Lapsuuteni oli karu.Isäni ryyppäsi liikaa.Koulussa minua kiusattiin kaiken aikaa.Kun vanhempani erosivat,äitini otti miesystäviksi aina vain pahempia juoppoja.Masennuin ja aloin ryyppäämään 12-v.Heiluin kilju pullon kanssa kaduilla,en saanut mtään kuria.Apua en saanut mistään.En tiennyt että Suomessa on lastensuojelu joten en sinnekään voinut soittaa.Ystäväni ja ensimmäinen poikaystäväni antoivat minulle väkivaltaa.En muista yhtäkään hyvää pvää lapsuudessani.Itsetuntoa minulla ei ole ollenkaan.En katso peiliin.
Yrittäkää ihmiset auttaa lapsia ja nuoria ja tukekaa mielenterveystyötä.Haluan myös auttaa lapsia ja nuoria.Haluan pelastaa edes yhden lapsen elämän.Sitten olen tyytyväinen.
Lasten mielenterveys
5
185
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aloit ryyppää 12 vuotiaana ja kävit koulua. Eikö koulussa ollut ketään jolle puhua ja kukaan ei huomannut että olet krapulassa
- Anonyymi00003
Kyllä joku kiusaaja huomasi että taas olen ryypännyt keskellä viikkoa.hän sanoi että normaalisti ihmiset ryyppäävät pe tai la mutta sanoin että minä dokaan juuri silloin kun haluan eikä se kenellekään kuulu.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä joku kiusaaja huomasi että taas olen ryypännyt keskellä viikkoa.hän sanoi että normaalisti ihmiset ryyppäävät pe tai la mutta sanoin että minä dokaan juuri silloin kun haluan eikä se kenellekään kuulu.
Täh. Eikö koulussa nähty että olet ryypännyt? vähän vaikea uskoa ettei koulussa haisteta kun lapsi haisee vanhalle viinalle.
- Anonyymi00002
Aloittaja voi edelleen pelastaa myös itsensä, koskaan ei ole myöhäistä.
- Anonyymi00005
Miten meinaat auttaa lapsia kun et ole itsekään kunnossa? Jos sinä osaat tukea lasten itsetuntoa niin miksi se ei toimi itseesi? samat keinot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679