Oletko itse käynyt tutkimassa Area 51:ä?

Anonyymi-ap

Kun olet niin varma, ettei siellä ole syvän valtion salaa kehittämiä ufoja tai muuta vuosikymmeniä yleisessä käytössä olevaa teknologiaa edellä olevia laitteita.

166

1839

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En ole väittänyt mitään sellaista missään. Jutelkaa josskin muualla ihan kahdestaan, koska täällä saattaa olla joku muukin lukemassa näitä, jos nyt et satu sitä tietämään.

• Anonyymi00002

Tuo oli tarkotettu keskustelunavaukseksi, mielenkiintoinen salamyhkäinen paikka se Area 51…

• Anonyymi00003

Area 51 on harhautusta jolla peitetään se oikea ufokeskus. Ufo tukikohta sijaitsee Uralin eteläpuolella. Maailmaa hallitseva Syvävaltio väittää jotta siellä olisi 1950-luvun lopulla tapahtunut ydinräjähdys hyötyreaktoriturmassa. Ja kitit sillä vasta 1970-luvulla alkoi plutoniumtalouden tutkiminen sekä suunnittelu.

Ei ole muuta selitystä kuin jotta siellä oli ufoteknologian kokeilu jota ihmiset eivät osanneet toteuttaa ja kaikki alienitkin jotka toivat tekniikkansa Lättymaahan olivat kuolleet ilmakehän sisältämän myrkyn eli hapen tappamina.

• Anonyymi00004

On Area 52 myös ja muita paikkoja. Omega Files. Stardust Ranch ja muut tilat.

• Anonyymi00005

Niitähän tosiaan riittää.

Tälläkin palstalla sitä Kuu-lavastusta on esitetty suu vaahdossa useaan paikkaan aina Islannin tulivuoren tuhkaamilta lumikentiltä johonkin Arizonaan tmv.

Vain mielikuvitus on rajana.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Niitähän tosiaan riittää.

Tälläkin palstalla sitä Kuu-lavastusta on esitetty suu vaahdossa useaan paikkaan aina Islannin tulivuoren tuhkaamilta lumikentiltä johonkin Arizonaan tmv.

Vain mielikuvitus on rajana.

Ihan sama, mitä kuvittelet, jos et ole itse tutkinut noita paikkoja.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuolla menttaliteetilla suurinta osaa Suomeakaan ei ole olemassa, koska kukaan palstalla ei ole käynyt kuin muutamassa paikassa Suomea.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tuolla menttaliteetilla suurinta osaa Suomeakaan ei ole olemassa, koska kukaan palstalla ei ole käynyt kuin muutamassa paikassa Suomea.

Jos tyrmää suoraan jonkun paikan olemassaolon, vaikkei ole tutkinut ollenkaan asiaa, niin se on moukkamaista umpimielistä öyhötystä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos tyrmää suoraan jonkun paikan olemassaolon, vaikkei ole tutkinut ollenkaan asiaa, niin se on moukkamaista umpimielistä öyhötystä.

En ole ihan varma kenelle tuon kommentin kohdistit.

Halukkaille tuon Kuu-laskeutumisen lavastuksen tutkinta on varsin haastavaa koska Piireissä ei ole edes yksimielisyyttä siitä missä väitetty lavastus tehtiin; riippuen keneltä kysytään ja minä vuonna niin se paikka voi olla aivan eripuolilla Planeettaa, eri maanosissa, tai jopa maanosien ulkopuolella jossan saarella.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Halukkaille tuon Kuu-laskeutumisen lavastuksen tutkinta on varsin haastavaa koska Piireissä ei ole edes yksimielisyyttä siitä missä väitetty lavastus tehtiin; riippuen keneltä kysytään ja minä vuonna niin se paikka voi olla aivan eripuolilla Planeettaa, eri maanosissa, tai jopa maanosien ulkopuolella jossan saarella.

Entäs jos: Kuulentoja EI OLE lavastettu, vaan ne on tehty ihan aikuisten oikeesti?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Entäs jos: Kuulentoja EI OLE lavastettu, vaan ne on tehty ihan aikuisten oikeesti?

Niin tietenkin.

Koitin tuossa vain tuoda ilmi sitä että lavastukseen uskovat eivät vakuuta myöskään sillä että eivät ole yhtä mieltä missä väitetty lavastus toteutettiin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Entä jos on, ja entä, jos ”kuumoduuli” oli pahvilevyillä vuorattu romukasa?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Myöskin kaikki saaret kuuluvat johonkin maanosaan.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Entä jos on, ja entä, jos ”kuumoduuli” oli pahvilevyillä vuorattu romukasa?

Vastaan tuolla lapsellisella, typerällä kysymyksellä: OLETKO ITSE ollut rakentamassa Kuuhunlaskeutumisalusta kun noin tarkasti tiedät sen rakenteen?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Vastaan tuolla lapsellisella, typerällä kysymyksellä: OLETKO ITSE ollut rakentamassa Kuuhunlaskeutumisalusta kun noin tarkasti tiedät sen rakenteen?

Kun ei ole aivopesty ja mieli on avoin, niin näkee ilmeisen. 8)

• Anonyymi00063
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Kun ei ole aivopesty ja mieli on avoin, niin näkee ilmeisen. 8)

Sinut on todellakin aivopesty ja mieli on ihan tukossa, jos näet sellaista mikä ei missään tapauksessa ole ilmeistä ja epäilet aivan ilmeisiä ja varmasti todistettuja kuulentoja.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Sinut on todellakin aivopesty ja mieli on ihan tukossa, jos näet sellaista mikä ei missään tapauksessa ole ilmeistä ja epäilet aivan ilmeisiä ja varmasti todistettuja kuulentoja.

Tuo on klassinen lapsellinen ”itte oot” vastaus. :D

• Anonyymi00105
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Taas tuo lapsellinen: "oletko itse...."
        Miten kuvittelet, että joku tavallinen siviili pääsisi yhdysvaltalaiseen salaiseen sotilastukukohtaan?

• Anonyymi00108
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Miten kuvittelet, että joku tavallinen siviili pääsisi yhdysvaltalaiseen salaiseen sotilastukukohtaan?

Pointti tuon kirjoittajalla lienee että ilman sitä käyntiä on mahdotonta sanoa mitä siellä on, jotenka miksi uskoa että siellä olisi jotain ufoja?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00105 kirjoitti:

Mutta olet varma, että siellä ei ole ufoja tai armeijan salaa rakentamia sen kaltaista laitteita?

• Anonyymi00111
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Mutta olet varma, että siellä ei ole ufoja tai armeijan salaa rakentamia sen kaltaista laitteita?

Koska olen sellaista väittänyt, älä pistä sanoja toisten suuhun?

• Anonyymi00012

Sivuheittona.

Monikos palstalla on käynyt toteamassa että sellainen paikka kuin Utsjoki on olemassa?

Säätietoa tms sieltä aina tarjoillaan, mutta kenties sitä ei edes ole olemassa?

• Anonyymi00013

Kyllä olen käynyt Utsjoella muutamankin kerran ja voin vakuuttaa varmasti että se on olemassa.
        Myöskin Enontekiö on olemassa kuten Lapin monet muutkin paikkakunnat, vaikkei etelän varikset olekaan siellä vierailleet.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä olen käynyt Utsjoella muutamankin kerran ja voin vakuuttaa varmasti että se on olemassa.
        Myöskin Enontekiö on olemassa kuten Lapin monet muutkin paikkakunnat, vaikkei etelän varikset olekaan siellä vierailleet.

Mistäs teitä maksettuja valehtelijoita riittää?

Ylivoimaisesti suurin osa Suomalaisista ei ole käynyt lähelläkään, jotenka täysin uskon varassa mennään että paikka olisi olemassa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ylivoimaisesti suurin osa Suomalaisista ei ole käynyt lähelläkään, jotenka täysin uskon varassa mennään että paikka olisi olemassa.

Minulle ei valitettavasti kukaan ole maksanut valehtelemisesta, Utsjoellekin kuten muillekin Lapin paikkakunnille olen joutunut matkustamaan ihan omalla kustannuksella.

