Ilman seksiäkö loppuelämä?

Olen avioliitossa oleva 50- vuotias mies. Seksiä saa enää todella harvoin, itse olen se aktiivinen osapuoli. Vaimoa taas ärsyttää se, että "vonkaan" seksiä ja kun sitä ei saa, niin alkaahan se mieltä kiristää.

Puhuttiin asiasta yksi kaunis päivä ja tulimme siihen loppu tulemaan, että saan katsoa seksiä liiton ulkopuolelta! Olin perin yllättynyt vaimoni sanomisesta ja piti oikein pyytää toistamaan, että kuulinkohan nyt varmasti oikein? 😅

Mutta siis joo, nyt kuuluukin kysymys? Oon ollut naimisissa sen verran kauan ja pudonnut tästä yhteiskunnan nykymenosta, että mistä kannattaa seksin etsiminen aloittaa? 🙈

Asiallisia kommentteja kiitos!

14

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos vaimo ei anna, olisko niin ettet osaa tyydyttää häntä? Koitas panostaa ensi vaimon tyydyttämiseen ja sitte vasta oma mielihyvä.

• Se puoli on kunnossa kyllä...

• Anonyymi00009
        Teme1975 kirjoitti:

Se puoli on kunnossa kyllä...

Sinun mielestäsi!

• Anonyymi00002

Tee hyvä työ, niin vaimo vaatii sexiä.

• Kyllä työ hyvin tehdään, mutta jos haluttomuutta, niin ei se auta.

• Anonyymi00003

Osallistua sellaisiin tilaisuuksiin ,missä on paljon naisia ja katsoa silmiin ihailevasti ja sanoa jotain.

• Anonyymi00004

Niiden vanhojen hyvien konstien (ravintolat) lisäksi kannattaa kirjautua Tinderiin ja kertoa rehellisesti mitä olet vailla ja että sinä olet luvan kanssa liikkeellä. Jos olet komea ja sinulla on hyvät kuvat, pääset varmasti panolle.

Muista, että naimaan pääsy on numeropeliä. Mitä useammalta kysyt, sitä useamman kanssa panet. Tietysti jonkin verran pitää olla tilannetajua kun lähtee kyselemään.

Vielä yksi kansanviisaus: Se joka valkkaa ei pane.

• Anonyymi00005

Eikö se vaimo voisi vähän opastaa, jos mies ei osaa tyydyttää.

• Anonyymi00006

Se on tuo miesten geenit hormoonit ja lisääntymis vietit uskomattoman
      vahvoja.Mutta siihenkin löytyy pillerit.

• Anonyymi00007

Mene kallonkutistajalle 🤒

• Anonyymi00008

Tulen "ei kiinnosta seksi" fiiliksellä lankaan.

• Anonyymi00010

Meillä toimii näin. Alussa kävin Thai hierontaa.
      Sit tarpeet kohtasi yhden kiireisen yrittäjän vaimon kanssa. Tästä ei vaimo tiedä kun tää nainen ei anna sanoa

• Anonyymi00011

Onko sulla kikkiä alottaja?:-)
      Elämäntilanteeni takia mulle sopisi tälläinen järjestely.
      Nainen30v.

• Anonyymi00012

Aloituksesi ensimmäinen kappaleesi innosti kommentoimaan.
      Kohtalo johti vuosi sitten tähän loppuelämän seksittömyyteen.
      Kutakuinkin 75v päivänsä tienoilla hän halvaantui ja menetti puhekykynsä.
      Sähkösängyssä ja neljästi vuorokaudessa kotihoitajien hoidossa.
      Itselläni todettiin tammikuussa eturauhasen syöpä jonka leikkauksen valmistelevaa lääkitystä popsin. Olen 82v ukko.
      Noin 20 vuotta sitten muuttui perinteinen penetratio seksi pääosin oraaliseen muotoon. Silloin katsoimme järkeväksi rytmittää elostelumme muihin harrastuksiin sopivaksi. Tiistai, torstai ja lauantai sopivat molemmille. Omien salipäivieni välit
      Elimme vaimoni ehdoilla joten sovimme myös, että noina päivinä hän määrittää ajankohdan ja kanssakäymisen sisällön. Hän tiesi mieltymykseni ja minä osasin tulkita hänen reaktioitaan.
      Katsellessani "mieltymyksiäni" netistä, hän kerran, ohi kävellessään sanoi "tuus ukko makuuhuoneen puolelle". En katsellut netistä näyttelijöitä vaan toimintoja.

Ajatellen intiimiä kanssakäymistä, nämä terveydelliset murheet ajoittuvat sopivasti.
      Vaimoni on kaikin puolin kyvytön minkään sortin itsenäiseen elämään ja minut kastoroidaan kemiallisesti antamalla mm. testisteronin estolääkityksen.
      Helmikuun alussa oli S-Testoni 11,2 joka lienee 82 vuotiselle ukolle ainakin riittävästi.

Mukava muistella menneitä 56:tta vuotta.
      Ps. Tämä on nyt yhden sortin onanointia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3880
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      39
      3466
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3078
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2920
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      85
      1914
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1908
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1749
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      32
      1693
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      29
      1691
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1644
    Aihe