Hiukan erikoista käytöstä somessa, vihreän valtuustolaiselta, joka ihan julkisesti somessa herjaa muita puolueita. Ei ihan vaikuta nyt olevan kartalla, mitä aidosti vaaditaan että kukaan ei hänenkään julkaisujen perusteella ole jopa huolissaan jo isommistakin asioista.
Oli puolue mikä tahansa ja kanta mikä tahansa, ei esityksiä aleta naureskelemaan ja nimittelemään puolueen edustajaa. Ihminen joka jakaa jopa lapsiensa menoja, ja tekemisiä somessa . Tämmöisten annetaan päättää sitten asiosta. Hiukan olen huolestunut hänestä, voiko hän hyvin ? Jos päätöksenteossa ja äänestyksessä jännittää ettei vaan ala naurattaa niin ehkä kannattaa valita jokin muu pesti ?
Vihreän Kunnanvaltuustolaisen käytös.
8
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan asian vierestä tai asiaa ytimeen : Vihreiden keskeiset periaatteet liittyen kaukolentoihin (kuten Thaimaahan):
Lentämisen vähentäminen: Puolueen tavoitteena on vähentää erityisesti pitkiä lomareissuja, sillä ne aiheuttavat suuria päästöjä matkustajaa kohden - Anonyymi00002
Täytyy tehdä asiasta virallinen, näinkö kunnanpäättäjät saa käyttäytyä? Onko tämä sitä asiallista, kehittävää kommentointia puolueiden kesken? Onko tämä todella aikuisen ihmisen käytöstä, että naureskellaan, harkitaan beetasalpaajan käyttöä kokouksissa että ei reagoisi itselle epämiellyttäviin asioihin? Nyt Mäntsälän vihreät, joku roti jäsenten käytökseen, niin some kommentointiin kuin elämäntapaan, onko vihreät vain kiva lisä somejulkisuuteen, mutta voidaan elää vihreiden arvojen vastaisesti silti ? Miten on?
- Anonyymi00003
Tämä tämmöinen lapsellinen oppositiopuolueen jäsenen käytös kertoo kyllä kaiken oleellisen. Vihreät niittää mainetta jopa tuollaisissa pikkukunnissa, ja se maine ei ole mairitteleva. Harmi kun tuollakin jää ihan asialliset vihreät näiden öyhöttäjien varjoon.
- Anonyymi00004
Ikävä että pikkukunnan verovaroja käytetään ihmisiin, joille kokoukset tuottaa noin vakavia ongelmia. Muistakaan äänestää seuraavalla kerralla vähän järkevämmin. Itse en halua kunnan asioista päättävän sellaisen, joka harkitsee lääkitystä ja on vaikea pitää pokkaa. Tästä voi ajatella vaikka mitä.
- Anonyymi00005
Mäntsälän vihreiltä todella paha rimanalitus.
- Anonyymi00006
Häneltä pitäisi evätä somen käyttö. Toinen toistaan ala-arvoisempia kommentteja ja itse ei taida nähdä tuota omaa toimintaansa toisten silmin? Somessa selkeästi täysin eri elämä kuin mitä todellisuudessa. Vihreät ei jatkoon tällä edustuksella.
- Anonyymi00007
Perus vihreää ideologiaa. Vihreät, please, seuraavat ehdokkaat tarkasti harkintaan,.
- Anonyymi00008
Päihtööten? Älä tule lapppiin sihauttelemaan töllkkejä auki. Kukaan ei halua Lappiin vihreiden seuraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990