Keksisit jotain edes jotain täysijärkiseltä kuulostavaa trollausta, typerä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minulle ei valitettavasti kukaan ole maksanut valehtelemisesta, Utsjoellekin kuten muillekin Lapin paikkakunnille olen joutunut matkustamaan ihan omalla kustannuksella.

Keksisit jotain edes jotain täysijärkiseltä kuulostavaa trollausta, typerä.

En mä trollaa, osoitan että logiikalla jolla todistellaan jotain väitettyä Kuu-valetta voi soveltaa ihan Maan pinnallakin.

Ja tietenkään et myöntäisi mikäli olisit Maksettu Valehtelija, sut kun on myös maksettu kiistämään asia.

:D

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En mä trollaa, osoitan että logiikalla jolla todistellaan jotain väitettyä Kuu-valetta voi soveltaa ihan Maan pinnallakin.

Ja tietenkään et myöntäisi mikäli olisit Maksettu Valehtelija, sut kun on myös maksettu kiistämään asia.

Kuulehan supertrolli, miksi kukaan maksaisi jostain noin typerästä valehtelusta?

Kuulennot eivät ole valetta vaan ihan varmasti todistettu asia, ainakin meille jotka olivat elossa kuulentojen aikaan, siinä olisi pitänyt lahjoa niin suuri joukko ihmisiä, että tuli halvemmaksi lentää sinne Kuuhun kuin lahjoa tuhansia ihmisiä? Sitä paitsi, kuulennoilla oli paljonkin todistajia, jotka eivät olleet NASAn palveluksessa, siis nuo kaikki ihmiset jotka katselivat rakettien lähtöä, nuo sadat radioamatöörit jotka kuuntelivat noita kuulähetyksiä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kuulehan supertrolli, miksi kukaan maksaisi jostain noin typerästä valehtelusta?

Kuulennot eivät ole valetta vaan ihan varmasti todistettu asia, ainakin meille jotka olivat elossa kuulentojen aikaan, siinä olisi pitänyt lahjoa niin suuri joukko ihmisiä, että tuli halvemmaksi lentää sinne Kuuhun kuin lahjoa tuhansia ihmisiä? Sitä paitsi, kuulennoilla oli paljonkin todistajia, jotka eivät olleet NASAn palveluksessa, siis nuo kaikki ihmiset jotka katselivat rakettien lähtöä, nuo sadat radioamatöörit jotka kuuntelivat noita kuulähetyksiä.

Näinpä, monta todistajaa on todistanut monta kertaa, että kuussa on käyty, yksi niistä on tosiaan Persekärpänen.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kenties luet uudestaan mitä sanoin.

Kuulennot tietenkin on totta.

Mutta niitä väitetään valehteluksi ties millä syyllä. No ne syyt pätee sitten Utsjokeenkin, ts. käymättä sielläkään voi aivan silmät kirkkaana väittää ettei sitä ole vaan siitä puhuu vain maksetut valehtelijat.

Miksi joku maksaisi? Jos olisi taho joka haluaa uskotella että joku paikka jota ei ole olemassa onkin olemassa niin kyllä tuossa on ihan riittävästi motiivia maksaa.

Ja edelleen, kenenkään on täysin turha koittaa kiistää ettei ole Maksettu Valehtelija, koska mikäli sellaisia olisi olemassa, niin niille olisi maksettu siitäkin että kiistävät olevansa Maksettuja Valehtelijoita; jonkun tuollaiseen uskovan mielessä se että asian kiistää nimenomaan vahvistaa sitä että kyseessä on Maksettu Valehtelija

• Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Näinpä, monta todistajaa on todistanut monta kertaa, että kuussa on käyty, yksi niistä on tosiaan Persekärpänen.

Terve idiootti, vain täydellinen idiootti kirjoittaa sanan "Persekärpänen"

• Anonyymi00032
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kenties luet uudestaan mitä sanoin.

Kuulennot tietenkin on totta.

Mutta niitä väitetään valehteluksi ties millä syyllä. No ne syyt pätee sitten Utsjokeenkin, ts. käymättä sielläkään voi aivan silmät kirkkaana väittää ettei sitä ole vaan siitä puhuu vain maksetut valehtelijat.

Miksi joku maksaisi? Jos olisi taho joka haluaa uskotella että joku paikka jota ei ole olemassa onkin olemassa niin kyllä tuossa on ihan riittävästi motiivia maksaa.

Ja edelleen, kenenkään on täysin turha koittaa kiistää ettei ole Maksettu Valehtelija, koska mikäli sellaisia olisi olemassa, niin niille olisi maksettu siitäkin että kiistävät olevansa Maksettuja Valehtelijoita; jonkun tuollaiseen uskovan mielessä se että asian kiistää nimenomaan vahvistaa sitä että kyseessä on Maksettu Valehtelija

Ei tarvitse lukea uudestaan sinun tyhmää sepustustasi.
        Jos väittää jotain Suomen paikkakuntaa valheeksi, on todella kaiken inhimillisen avun ulkopuolella, miksi kukaan palkkaisi maksettuja valehtelijoita valehtelemaan paikkakunnista joissa asuu tuhansia ihmisiä, ja kuten Lapin paikkakunnilla käy vuosittain suuri määrä turisteja. Tuo ei kerta kaikkiaan mene kenenkään normaalin päähän.
        Lisäksi voit ottaa Suomen kartan, ja kas kummaa, sieltä löytyy niin Utsjoki kuin muutkin Lapin paikkakunnat.
        Aattele nyt ihan omalla päällä, miksi joku maksaisi valehtelusta, jonka puolet suomalaisista tietää valehteluksi.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei tarvitse lukea uudestaan sinun tyhmää sepustustasi.
        Jos väittää jotain Suomen paikkakuntaa valheeksi, on todella kaiken inhimillisen avun ulkopuolella, miksi kukaan palkkaisi maksettuja valehtelijoita valehtelemaan paikkakunnista joissa asuu tuhansia ihmisiä, ja kuten Lapin paikkakunnilla käy vuosittain suuri määrä turisteja. Tuo ei kerta kaikkiaan mene kenenkään normaalin päähän.
        Lisäksi voit ottaa Suomen kartan, ja kas kummaa, sieltä löytyy niin Utsjoki kuin muutkin Lapin paikkakunnat.
        Aattele nyt ihan omalla päällä, miksi joku maksaisi valehtelusta, jonka puolet suomalaisista tietää valehteluksi.

Miksi joku valehtelisi?

Suurin piirtein samasta syystä kuin joku on keksinyt väittää että Kuumatkat olisi valetta yms.

Ei siinäkään ole mitään järkeä, silti joku jo 70 luvulla tuollaisen keksi, ja edelleen se kelpaa joillekin.

Katos kun ihmisiä on moneen junaan, jotkut jää vielä laiturille (jos edes löytää sitä laituria), on niitä jotka tekee ja väittää täysin älyvapaita juttuja ja sitten on niitä jotka nää jutut ottaa tosissaan.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Vastineet mielipiteisiin on toki aina tervetulleita, mutta pyritään pitämään keskustelu asiallisena, eiks jee?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Vastineet mielipiteisiin on toki aina tervetulleita, mutta pyritään pitämään keskustelu asiallisena, eiks jee?

Sopii minulle, siis pidetään jutut asiallisina, etkä enää ikinä kirjoita sanaa "Persekärpänen", eiks jee?

• Anonyymi00043
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Sopii minulle, siis pidetään jutut asiallisina, etkä enää ikinä kirjoita sanaa "Persekärpänen", eiks jee?

Eipäs nyt kuitenkaan yritetä määräillä, mitä muut saa sanoa. Sananvapaus on tärkeä arvo, jota pitää vaalia.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Eipäs nyt kuitenkaan yritetä määräillä, mitä muut saa sanoa. Sananvapaus on tärkeä arvo, jota pitää vaalia.

