Perisyntisten paratiisi

Anonyymi-ap

Jotkut ylihengelliset pelastusvarmat kieltävät ettei Jumalan kymmenen käskyä koske heitä.
Hyväksytään laittomuus.
Näissä piireissä liikkuu rahaa jota kerätään jatkuvasti 🤑🤑

Nykymaailma on perisyntisten paratiisi.

44

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä olen lain kautta kuollut pois laista elääkseni Jumalalle.Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu.

• Anonyymi00006

Jatkoa ,
        se on
        Galat 2 : 19

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Jatkoa ,
        se on
        Galat 2 : 19

Enään en elä minä vaan Kristus elää minussa.minkä nyt elänä lihassa sen elän uskossa jumalan poikaan joka on rakastanut minua antanut henkensä minun puoleatan.

• Anonyymi00003

On kyllä harhaista kirjoittelua.

• Anonyymi00008

Kyllä se elettyä on.
        Elämä Kristuksessa on ihanaa.

• Anonyymi00014

Oppi perisynnistä ja perisynnistä vapauttava sakramentti ovat luterilaisuuden perusta.
        Jos ei kirkko opettaisi perisyntiä, niin ei myöskään olisi tarvetta pikkuvauvojen pelastamiseen pään kastelun avulla; loitsujen ja taikurien merkkien kera.
        Perisynti ja perisynnin poistaminen kirkon armon välineen avulla korottaa luterilaisen kirkon Jumalan asemaan, Jumalaksi.
        Sanasta et löydä luopiokirkon perisyntioppia. Päinvastoin sillä
        Sana todistaa selkeästi: "jokaisen on kuoltava oman syntivelkansa tähden"
        "Älköön isiä rangaistako kuolemalla lasten tähden älköönkä lapsia isien tähden; kukin rangaistakoon kuolemalla oman syntinsä tähden".

Perisynti harhaa tarvitaan oikeuttamaan toinen harha: vauvojen päälaen vedellä valuttelu ns. kaste, jonka kautta kirkko saa uusia jäseniä maksajaksi.

• Anonyymi00004

Mitä se perisynti on?

• Anonyymi00005

Se on ensimmäinen synti, jonka seuraukset näkyvät etenkin ihmiskunnassa kuolemana ja ruumiin lahoamisena.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se on ensimmäinen synti, jonka seuraukset näkyvät etenkin ihmiskunnassa kuolemana ja ruumiin lahoamisena.

Tietenkin! Sitä perisyntiä siis ei vain ihmiset kanna mukanaan, vaan ilmeisesti myös esimerkiksi voikukat? Koska miksi ei, eikös se olisi vain oikeudenmukaista? Kesäaamulla heräät, katsot pihalle, ja siellä voikukka, tietämättään kantaa perisyntiä: kukkii kauniisti, mutta syvällä juurissaan kantaa kuolemaa ja ruumiin lahoamista!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tietenkin! Sitä perisyntiä siis ei vain ihmiset kanna mukanaan, vaan ilmeisesti myös esimerkiksi voikukat? Koska miksi ei, eikös se olisi vain oikeudenmukaista? Kesäaamulla heräät, katsot pihalle, ja siellä voikukka, tietämättään kantaa perisyntiä: kukkii kauniisti, mutta syvällä juurissaan kantaa kuolemaa ja ruumiin lahoamista!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mooses ja Jeesus ovat eri henkilö, eikä Jeesuksen käskyt ole samat kuin Mooseksen laki. Kymmenen käskyä kuului Mooseksen lakiin, joka tehtiin Siinailla vain juutalaisten kanssa.
        Sana todistaa: Olihan tosin ensimmäiselläkin liitolla jumalanpalvelussäännöt ja maallinen pyhäkkö...siinä oli kultainen suitsutusalttari ja liiton arkki, yltympäri kullalla päällystetty, jossa säilytettiin kultainen mannaa sisältävä astia ja Aaronin viheriöinyt sauva ja liiton taulut.
        Eli ensimmäiseen liittoon kuuluivat; manna ja Aaronin ylipappeus ja liiton taulut. Kymmenen käskyä kuuluivat Sanan mukaan ensimmäiseen, toisin sanoen vanhaan liittoon.
        Sana todistaa liittoja olevan kaksi: Tämä on kuvannollista puhetta; nämä naiset ovat kaksi liittoa: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar; sillä Haagar on Siinain vuori Arabiassa ja vastaa nykyistä Jerusalemia, joka elää orjuudessa lapsineen. Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
        Onko liian vaikea ymmärtää???
        Hebrelaiskirjeessä on kirjoitettu: te ette ole käyneet sen vuoren tykö, jota voidaan käsin koskea ja joka tulessa palaa, ettekä synkeyden, ette pimeyden, ette myrskyn, ette pasunan kaiun ettekä äänen tykö, joka puhui niin, että ne, jotka sen kuulivat, pyysivät, ettei heille enää puhuttaisi... ja niin hirmuinen oli se näky, että Mooses sanoi: "Minä olen peljästynyt ja vapisen". Ne, jotka haluavat seurata Jeesusta eivät käy Siinain vuorella astuakseen Mooseksen lakiliittoon.
        Vaan ne, jotka seuraavat Jeesusta käyvät Sanan mukaan: vaan te olette käyneet Siionin vuoren tykö ja elävän Jumalan kaupungin, taivaallisen Jerusalemin tykö, ja kymmenien tuhansien enkelien tykö, taivaissa kirjoitettujen esikoisten juhlajoukon ja seurakunnan tykö, ja tuomarin tykö, joka on kaikkien Jumala, ja täydellisiksi tulleitten vanhurskasten henkien tykö,
        ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.
        Mooses oli vanhan liiton välimies ja Jeesus on uuden liiton välimies.
        Uuden liiton lakia ei ole kirjoitettu kivitauluihin, vaan te olette Kristuksen kirje, meidän palvelustyöllämme kirjoitettu, ei musteella, vaan elävän Jumalan Hengellä, ei kivitauluihin, vaan sydämen lihatauluihin.
        Jeesus itse sanoo: minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti, kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        Omilleen Jeesus lupaa antaa toisen opettajan ja puolustajan, Pyhän Hengen, Mooses ei ole uuden liiton opettaja.

