Tuntemani asperger miehet ovat juuri kuin Vartiainen, totaalisesti omiin aivotuksiinsa uskovia, empatiakyvyttömiä, eivätkä koskaan myönnä olleensa väärässä vaikka se heille todistettaisiin. Tunne elämää näiltä miehiltä löytyy vasta kun omaan nilkkaan kolahtaa, silloin alkaa itku ja itsesääli. Heikompiosaisia nämä vartiaiset halveksivat, mutta hakevat kyllä itse kaikki mahdolliset etuudet ja verovaroista kustannetut korvaukset.
Vartiainen haluaa äärimmäisen eriarvoisen yhteiskunnan ja alas ajetun julkisen sektorin, ajattelematta että siinä yhteiskunnassa hänenlaisensa vaikeasti yksityisektorilla työllistyvä eläköityvä pösilö päätyisi nopeasti istumaan rautatieasemalle kerjuulapun kanssa, haavaiset jalat likaisiin rätteihin kiedottuina.
Onko Vartiainen asperger ?
38
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei tuo hänen puheensa kovin terveeltä tunnu.
- Anonyymi00007
Vartiaisen puheita kuunnellessa huomaa että ei ole aivan "kartalla "maailmanmenosta.
Miksi ihmeessä YLE kutsuu tuollaisen kommentoimaan tärkeistä aiheista kun ukolla ei ole mitään tolkkua normaalien ihmisten arjesta.
Vähävaraisilta pitäisi hänen mielestään ottaa viimeinenkin tuki jolla köyhä yrittäisi tulla toimeen. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vartiaisen puheita kuunnellessa huomaa että ei ole aivan "kartalla "maailmanmenosta.
Miksi ihmeessä YLE kutsuu tuollaisen kommentoimaan tärkeistä aiheista kun ukolla ei ole mitään tolkkua normaalien ihmisten arjesta.
Vähävaraisilta pitäisi hänen mielestään ottaa viimeinenkin tuki jolla köyhä yrittäisi tulla toimeen.Eiköhän kokoomuksen ajatuspajat tunge ja ehdota Vartiaista haastateltavaksi eri ohjelmiin.
Mitä ihmisten ja vähävaraisten arkeen tulee...se ei kokoomuslaisia ja persuja voisi vähempää kiinnostaa. Paitsi jos siellä on rahaa siirrettäväksi heidän omaan varallisuuteensa. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eiköhän kokoomuksen ajatuspajat tunge ja ehdota Vartiaista haastateltavaksi eri ohjelmiin.
Mitä ihmisten ja vähävaraisten arkeen tulee...se ei kokoomuslaisia ja persuja voisi vähempää kiinnostaa. Paitsi jos siellä on rahaa siirrettäväksi heidän omaan varallisuuteensa.Totta.
- Anonyymi00032
näkeehän sen jo kauas jonkinlainen luonnonoikku kuten monet porvarit,,,, puoliksi kääpiö ja ajattelukyky heillä rajoittunut fasismiin.
- Anonyymi00003
KYLLÄ ON!
- Anonyymi00008
.
- Anonyymi00005
Vartiainen yrittää matkia Trumpia. Suusta saa suoltaa mitä vaan, väittää lyhyissä haastatteluissa kameran edessä mitä vaan, koska itse esiintyminen on se tärkein, omien joukkojen kiihottaminen aina vaan äärimmäisempiin mielipiteisiin. Itse väitteen totuuspohjasta esim Tanskan mallin rehellisestä kuvaamisesta ei tarvitse välittää. Heittää vaan äärimmäisiä väitteitä, jotka kuulostavat omien joukoissa hyviltä. Valheellisen väittämän todistaminen vääräksi ja harhaanjohtavaksi jää siten aina muiden tehtäväksi.
- Anonyymi00006
Sehän on elänyt koko elämänsä veronmaksajien kustannuksella?
- Anonyymi00009
Äärimmäisen vastenmielinen henkilö. Ei päivääkään ole tehnyt oikeasti tuottavaa työtä, pelkkä kokoomuksen puhuva pää ja massiivinen vapaamatkustaja.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Äärimmäisen vastenmielinen henkilö. Ei päivääkään ole tehnyt oikeasti tuottavaa työtä, pelkkä kokoomuksen puhuva pää ja massiivinen vapaamatkustaja.