Juurihan sanoit itse, siis SINÄ ihan itse, että pidetään keskustelu asiallisena?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Juurihan sanoit itse, siis SINÄ ihan itse, että pidetään keskustelu asiallisena?

Jep, pidetään keskustelu asiallisena, muttei määräillä, mitä muut saa sanoa. Ja pidetään pää kylmänä eikä hermostuta muiden mielipiteistä. :)

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Jep, pidetään keskustelu asiallisena, muttei määräillä, mitä muut saa sanoa. Ja pidetään pää kylmänä eikä hermostuta muiden mielipiteistä. :)

"pidetään keskustelu asiallisena, muttei määräillä, mitä muut saa sanoa"

Huomaatko mitään ristiriitaa tuossa lauseessasi?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

"pidetään keskustelu asiallisena, muttei määräillä, mitä muut saa sanoa"

Huomaatko mitään ristiriitaa tuossa lauseessasi?

Ei ole ristiriitaa. Perään asiallista kirjoitustyyliä keskusteluissa, mutta en pyri määräilemään, mitä sanoja saa käyttää.

Transaktivistithan alkoi joskus vaatia, että muiden pakko käyttää niiden haluamia sanoja, ja Jordan Peterson tuli kuuluisaksi, kun vastusti sitä yliopistokampuksella voimakkaasti.

Mutta jos jonkun nimi on ”Persekärpänen”, niin tokihan siitä saa sanoa ”Persekärpäseksi”, eikös vaan?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei ole ristiriitaa. Perään asiallista kirjoitustyyliä keskusteluissa, mutta en pyri määräilemään, mitä sanoja saa käyttää.

Transaktivistithan alkoi joskus vaatia, että muiden pakko käyttää niiden haluamia sanoja, ja Jordan Peterson tuli kuuluisaksi, kun vastusti sitä yliopistokampuksella voimakkaasti.

Mutta jos jonkun nimi on ”Persekärpänen”, niin tokihan siitä saa sanoa ”Persekärpäseksi”, eikös vaan?

No jos SINUN nimesi on "Persekärpänen" käytä ihmeessä nimeäsi ylpeydellä, mutta jos alat tuota haukkumasanaa sovittamaan toisille kirjoittajille, olet vieläkin typerämpi kuin olet antanut ymmärtää. Eikös vaan?
        Jos peräät asiallista kirjoitustyyliä, elä SINÄ itse kuten opetat?

• Anonyymi00056
        Anonyymi00053 kirjoitti:

No jos SINUN nimesi on "Persekärpänen" käytä ihmeessä nimeäsi ylpeydellä, mutta jos alat tuota haukkumasanaa sovittamaan toisille kirjoittajille, olet vieläkin typerämpi kuin olet antanut ymmärtää. Eikös vaan?
        Jos peräät asiallista kirjoitustyyliä, elä SINÄ itse kuten opetat?

Allekirjoittaneen nimi ei ole "Persekärpänen", Persekärpänen on tämä palstan innokkain Nasa-fani ja kuulentojen tosiksi väittäjä. Sanoo todistaneensa monta kertaa, että kuussa on käyty monta kertaa ym.

• Anonyymi00064
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Allekirjoittaneen nimi ei ole "Persekärpänen", Persekärpänen on tämä palstan innokkain Nasa-fani ja kuulentojen tosiksi väittäjä. Sanoo todistaneensa monta kertaa, että kuussa on käyty monta kertaa ym.

Lopeta jo tuo typerehtimisesi, Täällä ei ole muita "Persekärpäsiä" kuin sinä.
        Mistäkö tiedän? Jo lapseni päivähoitaja sanoi aikoinaan: joka toista haukkuu on ite!
        Siispä SINUN täytyy olla tuo ko. kärpänen, kun noin innokkaasti toisia herjaat.
        Siis olet monta kertaa herjannut toisia kirjoittajia, typerys.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miksi joku valehtelisi?

Suurin piirtein samasta syystä kuin joku on keksinyt väittää että Kuumatkat olisi valetta yms.

Ei siinäkään ole mitään järkeä, silti joku jo 70 luvulla tuollaisen keksi, ja edelleen se kelpaa joillekin.

Katos kun ihmisiä on moneen junaan, jotkut jää vielä laiturille (jos edes löytää sitä laituria), on niitä jotka tekee ja väittää täysin älyvapaita juttuja ja sitten on niitä jotka nää jutut ottaa tosissaan.

Veikkaan, ettei silloin kun kuulennot tapahtuivat ja niistä uutisoitiin näyttävästi, epäilijöitä oli paljon vähemmän kuin nykypäivänä.
        Nämä nykyiset epäilijät eivät olleet vielä syntyneetkään kuulentojen aikaan, he ovat "valaistuneet" vasta nykyaikaan ja alkaneet keksiä noita juttuja omasta päästään, kas kun on hienoa epäillä kaikkea virallista totuutta.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Lopeta jo tuo typerehtimisesi, Täällä ei ole muita "Persekärpäsiä" kuin sinä.
        Mistäkö tiedän? Jo lapseni päivähoitaja sanoi aikoinaan: joka toista haukkuu on ite!
        Siispä SINUN täytyy olla tuo ko. kärpänen, kun noin innokkaasti toisia herjaat.
        Siis olet monta kertaa herjannut toisia kirjoittajia, typerys.

Mutta sinähän olet se samainen kirjoittaja, joka on todistanut täällä monta kertaa, että kuussa on käyty monta kertaa, eikö niin? :)

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Mutta sinähän olet se samainen kirjoittaja, joka on todistanut täällä monta kertaa, että kuussa on käyty monta kertaa, eikö niin? :)

En ole todistanut kenellekään yhtään mitään, olen vain sanonut mitä olen silloin kuulentojen aikaan tiedotusvälineissä nähnyt ja kuullut, se ei ole mitään todistamista, saa uskoa tai olla uskomatta, minulle se on se ja sama.

Mutta SINÄ olet taas se samainen vajaaälyinen joka haukut ja herjaat toisia kirjoittajia "Persekärpäseksi", eikö yhtään hävetä moinen typerä käytös?
        Ja olet tehnyt tätä monta kertaa, vai mitä idiootti?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

En ole todistanut kenellekään yhtään mitään, olen vain sanonut mitä olen silloin kuulentojen aikaan tiedotusvälineissä nähnyt ja kuullut, se ei ole mitään todistamista, saa uskoa tai olla uskomatta, minulle se on se ja sama.

Mutta SINÄ olet taas se samainen vajaaälyinen joka haukut ja herjaat toisia kirjoittajia "Persekärpäseksi", eikö yhtään hävetä moinen typerä käytös?
        Ja olet tehnyt tätä monta kertaa, vai mitä idiootti?

Etkös ollut se kirjoittaja, joka sanoi joskus myös, että "Me ollaan käyty kuussa". Taitaa olla tosi iso juttu sinulle nuo kuussakäynnit, kun koet ihan olleesi hengessä mukana, kun sinne väitetysti mentiin. :)

• Anonyymi00072
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Etkös ollut se kirjoittaja, joka sanoi joskus myös, että "Me ollaan käyty kuussa". Taitaa olla tosi iso juttu sinulle nuo kuussakäynnit, kun koet ihan olleesi hengessä mukana, kun sinne väitetysti mentiin. :)

Oletko itse tutkinut ylläpidon dataa, kun olet niin varma, että se on sama kirjoittaja?

• Anonyymi00106
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Voi hyvä ihminen, kyllä se Utsjoki on Suomen kartalla, joten se ei ole mikään uskon asia.
        Voit myös katsella sieltä kelikameroitten kuvia. Myöskin matkailuväki on julkaissut sieltä pilvin pimein kuvia.
        Tuo on typeryyttä, että vertaat jotain Suomen paikkakuntaa Kuumatkoihin.

• Anonyymi00107
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miksi joku valehtelisi?

Eiköhän Suomen paikkakunnat ja Kuumatkat ole kaksi täysin eri asiaa?

