Hei NELLIE OLESON, joka olet alkuperäistä Nellie Olesoniakin Olesonimpi Nellie!
Lue YHDEN KERRAN ELÄMÄSSÄSI Room. 11:32-36 ajatuksella niin, että otat sen valtavaksi turvonneen uskovaisen pääsi sieltä omavanhurskautesi ahterista, jooko?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Nellie Olesonille
20
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nellie Olesonhan oli pieni talo preerialla tv-sarjan eräs päänäyttelijöistä, jotenka millä tavalla aihe kuuluu helluntailaisuuteen?
- Anonyymi00002
Tällä palstalla heiluu muuan besserwisser kritisoimassa kaikkea, mikä liikkuu, ja olen nimennyt hänet Nellie Olesoniksi, koska hänen kommenttinsa tuovat mieleen sen tv-sarjan hahmon - on kuin tuo hahmo olisi inkarnoitunut tässä uupelossa, joka aina painottaa sanomisiaan oklmen huutomerkin ryppäällä jättäen virkkeen viimeisen sanan ja ensimmäisen huutomerkin väliin välilyönnin.
Annan tässä ja nyt hänelle tittelin Kolmen huutomerkin Nellie.
- Anonyymi00003
Tässä olisi alottajalle ja kaikille lukijoillekin asiallista
ja Raamatullista opetusta. Kannattaa katsoa ja ottaa
asia vakavasti. Ehkä jotakin aukeaa alottajallekin.
Raamattu on tässä ikuisuus kysymyksessä kin
täysin selväsanainen. Mitä teemme Sanalle?
https://www.youtube.com/watch?v=8PTYa8L7PcU- Anonyymi00004
Tuon videon tekijällä on hyvin hyvin ohuet tiedot "perinteisestä kristinuskosta". Alkukirkon ensimmäisen parin vuosisadan ajan vallalla ooli universalistinen käsitys, jonka mukaan Jumala pelastaa hyvyydyessään ja kaikivaltiudessana jokaisen ihmisen.
Ja metkaa, kun avauksessa nimenomaan siteerataan RAAMATTUA, joka on kyseisessä kohdassa SELVÄSANAINEN, niin SINULLA on pokkaa tulla neuvomaan avauksen tekijää!
😂😂😂
Vinkki: Raamattua voi lukea joko sovituksen sanan valossa TAI piittaamatta sovituksen sanasta eli pitämättä Paavalin julistamaa sovituksen sanaa mitenkään erityisessa asemassa.
On selvää, että esimerkiksi sinä, kommentoija, luet Raamattua sovituksen sanasta piittaamatta, ja juuri siinä sinä menet harhaan.
Raamatun ylin sanoma ei ole Raamattu itse vaan sovituksen sana, jonka alle kaiken muun on alistuttava.
Teitä Raamatun palvojia on aina ollut kolmetoista tusinassa, ja siksi kristikunta on niin sekavassa tilassa. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuon videon tekijällä on hyvin hyvin ohuet tiedot "perinteisestä kristinuskosta". Alkukirkon ensimmäisen parin vuosisadan ajan vallalla ooli universalistinen käsitys, jonka mukaan Jumala pelastaa hyvyydyessään ja kaikivaltiudessana jokaisen ihmisen.
Ja metkaa, kun avauksessa nimenomaan siteerataan RAAMATTUA, joka on kyseisessä kohdassa SELVÄSANAINEN, niin SINULLA on pokkaa tulla neuvomaan avauksen tekijää!
😂😂😂
Vinkki: Raamattua voi lukea joko sovituksen sanan valossa TAI piittaamatta sovituksen sanasta eli pitämättä Paavalin julistamaa sovituksen sanaa mitenkään erityisessa asemassa.
On selvää, että esimerkiksi sinä, kommentoija, luet Raamattua sovituksen sanasta piittaamatta, ja juuri siinä sinä menet harhaan.
Raamatun ylin sanoma ei ole Raamattu itse vaan sovituksen sana, jonka alle kaiken muun on alistuttava.
Teitä Raamatun palvojia on aina ollut kolmetoista tusinassa, ja siksi kristikunta on niin sekavassa tilassa.Kristikunnassa on sekaannusta sinun kaltaistesi harhaan johtajien Sanan
väärentäjien tähden. Otat Raamatusta sinulle mieleisiä jakeita mutta jätät
oppeihisi sopimattomat jakeet huomiotta. Ja syytät sinun kanssasi eri
mieltä olevia juuri tästä, mitä itse teet, kuten jo viestissäsi johon vastaan???
Hajaannukset johtunee siitä, että monet uskosta osattomat, siis
uudestisyntymättömät uskonnolliset ihmiset, ryhtyvät opettamaan
Raamattua, ja jopa uskoville. Sitten nämä ihmiset halveksivat
kaikkia kristillisiä seurakuntia ja niiden palvelijoita.
Niin ei Jumalan Henki tee. Hän kunnioittaa seurakuntia ja seurakuntien
palvelijoita ja ennen kaikkea seurakunnissa toimivia Sanan opettajia.
Hän käskee uskovia kunnioittamaan heitä. Seurakuntien ja niiden
palvelijoiden halveksiminen johtaa hajaannuksiin ja ihmisten
epäuskoon.
Ehkä kuitenkin kaikkein suurin syy hajaannuksiin on uskova, jotka
tuntevat Raamattua mutta opettavat ilman Pyhän Hengen täyteyttä.
Jeesus kielsi omiaan opettamasta Sanaa ilman Pyhällä Hengellä
täyttymistä. Minet eivät kuitenkaan välitä tästä Jeesuksen kiellosta
koska kokevat Pyhällä Hengellä täyttymisen utopsitisena ja
vaikeana asiana koska eivät ole koskaan kokeneet Pyhää Henkeä.
He ajattevevat sen olevan alkuseurakunnan asia, ei tämän päivän
todellisuus.
Pyhä Henki on luvattu kaikkina aikoina kaikkialla maailmassa
eläville uskoville. Mutta monet kristityt eivät ota vastaan Häntä.
Tämä johtuu vääristä opetuksista mitä tulee Pyhään Henkeen.
Oletko täyttynyt Pyhällä Hengellä? Onko sinut kastettu Jumalan
läsnäoloon Pyhässä Hengessä? Onko Pyhä Henki tullut sinulle
Sanan opettajaksi? Nämä ovat ratkaisevia kysymyksiä jokaiselle,
joka pyrkii opettamaan Jumalan Tietä toisille. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kristikunnassa on sekaannusta sinun kaltaistesi harhaan johtajien Sanan
väärentäjien tähden. Otat Raamatusta sinulle mieleisiä jakeita mutta jätät
oppeihisi sopimattomat jakeet huomiotta. Ja syytät sinun kanssasi eri
mieltä olevia juuri tästä, mitä itse teet, kuten jo viestissäsi johon vastaan???
Hajaannukset johtunee siitä, että monet uskosta osattomat, siis
uudestisyntymättömät uskonnolliset ihmiset, ryhtyvät opettamaan
Raamattua, ja jopa uskoville. Sitten nämä ihmiset halveksivat
kaikkia kristillisiä seurakuntia ja niiden palvelijoita.
Niin ei Jumalan Henki tee. Hän kunnioittaa seurakuntia ja seurakuntien
palvelijoita ja ennen kaikkea seurakunnissa toimivia Sanan opettajia.
Hän käskee uskovia kunnioittamaan heitä. Seurakuntien ja niiden
palvelijoiden halveksiminen johtaa hajaannuksiin ja ihmisten
epäuskoon.
Ehkä kuitenkin kaikkein suurin syy hajaannuksiin on uskova, jotka
tuntevat Raamattua mutta opettavat ilman Pyhän Hengen täyteyttä.
Jeesus kielsi omiaan opettamasta Sanaa ilman Pyhällä Hengellä
täyttymistä. Minet eivät kuitenkaan välitä tästä Jeesuksen kiellosta
koska kokevat Pyhällä Hengellä täyttymisen utopsitisena ja
vaikeana asiana koska eivät ole koskaan kokeneet Pyhää Henkeä.
He ajattevevat sen olevan alkuseurakunnan asia, ei tämän päivän
todellisuus.
