Harrastiko Jeesus seksiä?

Anonyymi-ap

Jeesus oli myös ihminen, lihaa ja verta. Harrastiko hän koskaan seksiä? Millainen oli mahdollisesti Herran seksuaalinen etiikka? Suosiko hän kenties tiukempaa vai liberaalimpaa linjaa ko. asiassa?

19

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miksi ei olisi harratanut? Käsittääkseni söi myös ruokaa, ja nukkui. Perusjuttujahan nämä miehen elämässä on. Vai olisiko selibaatti tuonut jotain lisäarvoa kuvioon?

• Anonyymi00003
        UUSI

Esiaviollista seksuaalista kanssakäymistä nautintomielessä.
        Eikö se olekkaan varattu ainoastaan avioliittoon?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Esiaviollista seksuaalista kanssakäymistä nautintomielessä.
        Eikö se olekkaan varattu ainoastaan avioliittoon?

Jaa. Itse ainakin olen harrastanut esiaviollista seksiä. Lapsia on tullut monen eri naisen kanssa, ja nyt vasta myöhemmin on sormus sormessa. Aika hyvissä väleissä olen yläkertaan, eikä sieltä ole syyttävä sormi kyllä käsittääkseni paljoa osoitellut.

En ota kantaa siihen mitä Jeesus teki koska en tiedä, mutta ei se minun käsitystäni hänestä muuttaisi, vaikka olisi touhuillut mitä seksin saralla. Ei se sanomaa sen enempää vähennä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Juupatijuu. Vaikka Jeesus oli normaalin miehen psyykellä ja arvoilla varustettu ihminen, hän ei harrastanut seksiä naisen kanssa, koska hänelle tärkeämpää oli julistaa evankeliumia Isä Jumalan tahdon mukaisesti. Ja koska Jeesus aloitti evankeliumin julistamisen vähän yli kolmekymmentä vuotiaana ja rukoili yökaudet, niin eipä siinä näin ollen ollut aikaa perustaa suhdetta naisen kanssa. Evankeliumin julistustyö olisi sen seurauksena jäänyt ns. taka-alalle ja toisarvoiseksi.

• Anonyymi00005
        UUSI

Laskiko normaalina miehenä siemenensä maahan vai pyyhkikö puuvillamekkoonsa?

• Anonyymi00004
      UUSI

Eipä todistajia taida olla.

• Anonyymi00006
      UUSI

Jeesus meni usein iltasella ulos rukooilemaan ja tapasi samalla Magdalan Mariaa.

• Anonyymi00008
      UUSI

Jeesus tiesi mitä ihmisessä on.

Minkä nautinnon nainen voi antaa.

Häeänen ei tarvinnut sitä erikseen kokeilla.

Taivaalliseen nautintoon verrattuna se oli valjua.

• Anonyymi00009
      UUSI

Jeesus oli Maria Magdalenan kanssa naimisissa ja ja heillä oli kaksi kolme yhteistä lasta. Kaksi tyttöä ainakin ja luultavasti poikakin.
      Maria oli se Jeesukselle rakkain opetuslapsi, joka nojaili ruokaillessa Jeesuksen rintaa ja syliä vasten.
      Ei Jeesus mikään homo ollut, että olisi jotain miesopetuslastaan pitänyt rakkaimpanaan.
      Kanaan häät olivat Jeesuksen ja Marian häät, jossa Jeesuksen äiti komenteli anoppina palvelijoita.
      Jeesusta kutsuttiin rabiksi, eikä rabbi voinut olla poikamies.
      Poikamiehiä ei siihen aikaan ollut, poikamiehet olisi kummajaisina kivitetty.

• Anonyymi00010
        UUSI

No niin mutta oliko aito avioliitto edes sen ajan määreiden mukaan vai elivätkö synnissä, Jeesus ja Maria ?
        Mikä oli muuten näiden Jumalan jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo.
        Mitä se Raamattu Jumalan virheettömänä sanana asiassa todistaa ?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No niin mutta oliko aito avioliitto edes sen ajan määreiden mukaan vai elivätkö synnissä, Jeesus ja Maria ?
        Mikä oli muuten näiden Jumalan jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo.
        Mitä se Raamattu Jumalan virheettömänä sanana asiassa todistaa ?

Raamattua kootessa hävitettiin suurin osa kirjoituksista ja jäljelle jääneitä muuteltiin niin kauan kuin niitä käsin kopioitiin.
        Raamatun kokoamista johti roomalainen pakana joka uskoi itse olevansa uudelleen syntynyt Jeesus.
        Jeesus oli naimisissa Maria Magdalenan kanssa ja heillä oli kaksi tyttöä ja ehkä poikakin.
        Maria pakeni/muutti Ranskaan tyttöineen.
        Jeesus ei ollut homo kuten luostarihomot homopaaveineen halusivat väittää Raamattua väärentäessään.
        Mikä oli muuten oli monen muun tunnetun historiallisen ihmisen jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo?
        "jumalan" jälkeläisten?
        Jeesus ei ollut Jumala eikä homo!
        Kerro sinä mikä oli Suomen ensimmäisen presidentin K. J. Ståhlberg`in jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo?
        Äläkä etsi sitä tietoa netistä tai tietosanakirjoista!
        Tunne itsesi huijariksi jos sieltä saamiasi tietoja täällä kerrot, etkä itse niitä tiedä!
        Jeesuksesta ja hänen perheestään hävittivät kirjallista tietoa niin paljon kuin vain pystyivät! Se rooman pakanakeisari homopappeineen!

• Anonyymi00011
      UUSI

Ejakulaatio nukkuessa.

• Anonyymi00013
      UUSI

Joh.20:17 Jesus sanoi hänelle: älä minuun rupee; sillä en minä ole vielä mennyt ylös minun Isäni tykö, vaan mene minun veljeini tykö ja sano heille: minä menen ylös minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö, ja teidän Jumalanne tykö. Biblia (1776) Hebr.2:11-12.

• Anonyymi00014
      UUSI

Maria Magdalena tuli ja ilmoitti opetuslapsille, että hän oli nähnyt Herran, ja että hän näitä hänelle sanoi. Joh.20:18 Biblia (1776) j

• Anonyymi00015
      UUSI

Joh.20:19 Kuin siis sabbatin päivän ehtoo oli, ja ovet olivat suljetut, jossa opetuslapset kokoontuneet olivat Juudalaisten pelvon tähden, tuli Jesus ja seisoi heidän keskellänsä ja sanoi heille: rauha olkoon teille! Biblia (1776).

• Anonyymi00016
      UUSI

Jeesus oli homoseksuaali ja hänellä oli raamatun mukaan 12 "opetuslasta", joista fiksuin lopulta kyllästyi hyväksikäyttöön.

• Anonyymi00017
      UUSI

Millaista on Jeesus-seksi?

• Anonyymi00018
      UUSI

Jeesuksen takia ei immenkalvo revennyt sisäänpäin, vaan ulospäin, kun hän syntyi.
      Ja se riittää aloittajalle,

Jos ei muuta päässä liiku, - niin mene hanksaamaan näppylähanskallasi rukkisi kivelle.
      ja louskuta pallisi oven saranapuolella, niin pääset vouhkaamasta turhaa palstalle.
      Se katsos auttaa tollasta matalaotsaa kummasti.

• Anonyymi00020
      UUSI

Mikael miehenpuolikas varmaan tietää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      180
      10842
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      87
      10309
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5739
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      180
      4574
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3056
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      3045
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      39
      1853
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1438
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1280
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1204
    Aihe