• Anonyymi00110
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Normaalijärjellä varustettu sanoo Persekärpänen-nimistä henkilöä ”Persekärpäseksi”, voi olla korkea ÄO:kin.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00110 kirjoitti:

Normaalijärjellä varustettu sanoo Persekärpänen-nimistä henkilöä ”Persekärpäseksi”, voi olla korkea ÄO:kin.

Kellään, joka kirjoittaa sanan: "persekärpänen" ei voi olla ÄÖ:ta Kuin korkeintaan kengännumeronsa verran.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Kellään, joka kirjoittaa sanan: "persekärpänen" ei voi olla ÄÖ:ta Kuin korkeintaan kengännumeronsa verran.

Olet väärässä, vain älykkäänä itseään pitävä, mutta oikeasti ei-älykäs ihminen voi luulla, että jonkun hassun nimen käyttäminen on merkki matalasta älykkyydestä.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Olet väärässä, vain älykkäänä itseään pitävä, mutta oikeasti ei-älykäs ihminen voi luulla, että jonkun hassun nimen käyttäminen on merkki matalasta älykkyydestä.

Tuo ei ole "hassu nimi" vaan toisia kirjoittajia loukkaava, typerä alatyylinen nimi.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Tuo ei ole "hassu nimi" vaan toisia kirjoittajia loukkaava, typerä alatyylinen nimi.

Mutta kun pääosin Viki tuolla nimella kutsuu omia sivupersooniaan joiden kanssa "kiistelee" itsensä kanssa.

Etkö ole huomannut?

• Anonyymi00116
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Sinun mielestä loukkaava ja typerä, joidenkin älykkäiden mielestä hassu. :D

• Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Sinun mielestä loukkaava ja typerä, joidenkin älykkäiden mielestä hassu. :D

Kukaan älykäs ei tuollaista loukkaavaa nimitystä väitä "hassuksi".

• Anonyymi00118
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Kukaan älykäs ei tuollaista loukkaavaa nimitystä väitä "hassuksi".

Minä olen älykäs ja väitän, joten todistin juuri, että olet väärässä. :)

• Anonyymi00119
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Minä olen älykäs ja väitän, joten todistin juuri, että olet väärässä. :)

Todista ensin, että olet "älykäs". Jutuistasi se ei ilmene.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Todista ensin, että olet "älykäs". Jutuistasi se ei ilmene.

Ei yksinkertainen ihminen tunnista kovin hyvin toisten älykkyyttä. Tyhmä luulee usein, että jos joku on eri mieltä, niin hän ei ole älykäs.

• Anonyymi00121
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Ei yksinkertainen ihminen tunnista kovin hyvin toisten älykkyyttä. Tyhmä luulee usein, että jos joku on eri mieltä, niin hän ei ole älykäs.

Kuten sanottu, kukaan joka kirjoittaa sanan: "persekärpänen", ei kertakaikkiaan voi olla älykäs. Todista, että olet älykäs?

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Kuten sanottu, kukaan joka kirjoittaa sanan: "persekärpänen", ei kertakaikkiaan voi olla älykäs. Todista, että olet älykäs?

Pojat pojat, menkääs nyt jo sinne hotelliin.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Pojat pojat, menkääs nyt jo sinne hotelliin.

Ketkä pojat?
        Mihin hotelliin?
        Minkä takia?
        Vastaisitko vähä-älyinen noihin yksinkertaisiin kysymyksiin?

• Anonyymi00125
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Olen jo todistanut monta kertaa, että olen älykäs monella älykkyyden osa-alueella.

• Anonyymi00126
        Anonyymi00124 kirjoitti:

Ketkä pojat?
        Mihin hotelliin?
        Minkä takia?
        Vastaisitko vähä-älyinen noihin yksinkertaisiin kysymyksiin?

Tuo kommentoija kai vihjailee, että Persekärpäsen ja hänen vastaväittelijänsä välillä on homoeroottista jännitettä.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Tuo kommentoija kai vihjailee, että Persekärpäsen ja hänen vastaväittelijänsä välillä on homoeroottista jännitettä.

Juuri näin, 10 pistettä!

Pojat on niin kuumana - toisistaan.

• Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Juuri näin, 10 pistettä!

Pojat on niin kuumana - toisistaan.

Kuulehan typerys, täällä ei ole yksikään kirjoittaja jonka nimi on "persekärpänen" jollet sinä halua selalinen olla.
        Painu ite sinne hotelliisi typerys, 11pistettä typeryydestä.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Kuulehan typerys, täällä ei ole yksikään kirjoittaja jonka nimi on "persekärpänen" jollet sinä halua selalinen olla.

Tuota, minä olen "kolmas osapuoli" tässä keskustelussa, en ole ketään kutsunut millään nimellä.

Sen sijaan havainnoin teidän kahden selvän kemian ja kehoitin että viette "neuvottelunne" tuosta lempinimestä sinne lakanoiden väliin.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00128 kirjoitti:

Voimakas reaktiosi viittaa siihen, että tunnet ehkä itsesi persekärpäseksi ja että sinulla saattaa olla piileviä homoeroottisia haluja.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Voimakas reaktiosi viittaa siihen, että tunnet ehkä itsesi persekärpäseksi ja että sinulla saattaa olla piileviä homoeroottisia haluja.

Kyllähän ne "homoeroottiset halut" vaivaavat ainoastaan sinua itseäsi, joten mene sinne hotelliis ihan ite. Täällä ei ole yhtään kirjoittajaa jonka nimi olisi "persekärpänen".

• Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Kyllähän ne "homoeroottiset halut" vaivaavat ainoastaan sinua itseäsi, joten mene sinne hotelliis ihan ite. Täällä ei ole yhtään kirjoittajaa jonka nimi olisi "persekärpänen".

Vahvat defenssit sinulla päällä, viittaa mahdollisiin tukahdutettuihin homoeroottisiin fantasioihin.

• Anonyymi00133
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Vahvat defenssit sinulla päällä, viittaa mahdollisiin tukahdutettuihin homoeroottisiin fantasioihin.

Pojilla on selvästi vahva vietti ja veto toisiinsa.

Menkää nyt sinne hotelliin jo oikeasti!

Palstan muut voisivat kerätä vaikka kolehdin jos teillä ei oo siihen tapaamiseen varaa.

ps. toi teidän kiistely ei enää kiinnosta muita palstan kirjoittania paskaakaan.

• Anonyymi00134
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Pojilla on selvästi vahva vietti ja veto toisiinsa.

Menkää nyt sinne hotelliin jo oikeasti!

Palstan muut voisivat kerätä vaikka kolehdin jos teillä ei oo siihen tapaamiseen varaa.

ps. toi teidän kiistely ei enää kiinnosta muita palstan kirjoittania paskaakaan.

Kuules nyt homoeroottinen idiootti, ainoastaan SINÄ olet se homoeroottinen, joten mene ihan itse sinne hotelliisi kun sinulla on noin kova halu, äläkä tule toisia syyttelemää omasta vietistäsi.
        Olen samaa mieltä, ettei SINUN homofantasiasi kiinnosta muita kirjoittajia, miksi sitten jatkuvasti noita tänne ulostat, lopettaisit jo tuon typeryytesi.

• Anonyymi00135
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Kuules nyt homoeroottinen idiootti, ainoastaan SINÄ olet se homoeroottinen, joten mene ihan itse sinne hotelliisi kun sinulla on noin kova halu, äläkä tule toisia syyttelemää omasta vietistäsi.
        Olen samaa mieltä, ettei SINUN homofantasiasi kiinnosta muita kirjoittajia, miksi sitten jatkuvasti noita tänne ulostat, lopettaisit jo tuon typeryytesi.

Musta tuntuu, eikös niin?

• Anonyymi00138
        Anonyymi00134 kirjoitti:

Vaikutat kiihtyneeltä, väitteet tukahdutetuista homoeroottisista mielihaluista taisivat osua hermoon?

• Anonyymi00139
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Vaikutat kiihtyneeltä, väitteet tukahdutetuista homoeroottisista mielihaluista taisivat osua hermoon?

Sanoinhan jo, että älä ulosta noita homoeroottisia fantasioitasi tänne, ne eivät kiinnosta kuin sinua itseäsi, oletpa kuinka kiihtynyt hyvänsä ja sinun hermoosi osunut mikä hyvänsä, älä enää viitsi noita fantasioitasi tänne ulostaa, ne eivät todellakaan kiinnosta kuin SINUA itseäsi.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Sanoinhan jo, että älä ulosta noita homoeroottisia fantasioitasi tänne, ne eivät kiinnosta kuin sinua itseäsi, oletpa kuinka kiihtynyt hyvänsä ja sinun hermoosi osunut mikä hyvänsä, älä enää viitsi noita fantasioitasi tänne ulostaa, ne eivät todellakaan kiinnosta kuin SINUA itseäsi.

Hyvät pointsit siinä kummallakin, mutta pidetään keskustelu asiallisena, jookos?

• Anonyymi00141
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Hyvät pointsit siinä kummallakin, mutta pidetään keskustelu asiallisena, jookos?

Kerro noille homoeroottisille fantasiotsioille, että pitäisivät kirjoitukset asiallisina, ketään täysipäisiä tuollainen ei tippaakaan kiinnosta.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Kerro noille homoeroottisille fantasiotsioille, että pitäisivät kirjoitukset asiallisina, ketään täysipäisiä tuollainen ei tippaakaan kiinnosta.

Eiks tuossa keskustelu sun homoeroottisista fantasioista?

• Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Eiks tuossa keskustelu sun homoeroottisista fantasioista?

Ei kun SINUN! Kellään muulla täällä ei ole homoeroottisia fantasioita.

• Anonyymi00144
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Ei kun SINUN! Kellään muulla täällä ei ole homoeroottisia fantasioita.

Seurasin vaan sivusta, kun tossa väittelit jonkun kanssa ja sulla näytti menevän tunteisiin, niin ajattelin että sulla ois ollut jotain homoeroottista vipinää joskus.

• Anonyymi00145
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Seurasin vaan sivusta, kun tossa väittelit jonkun kanssa ja sulla näytti menevän tunteisiin, niin ajattelin että sulla ois ollut jotain homoeroottista vipinää joskus.

Tässä ketjussa nyt ainakin kaksi eri kirjoittajaa, minä ja joku toinen, on havainnut tuon alkuperäisten nimittelystä kiistelevien keskinäisen kemian.

Sen täytyy olla siis todellista.

Menkääs pojat nyt vaan sinne vällyjen väliin selvittämään välinne, tämän palstan sijaan.

• Anonyymi00146
        Anonyymi00144 kirjoitti:

No, jos se on SINULLE noin tärkeää, että se menee tunteisiin ja jaksat seurata sitä viestistä toiseen, täytyy väkisinkin tulla siihen johtopäätökseen, että ainoastaan SINULLA on jotain homoeroottista vipinää?
        Jospa lopettaisit jo tuon typerehtimisen, ketään normaalia ihmistä se ei kiinnosta.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00146 kirjoitti:

No, jos se on SINULLE noin tärkeää, että se menee tunteisiin ja jaksat seurata sitä viestistä toiseen, täytyy väkisinkin tulla siihen johtopäätökseen, että ainoastaan SINULLA on jotain homoeroottista vipinää?
        Jospa lopettaisit jo tuon typerehtimisen, ketään normaalia ihmistä se ei kiinnosta.

Näytät kiihtyvän kommentti kommentilta aina vaan enemmän, joten taitaa olla syvälle sisimpään osuva aihe tämä homoerotiikka. Kannattaa olla rehellinen itselleen, niin se helpottaa, ei homoeroottisia fantasioita tarvitse hävetä.

• Anonyymi00148
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Näytät kiihtyvän kommentti kommentilta aina vaan enemmän, joten taitaa olla syvälle sisimpään osuva aihe tämä homoerotiikka. Kannattaa olla rehellinen itselleen, niin se helpottaa, ei homoeroottisia fantasioita tarvitse hävetä.

Ilmankos SINÄ niitä fantasioitasi toistat viestistä toiseen, Ihan turhaan kiihdytät itseäsi.
        Kannattaisi olla rehellinen itselleen, tosin nuo sinun homoeroottiset fantasiasi eivät kiinnosta ketään normaalia ihmistä, joten voisitko mennä niitä kertomaan niitä johonkin seksipalstalle, täällä tuo sinun lässytyksesi menee ihan hukkaan.

• Anonyymi00149
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Sinullahan se tunteisiin meni, lopettaisit jo tuon typerän lässytyksesi.
        Täällä ei ole kuin yksi typerys joka noita homoeroottisia juttuja tänne ulostaa, kannattaisko lopettaa tuo typeryys.

• Anonyymi00150
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Ilmankos SINÄ niitä fantasioitasi toistat viestistä toiseen, Ihan turhaan kiihdytät itseäsi.
        Kannattaisi olla rehellinen itselleen, tosin nuo sinun homoeroottiset fantasiasi eivät kiinnosta ketään normaalia ihmistä, joten voisitko mennä niitä kertomaan niitä johonkin seksipalstalle, täällä tuo sinun lässytyksesi menee ihan hukkaan.

Eikös tossa olla keskusteltu just sun piilevistä homoseksuaalisista haluista eikä muiden fantasioista. Varmaan väärä palsta sille joo, mutta noi on faktat.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00150 kirjoitti:

Eikös tossa olla keskusteltu just sun piilevistä homoseksuaalisista haluista eikä muiden fantasioista. Varmaan väärä palsta sille joo, mutta noi on faktat.

Pojat pojat.

Muistakaa tautien ehkäisy ja voiteet ettei tuu haavautumia.

• Anonyymi00155

Olet tosi vahvasti puolustuskannalla, se on tyypillistä silloin, kun henkilöllä on sisäistä epävarmuutta asiasta, vaikka vakuuttelee muuta. Eli sulla saattaa olla tukahdutettuja homoeroottisia mielihaluja.

• Anonyymi00156
        Anonyymi00155 kirjoitti:

Olet tosi vahvasti puolustuskannalla, se on tyypillistä silloin, kun henkilöllä on sisäistä epävarmuutta asiasta, vaikka vakuuttelee muuta. Eli sulla saattaa olla tukahdutettuja homoeroottisia mielihaluja.

Kuules nyt idiootti, ainoastaan SINULLA on on noita homoeroottisia mielielihaluja, mutta säästä meidät normaalit ihmiset niiltä, ei voisi vähempää kiinnostaa, pliis, lopeta jo tuo typeryytesi.

• Anonyymi00157
        Anonyymi00156 kirjoitti:

Kuules nyt idiootti, ainoastaan SINULLA on on noita homoeroottisia mielielihaluja, mutta säästä meidät normaalit ihmiset niiltä, ei voisi vähempää kiinnostaa, pliis, lopeta jo tuo typeryytesi.

Hyvät pointsit siinä taas kummallakin, mutta ei lähetä haukkumaan toisia, jookos?

• Anonyymi00159
        Anonyymi00157 kirjoitti:

Hyvät pointsit siinä taas kummallakin, mutta ei lähetä haukkumaan toisia, jookos?

Jos idioottia nimittää idiootiksi, se ei ole haukkumista vaan tosiasia

• Anonyymi00160
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Eikös se oo sitten kans niin, että jos persekärpästä sanoo persekärpäseks, niin se ei oo haukkumista.

• Anonyymi00161
        Anonyymi00159 kirjoitti:

Sulla noi jutut tosiaan menee tunteisiin ihan täysillä.

Ooppa rauhassa?

Nyt se sun poikkiskin pakeni keskustelusta.

• Anonyymi00162
        Anonyymi00161 kirjoitti:

Sulla noi jutut tosiaan menee tunteisiin ihan täysillä.

Ooppa rauhassa?

Nyt se sun poikkiskin pakeni keskustelusta.

