Ensin maan kansa käänsi selkänsä Jumalalle, enkä kristittynä reagoinut luopumukseen.
Sitten se, mikä oli normaalia ennen, muuttui epänormaaliksi ja päinvastoin, mutta jätin huomiotta, koska en halunnut olla ennakkoluuloinen.
Sitten laittomuus levisi niin paljon, että oikean ja väärän, valheen ja totuuden erottaminen toisistaan kävi vaikeaksi, mutta minä pysyin hiljaa, koska olin vain maallikko, en asiantuntija.
Sitten terveydenhuollon jonot pitenivät ja pitenivät, mutta en ollut huolissani, koska olin terve.
Sitten iäkkäitä naisia ryöstettiin ja raiskattiin kodeissaan ja hoitolaitoksissa, mutta minä pysyin hiljaa, koska tunsin sääliä rikoksen tekijöitä kohtaan.
Sitten ihmisiä ammuttiin julkisilla paikoilla, mutta en välittänyt, koska olin tullut immuuniksi väkivallalle.
Sitten miehen ja naisen välistä avioliittoa ja ydinperhettä väheksyttiin, mutta en vastustanut sitä, koska en halunnut olla suvaitsematon.
Sitten noin 35.000 syntymätöntä lasta tapettiin joka vuosi, mutta en protestoinut, koska en halunnut olla tuomitseva.
Sitten maamme juutalaisia uhkailtiin ja ahdisteltiin, mutta en uskaltanut tukea heitä, koska en ollut juutalainen.
Sitten televisio ja radio manipuloivat meitä piilottamalla faktoja ja vaimentamalla totuutta, mutta nielin sen kaiken, koska uskoin niiden olevan riippumattomia ja objektiivisia.
Sitten tuli päivä, jolloin minua vaadittiin luopumaan uskostani ja tuhoamaan Raamattuni.
L U O P U M U S
15
92
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Surullisen totta. Luopumus ei ole vain sana, vaan se vaikuttaa hyvin paljon ihmisten ja yhteiskunnan elämään.
- Anonyymi00002UUSI
Tämä kuvaus on Ruotsista, mutta me olemme hyvin usein samalla tiellä Ruotsin kanssa.
Huom. Raamattu puhuu luopumuksesta. Se tapahtuu,
”Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.”
2 Tess 2:3,4
Apostoli Paavalin profetia tapahtuu tässäkin.- Anonyymi00004UUSI
Ei Jeesus mitään kommunistista alkuseurakuntaa perustanut.
Paavali oli se laittomuuden ihminen, joka erosi synagoogasta.
Ilm. 14:12
Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.
- Anonyymi00003UUSI
VT:n mukaan vasta ensimmäisen hengen vetänyt ja puhaltanut on elävä sielu.
1. Moos. 2:7
Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.- Anonyymi00005UUSI
Hiekkakansan jumala on leikkinyt hiekkalaatikolla, ja tehnyt hiekasta ihmisen.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
1. Moos. 3:19
Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman." - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vieläkö siis leikit hiekkalaatikolla? Minä leikin viimeksi jotain 5 vuotiaana.
- Anonyymi00006UUSI
Tämä on prosessi, joka hyvin todennäköisesti tapahtuu.
- Anonyymi00007UUSI
Todennäköisesti. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi00008UUSI
Jeesusta meidän kannattaa lukea ja uskoa.
Jeesus varoittaa hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka ovat valittujen eli juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja tekevät suuria ihmeitä ja merkkejä: niin että myös, jos taitais tapahtua, valitutkin eksytettäisiin.- Anonyymi00010UUSI
"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät
Kristuksen apostoleiksi." - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät
Kristuksen apostoleiksi."Kuten muuan Jeesus nasaretilainen. Joka aloitti huijauksensa ryyppykaverinsa Lasautuksen kanssa..
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuten muuan Jeesus nasaretilainen. Joka aloitti huijauksensa ryyppykaverinsa Lasautuksen kanssa..
Natanael sanoi totuuden Jeesuksesta:
Joh. 1:49
Natanael vastasi ja sanoi hänelle: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas".
- Anonyymi00013UUSI
Paavali oli itse itsensä apostoliksi julistanut valeapostoli.
Kristuksen apostoleiksi."
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Juudaksen tilalle uudeksi 12. apostoliksi valittiin Mattias, ei Paavalia, kuten usein opetetaan. (Apt.1:26) - Anonyymi00018UUSI
Raamatun kirjoittajat olivat kaukonäköisiä.
He tajusivat, ettei tarinoita voinut ottaa todesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-257515Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986176Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1194276- 1554224
- 1631971
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.511893- 631852
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1461759- 451564
- 401539