Jumalan tekemän liiton merkin pilkkaaminen on paha synti

Anonyymi-ap

1.Mooseksen kirja:
9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:
9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
9:17 Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on".

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Totta ja sateenkaariväki tekevät pilkkaa ja syntiä tuota Jumalan liitonmerkkiä vastaan. Jopa kirkko on SETAn sairas seuraaja. He kaikki saavat kärsiä. Ei heillä ole mitään tekemistä Jumalan armon ja liiton kanssa.
      Pelkkiä omien himojensa vankeja jotka yrittävät sotkea Jumalan työtä. Eivät ikinä onnistu.

• Anonyymi00002
        UUSI

Eihän sielu nvihollinen tee muuta kuin matkii Jumalan tekoja .Tämä sateenkaari juttu ja saman sukupuolen avioliitot malliesimerkki.Paholainen pilkkaa Jumalan tekoja minkä ehtii ja Seta ja nykyään myös papit tekee samoin.

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Eihän sielu nvihollinen tee muuta kuin matkii Jumalan tekoja .Tämä sateenkaari juttu ja saman sukupuolen avioliitot malliesimerkki.Paholainen pilkkaa Jumalan tekoja minkä ehtii ja Seta ja nykyään myös papit tekee samoin.

Jeesus olisi Setalainen jos eläisi.
        Hyvä huomioida, jos siltä apua odottelee.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jeesus olisi Setalainen jos eläisi.
        Hyvä huomioida, jos siltä apua odottelee.

Höpsis, menet pahuutesi kanssa ikävään paikkaan jos et muuta suuntaasi.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Höpsis, menet pahuutesi kanssa ikävään paikkaan jos et muuta suuntaasi.

No ilman muutahan Jeesus olisi setalainen, jos olisi nyt elossa.

Kun täällä moititaan toistuvasti Saatana/Paholaista/Sielunvihollista, miksei mainita lainkaan sitä tosiasiaa, että Herra Sebaothan se loi Saatanaksi myöhemmin muuttuneen arkkienkeli Luciferin juuri sellaiseksi, vaikka kaikkitietävänä tiesi tästä tulevan vastustajansa ja kaikkivoipana olisi koska vain voinut lakkauttaa Saatanan kolttostelut yhdellä kaikkivaltaisen sormensa paukulla?

• Anonyymi00007
      UUSI

Huomattavaa, että tuo liitto ei ole vain ihmisten ja Jumalan välinen, vaan kaiken lihan ja Jumalan välillä. Ei ihminen voi sitä omia yksinoikeudella, vaan liitto koskee aivan yhtä hyvin eläimiä. Se on myös lupaus eläimille ettei niitä tuhota ihmisen syntisyyden vuoksi. Mitään vedenpaisumusta ei tule vaikka ihmiskunta miten saastuisi, kävisi sotia toisiaan vastaan ja kaikkien rakkaus olisi kylmennyt kun haluavat tappaa tosiaan ja puhua pahaa toisistaan. Silti ei tulisi vedenpaisumusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7256
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      93
      5923
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      109
      3947
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      128
      3895
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      157
      1732
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1578
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1490
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1301
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      45