Teuvo tekee turhaa työtä! Hukkaan meni kymmenien vuosien harhaopin ahkerointi!
Säälittävää on lukea tämän Sunin katkeraa vuodatusta (= Omia sanojaan) näin:
• ”Herra, sinä kyllä tiedät, etten ole yhtään ihmistä saanut opetuslapseksesi.”
Tuohon voi jokainen hengellinen ja totinen Jeesuksen Kristuksen lammas lausua:
Kiitos olkoon Herran, joka on NIIN varjellut ettei Teuvon harhaoppeihin ja konnankoukkuihin ole ollut tunkua!
Ylistetty olkoon Herra. Näin Hän on varjellut omat lampaansa.
Jeesus sanoi: ( Joha 10_27-30)
• ”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
• ”Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.”
• Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."
Kun Teuvon eksyttävissä harhaopeissa ei ole ”kuulunut Jeesuksen, Hyvän Paimenen ääntä”, kiitos Herran Hänen lampaansa ovat karttaneet. Teuvon ”ääni” ei ole Pyhän Jumalan ja Jeesuksen ääni, vaan itse itsensä korottaneen valheprofeetan ääni! Nyt hän itse todistaa, ettei ole saanut "kananttajia"
Kiitos siis Herralle, että Hän on Sanansa täyttänyt! Totiset Jeesuksen lampaat eivät siis ole lähteneet juoksemaan valheprofeetan koukkujen perässä.
Suomi24 profetiat palstalla tänään varoitus:
Harhaoppista karttakaa!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17187552/harhaoppista-karttakaa!#comment-111034144
Teuvo tekee turhaa työtä
Anonyymi-ap
2
78
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä on kopio. Alkuperäisestä kirjoittajasta ei ole tietoa.
- Anonyymi00002
Mikä lahko kyseessä? Ei ainakaan raamatullinen.
Mikä äärivihalahko lienee kyseessä, joka on lähettänyt edustajansa tälle palstalle apostoli Paavalia päivästä päivään, vuodesta vuoteen herjaamaan?
Ainakin se on erittäin aggressiivinen ja vihamielinen lahko joka tapauksessa.
Ei varmasti ainakaan mikään kristillinen kirkko ole kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636