Etelä-Pohjanmaan aluevaltuuston Lapuan vuodeosaston lakkautuspäätös kumoutuu Vaasan hallinto-oikeudelle tehdyn valituksen johdosta.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Toivottavasti.
- Anonyymi00002
Sitten sinä päästit kissan ulos..
- Anonyymi00003
ja sinä menit shokkiin DDDDDDDDDDDDDd
- Anonyymi00004
Lentääkö lehmät näin talvella?
- Anonyymi00005
No ei todellakaan. Liikaa noita paikkoja alueella. Huonokuntoisimmat pois varsinkin kun Lapua antanut paikkojen ränsistyä. Katsokaa mitä naapurit tehneet.
- Anonyymi00006
Toivottavasti Lapyuan tk menee kiinni. Hoito surkeaa, hoitajat passittavat kotiin vaikka potilaan tila vakava. Seinäjoella osaavat hoitaa.
- Anonyymi00007
Yhtään en sure jos ammattitaidottomat ovat ilman työtä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Yhtään en sure jos ammattitaidottomat ovat ilman työtä.
Samaa mieltä kiinni vaan
Seinäjoella osaava henkilökunta
- Anonyymi00009
Lapuan vuoreosaston tilat voisi muuttaa virkiäläisten alppivalmennus huoneeksi.
- Anonyymi00010
Osasto soluasunnoiksi ongelmanuorille tai opiskelijoille.
- Anonyymi00011
Lapualla on liikaa tyhjiä asuntoja kun torvelan talokin aiotaan purkaa,siinäkin olisi hyviä opiskelija asuntoja.
- Anonyymi00012
Aluevaltuuston päätöksistä viisi valitusta – Hallinto-oikeudella on linja siihen, mikä vaikutus on kiirehtimispyynnöllä
https://www.ilkkapohjalainen.fi/aluevaltuuston-paatoksista-viisi-valitusta-hallint/13423028
TAISTELU JATKUU JA SIITÄ KIITOS! - Anonyymi00013
ei liity Lapuaan ! enään
- Anonyymi00014
Eiköhän siirrytä eteenpäin! Turha on haikailla menneitä.
- Anonyymi00015
Ei vuoreosaston avaukseen tarvita kun vähän rahaa,murto-osa siitä mitä uimahallin ylläpito maksaa tai patruuna areenan,mutta nyt juntataan padelhalliakin kaupungin vaivoiksi,niin siksi rahaa ei liikene vuoreosastoon
- Anonyymi00016
Rahaa ja halua. Kumpaakaan ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520