• Anonyymi00009

Mistä johtuu että nimenomaan helluntailaiset kapinoivat Jumalan lakia vastaan?

- johtuu laittomuudesta!

• Anonyymi00010

Minähän sanoin, että minä OLEN LAIN KAUTTA KUOLLUT POIS LAISTA

• Anonyymi00011

Helluntailaisuudessa tärkeämpi on omat tunteet.
      Ne ohjaavat uskoa.

Kukaan täysjärkinen normaali ihminen ei hyväksy laittomuutta.

• Anonyymi00012

Katekismus toteaa edelleen, että ”homoseksuaaliset henkilöt ovat kutsuttuja siveyteen”. Oppi kuitenkin täsmentää myös, että ”tällaisia ​​henkilöitä on kohdeltava kunnioittavasti ja hienotunteisesti. Kaikkia epäoikeudenmukaisen syrjinnän merkkejä heihin nähden on vältettävä.

• Anonyymi00036

"Katekismus toteaa edelleen, että ”homoseksuaaliset henkilöt ovat kutsuttuja siveyteen”."

Eikö heteroja ole kutsuttu siveyteen, kun pitää homot erikseen mainita ?

• Anonyymi00013

Sekä katolilaisten että luterilaisten Katekismukset kymmenen käskyn selityksineen ovat suoraan valheiden isältä. Mooseksen laista löytyy kymmenen käskyä ja niiden selitykset ja merkitykset.
      Ensinnäkin yksikään Mooseksen lain käsky ole koskaan koskenut pakanoita. Mooses määräsi: Älkää lisätkö mitään siihen, mitä minä teille määrään, älkääkä ottako siitä mitään pois, vaan noudattakaa Herran, teidän Jumalanne, käskyjä, jotka minä teille annan. Mooses määräsi myös heti käskyjen alussa: joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä... puhu israelilaisille ja sano. Ainoastaan Israelin heimot olivat orjina Egyptin maassa, eivät kaikki maailman pakanakansat. Eittämättä Mooseksen laki oli tarkoitettu vain Israelin kansalle ja Israelin rajojen sisäpuolella noudatettavaksi.