"poikkiskin pakeni keskustelusta" ?????
        Saiskos tuon selkokielellä, idiootti?
        Sopisko,että lopetettaisiin nuo idioottimaiset homo jutut ihan todella, eiväthän ne kiinnosta kuin sinunlaisiasi homppeleita?
        Ainoastaan SINULLE nuo typerät homojutut menivät tunteisiin ihan täysillä, idiootti.

• Anonyymi00163
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Sopisko,että lopetettaisiin nuo idioottimaiset homo jutut ihan todella, eiväthän ne kiinnosta kuin sinunlaisiasi homppeleita?
        Ainoastaan SINULLE nuo typerät homojutut menivät tunteisiin ihan täysillä, idiootti.

Hyvät pointsit tosiaan kummallakin, idioottia voi sanoa idiootiksi ja persekärpästä persekärpäseksi. Reilu peli silleen.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Sopisiko se sitten että sinä ja poikakaverisi (poikkis noin niinkuin puhekielellä) menette sinne hotelliin ettekä enää kiistele palstalla?

Ainut tunne joka mulle tulee tuosta sun tunne-reaktiosta on suuri huvitus, selvästi menee ihon alle.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00164 kirjoitti:

Sopisiko se sitten että sinä ja poikakaverisi (poikkis noin niinkuin puhekielellä) menette sinne hotelliin ettekä enää kiistele palstalla?

Ainut tunne joka mulle tulee tuosta sun tunne-reaktiosta on suuri huvitus, selvästi menee ihon alle.

Sinähän täällä olet ainoa kiistelijä, etkä suostu lopettamaan typeryyksiäsi.
        Miksi sitten ulostat noita typeryyksiäsi, jolleivat ne ole menneet SINUN ihosi alle.
        Mitäs jos lopettaisit nuo homoeroottiset juttusi , vaikka ne näyttävät olevaan sinulle kovin tärkeitä, ketään täysijärkistä ne eivät kiinnosta.

• Anonyymi00166
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Miksi sitten ulostat noita typeryyksiäsi, jolleivat ne ole menneet SINUN ihosi alle.
        Mitäs jos lopettaisit nuo homoeroottiset juttusi , vaikka ne näyttävät olevaan sinulle kovin tärkeitä, ketään täysijärkistä ne eivät kiinnosta.

Voisitteko jo lopettaa ton homoerotiikasta puhumisen, kun ketjun aihe on ufot?

• Anonyymi00167
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Onko sulla jotain homoja vastaan?

Eiks tollanen ole sitä syrjimistä?

Ei sellaista saa tehdä.

Osoitin sanani niille joille alunperin osoitin tuon hotellikehoituksen, kahdelle kirjoittajalle jotka kiistelivät persekärpäseksi nimittelystä; suosittelin heille että menevät lakanoiden väliin palstan sijaan ratkaisemaan kiistansa.

Jos sinä et ole noista kahdesta (yhdestä?) kumpikaan niin vittuako sitten kommentoit? Keskusteluni on heidän kanssaan, ei sinun.

Ja jos taas olet toinen heistä niin, kyllä, sinä kiistelit.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Onko sulla jotain homoja vastaan?

Eiks tollanen ole sitä syrjimistä?

Ei sellaista saa tehdä.

Osoitin sanani niille joille alunperin osoitin tuon hotellikehoituksen, kahdelle kirjoittajalle jotka kiistelivät persekärpäseksi nimittelystä; suosittelin heille että menevät lakanoiden väliin palstan sijaan ratkaisemaan kiistansa.

Jos sinä et ole noista kahdesta (yhdestä?) kumpikaan niin vittuako sitten kommentoit? Keskusteluni on heidän kanssaan, ei sinun.

Ja jos taas olet toinen heistä niin, kyllä, sinä kiistelit.

Sinä täällä olet ainoa kiistelijä, jos et ole kumpikaan noista kirjoittajista, mikset sitten itse antaisi olla.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Sinä täällä olet ainoa kiistelijä, jos et ole kumpikaan noista kirjoittajista, mikset sitten itse antaisi olla.

Koska kyllästyttää tuollainen teko-kiistely jolla vain huorataan huomiota.

Menisivät sinne hotelliin, ei toi kiista kuulu palstalle.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Koska kyllästyttää tuollainen teko-kiistely jolla vain huorataan huomiota.

Menisivät sinne hotelliin, ei toi kiista kuulu palstalle.

Mene ihan ite sinne hotelliis, ei tuollainen typerä kiistely ketään normaalia ihmistä kiinnosta. Miksi haluat ?"huorata huomiota"?

• Anonyymi00171
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Mene ihan ite sinne hotelliis, ei tuollainen typerä kiistely ketään normaalia ihmistä kiinnosta. Miksi haluat ?"huorata huomiota"?

Hyvät pointsit siinä molemmilla, mutta pysytään ufoissa, noista homofantasioista voi mennä juttelee suhde-palstalle.

• Anonyymi00016

Kubrickin ja NASA:n yhteistyöstä on tietoa. Myös Diamonds Are Forever:ssa Bond pakenee Nevadan aavikolla tukikohdasta joka voisi olla Area 51 ja jossa kuvataan silloin kuukävelyä.

Sitten Hohdossa Kubrick käytti Barry Nelsonia joka on se alkuperäinen James tai Jimmy Bondin ensiesiintyminen tv:ssä 1954 eikä Connery Dr. No:ssa 1962.

Tämä voidaan ihan hyvin tulkita vinkkina Kubrickilta että se on kuvattu ainakin jossain ja hän oli siinä mukana.

• Anonyymi00027

Ja Hohdossa sillä pikkupojalla oli päällään paita, jossa luki Apollo.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ja Hohdossa sillä pikkupojalla oli päällään paita, jossa luki Apollo.

Niin ja Jack heittelee aulassa tennispalloa seinään jossa on raketinkuvia.

• Anonyymi00019

Suomalaissukuinen tutkija saattaisi tietää enemmän jos saisi ajatuksen päästä kiinni. Muuttaisi maasta muualle.
      Mikä on hankalaa ja vaivalloista kun on juurtunut työyhteisön sisään ja nauttii hyvää palkkaa ja etuuksia.

• Anonyymi00020

Parempi pysyä Area-51:llä siellä huitsun Nevadassa

• Anonyymi00021

Missä on mammutteja elossa vielä tänä päivänä jos sellaisia olisi elossa?

• Anonyymi00029

Et ole sitten käynyt kesäisin isommin uimarannoilla?

Siellä on sekä valaita että mammutteja.

• Anonyymi00024

Kuten tiedät, Area51 on Yhdysvaltain sotilasaluetta, jonne omat kansalaisetkaan eivät niin vain pääse, miten kuvittelet, että joku suomalainen menisi sinne hiippailemaan?

• Anonyymi00028

Niinpä, joten miten joku palstan johtava asiantuntija pystyy sanomaan, että siellä ei ole salaisissa projekteissa kehitettyjä ufoja? Sehän vain toistelee auktoriteettitahojen sanomisia.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niinpä, joten miten joku palstan johtava asiantuntija pystyy sanomaan, että siellä ei ole salaisissa projekteissa kehitettyjä ufoja? Sehän vain toistelee auktoriteettitahojen sanomisia.

Lopettakaa jo tuo lässytys "johtava asiantuntija". Sellaista ei ole täällä vielä näkynyt?
        Sitäpaitsi tuo on tarkoitettu loukkaukseksi, tuo "johtava asiantuntija".

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Lopettakaa jo tuo lässytys "johtava asiantuntija". Sellaista ei ole täällä vielä näkynyt?
        Sitäpaitsi tuo on tarkoitettu loukkaukseksi, tuo "johtava asiantuntija".

Omaa laajan asiantuntemuksen esim. astronomiasta ja Nasan avaruusohjelmista ja ampuu alas typerät salaliittoteoriat. Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Omaa laajan asiantuntemuksen esim. astronomiasta ja Nasan avaruusohjelmista ja ampuu alas typerät salaliittoteoriat. Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu.