Juuri näin.
- Anonyymi00029
.
- Anonyymi00036
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vartiaisen aika siirtyä jo saattohoitoon, jätkä on pelkkä rasite.
- Anonyymi00011
Aivan tavallinen kokoomuslainen. Ei mikään friikki.
- Anonyymi00013
Videon perusteella hänellä on tic-oireita, joita esiintyy autisteilla.
- Anonyymi00015
Miksi juuri persuissa ja kokoomuksessa on niin paljon autisteja ?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi juuri persuissa ja kokoomuksessa on niin paljon autisteja ?
Hyvä kysymys.
- Anonyymi00026
Tic-oireita esiintyy Tourette-potilailla, ei autisteilla!
- Anonyymi00028
Matkii Trumppia, hänellä kanssa pää heiluu kun hän jotain puhuu!!
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Matkii Trumppia, hänellä kanssa pää heiluu kun hän jotain puhuu!!
Yrittääkö yle itse saad vain huomiota ja katsojalukuja noilla äärityypeillä? Jotka normaalisti naurettaisiin heti studiosta ulos?
Assburger.🍑🍔🐷💩🚽💩🟦⬛️🎩
- Anonyymi00018
En tiedä Vartiaisesta mutta eduskunnassamme on useampi autisti. En mainitse nimiä, mutta puoluekin lienee selvä
- Anonyymi00019
Vartiainen pyrkii tervehtymään demariudesta, joten aivovamma ei liene pysyvä vaan on enimmäkseen parantunut.
Poikkeaa siltä osin monesta kroonista ja letaalia demariutta sairastavasta.- Anonyymi00027
Sinä taidat ite olla juuri asperger-potilas vailla empatiaa kun haukut demareita!
- Anonyymi00020
Ukko on kuin jostain Dystopia sarjasta repäisty. Uskomatonta paskaa.
- Anonyymi00021
No tässä on nyt se hyvä puoli, että vaikka Vartiaisella onkin jonkin verran
vaikutusvaltaa. Niin näitä pösilöitä ja heidän edesottamuksiaan on pakko kuunella.
Mutta onneksi Suomi on kuitenkin demokratia, jossa järki kuitenkin vie voiton.
Enkä minä usko, että kaikki kokoomuksen kuuluvat jäsenet on Vartiaisen kanssa
ajatusmaailmaltaan samanlaisia pösilöitä kuin Vartiainen on.
Juhana Vartiainen on niitä itserakkaita henkilöitä jotka on aina oikeassa.
Demokratiassa on myös se ikävä puoli, miehellä saa olla mielipide vaikka
henkilön mielipide olisi ihan perseestä. - Anonyymi00022
Normaalisti tuollainen vietäisiin jo hoitoon!
- Anonyymi00025
Normaalisti olisi jo laitettu maan alle 6 ft jo vuosia sitten.
- Anonyymi00023
Vartiainen on kokoomuslainen.
- Anonyymi00031
Kuuluu olemukseltaan enempi persuihin.
- Anonyymi00024
Vartiainen on median ja Osmo Soininvaaran maskotti. Media tykkää hahmoista, jotka lietsovat keskustelua pelkällä olemuksellaan, ja mielipiteillään.
- Anonyymi00030
Se on kyrverger ongelmainen.
- Anonyymi00033
Läheinen on aspergerpiirteinen ja sukua miehelle. Sama sukunimi ollut. Minä olen taas hivenen tourettetyyppiä, olen myös sukua. Mutta eri sukuhaaroja on, ei lähisukulainen. Joten ei voi tietää.
- Anonyymi00034
Ja siis juurikin tic tyyppistä minulla. Ei näy ulospäin.
- Anonyymi00035
Siis sukua Juhana Vartiaiselle ?
Miten ihmeessä juuri Suomessa on niin paljon autistimiehiä ? Onko Suomeen levitetty jotain epäkelpoa rokotetta vai mikä tämän epidemian tausta on. Outoa ettei sitä muka tiedetä.
- Anonyymi00037
En tunne ketään sellaista!
- Anonyymi00039
Oli mitä oli mutta vaikuttaa olevan vakava tauti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750