Iron Maiden - Evil That Men Do?
en tiedä.
Olisiko tyttöjen kappale Iron maidenilta tämä.
9
228
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olis 🤗💕 kiitos. Venaa moshaan täs vähä aikaa**
Ikävä noita aikoja 88-91🤘- Anonyymi00002
Noidaltahan näytät edelleenkin.
Mun yks suosikeista Maidenilta.
- Anonyymi00003
oma vähän hassu projektini yrittää auttaa masentuneita tyttöjä....jooh..
- Anonyymi00004
joa jotenkin vieläkin voiai piristää jollain hassulla jutulla oikeasta elämästä..., jos tulee liian virkeitä sitten.
Kekkonen ei saanut ikinä pillua. - Anonyymi00005
eiköhän tuokin job done, kun näyttää ikävä-palstallakin olevan ihan hauskaa ei masennusta, kekasivät itsekin minun antamista prefwerensseistä omia hauskojaan.
- Anonyymi00006
Jep "Tarjosit" Dream Evilillekin ihan uutta sisältöä, kuten tyhjänlyöntiä Mintun seinälle.
- Anonyymi00007
huono muaiikki joku mummo-lins Lmpwniua jA rwknorumpu
- Anonyymi00008
Sulla nii surkeeta, ettei sitä kuuntele ite Erkkikää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371792
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51453