Kaupungintalolle rukousaamiainen

Anonyymi-ap

Olipas mukava uutinen. Seinäjoelle kokoontuu jopa 100 päättäjää rukousaamiaiseen kaupungintalolle.

29

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Seinäjoelle sopii rukousaamiaiset kuin nenä päähän.

• Anonyymi00002

Suomen Texas tämä koko EP.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Suomen Texas tämä koko EP.

Jenkeissä Teksas houkuttelee asukkaita muualta. Asunnot ovat halvempia ja erityisesti lapsiperheet haluavat pois maallistuneimmilta seuduilta. Meilläkin todennäköisesti nähtäneen vastaavaa kehitystä tulevaisuudessa.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jenkeissä Teksas houkuttelee asukkaita muualta. Asunnot ovat halvempia ja erityisesti lapsiperheet haluavat pois maallistuneimmilta seuduilta. Meilläkin todennäköisesti nähtäneen vastaavaa kehitystä tulevaisuudessa.

Höh.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja kohta sinä heräät ja päästät kissat ulos. Otappa vähän selvää miksi Teksas houkuttelee asukkaita ja se ei ole uskonto.

• Anonyymi00011

Seinäjoella sopii koko pääkin nenään.

• Anonyymi00005

Aamuhartaus niin kuin koulussa on hyvä päivän alkajaisiksi.

• Anonyymi00006

Kumpa sinne pääsisi

• Anonyymi00007

Ennen koulussa oli aina aamuhartaus ja jos myöhästyi sai jälki-istuntoa.
      Pappi puolestaan piti uskonnon tunteja.

Nämä ajat pitää saada takaisin ja kristinuskon opetus pakolliseksi kouluihin.
      Vihaideologia Islamin harjoittaminen pitää puolestaan kieltää kokonaan.

• Anonyymi00009

Osaksi tällaista on onneksi vieläkin maaseudun sydänmailla.

• Anonyymi00010

Miksi? Eikö päättäjillä ole oikeasti parempaakin tekemistä?

• Anonyymi00012

Työaikaako ne pollupäät tuhlaa moiseen turhuuteen? Tekisivät töitään senkin ajan!

• Anonyymi00013

On osoitus korkeasta työmoraalista. Niin kuin kristityillä tulee ollakin.

• Anonyymi00014

Vai että oikein rukousaamiainen, miksei myös rukousillallinen,

15% viinin kera ... kas ku mä oon enempi tällänen ilta-virkku ?

• Anonyymi00015

Aamiaisella kaurapuuroa, kananmuna, kahvia ja vihanneksia.

• Anonyymi00016

Mielenkiintoista

• Anonyymi00017

Vanhat perinteet nykymaailmassa = hyvä juttu... Mutta näin kirkosta eronneena ateistina pidän sitä silti typeryytenä. Rukousaamianen lol..anna mun kaikki kestää.

On se silti parempi kuin uliuli allah bileet 5 kertaa päivässä.

• Anonyymi00018

Vanhat perinteet niin et pärjäisi suomessa päivääkään. Internetin incel ritarit ja niiden vanhat perinteet.. Missä on vaimo, lapsi ja kultainennoutaja? Ei mihnään, kun "kukaan ei kunnioita vanhoja perinteitä" Ei, vaan sinä et pärjää niissä raameissa. Ei niitä ennenkään voinut vaan ottaa. Piti nähdä vaivaa, piti elää muualla kuin netin ja kirjainten takana.

Aina naurattaa nämä tälläiset.

• Anonyymi00019

Sinun pitäisi löytää sisältöä elämääsi kristinuskosta.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vanhat perinteet niin et pärjäisi suomessa päivääkään. Internetin incel ritarit ja niiden vanhat perinteet.. Missä on vaimo, lapsi ja kultainennoutaja? Ei mihnään, kun "kukaan ei kunnioita vanhoja perinteitä" Ei, vaan sinä et pärjää niissä raameissa. Ei niitä ennenkään voinut vaan ottaa. Piti nähdä vaivaa, piti elää muualla kuin netin ja kirjainten takana.

Aina naurattaa nämä tälläiset.

Mulla on vaimo, kolme lasta ja vihaan internettiä eikä mulla esim ole ainoatakaan some-tiliä. Vihaan ihmisten tapaa zombien tavoin räplätä kännykkää samalla kun lapset jää huomiotta esim leikkikentillä tai ostoskeskuksissa. Olen hyvinkin perinteisiä asioita tekevä henkilö. Tekisin mitä vain jos aikaa saisi käännettyä 30 vuotta taaksepäin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sinun pitäisi löytää sisältöä elämääsi kristinuskosta.

Vitut. Olen löytänyt sisällön maailmasta, siitä mitä mun edessä on. Saanut sisällön siitä minkä kanssa voin olla vuorovaikutuksessa. Jumalien kanssa asioiminen on perin yksisuuntaista joten en todellakaan halua ankeaa sisältöä jumalilta rajoittamaan omaa elämääni.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Vitut. Olen löytänyt sisällön maailmasta, siitä mitä mun edessä on. Saanut sisällön siitä minkä kanssa voin olla vuorovaikutuksessa. Jumalien kanssa asioiminen on perin yksisuuntaista joten en todellakaan halua ankeaa sisältöä jumalilta rajoittamaan omaa elämääni.

Aika olematon on sisältö maailmasta, jos senä näet mihin nenä näyttää. Katsoppa joskus ylöspäin kohti planeettamme ilmakehää..

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

"en todellakaan halua ankeaa sisältöä jumalilta rajoittamaan omaa elämääni."

Oli mikä oli, aika monta rajoitetta voi tulla, vaikka itsestäänselvyydeltä elämä välillä tuntuu. Koko planeettaamme ei enää huomenna ole, jos "joku niin päättää" Mikä lie se "katastrofi" tai voima olisi. Avaruudesta ihminen ei tiedä vielä MITÄÄN.

• Anonyymi00024

Ja minkähän nimistä jumalaa ne tyhjäntoimittajat ja sisäiset vihollisemme siellä aamiaisella kampaviinerien kanssa rukoilevat? Ettei olisi terävämpääkin tarjolla lievennykseksi?
      Kaikki verorahoilla, tottakai!

• Anonyymi00028

Suomessa ei tarvita kristillisiä eikä persuja. Ovat yhteiskunnan pojasakkaa.

• Anonyymi00025

Tänä vaikeana aikana tarvitaan rukousta.

• Anonyymi00026

rukousta aamuin ja illoin

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

rukousta aamuin ja illoin

Mee nyt jo hoitoon.

• Anonyymi00029
      UUSI

Paliokos seinäjoki nettos ämmälänkylän tonttikaupoola datakeskukselle Vaasalaisilla on sijootusvaikeuksia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      89
      2411
    2. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      137
      2157
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      2028
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      168
      1521
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      138
      1257
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      193
      878
    7. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      876
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      846
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      449
      786
    10. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      50
      635
    Aihe