Pyhä Henki on luvattu kaikkina aikoina kaikkialla maailmassa
eläville uskoville. Mutta monet kristityt eivät ota vastaan Häntä.
Tämä johtuu vääristä opetuksista mitä tulee Pyhään Henkeen.
Oletko täyttynyt Pyhällä Hengellä? Onko sinut kastettu Jumalan
läsnäoloon Pyhässä Hengessä? Onko Pyhä Henki tullut sinulle
Sanan opettajaksi? Nämä ovat ratkaisevia kysymyksiä jokaiselle,
joka pyrkii opettamaan Jumalan Tietä toisille.Kuten jo totesin: kaltaisiasi Raamatun palvojia, jotka samalla näpprästi paskovat sovituksen sanan päälle, on kolmetoista tusinassa - on aina olut. Ja millaiseen jamaan se on kristikunnan saattanut?
Kuinka sinä edes kehtaat puhua Raamatusta, kun et usko tähän?
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Tämä on kuin jonkin aasin kanssa keskustelisi.
Jeesus ei lähettänyt opetuslapsiaan julistamaan Raamattua vaan evankeliumia.
Te Raamatun palvojat toteutatte tätä Paavalin varoitusta: kirjain kuolettaa.
Te ette edes ymmärrä, mitä "Henki tekee eläväksi" tarkoittaa niin kauan kuin te poljette sovituksen sanan oman paskantärkeän "raamattutietoisuutenne" alle. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuten jo totesin: kaltaisiasi Raamatun palvojia, jotka samalla näpprästi paskovat sovituksen sanan päälle, on kolmetoista tusinassa - on aina olut. Ja millaiseen jamaan se on kristikunnan saattanut?
Kuinka sinä edes kehtaat puhua Raamatusta, kun et usko tähän?
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Tämä on kuin jonkin aasin kanssa keskustelisi.
Jeesus ei lähettänyt opetuslapsiaan julistamaan Raamattua vaan evankeliumia.
Te Raamatun palvojat toteutatte tätä Paavalin varoitusta: kirjain kuolettaa.
Te ette edes ymmärrä, mitä "Henki tekee eläväksi" tarkoittaa niin kauan kuin te poljette sovituksen sanan oman paskantärkeän "raamattutietoisuutenne" alle.Otetaan käsittelyyn tuo "paskominen".
Room. 9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
Tässä profeetta ilmoittaa Jumalan sanaa.
Joten sinä siis väität käytännössä niin, että:
" Jumala paskoo oman Sanansa päälle "
Tajuatko sinä ollenkaan sitä, mitä sinä näin oikeasti väität ja ketä sinä syytät oikeasti tuollaiseksi "paskojaksi" ?
Herää jo viimeinkin harhoistasi ja lopeta Jumalan ja Hänen Sanansa herjaaminen. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Otetaan käsittelyyn tuo "paskominen".
Room. 9:27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
Tässä profeetta ilmoittaa Jumalan sanaa.
Joten sinä siis väität käytännössä niin, että:
" Jumala paskoo oman Sanansa päälle "
Tajuatko sinä ollenkaan sitä, mitä sinä näin oikeasti väität ja ketä sinä syytät oikeasti tuollaiseksi "paskojaksi" ?
Herää jo viimeinkin harhoistasi ja lopeta Jumalan ja Hänen Sanansa herjaaminen.Hei Nellie!
Lue tosiaan se Room. 11:32-36 niin, että OTAT SEN PÄÄSI POIS SIELTÄ OMAN USKOVAISUUTESI AHTERISTA!
😄😄😄 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hei Nellie!
Lue tosiaan se Room. 11:32-36 niin, että OTAT SEN PÄÄSI POIS SIELTÄ OMAN USKOVAISUUTESI AHTERISTA!
😄😄😄Jospa sinä itse edes hetkeksi pysähtyisit miettimään omaa toimintaasi ja sanojasi, sekä sitä, että mitä ne tarkoittavat ja ketä sinä oikeasti herjaat kaiken aikaa !
Jeesus itse näet sanoi:
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
Mutta sinä itse siis sanotkin niin, että kaikki näkevät Jumalan valtakunnan ja pääsevät sinne !
