Lapsuuteni oli karu.Isäni ryyppäsi liikaa.Koulussa minua kiusattiin kaiken aikaa.Kun vanhempani erosivat,äitini otti miesystäviksi aina vain pahempia juoppoja.Masennuin ja aloin ryyppäämään 12-v.Heiluin kilju pullon kanssa kaduilla,en saanut mtään kuria.Apua en saanut mistään.En tiennyt että Suomessa on lastensuojelu joten en sinnekään voinut soittaa.Ystäväni ja ensimmäinen poikaystäväni antoivat minulle väkivaltaa.En muista yhtäkään hyvää pvää lapsuudessani.Itsetuntoa minulla ei ole ollenkaan.En katso peiliin.
Yrittäkää ihmiset auttaa lapsia ja nuoria ja tukekaa mielenterveystyötä.Haluan myös auttaa lapsia ja nuoria.Haluan pelastaa edes yhden lapsen elämän.Sitten olen tyytyväinen.
Lasten mielenterveys
5
170
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aloit ryyppää 12 vuotiaana ja kävit koulua. Eikö koulussa ollut ketään jolle puhua ja kukaan ei huomannut että olet krapulassa
- Anonyymi00003
Kyllä joku kiusaaja huomasi että taas olen ryypännyt keskellä viikkoa.hän sanoi että normaalisti ihmiset ryyppäävät pe tai la mutta sanoin että minä dokaan juuri silloin kun haluan eikä se kenellekään kuulu.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä joku kiusaaja huomasi että taas olen ryypännyt keskellä viikkoa.hän sanoi että normaalisti ihmiset ryyppäävät pe tai la mutta sanoin että minä dokaan juuri silloin kun haluan eikä se kenellekään kuulu.
Täh. Eikö koulussa nähty että olet ryypännyt? vähän vaikea uskoa ettei koulussa haisteta kun lapsi haisee vanhalle viinalle.
- Anonyymi00002
Aloittaja voi edelleen pelastaa myös itsensä, koskaan ei ole myöhäistä.
- Anonyymi00005
Miten meinaat auttaa lapsia kun et ole itsekään kunnossa? Jos sinä osaat tukea lasten itsetuntoa niin miksi se ei toimi itseesi? samat keinot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1915121Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,274498Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993157Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2603070Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1583005- 522551
- 271939
- 561893
- 811849
- 231815