Sapattikäsky kuuluu Mooseksen sanoin: Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon.
      Kunnioita isääsi ja äitiäsi-käsky kokonaisuudessaan: jos jollakin on uppiniskainen ja kovakorvainen poika, joka ei ota kuullakseen, mitä hänen isänsä ja äitinsä sanovat, eikä tottele heitä, vaikka he kurittavat häntä,
      ja sanokoot kaupunkinsa vanhimmille: 'Tämä meidän poikamme on uppiniskainen ja kovakorvainen, hän ei ota kuullakseen, mitä me sanomme, vaan on irstailija ja juomari'. ja sanokoot kaupunkinsa vanhimmille: 'Tämä meidän poikamme on uppiniskainen ja kovakorvainen, hän ei ota kuullakseen, mitä me sanomme, vaan on irstailija ja juomari'.
      Silloin kaikki hänen kaupunkinsa miehet kivittäkööt hänet kuoliaaksi. Poista paha keskuudestasi, ja koko Israel kuulkoon sen ja peljätköön.
      Älä tapa käsky-koski vain murhaamista rauhan aikana, muutoin Mooses käski: niin surmaa sen kaupungin asukkaat miekan terällä ja vihi tuhon omaksi se ja kaikki, mitä siinä on, ja tapa sen karjakin miekan terällä.
      Älä sano väärä todistusta-käsky ei kiellä valehtelua, vaan oikeudessa väärän todistuksen antamista: Kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuolemaan tuomittu surmattakoon; yhden ainoan todistajan todistuksen nojalla älköön häntä surmattako.J os väärä todistaja nousee jotakuta vastaan ja syyttää häntä jostakin rikkomuksesta,
      niin astukoot molemmat riitapuolet Herran eteen, pappien eteen ja niiden eteen, jotka siihen aikaan ovat tuomareina.
      Ja tuomarit tutkikoot tarkoin asian, ja jos todistaja on väärä todistaja, joka on tehnyt väärän syytöksen veljeänsä vastaan,
      niin tehkää hänelle samoin, kuin hän aikoi tehdä veljellensä. Poista paha keskuudestasi.

Luterilaisen katekismus on käärmeen myrkkyä.

• Anonyymi00017

On kyllä aika maitoruokaa jos uskoa täytyy ryhtyä rakentamaan Mooseksen laista.

Vähän pidemmällä voisi kuvitella oltavan.

• Anonyymi00018

Lahkolaiset tietenkin syyttävät muita laittomuuden tekemisestä vaikka omassa silmässä on romuauto.

• Anonyymi00019

Kerro ensin millaisiksi luterilaiset ovat osoittautuneet? Noudatetaanko sinun homo- ja yoga-avionrikkoja -kirkossasi Moosesta? Käskikö Mooses koristaa kirkon seinät epäjumalien symboleilla? Käskikö Mooses pukea päälle baal-jumalien asut ja kalanjumalan hatut! Puhuiko Mooses kolminaisuudesta, vai sanoiko Mooses: : "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
        Puhuiko Mooses tunnustuskirjoista ja käskikö Mooses laittaa tunnuskirjan kanteen noitarummun kuvan?
        ALA SELITTÄÄ!

• Anonyymi00020

Herra Sebaot loi ensin vajavaisen ihmisen ja kiukuttelee sitten siitä kun tämä on vajavainen. Sitä luulisi kaikkitietävän tietävän mitä seuraa jatkossa, vaan vaikeaa näyttää olevan.

• Anonyymi00021

Väärät ja pahat luterilaiset pilkaavat perisyntiopillaan Elävää Jumalaa: Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
      Jumala onvanhurskas, oikeudenmukainen ja pyhä, niin ettei ketään rangaista toisen synneistä, vaan itse kukin saa palkan omien tekojen mukaisesti.
      Sen sijaan luterilaiset puhuvat toiselta peritystä synnistä ja perityn synnin rangaistuksesta ja perityn synnin poistamisesta.
      'jokaisen on kuoltava oman syntivelkansa tähden. Jokaiselta ihmiseltä, joka syö raakoja rypäleitä, heltyvät hänen omat hampaansa.
      Mikä teillä on, kun te lausutte tätä pilkkalausetta Israelin maasta: 'Isät söivät raakoja rypäleitä, lasten hampaat heltyivät'
      Luterilaisuus on Jumalan pilkkaa.

• Anonyymi00024

Perisynti on Raamatun opetus

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Ketään ei tuomita Aadamin tai isänisän syntien tähden, VAAN OMIEN SYNTIEN vuoksi.
        "kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt"
        Eivätkö luterilaiset osaa lukea selvää suomen kielen tekstiä? Hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        Ilmeisesti luterilaiset eivät lue Raamattua, vaan ainoastaan pappien selityksiä?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ketään ei tuomita Aadamin tai isänisän syntien tähden, VAAN OMIEN SYNTIEN vuoksi.
        "kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt"
        Eivätkö luterilaiset osaa lukea selvää suomen kielen tekstiä? Hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
        niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
        mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
        Ilmeisesti luterilaiset eivät lue Raamattua, vaan ainoastaan pappien selityksiä?

Näin on ja kaikki olemme syntisiä

Kaikki ovat syntiä tehneet ja kirkkautta vailla.