Eli tajuatko sinä nyt sen edes, että sinä siis pyydät Jeesusta / Jumalaa ottamaan päänsä pois ahterista ja lopettamaan sen "paskomisen" !
Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää edes se, että ethän sinä minua vastaan taistele, etkä minua herjaa, vaan sinä taistelet Jumalaa vastaan ja herjaat Häntä !
Ja se on todella vakava asia, sinun omalta kannaltasi !
Tajuatko sinä raukka edes nyt sitä, että mitä sinä ihan oikeasti teet ja ketä sinä oikeasti herjaat ja olet herjannut kaiken aikaa ?
Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa teke - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jospa sinä itse edes hetkeksi pysähtyisit miettimään omaa toimintaasi ja sanojasi, sekä sitä, että mitä ne tarkoittavat ja ketä sinä oikeasti herjaat kaiken aikaa !
Jeesus itse näet sanoi:
Joh. 3:3 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
Mutta sinä itse siis sanotkin niin, että kaikki näkevät Jumalan valtakunnan ja pääsevät sinne !
Eli tajuatko sinä nyt sen edes, että sinä siis pyydät Jeesusta / Jumalaa ottamaan päänsä pois ahterista ja lopettamaan sen "paskomisen" !
Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää edes se, että ethän sinä minua vastaan taistele, etkä minua herjaa, vaan sinä taistelet Jumalaa vastaan ja herjaat Häntä !
Ja se on todella vakava asia, sinun omalta kannaltasi !
Tajuatko sinä raukka edes nyt sitä, että mitä sinä ihan oikeasti teet ja ketä sinä oikeasti herjaat ja olet herjannut kaiken aikaa ?
Room. 2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
6 hänen, "joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan":
7 niille, jotka hyvässä työssä kestävinä etsivät kirkkautta ja kunniaa ja katoamattomuutta, iankaikkisen elämän,
8 mutta niiden osaksi, jotka ovat itsekkäitä eivätkä tottele totuutta, vaan tottelevat vääryyttä, tulee viha ja kiivastus.
9 Tuska ja ahdistus jokaisen ihmisen sielulle, joka pahaa tekeEt ole vielä näköjään lukenut!
Nyt se pää pois sieltä tekonöyrän itsetyytyväisyyden ahterista ja lukupuuhiin!
Lakkaa uhriutumasta, kun sinä et ole uhrannut itseäsi kenenkään edestä.
Room. 11: 32-36 !!!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00011
Olen pannut Nellie Olesonista merkille sellaisen hitusen megalomaanisen piirteen, että kun hänen jorinansa ja HÄNEN tulkintansa asettaa kyseenalaiseksi, hän alkaa nillittää, että Jumalan kunniaa on loukattu!
😂😂😂
Nellie ei tunnu osaavan tehdä eroa itsensä ja Jumalan välillä...- Anonyymi00013
Sinä taistelet Jumalan Sanaa ja siten Jumalaa vastaan.
Sinulle laitettiin edellä Jeesuksen omia sanoja, joita vastaan sinä väität ja siten väität Jeesusta valehtelijaksi.
Mutta et vain itse sitä ymmärrä.
No, sinä tulet aikanasi sen tietämään, mutta onko sitten jo liian myöhäistä? - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinä taistelet Jumalan Sanaa ja siten Jumalaa vastaan.
Sinulle laitettiin edellä Jeesuksen omia sanoja, joita vastaan sinä väität ja siten väität Jeesusta valehtelijaksi.
Mutta et vain itse sitä ymmärrä.
No, sinä tulet aikanasi sen tietämään, mutta onko sitten jo liian myöhäistä?Mars lukemaan nyt!
Room. 11:32-36 !!!
Toisaalta voihan se olla hieman vaikea lukea, jos on itse sontinut kyseisen evankeliumikohdan päälle.
Ja on niitä lukuisia muitakin, jotka olet peittänyt narsistisen uskovaisuutesi sonnalla:
2 Kor. 5:19, Room. 5:10, Kol. 1: 16-20, 1 Tim. 2: 3-7, Room. 5: 18, Fil. 2:5-10, 2 Kor. 5:14 jne.
Mikä teitä Jeesukseen muka-uskovia oikein riivaa? Miksi te ette suostu uskomaan siihen Jeesukseen, jossa Jumala oli ja jossa Jumala sovitti maailman itsensä kanssa?
Mikä vimma teillä on keksiä tuollainen mielikuvitus-Jeesus, jolla ei ole MITÄÄN tekemistä RISTIINNAULITUN KRISTUKSEN kanssa?
Minä en haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen Jeesuksen kanssa, johon uskominen synnyttää Nellie Oleson sinun kaltaisiasi itseään ja oma uskovaisuuttaan täynnä olevia moraalisia idiootteja, jotka nyppivät virkkuukoukulla Raamatusta täysin irrallisia jakeita ja tulkitsevat niitä sitten ikään kuin heiltä olisi irrotettu päälaki ja poistettu aivot jo lapsuudessa.
Kuinka on mahdollista, että kukaan aikuinen ihminen on sinun kaltaisesti? Sinähän olet kuin mikäkin näsäviisas teini - liian tyhmä ja kypsymätön tajutaksesi edes välähdyksenomaisesti tajuta, kuinka tyhmä ja kypsymätön sinä olet.
Nel-lie Oleson. Jos joskus on kutsumanimi osunut kohteeseensa, niin tässä sinun tapauksessa niin on totisesti kaynyt. Aamen. - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mars lukemaan nyt!
Toisaalta voihan se olla hieman vaikea lukea, jos on itse sontinut kyseisen evankeliumikohdan päälle.
Ja on niitä lukuisia muitakin, jotka olet peittänyt narsistisen uskovaisuutesi sonnalla:
2 Kor. 5:19, Room. 5:10, Kol. 1: 16-20, 1 Tim. 2: 3-7, Room. 5: 18, Fil. 2:5-10, 2 Kor. 5:14 jne.
Mikä teitä Jeesukseen muka-uskovia oikein riivaa? Miksi te ette suostu uskomaan siihen Jeesukseen, jossa Jumala oli ja jossa Jumala sovitti maailman itsensä kanssa?
Mikä vimma teillä on keksiä tuollainen mielikuvitus-Jeesus, jolla ei ole MITÄÄN tekemistä RISTIINNAULITUN KRISTUKSEN kanssa?
Minä en haluaisi olla missään tekemisissä sellaisen Jeesuksen kanssa, johon uskominen synnyttää Nellie Oleson sinun kaltaisiasi itseään ja oma uskovaisuuttaan täynnä olevia moraalisia idiootteja, jotka nyppivät virkkuukoukulla Raamatusta täysin irrallisia jakeita ja tulkitsevat niitä sitten ikään kuin heiltä olisi irrotettu päälaki ja poistettu aivot jo lapsuudessa.
Kuinka on mahdollista, että kukaan aikuinen ihminen on sinun kaltaisesti? Sinähän olet kuin mikäkin näsäviisas teini - liian tyhmä ja kypsymätön tajutaksesi edes välähdyksenomaisesti tajuta, kuinka tyhmä ja kypsymätön sinä olet.
Nel-lie Oleson. Jos joskus on kutsumanimi osunut kohteeseensa, niin tässä sinun tapauksessa niin on totisesti kaynyt. Aamen.Tämä oli jo todella hupaisaa:
" Kuinka on mahdollista, että kukaan aikuinen ihminen on sinun kaltaisesti? Sinähän olet kuin mikäkin näsäviisas teini - liian tyhmä ja kypsymätön tajutaksesi edes välähdyksenomaisesti tajuta, kuinka tyhmä ja kypsymätön sinä olet. "
Sinä taisit nyt tuomita ihan itse itsesi, noilla omilla sanoillasi.
Siis kuka tässä kaiken aikaa on toiminut ja toimii juurikin noin ?
Katso peiliin ja mieti edes hetki sinun omaa kirjoitteluasi.
Se ei todellakaan ole mitään aikuismaista, eikä todellakaan asiallista.
No, sinä kyllä aikanasi löydät kaiken edestäsi, sillä sana sanoo selvästi:
Gal. 6:7 Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Tämä muuten osuu todella nappiin sinun kohdallasi. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mars lukemaan nyt!
