuriikka on julistanut, ettei valtiovarainministerin työssä tarvita empatiaa vaan se on haitallista.

• Anonyymi00007

Vihaisia demari naisia kannattaa varoa huutavat tosi kovaa....myös sängyssä

• Anonyymi00009

Sari Essayahilla ja Riikalls on kovat äänet kun alkavat sitä käyttää.

• Anonyymi00010

Naisilla on äänioikeus.

• Anonyymi00014

Pitää huolehtia islammiesten panohaluista!
      Ilmari? Tytti?

• Anonyymi00016

Persuilla on puutetta ilmeisesti. Jotkut nuorisokepulaiset taisivat ehdottaa bordelleja persu- ja kepulandeille.

• Anonyymi00015

Huora on kiero kuin käärme, eikä käärmeitä kannata päästää pihapiiriin.

• Anonyymi00017

Mispuolisiakin on. Voisiko Orpoa kutsua EK:n ja SY:,n sellaiseksi?
        ..mutta ei silti sovi mennä kenenkään yksityiskotien ovisilmiä pussailemaan tai ovikelloja kilkuttelemaan jos ei ole kutsuttu ja ei tahdota päästää sisälle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe