Ei lämpöä, ei sähköä eikä polttoaineita Ukrainaan

Anonyymi-ap

Unkarin ulkoministeri Péter Szijjártó sanoi, että Unkari on keskeyttänyt dieselin toimitukset Ukrainaan.
Hän lisäsi, etteivät toimitukset alkaisi ennen kuin öljyn virtaus Druzhba-putkessa on palautettu.
Slovakian pääministeri Robert Fico sanoi myös, että Bratislava harkitsee sähkötoimitusten keskeyttämistä Ukrainaan samasta syystä.

54

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäjän kätyrit töissään ruplapalkallaan.

• Anonyymi00001

Suomi myös

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Suomi myös

Mitä Suomesta?

• Käytin selvästikin kohderyhmälle liian vaikeita sanoja.

• Anonyymi00004
        moloch_horridus kirjoitti:

Käytin selvästikin kohderyhmälle liian vaikeita sanoja.

Puhelit niin pehmosia ettei voi ymmärtää, syytön minä tähän Slovakian ja Unkarin päätökseen olen.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Puhelit niin pehmosia ettei voi ymmärtää, syytön minä tähän Slovakian ja Unkarin päätökseen olen.

No mutta enhän minä sinua syyttänytkään, vaan Orbania ja Ficoa.

• Anonyymi00005

Jaa no sehän tekee sinusta vielä tyhmemmän, pitäisikö näiden kahden maan toimittaa energiaa Ukrainaan samalla kun Ukraina tekee parhaansa etteivät nämä maat saa energiaa?

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Jaa no sehän tekee sinusta vielä tyhmemmän, pitäisikö näiden kahden maan toimittaa energiaa Ukrainaan samalla kun Ukraina tekee parhaansa etteivät nämä maat saa energiaa?

Pitäisi. Ukraina on rikollisen fasistien hyökkäyksen uhri, nuo maat eivät.

• Anonyymi00006

molon ajatushautomo käy VAINOHARHOILLA.

• Anonyymi00007

Vain O' Harhailua.

• Anonyymi00008

Kukaan ei ole sun syyhyistäs kiinnostunut.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Kukaan ei ole sun syyhyistäs kiinnostunut.

LOL.

• Anonyymi00009

Ukraina itse hyökkäsi ja rikkoi kaikki rauhansopimukset, toki Yhdysvallat pakotti. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi kaikki muut Euroopan maat kuitenkin saavat energiaa?

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Ukraina itse hyökkäsi ja rikkoi kaikki rauhansopimukset, toki Yhdysvallat pakotti. Sitä saa mitä tilaa.

Hevonpaskaa, tiltu.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Putinatsien 0,3 % on jälleen tänäänkin suomalaisten kirkkaasti tyhmin 0,3 %.

• Anonyymi00012
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Miksi kaikki muut Euroopan maat kuitenkin saavat energiaa?

Ottavat velkaa että saavat maksaa ryöstöhintaa energiasta, eivät tule selviytymään veloistaan kun kaikki mitä Yhdysvallat kasaa niskaan on ohi.

• Anonyymi00014

Miksi syyttelet trolli?

• Anonyymi00015

Hevonpaskaa, tiltu.

Totta se on washingtonin tiltu, amerikka kuvitteli tällä sodalla ottavansa taas maailmanherruuden mutta vihkoon meni. Aseet ja rahat meni, tuloksia ei syntynyt.

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Miksi syyttelet trolli?

Koska he ovat Venäjän korruptoituneita kätyreitä.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Totta se on washingtonin tiltu, amerikka kuvitteli tällä sodalla ottavansa taas maailmanherruuden mutta vihkoon meni. Aseet ja rahat meni, tuloksia ei syntynyt.

Se on venäläistä totta eli hevonpaskaa, täyttä valhetta.

• Anonyymi00016

Yhdysvallat keskustelee Venäjän kanssa ydinvoimalla toimivan datakeskuksen ja Beringinsalmen alle rakennettavan tunnelin perustamisesta, kirjoittaa The Economist.

Trumpin seurueen kerrotaan neuvottelevan myös venäläisten energiaomaisuusten osakkeiden hankinnasta. Lisäksi amerikkalainen osapuoli keskustelee Venäjän kanssa mahdollisista harvinaisten maametallien, öljyn ja kaasun sopimuksista arktisella alueella.

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Yhdysvallat keskustelee Venäjän kanssa ydinvoimalla toimivan datakeskuksen ja Beringinsalmen alle rakennettavan tunnelin perustamisesta, kirjoittaa The Economist.

Trumpin seurueen kerrotaan neuvottelevan myös venäläisten energiaomaisuusten osakkeiden hankinnasta. Lisäksi amerikkalainen osapuoli keskustelee Venäjän kanssa mahdollisista harvinaisten maametallien, öljyn ja kaasun sopimuksista arktisella alueella.

Tietenkin Venäjän kätyri Trumpushka neuvottelee Venäjän kanssa. Mutta jos saa aikaan sopimuksia, niin Venäjä tietenkin rikkoo nekin. Ei kai Putin Kalsarimyrkytäjä nyt antaisi amerikkalaisten hyötyä Venäjän luonnonvaroista.

• Anonyymi00017

Se on venäläistä totta eli hevonpaskaa, täyttä valhetta.

Sulla on paljon opittavaa tästä sodasta, no en voi syyttää itse olen seurannut 2014 vuodesta asti menoa enkä todellakaan mistään Iltalehdestä, kaikilla ei riitä kyvyt samaan.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Sulla on paljon opittavaa tästä sodasta, no en voi syyttää itse olen seurannut 2014 vuodesta asti menoa enkä todellakaan mistään Iltalehdestä, kaikilla ei riitä kyvyt samaan.

Jotkut jopa uskovat Venäjän propagandan. Tosiasia on, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan valheilla perustellen, koska Venäjän diktaattori on imperialistinen fasisti, joka halusi sodan.

• Anonyymi00018

LOL.

Ranskan presidentti kritisoi ankarasti sananvapautta puheessaan Intiassa. Hän sanoi, että nykymuodossaan se on muuttumassa "puhtaaksi roskaksi".
        Macron totesi haluavansa luoda eräänlaisen "yhteiskunnallisen järjestyksen" sananvapauden alueelle.
        Hän lisäsi, että monet nyt "kiitävät vihapuheesta toiseen".

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Ottavat velkaa että saavat maksaa ryöstöhintaa energiasta, eivät tule selviytymään veloistaan kun kaikki mitä Yhdysvallat kasaa niskaan on ohi.

Ryöstöhintaa? Öljykin on nyt niin halpaa, että Venäjän budjetti pettää joka suunnasta.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ranskan presidentti kritisoi ankarasti sananvapautta puheessaan Intiassa. Hän sanoi, että nykymuodossaan se on muuttumassa "puhtaaksi roskaksi".
        Macron totesi haluavansa luoda eräänlaisen "yhteiskunnallisen järjestyksen" sananvapauden alueelle.
        Hän lisäsi, että monet nyt "kiitävät vihapuheesta toiseen".

Ja sehän näkyy mm. tällä palstalla.

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi kunpa Venäjäkin olisi kuvitellut ottavansa Ukrainan nollan sotilaan armeijalla kuten USA sinun mukaasi maailmanherruuden samalla suunnalla...

• Anonyymi00019

LOL.

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Selvästi lahjasi ja kykysi riittävätkin vaikka väitöskirjaan. 🤪

• Anonyymi00020

Jotkut jopa uskovat Venäjän propagandan. Tosiasia on, että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan valheilla perustellen, koska Venäjän diktaattori on imperialistinen fasisti, joka halusi sodan.

Jotkut uskovat kaiken länsipropagandan

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Jotkut uskovat kaiken länsipropagandan

Harvemmat kaiken sen uskovat, mutta länsipropaganda ei valehtele kaikesta kuten Venäjän propaganda.

• Anonyymi00022

Harvemmat kaiken sen uskovat, mutta länsipropaganda ei valehtele kaikesta kuten Venäjän propaganda.

Lapsenusko on kova :)

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Lapsenusko on kova :)

Kun Venäjä on onnistunut pettämään tiltun valheillaan, tosiasiat ovat sen jälkeen tiltusta valheita. Kaninkolossa on niin mukavaa.

• Anonyymi00026

Koska he ovat Venäjän korruptoituneita kätyreitä.

Ketkä he?

• Anonyymi00026 kirjoitti:

Ketkä he?

Haha, miten hankala tiltun on pysyä kärryillä keskustelun kulusta. Orbanista ja Ficosta oli puhe.

• Anonyymi00029

Koska Unkari ja Slovakia ovat hyökänneet Ukrainaan?

• Anonyymi00003

Unkari toimii iha oikein.

• Anonyymi00027

Propsit Orbanille siitä!

• Anonyymi00010

Sähkön toimittaminen Ukrainaan alkaa olla ulkomailta vaikeaa, kun linjat on tuhottu.

Mutta varmaan Stubbi lupaa vieä sitäkin SÄKILLÄ ukrainaan.

• Anonyymi00011

Venäloisilla on kannattajansa, valitettavasti.

Ukraina on puolestaan avustanut merkittävästi venäjää paralympialaisiin mahdollisesti pääsevien määrän kasvattamisessa. Uraa!

"Minne venäläinen sotilassaapas astuu, sinne se jää jalkoineen"

• Venäjästä on tosiaan tulossa paraurheilun supervalta. 😎

• Anonyymi00021
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Venäjästä on tosiaan tulossa paraurheilun supervalta. 😎

Repe pääseesamoihin kisoihin aivovammansa perusteella? 😁👍

• Anonyymi00013

Mulla olis sylillinen klapeja,millähän ne saisi toimitettua ukrainaan.Ottaiskohan joku ukrainan pakolainen kun lähtee notkuvien ruokapöytien äärestä jälleen rakentamaan ukrainaa puut kuormaansa.

• Anonyymi00023

Dorrnilla tapetuista PUUPÄÄ Nato Tiltuista kerätään pilkkeet ja pannaan lämmitysuuniin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Dorrnilla tapetuista PUUPÄÄ Nato Tiltuista kerätään pilkkeet ja pannaan lämmitysuuniin.

Uskottavaa. Normaali Kremlin fasistin toiveuni.

• Anonyymi00025

Tietovälineet ovat nykyisin jokaisessa taloudessa jotta entistä parempi on koko maailman ihmiskunnan tietämys RUSSIEN TUHOISUUKSISTA JA SUMUTUKSISTA

RUSAN KANSSA VELJEILY TULEE LOPPUMAAN KAIKILTA

• Anonyymi00028

Valtettavasti se näkyy jo sähkön hinnassa ja voin vakuuttaa, että vaikeudet ovat alussa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Valtettavasti se näkyy jo sähkön hinnassa ja voin vakuuttaa, että vaikeudet ovat alussa.

Tilanne paranee välittömästi heti, kun:

- ulkolämpötila nousee (eli pakkaset loppuu)

- tuulee nykyistä enemmän…

• Anonyymi00030

No heating today either ...

• Anonyymi00032

Unkari tulee uloskirjoittaa lopullisesti aivan kaikesta. Euroopan ryssämielisin ja saastaisin häpeäpilkku, jolla ei kukaan tee mitään. Eivät edes sen maan omat kansalaiset.

• Anonyymi00033

Unkari tulee laittaa ruotuun EU-tukien jäädyttämisterrorismin myötä. Heitetään läpimätä ja kerjäävä unkari pysyvästi sivuraiteelle kaikesta....siis aivan kaikesta.

• Anonyymi00034

Orban on muuten ulkonäöltäänkin oikein hyvä esimerkki kovasta kommarista.

Kuten myös Ano ja Johan. Tyhmyys paistaa läpi kirkkaalla liekillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3232
    2. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      75
      1291
    3. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      177
      1220
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1030
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      103
      971
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      932
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      849
    8. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      835
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      827
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      825
    Aihe