Kuten sanoin lopeta jo tuo tyhmä lässytys "johtava asiantuntija".
        Sinä olet siis johtava lässyttäjä? Kunnia sille jolle kunnia kuuluu.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kuten sanoin lopeta jo tuo tyhmä lässytys "johtava asiantuntija".
        Sinä olet siis johtava lässyttäjä? Kunnia sille jolle kunnia kuuluu.

Näinpä, hyvä että laitat vähän ruotuun näitä irvileukoja. Kiitos, mestari.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Näinpä, hyvä että laitat vähän ruotuun näitä irvileukoja. Kiitos, mestari.

Myöskään täällä ei ole näkynyt yhtäkään mestaria.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Myöskään täällä ei ole näkynyt yhtäkään mestaria.

Mestari näyttää esimerkkiä, miten itseä ei korosteta, vaan ollaan vaatimattomia. Kiitos, mestari.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mestari näyttää esimerkkiä, miten itseä ei korosteta, vaan ollaan vaatimattomia. Kiitos, mestari.

Lopeta jo tuo typerä mestarointisi.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Lopeta jo tuo typerä mestarointisi.

Aivan, kohtuus kaikessa. Mainio neuvo. Kiitos, mestari.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Aivan, kohtuus kaikessa. Mainio neuvo. Kiitos, mestari.

On vain yksi Mestari.

Jeesus Kristus.

Keskittykää oleelliseen, keskittykää Kristukseen.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

On vain yksi Mestari.

Jeesus Kristus.

Siinäs kuulit, tyhmä mestaroitsija.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00051 kirjoitti:

On vain yksi Mestari.

Jeesus Kristus.

Mestari isolla M:llä on hän toki, mutta on myös mestareita pienellä m:llä, jotka on vähäisempiä kuin Mestari.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Mestari isolla M:llä on hän toki, mutta on myös mestareita pienellä m:llä, jotka on vähäisempiä kuin Mestari.

Siitä huolimatta, keskittykää siihen Mestariin.

Muu on turhaa.

• Anonyymi00060
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Onhan noita, olen esim. tavannut kymmeniä rakennusmestareita.
        Tavallisen ihmisen kutsuminen mestariksi on paitsi typerää myös loukkaavaa.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Onhan noita, olen esim. tavannut kymmeniä rakennusmestareita.
        Tavallisen ihmisen kutsuminen mestariksi on paitsi typerää myös loukkaavaa.

Mutta mistäs sen tietää, kuka anonyymi kirjoittaja on tavallinen ihminen vai jotain muuta?

• Anonyymi00073
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mutta mistäs sen tietää, kuka anonyymi kirjoittaja on tavallinen ihminen vai jotain muuta?

Jos et tiedä ihan aikuisten oikeesti, kuka kirjoittaja on esim. rakennusmestari tai sotilasmestari, älä sitten ala täällä mestaroitsemaan.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Jos et tiedä ihan aikuisten oikeesti, kuka kirjoittaja on esim. rakennusmestari tai sotilasmestari, älä sitten ala täällä mestaroitsemaan.

Halla-ahoahan alettiin kutsua ”mestariksi”, koska on niin taitava argumentoimaan rationaalisesti, ihan eri luokkaa siinä kuin tyypillinen poliitikko. Samoin palstan kuuasiantuntija on tehnyt suuren vaikutuksen argumentoinnillaan.

• Anonyymi00025

Johan af Grann on käynnyt ufokeskusta tutkimassa ja hän on pätevämpi näissä asioissa kuin on Viki.

• Anonyymi00042

Voi olla mutta ne on valtion projekteja ei ulkoavaruudesta niin kuin väitetään

• Anonyymi00058

Niin itsekin epäilen.

• Anonyymi00062

Sosiaaliturvateoria kuoli supon ja sitran sopimuksen myötä. Järviradiokin kävi imeläksi.

• Anonyymi00070

Seksisivuilla sellainen löytyy.

• Anonyymi00071

Käykää matkoilla Las Vegasissa niin voitte ajella muutaman tunnin
      Pohjoiseen Rachel'iin ja vieressä Groom Lake Area 51
      On talvella juuri nyt yleensä hienot ilmat, ei ole liian kuuma,
      on jopa kylmä aamulla!
      Las Vegas on mesta!
      Lake Mead vieressä jota padottaa Hoover Dam, itse padon reuna
      on kaks kaistanen tie joka oli ennen mahdollista ajaa Arizonaan ja
      takas Nevadaan (Silver State)
      Turisti määrät Las Vegasiin on vuosittain noin 40 miljoonaa!
      Harry Reed (Ent. McCarran) International Airport on kiinni aidalla
      Las Vegas Boulevard (The Strip) Heti kenttää vastapäätä
      Mandalay Bay Casino (Ent. Hacienda) Ja Luxor Casino.
      Viva Las Vegas!

• Anonyymi00075

Kyllä on Las Vegas erilainen kaupunki,
      sellainen "One of a kind"

• Anonyymi00076

Suomi on hyvä esimerkki maasta missä ei koskaan olisi
      Las Vegas kaupunkia, sanoin Viro!
      Moni muukin, mutta kyllä tälläsissä kansoissa ja maissa
      on valtava ero kun kaikki aina edes osittain tulee näihin
      Suomiin ja Viroihin Ameriikasta mutta ei koskaan niin että
      näistä junttimaisista maista mitään koskaan menisi Ameriikkaan!

• Anonyymi00077

Viva Las Vegas!

• Anonyymi00078

Muutaman kerran.

• Anonyymi00079

Las Vegasiin haluaisin nyt lähteä käymään.
      Tai asumaankin.

• Anonyymi00080

Kuka hullu sinne Amerikoihin nyt haluaa mennä?

Siellä voi joutua Jäihin.

• Anonyymi00081

Thank you, thank you very much!
      Sanoi aikoinaan Vegasissa muuan Elvis Presley
      oli the King!

• Anonyymi00082

Mutta kuka sanoi:

"thank you very many"

• Anonyymi00083

"Thank you for the music" Said ABBA, the most successful European band
      outside of England, World famous ABBA!

• Anonyymi00085

Myös hyvää silliä josta näin aprillipäivän tienoilla voi muistuttaa.

• Anonyymi00084

Siellä Nevadassa on myös Extraterrestrial 👽 Highway!
      Nevadan kutsuma nimi on The Silver State,
      tulee hopean kaivamisesta ja on muitakin kaivettavia.
      Pääkaupunkina Carson City.

• Anonyymi00086

Las Vegas elokuvia:

Casino- DeNiro 10
      Honeymoon in Vegas - Nicholas Cage 8
      Rain Man- Tom Cruise 10
      Leaving Las Vegas - Nicholas Cage 8
      Hangover - Bradley Cooper 9
      Vegas Vacation- Chevy Chase 8
      Bugsy- Warren Beatty 9
      Ja paljon muita!

• Anonyymi00087

Casino oli varsin hyvä elokuva; johtuen hyvinkin siitä että taustalla oli todellinen tarina.

Se mikä siinä tarinassa meni täysin väärin, ja syystä, oli että päähenkilön todellisuuden vastine, Frank Rosenthal, oli (vaimoineen) FBI:n kanssa yhteistyössä.

Tuo asia paljastettiin yleisölle vasta kun se Frank delasi.

• Anonyymi00088

Chevy Chase ei ole koskaan elämässään tehnyt yhtään hyvää elokuvaa.

En ymmärrä miksi häneen on edes tuhlattu filmiä.

Listaltahan puuttuu myös Maailman Paras Las Vegas leffa:

Fear and Loathing in Las Vegas.

Herrat(tm) ymmärtää miksi se on paras, mutta sitä ei voi sanoa ääneen.

• Anonyymi00089

Chevy Chase Vegas Vacation on ihan hyvä komedia mutta
      on kyllä että ei muuten Chevy Chase elokuvat ole erikoisia.

Martin Scorsese Casino on taas erittäin hyvä elokuva,
      sanoisin samalla tasolla Goodfellas ja myös The Irishman
      saman kaltaisista perustuu tosi tapahtumiin elokuvista,
      myös monia muita perustuu tositapahtumiin ja muita elokuvia,
      kuten Raging Bull jossa DeNiron veljeä näyttelee niinkin kauan sitten Joe Pesci v.1980
      olivat muuten aikoinaan jopa roommates!
      Myös Taxi Driver, Cape Fear, The Aviator, The Departed, Shutter Island,
      The Wolf of Wall Street!
      Monissa mukana Robert DeNiro.