Nel-lie Oleson. Jos joskus on kutsumanimi osunut kohteeseensa, niin tässä sinun tapauksessa niin on totisesti kaynyt. Aamen.Sinä uskot universalismiin, eli ns. "kaikki pelastuu" oppiin !
On helppoa rakennella oppirakennelmia ja vääntää jopa ihan kieroon Kirjoituksia ja väitellä ja vängätä loputtomasti opillisista asioista / teologiasta.
Mutta tutkitaanpa tuota "kaikki pelastuu" oppia ihan käytännön tasolla ja jotta asia ei jää epäselväksi niin ääripään esimerkillä:
Hitler ja Mengele sun muut kidututtajat ja rääkkääjät ja raiskaajat lopulta tappoivat 5–7 miljoonaa juutalaista, siis Wikipedian mukaan.
No, sinä sanot Jumalan pelastavan ihan kaikki ihmiset ja väitit siten, että kaikki me sitten näemme toisemme Taivasten Valtakunnassa.
Siis kun Jumalan on sanojesi mukaan sovittanut ihan kaikki ihmiset jo !
Eli siten sinä väität oppisi mukaan niin, että nuo Hitlerit ja Mengelet sun muut kidututtajat ja kiduttajat ja tappajat elävät yhdessä sovussa kaikkien miljoonien kidututettujen kanssa siellä Taivasten valtakunnassa !
Oletko nyt ihan tosissasi ja miettinyt ja tutkinut asiat ihan loppuun asti ja kunnolla ?
Minkälainen jumalakuva sinulla oikein on ?
Minulla on aivan erilainen, eli Oikeamielinen Jumala, joka tuomitsee jokaisen oikein !
Sinä väität minua rakkaudettomaksi ja ahdasmieliseksi ym ym...
Mutta tuollainenko on sinun oma "oikeamielinen" jumalasi ja oma näkemyksesi oikeasti Oikeamielisestä Jumalasta ?
Siis kysymys kuuluu nyt !!!
Elävätkö oikeasti sinun mielestäsi Hitler ja Mengele ja kaltaisensa sulassa sovussa Taivasten Valtakunnassa yhdessä kaikkien miljoonien uhriensa kanssa ??? - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä uskot universalismiin, eli ns. "kaikki pelastuu" oppiin !
On helppoa rakennella oppirakennelmia ja vääntää jopa ihan kieroon Kirjoituksia ja väitellä ja vängätä loputtomasti opillisista asioista / teologiasta.
Mutta tutkitaanpa tuota "kaikki pelastuu" oppia ihan käytännön tasolla ja jotta asia ei jää epäselväksi niin ääripään esimerkillä:
Hitler ja Mengele sun muut kidututtajat ja rääkkääjät ja raiskaajat lopulta tappoivat 5–7 miljoonaa juutalaista, siis Wikipedian mukaan.
No, sinä sanot Jumalan pelastavan ihan kaikki ihmiset ja väitit siten, että kaikki me sitten näemme toisemme Taivasten Valtakunnassa.
Eli siten sinä väität oppisi mukaan niin, että nuo Hitlerit ja Mengelet sun muut kidututtajat ja kiduttajat ja tappajat elävät yhdessä sovussa kaikkien miljoonien kidututettujen kanssa siellä Taivasten valtakunnassa !
Oletko nyt ihan tosissasi ja miettinyt ja tutkinut asiat ihan loppuun asti ja kunnolla ?
Minulla on aivan erilainen, eli Oikeamielinen Jumala, joka tuomitsee jokaisen oikein !
Mutta tuollainenko on sinun oma "oikeamielinen" jumalasi ja oma näkemyksesi oikeasti Oikeamielisestä Jumalasta ?
Elävätkö oikeasti sinun mielestäsi Hitler ja Mengele ja kaltaisensa sulassa sovussa Taivasten Valtakunnassa yhdessä kaikkien miljoonien uhriensa kanssa ???Mitenkä SINÄ muka olet parempi kuin Hitler ja Mengele?
Sinähän käyttäydyt tällä foorumilla täysin samalla tavoin kuin he niillä keinoilla, jotka täällä ovat sallittuja ja mahdollisia. Minä en näe mitään eroa sinun asenteesi ja Mengelen asenteen välillä.
Kuinka SINÄ kuvittelet, että kukaan kykenee elämään SINUN kanssasi taivaan valtakunnassa sovussa? Kysyn tätä aivan vakavissani. Monet muutkin kuin minä ovat täällä todenneet, että sinun käyttäytymisesi on kaikessa vastenmileisyydessään naurettavaa. Raamattu on sinulle pelkkä väline päästä bersserwisseröimään ja painamaan toisia ja heidän näkemyksiään alas - sinä käytät Raamattua samalla tavoin kuin Mengele lääkärin taitojaan.
Joten älä SINÄ tule minulle lässyttämään Hitlereistä ja Megneleistä ennen kuin lakkaat ITSE käyttäytymästä niin kuin he. Kuvitteletko sinä vakavissasi TUON ASENTEESI kanssa astuvasi taivaan valtakuntaan? Jos kuvittelet, niin tiedoksesi: alle viidessätoista minuutissa sinut viskataan sieltä niska-perse-otteella jäähylle. Katsopa kun tuolla asenteellasi sinä et malttaisi sielläkään pitäää turpaasi kiinni vaan alkaisit ohjeistaa enkeleitä ja ihmisiä kuin konsanaan kolme itämaista tietäjää Fingerpori-sarjakuvassa Mariaa.
😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Elävätkö oikeasti sinun mielestäsi Hitler ja Mengele ja kaltaisensa sulassa sovussa Taivasten Valtakunnassa yhdessä kaikkien miljoonien uhriensa kanssa ???Eli sen seitsemännen kerran:
MARS LUKEMAAN SIITÄ !!!
Room. 11: 32-36.
Täytyy olla täysin sokea tai TÄYDELLISEN EPÄREHELLINEN, oman oppinsa JUOVUTTAMA, jollei kykene sisäistämään, mitä siinä selvällä suomen kielellä lukee. - Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Elävätkö oikeasti sinun mielestäsi Hitler ja Mengele ja kaltaisensa sulassa sovussa Taivasten Valtakunnassa yhdessä kaikkien miljoonien uhriensa kanssa ???"Siis kun Jumalan on sanojesi mukaan sovittanut ihan kaikki ihmiset jo !"
"Jumala oli Kristuksessa ja
a) SOVITTI
b) MAAILMAN
c) itsensä kanssa."
"Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan
a) SOVITTAISI
b) itsensä kanssa
c) KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI SEKÄ MAAN PÄÄLLÄ ETTÄ TAIVAISSA."
"Sillä jos me
a) SILLOIN, kun VIELÄ OLIMME JUMALAN VIHOLLISIA,
b) TULIMME sovitetuiksi
c) HÄNEN KANSSAAN hänen Poikansa kuoleman kautta,
PALJOA ENNEMMIN me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
"Siis kun Jumalan on sanojesi mukaan sovittanut ihan kaikki ihmiset jo !"
"Jumala oli Kristuksessa ja
a) SOVITTI
b) MAAILMAN
c) itsensä kanssa."
"Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan
a) SOVITTAISI
b) itsensä kanssa
c) KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI SEKÄ MAAN PÄÄLLÄ ETTÄ TAIVAISSA."
"Sillä jos me
a) SILLOIN, kun VIELÄ OLIMME JUMALAN VIHOLLISIA,
b) TULIMME sovitetuiksi
c) HÄNEN KANSSAAN hänen Poikansa kuoleman kautta,
PALJOA ENNEMMIN me pelastumme hänen elämänsä kautta nyt, kun olemme sovitetut;"
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Eli vastauksesi on siis se, että Hitler ja Mengele sekä muut kiduttajat ja murhaajat elävät aikanaan Taivasten valtakunnassa heidän miljoonien uhriensa kanssa !
No, huh huh sentään !
Oletpa melkoiseen oppiin sotkeutunut !
- Anonyymi00012
Ps.101:8 Varhain minä hukutan kaikki jumalattomat maasta, hävittääkseni kaikkia pahantekiöitä Herran kaupungista. Biblia (1776) Sananl.20:26. Room.13:4.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3594826Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1334223Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h12636Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2142566Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1042354Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42179Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441794Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71549Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii541391- 311376