Olen syrjäytynyt pois yhteiskunnasta.Lähinnä sairauksien ja kaikkien vaikeuksien takia.
En löytänyt lastensuojelu palstaa mutta kirjoitan nyt tähän.
Lastensuojelu epäili kauan että käytän huumeita.Pissatesteissä paljastui että en käytä huumeita.Ulkonäöltäni olen monien mielestä outo rasta hippi joten jopa hoitaja valehteli lastensuojeluun että käytän muka huumeita.Kerran olin sairaalassa .Sen jälkeen menin kotiin ja valitin lastensuojeluun että perhettäni kohdellaan huonosti ja tarvitsen enemmän aikaa lapseni kanssa.Sosiaalityöntekijä alkoi haukkua minua mielisairaaksi joka on koko ajan sekava ja hän ei antanut minun nähdä lastani moneen kuukauteen.Lapseni pettyi.Jo pienenä lapsena lapseni pettyi siihen miten huonosti köyhiä ja sairaita kohdellaan.Hän myös sanoi että haluaa muuttaa maasta pois.Lapseni oli sijaisperheessä koska myös lapsen isällä oli ongelmia.Lapseni sanoi että ei ole kivaa olla sijaisperheessä.Lastensuojelu ei päästänyt minua kylään sijaisperheeseen.Sijaisperheen isä varasti lapseltani rahaa.
Lopulta lapseni pääsi asumaan isänsä luokse.
Minua on syyllistetty siitä että miksi hankin lapsen kun olen niin pahasti sairas.Myös kehitysvammaiset hankkivat lapsia ja ei ole lailla kielletty hankkia lapsi jos on todettu sairaus.Minulla ei ole todettu ainakaan vielä kuolettavia sairauksia mutta on minulla kipuja ympäri kehoani.Sen jälk.kun ystäväni sortui tekemään itsemurha niin silloin masennuin niin raskaasti etten enää kyennyt pitämään lastani kotona.Yritin paljon mutta joskus käy niin että voimat eivät enää riitä.
Toivon että lastensuojelu ottaisi myös kritiikkiä vastaan ,ehkä sitten joku palvelu parantuisi.
Lastensuojelu
3
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turhaa on kuvitella että a) lastensuojelu tai b) vanhustenhoito paranisivat
sillä tosiasia on että ne huononevat entisestään .
Ulkomaiset, kieltämme osaamattomat hoitajat hääräävät kentällä, joten
ei kovin ruusuiselta näytä tuo tulevaisuus. - Anonyymi00002
Oletko jo löytänyt paremman kokonaisratkaisun elämääsi.
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne. Tilanteesi vaikuttaa raskaalta. Laitan tähän alle tiedoksi infoa eri auttamistahoista, joihin voit halutessasi olla yhteydessä. Keskustelu ammattilaisen tai vertaisen kanssa voi helpottaa ja tuoda uusia näkökulmia.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.fi/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Keskusteluapu kirjoittaen palvelusta. https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-keskusteluapu-kirjoittaen
Lisäksi ma- to klo 15–21 on aikuisille suunnattu kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta. https://tukinet.fi/fi/palvelut/mieli-kriisichat
Tukinetissä on lisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.
Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös:
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin MIELI Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202990Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622672Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o502441Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312407Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581958Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181489Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121482- 721413
- 571359
- 471344