Minä en ole luterilainen mutta tunnen Raamattua sen verran että tajuan kaikkien olevan syntisiä. Jeesus oli ainoa poikkeus

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Minä en ole luterilainen mutta tunnen Raamattua sen verran että tajuan kaikkien olevan syntisiä. Jeesus oli ainoa poikkeus

Mutta minä en ole syntinen, vaan pyhä jha vanhusrskas, Jeesuksen verellä pesty. Syntiset ovat Jumalan vihollisia: Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mutta minä en ole syntinen, vaan pyhä jha vanhusrskas, Jeesuksen verellä pesty. Syntiset ovat Jumalan vihollisia: Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".

Raamatun mukaan kaikki ovat syntiä tehneet.

Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty minäkin, itsessäni syntinen, Kristuksessa puhdas

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Raamatun mukaan kaikki ovat syntiä tehneet.

Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty minäkin, itsessäni syntinen, Kristuksessa puhdas

Samaan aika ei voi olla pesty ja likainen. Valehtelet, olet joko syntinen tai pyhä ja verellä pesty!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Samaan aika ei voi olla pesty ja likainen. Valehtelet, olet joko syntinen tai pyhä ja verellä pesty!

Kristitty on likainen mutta Kristuksessa puhdas

Paavalikin voivotteli omaa syntiään vaikka oli uskossa Jeesukseen

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

No miten meinaat periä taivaan, olis hyvä tietää vähän enemmän raamatusta.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kristitty on likainen mutta Kristuksessa puhdas

Paavalikin voivotteli omaa syntiään vaikka oli uskossa Jeesukseen

Lue tarkemmin, paavalin puheet.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

No miten meinaat periä taivaan, olis hyvä tietää vähän enemmän raamatusta.

Kristuksen kautta

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Adamista lähtie kaikki ovat syntiä tehneet ovat jumalan kirkkautta vailla.

• Anonyymi00022

Pakkovauvakastetut perisynnittömät riehuu Metsikossa.

• Anonyymi00023

Useamman kerran kylvetty pedo riehuu täällä.

Se vihaa uskovia

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Useamman kerran kylvetty pedo riehuu täällä.

Se vihaa uskovia

Se on taas se tärähtnyt joka jankkaa pakkovauvoista

Ylläpito voisi sulkea sen täältä

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se on taas se tärähtnyt joka jankkaa pakkovauvoista

Ylläpito voisi sulkea sen täältä

Ei kun sinun pitää pysytellä omassa looshissasi munkin jalanjäljissä !
        Tiedätkö edes mihin laatikkoon kuulut kun niitä on kuin apteekissa !

• Anonyymi00039
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ei kun sinun pitää pysytellä omassa looshissasi munkin jalanjäljissä !
        Tiedätkö edes mihin laatikkoon kuulut kun niitä on kuin apteekissa !

pedokääkkä siinä inttää

pysy looshissas ja jätä pakkovauvat rauhaan

• Rahalla ei taivasta saa, ellei riitä jeesusen sovinto työ luulette omalla vanjurkaudella periä ijankaistaelämää, turhaa haihatteluavain.

• Anonyymi00035

Et taida paljoa ymmärtää koko asiasta.

Jeesuksen työ ei autasinua ellet ala seurata häntä.

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Et taida paljoa ymmärtää koko asiasta.

Jeesuksen työ ei autasinua ellet ala seurata häntä.

Jeesuksen työn vuoksi on pelastus niille jotaka uskova häneen.

• Anonyymi00037

Jos kaikki ovat laittomuuden tekijöitä niin mitä sitten kitistä.

• Anonyymi00040

Yritähän aloittaja kovasti pitää lakipaitaasi helmoista kiinni, että pelastut.

ja ajattele sitä perisyntioppisi kidutettavaia lapsia- jotka jäävät pelastumatta, vaikka kirkon piiristä, kun lapsenpäästäjä ei kerkiä paikalla.

Vapaitten suuntien pappi voi siunata lapsensa rauhassa hautaan, eikä perisynnistä tarvitse huohottaa teitin lailla.

Lapsi ei kanna isänsä syntiä ja päinvastoinkin. kunhan luet Raamattua. Hokaat asian.

• Anonyymi00041

Sinulla tuo kiduttaminen on aina läsnä viesteissäsi

Vapaitten suuntien pappi voi varmaan siunata aikuisenkin hautaan.

Kukaan ei kanna syntivelkaa mutta synnin turmelemia olemme kaikki

• Anonyymi00042

Ei tosiaan kannata kitistä kenenkään toisen laittomuudesta. Ehkä korkeintaan omastaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      115
      6996
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      108
      4757
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      56
      4010
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3354
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2100
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      240
      1469
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1368
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1338
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1296
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      982
    Aihe