• Anonyymi00090

Chevy nyt vaan ei ole edes melkein huvittava.

Turha koheltaja.

• Anonyymi00091

Elvis piti konsertteja Vegasissa, tais olla Hilton'illa
      vähän matkaa boulevardilta (Strip) Eastside.
      Katsokaa myös Louis Theroux Las Vegas jakso! ON HYVÄ!!
      Se on myös muistaakseni kuvattu Hilton?
      Hilton on ollut jossain vaiheessa vuosia Westgate Resorts,
      mainitaan/ kuvataan lyhyesti documenttielokuvassa:
      The Queen of Versailles, myös HYVÄ DOCU!!
      On se Vegas mesta ei voi muuta sanoa.

• Anonyymi00092

Las Vegas turisti määrät on vuodessa n. 40 miljoonaa!
      Se on yli 100.000 per päivä, joka päivä!
      Uskomatonta mutta totta.

• Anonyymi00093

Mitä uskomatonta tuossa on?

Suomessa riittää kävijöitä jossain Keskisen Kaupassa keskellä ei mitään, ja siellä ei edes ole värivaloja tai lähes olematonta mahdollisuutta voittaa rahaa.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Mitä uskomatonta tuossa on?

Suomessa riittää kävijöitä jossain Keskisen Kaupassa keskellä ei mitään, ja siellä ei edes ole värivaloja tai lähes olematonta mahdollisuutta voittaa rahaa.

Isossa maailmassa on isot luvut!
        Atlanta, Georgia lentokenttä matkustajia yli 100 miljoonaa vuodessa.
        Helsinki-Vantaa 15 miljoonaa!
        Ameriikassa kaiken kaikkiaan noin 200.000 lentokonetta,
        Suomessa niin 700.

Floridan osavaltio yksinään 4x Suomen väkiluku,
        6x Suomen talous.
        Suomen talous suunnilleen sama kuin Alabama!

Suomea on kusetettu urakalla eu'sta ja urakkamaksutkin
        imuroitu parempiin käyttöihin muualle!
        Myös eu alueen ulkopuolelta ohjattu maahanmuuttajia
        satojatuhansia Suomen verokannalle.
        Power House Ameriikka, aneeminen Suomi!

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Isossa maailmassa on isot luvut!
        Atlanta, Georgia lentokenttä matkustajia yli 100 miljoonaa vuodessa.
        Helsinki-Vantaa 15 miljoonaa!
        Ameriikassa kaiken kaikkiaan noin 200.000 lentokonetta,
        Suomessa niin 700.

Floridan osavaltio yksinään 4x Suomen väkiluku,
        6x Suomen talous.
        Suomen talous suunnilleen sama kuin Alabama!

Suomea on kusetettu urakalla eu'sta ja urakkamaksutkin
        imuroitu parempiin käyttöihin muualle!
        Myös eu alueen ulkopuolelta ohjattu maahanmuuttajia
        satojatuhansia Suomen verokannalle.
        Power House Ameriikka, aneeminen Suomi!

Joko muutit pois?

Mikset?

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Joko muutit pois?

Mikset?

Asun vasten tahtoani kateellisten, vahingoniloisten maassa,
        lähtisin wittuun jos olisi mahdollista!
        Eihän Suomeen kukaan länsimainen muutakaan,
        kaikki ovat tulleet itä-Euroopasta enimmikseen Virosta,
        lähi-idästä ja Afrikasta, se kertoo jo paljon!
        Suomi olikin ennen hyvä maa, ennen petollista eu'ta,
        joka on tekemässä Suomesta hirviö maata koska
        itse Suomalaiset edustelijat ovat epävarmoja, heikkoja
        juoksupoikia, Orpo, Stubb ja muut, sellaisia takin kääntäjiä
        jotka pelaavat verkon kummaltakin puolelta,
        sen takia Trumpkin heitti tämän Stubbin pois!
        Itse asiassa tämä maa on enemmän kuin Balttiat
        kuin mikään Pohjoismaa.

• Anonyymi00097
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Asun vasten tahtoani kateellisten, vahingoniloisten maassa,
        lähtisin wittuun jos olisi mahdollista!
        Eihän Suomeen kukaan länsimainen muutakaan,
        kaikki ovat tulleet itä-Euroopasta enimmikseen Virosta,
        lähi-idästä ja Afrikasta, se kertoo jo paljon!
        Suomi olikin ennen hyvä maa, ennen petollista eu'ta,
        joka on tekemässä Suomesta hirviö maata koska
        itse Suomalaiset edustelijat ovat epävarmoja, heikkoja
        juoksupoikia, Orpo, Stubb ja muut, sellaisia takin kääntäjiä
        jotka pelaavat verkon kummaltakin puolelta,
        sen takia Trumpkin heitti tämän Stubbin pois!
        Itse asiassa tämä maa on enemmän kuin Balttiat
        kuin mikään Pohjoismaa.

Varsin katkeralta kuulostaa.

Mikset siis poistuisi?

Itse lähdin pari donaa taskussa vuosikymmenet sitten; suosittelen.

Se on mahdollista, raja ulos on tietääkseni edelleen, ainakin toistaiseksi, auki.

• Anonyymi00098

Happy 250th America! We love you!

• Anonyymi00099

Amerikan Ihmevallat on hieno paikka taas kunhan ensin pääsevät eroon siitä Oranssista Apinasta.

Tällä hetkellä sinne ei kukaan täysipäinen halua koska ei ole takeita mitä käy.

• Anonyymi00100

Monia mielipiteitä Trumpistakin mutta kyllähän tämä
      Stubb on ihan juoksupoika, valheiden unionin orjapoika
      joka on jo vuosia ollut pilaamassa Suomea mitä moni muu
      Suomalainen ei olisi koskaan tehnyt, eikä nämä ennen
      Stubbiakaan mitään erikoisia olleet, riippuen vuosista
      aina joidenkin tahojen ohjaamina juoksupoikina!

Ameriikka on silti vielä Ameriikka mutta
      Suomi ei ole enään se kunnon Suomi mikä oli vuosia sitten,
      nyt on vastenmielinen maa.

• Anonyymi00102

Vastenmielinen maa, mutta silti kelpaa sulle asuinpaikaksi?

Ooks hölmö vai yksinkertainen?

• Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Vastenmielinen maa, mutta silti kelpaa sulle asuinpaikaksi?

Ooks hölmö vai yksinkertainen?

Moni asuu Suomen-Itä-Euroopassa vasten tahtoaan!!
        Ballttioiden tuntuisessa koko maailman surkeimman
        maahanmuuttaja/tunkeutujan kokonaisuudessa!
        Maassa joka on itse itsestään tehnyt Euroopan unionin prostituoidun!
        Vai ei ole vastenmielinen? STFU!

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Moni asuu Suomen-Itä-Euroopassa vasten tahtoaan!!
        Ballttioiden tuntuisessa koko maailman surkeimman
        maahanmuuttaja/tunkeutujan kokonaisuudessa!
        Maassa joka on itse itsestään tehnyt Euroopan unionin prostituoidun!
        Vai ei ole vastenmielinen? STFU!

Niin se raja sieltä on toistaiseksi vielä ulos auki.

Miksi asua maassa joka on vastenmielinen?

Huomaa että käytän sanaa "sieltä", en "täältä".

• Anonyymi00101

Käykää katsomassa YouTubessa NewsNation kanava ja otsikko 10th missing person case in UFO mystery. Otsikolla ehkä löytyy. Ajankohtaista.

• Anonyymi00136

Wittu kun pääsisi liipasemaan pois matujen itä-Euroopan Suomesta
      pysyvästi jonnekin!

• Anonyymi00137

Mikä tai kuka estää?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      162
      2569
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe