Harrastiko Jeesus seksiä?

Anonyymi-ap

Jeesus oli myös ihminen, lihaa ja verta. Harrastiko hän koskaan seksiä? Millainen oli mahdollisesti Herran seksuaalinen etiikka? Suosiko hän kenties tiukempaa vai liberaalimpaa linjaa ko. asiassa?

33

292

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi ei olisi harratanut? Käsittääkseni söi myös ruokaa, ja nukkui. Perusjuttujahan nämä miehen elämässä on. Vai olisiko selibaatti tuonut jotain lisäarvoa kuvioon?

• Anonyymi00003

Esiaviollista seksuaalista kanssakäymistä nautintomielessä.
        Eikö se olekkaan varattu ainoastaan avioliittoon?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Esiaviollista seksuaalista kanssakäymistä nautintomielessä.
        Eikö se olekkaan varattu ainoastaan avioliittoon?

Jaa. Itse ainakin olen harrastanut esiaviollista seksiä. Lapsia on tullut monen eri naisen kanssa, ja nyt vasta myöhemmin on sormus sormessa. Aika hyvissä väleissä olen yläkertaan, eikä sieltä ole syyttävä sormi kyllä käsittääkseni paljoa osoitellut.

En ota kantaa siihen mitä Jeesus teki koska en tiedä, mutta ei se minun käsitystäni hänestä muuttaisi, vaikka olisi touhuillut mitä seksin saralla. Ei se sanomaa sen enempää vähennä.

• Anonyymi00002

Juupatijuu. Vaikka Jeesus oli normaalin miehen psyykellä ja arvoilla varustettu ihminen, hän ei harrastanut seksiä naisen kanssa, koska hänelle tärkeämpää oli julistaa evankeliumia Isä Jumalan tahdon mukaisesti. Ja koska Jeesus aloitti evankeliumin julistamisen vähän yli kolmekymmentä vuotiaana ja rukoili yökaudet, niin eipä siinä näin ollen ollut aikaa perustaa suhdetta naisen kanssa. Evankeliumin julistustyö olisi sen seurauksena jäänyt ns. taka-alalle ja toisarvoiseksi.

• Anonyymi00005

Laskiko normaalina miehenä siemenensä maahan vai pyyhkikö puuvillamekkoonsa?

• Anonyymi00004

Eipä todistajia taida olla.

• Anonyymi00006

Jeesus meni usein iltasella ulos rukooilemaan ja tapasi samalla Magdalan Mariaa.

• Anonyymi00008

Jeesus tiesi mitä ihmisessä on.

Minkä nautinnon nainen voi antaa.

Häeänen ei tarvinnut sitä erikseen kokeilla.

Taivaalliseen nautintoon verrattuna se oli valjua.

• Anonyymi00009

Jeesus oli Maria Magdalenan kanssa naimisissa ja ja heillä oli kaksi kolme yhteistä lasta. Kaksi tyttöä ainakin ja luultavasti poikakin.
      Maria oli se Jeesukselle rakkain opetuslapsi, joka nojaili ruokaillessa Jeesuksen rintaa ja syliä vasten.
      Ei Jeesus mikään homo ollut, että olisi jotain miesopetuslastaan pitänyt rakkaimpanaan.
      Kanaan häät olivat Jeesuksen ja Marian häät, jossa Jeesuksen äiti komenteli anoppina palvelijoita.
      Jeesusta kutsuttiin rabiksi, eikä rabbi voinut olla poikamies.
      Poikamiehiä ei siihen aikaan ollut, poikamiehet olisi kummajaisina kivitetty.

• Anonyymi00010

No niin mutta oliko aito avioliitto edes sen ajan määreiden mukaan vai elivätkö synnissä, Jeesus ja Maria ?
        Mikä oli muuten näiden Jumalan jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo.
        Mitä se Raamattu Jumalan virheettömänä sanana asiassa todistaa ?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

No niin mutta oliko aito avioliitto edes sen ajan määreiden mukaan vai elivätkö synnissä, Jeesus ja Maria ?
        Mikä oli muuten näiden Jumalan jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo.
        Mitä se Raamattu Jumalan virheettömänä sanana asiassa todistaa ?

Raamattua kootessa hävitettiin suurin osa kirjoituksista ja jäljelle jääneitä muuteltiin niin kauan kuin niitä käsin kopioitiin.
        Raamatun kokoamista johti roomalainen pakana joka uskoi itse olevansa uudelleen syntynyt Jeesus.
        Jeesus oli naimisissa Maria Magdalenan kanssa ja heillä oli kaksi tyttöä ja ehkä poikakin.
        Maria pakeni/muutti Ranskaan tyttöineen.
        Jeesus ei ollut homo kuten luostarihomot homopaaveineen halusivat väittää Raamattua väärentäessään.
        Mikä oli muuten oli monen muun tunnetun historiallisen ihmisen jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo?
        "jumalan" jälkeläisten?
        Jeesus ei ollut Jumala eikä homo!
        Kerro sinä mikä oli Suomen ensimmäisen presidentin K. J. Ståhlberg`in jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo?
        Äläkä etsi sitä tietoa netistä tai tietosanakirjoista!
        Tunne itsesi huijariksi jos sieltä saamiasi tietoja täällä kerrot, etkä itse niitä tiedä!
        Jeesuksesta ja hänen perheestään hävittivät kirjallista tietoa niin paljon kuin vain pystyivät! Se rooman pakanakeisari homopappeineen!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Raamattua kootessa hävitettiin suurin osa kirjoituksista ja jäljelle jääneitä muuteltiin niin kauan kuin niitä käsin kopioitiin.
        Raamatun kokoamista johti roomalainen pakana joka uskoi itse olevansa uudelleen syntynyt Jeesus.
        Jeesus oli naimisissa Maria Magdalenan kanssa ja heillä oli kaksi tyttöä ja ehkä poikakin.
        Maria pakeni/muutti Ranskaan tyttöineen.
        Jeesus ei ollut homo kuten luostarihomot homopaaveineen halusivat väittää Raamattua väärentäessään.
        Mikä oli muuten oli monen muun tunnetun historiallisen ihmisen jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo?
        "jumalan" jälkeläisten?
        Jeesus ei ollut Jumala eikä homo!
        Kerro sinä mikä oli Suomen ensimmäisen presidentin K. J. Ståhlberg`in jälkeläisten elämänkaari ja kohtalo?
        Äläkä etsi sitä tietoa netistä tai tietosanakirjoista!
        Tunne itsesi huijariksi jos sieltä saamiasi tietoja täällä kerrot, etkä itse niitä tiedä!
        Jeesuksesta ja hänen perheestään hävittivät kirjallista tietoa niin paljon kuin vain pystyivät! Se rooman pakanakeisari homopappeineen!

Miten kaikkivoipan Jumalan sanaa voi kukaan hukata tai sensuroida ?
        Kyllähän tämä Jeesuksen cv olisi kirjattu Raamattuun lapsineen päivineen jos se siis totta olisi.

Se mitä Dan Brown on dekkaritarinaansa kirjoittanut on sitä omaa fiktiivistä totuutta millä hyvä-uskovaiset saadaan reissuun "pyhille paikoille" lompakkoaan tyhjäämään.

• Anonyymi00011

Ejakulaatio nukkuessa.

• Anonyymi00013

Joh.20:17 Jesus sanoi hänelle: älä minuun rupee; sillä en minä ole vielä mennyt ylös minun Isäni tykö, vaan mene minun veljeini tykö ja sano heille: minä menen ylös minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö, ja teidän Jumalanne tykö. Biblia (1776) Hebr.2:11-12.

• Anonyymi00014

Maria Magdalena tuli ja ilmoitti opetuslapsille, että hän oli nähnyt Herran, ja että hän näitä hänelle sanoi. Joh.20:18 Biblia (1776) j

• Anonyymi00015

Joh.20:19 Kuin siis sabbatin päivän ehtoo oli, ja ovet olivat suljetut, jossa opetuslapset kokoontuneet olivat Juudalaisten pelvon tähden, tuli Jesus ja seisoi heidän keskellänsä ja sanoi heille: rauha olkoon teille! Biblia (1776).

• Anonyymi00016

Jeesus oli homoseksuaali ja hänellä oli raamatun mukaan 12 "opetuslasta", joista fiksuin lopulta kyllästyi hyväksikäyttöön.

• Anonyymi00017

Millaista on Jeesus-seksi?

• Anonyymi00018

Jeesuksen takia ei immenkalvo revennyt sisäänpäin, vaan ulospäin, kun hän syntyi.
      Ja se riittää aloittajalle,

Jos ei muuta päässä liiku, - niin mene hanksaamaan näppylähanskallasi rukkisi kivelle.
      ja louskuta pallisi oven saranapuolella, niin pääset vouhkaamasta turhaa palstalle.
      Se katsos auttaa tollasta matalaotsaa kummasti.

• Anonyymi00023

Minäkin olen viime aikoina kovin paljon miettinyt ja tuumaillut tuota Marian immenkalvoa ja miten se pysyikin ehjänä kun puusepänpoikaa puusepän siittimellä siitettiin.
        En sitä näin uskonnottomana ymmärrä joten sen täytyy tulla Jumalasta.

• Anonyymi00020

Mikael miehenpuolikas varmaan tietää.

• Anonyymi00022

Itsetyydytystä niin kuin muut nuoret miehet. Hän oli kaikessa veljiensä kaltainen. Hebr. 2

• Anonyymi00024

Oli kyllä erilainen nuori kun alkoi uskotaan puhumaan. Siinä jäi sapatit pitämättä, puhtaussäänöt narikkaan sekä muutoinkin puhui mitä halusi eikä kuten kirjoitettu on.

• Anonyymi00025

Jos teki sitä sapattina, niin kuolema tuli sapatin rikkomisesta eikä hillityömyydestä.

• Anonyymi00026

onko sulla nätti hame ja trans-tissisi liiveissä?

• Anonyymi00027

Jesse oli aikanaan kuin Ryman, eli alaikäisten hyväksikäyttäjä ja pesää irtosi kun jaksoi puhua pehmeitä.

• Anonyymi00029

Kyllä siihen Joosefin siementä käytettiin. Jeesus oli ihmisen poika, millä viitataan mieheen.
      Pyhä Henki teki sen hedelmöityksen Joosefin siemenestä.

Jeesus oli tosi ihminen, Vain ihminen pystyi olemaan syntiuhri.

• Anonyymi00030

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

• Anonyymi00031

Jeesus puhui itsestään ihmisenä, kun Nikodemus meni häneltä kysymän kasteen jälkeen kasteen merkitystä ihmiselle.

Joh.3:5 "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

• Anonyymi00032

Jeesus oli ihmisenä täydellinen. Hän laukesi vain unissaan, mutta ei koskaan muuten. Hän ei tehnyt syntiä.

• Anonyymi00033

Otti minulta hyvin suihin!

• Anonyymi00034

Fariseusten mielestä hyvin kaukana täydellisyydestä. Niin epätäydellinen että heidän mielestään piti tappaa. Samoja kaikuja on tämänkin päivän fariseuksissa.

• Anonyymi00035

On täällä sellaista porukkaa että ei ole pelkoa taivaan oven avautumisesta ilman täyskäännöstä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1897
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1290
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1031
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      904
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      751
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      33
      642
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      518
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe