L/over - ei täytä odotusarvoa

Anonyymi-ap

Ei sytytä, ja kolme jaksoa jaksoin katsoa putkeen odottaen, että tahti ns. paranis, mutta nämä pääosien näyttelijät ovat tosiaan puuduttavaa katsottavaa. Ja Volanen on vain yksinkertaisesti jo mulle no, no olipa rooli mikä hyvänsä. Samoin valitettavasti Kristankin ”näytteleminen” mm. kätilössä on vain jotenkin pökkelömäistä - siis jollain tapaa jäykkää. Mutta tykkäsiväthän suomalaiset Pekko Aikamiespojastakin, minä en.

10

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No aika tapahtumaköyhää on ollut tähän saakka, ja myöskin ihmettelen tuota Kristan näyttelemistä. Ilmeetötöntä tasapaksua settiä, olen kuvitellut että Hän olisi oikein tähtipro työssään, kun niin kovasti suitsutetaan joka tuutista, mutta pettymys tähän saakka. Toivotaan että nyt alkais jotain tapahtuakin.

• Anonyymi00002

Hannu-Pekka Björkman on hyvä roolissaan.

• Anonyymi00008

Björkman on yksi niistä vakionaamoista, jotka aiheuttaa allergisen reaktion heti ensi silmäyksellä.

Eipä tule kotimaisia juuri katsottua mm. tästä syystä. Toinen ongelma on lähes poikkeuksetta äänitys.

• Anonyymi00003

Ei se näyttelijöiden vika ole, mutta juoni/ käsikirjoitus on aika pökkelö ja hidas. Molemmat päähahmot on jotenkin epävakaan ja kieron oloisia, tarina ja sen varsinainen "pahis" vois olla selkeämpiä.

• Anonyymi00005

Olen eri mieltä, sarja on harvinaisen laadukas kaupallisen tv:n ohjelmistoon.
      Tässähän kehitellään draaman kaarta hyvin hienovaraisesti ja pienin juuri ja juuri havaittavin keinoin.
      Näyttelijöiden työ on harkittua ja tarkkaa eli hyvin ammattitaitoista.
      Osa katsojista on ilmeisesti tottunut ”salkkari” näytelemiseen ja helppoon ja osoittelevaan tapaan ilmaista tunteita ja tilanteita.
      Jakso kerrallaan seurataan parisuhteen romahtamista ja väkivallan uhkan lisääntymista , tämä tarina on toden tuntuinen ja myös totta monissa suomenkin kodeissa.

• Anonyymi00009

Mielestäni oli typerää että viimeisillään oleva äiti lähti yksin retkeilemään saattaen itsensä ja vauvan hengenvaaraan. Miehen kovistelu asiasta oli aiheellista.

• Anonyymi00010

"Väkivallan uhka ", juu, ehkä fyysisen väkivallan uhka vasta olemassa, mutta henkistä väkivaltaahan tuossa on ollut koko ajan.
        Itselläni alkoi neljännen jakson aikana tuntumaan aika pahalta, julmaa lähisuhdeväkivaltaa, nimenomaan henkistä.
        Omaa kokemusta ei itselläni noin rankasta suhteesta ole, mutta tunnen muutaman naisen, joilla on vaikeaa parisuhteessaan, on henkistä väkivaltaa, fyysistä väkivaltaa, pahimmassa tapauksessa molempia.
        On hyvä, että tämäkin vakava aihe on nyt taas nostettu pintaan, vaikkakin varmaan katoaa pian taas jonnekin "maton alle".
        Tuo sarja on taidokasta kerrontaa, käsikirjoitus, sekä näyttelijätyö, on hyviä. Vaikeasta aiheesta ei varmaankaan ole helppoa tehdä sarjaa tai elokuvaa, tms.

• Anonyymi00006

Todellakin kuin oikeasta elämästä, sen tunnistaa heti kun on ollut tuollaisessa parisuhteessa.

• Anonyymi00007

Jaksossa 5 Volanen huutelee aika lailla v?ttua.

• Anonyymi00011

Mutta kun sitäkin tapahtuu myös oikeassa elämässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe