https://www.suomenuutiset.fi/vaestokello-osoittaa-suomen-kieli-hiipuu-vahitellen-vantaalla-nykytahdilla-jo-joka-kolmas-vantaalainen-on-vieraskielinen-2030-luvun-alussa/
Tämä on todella vakava uutinen suomalaisten kannalta.
Suomen kieli hiipuu Vantaalla.
21
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen huomannut edes suomalaiset eivosaa enää suomea ja vaan murahtelee
- Anonyymi00004
Murahtelu johtuu siitä, kun ihmisillä on paha olla, elämä ahdistaa. Ollaan kiukkuisia ja äristään joka asiasta, joka ei mene niin kuin itse haluaisi.
- Anonyymi00002
Ennen hyökättiin armeijoilla maihin joissa oli jotain raaka aineita.
Nyt vallataan maat vain muuttamaan asumaan niihin 🤣 raaka aineet on korvaantuneet kela rahoilla 🤣🤣🤣 - Anonyymi00003
HAHAHAHAHAA. Ihan oikein uunoille. Tätä on tilattu.
- Anonyymi00006
ALLAAAAAH on tilattu Vandabadiin!
- Anonyymi00005
Myös muualla Pk-seudulla:
https://www.väestökello.fi- Anonyymi00009
joo sieltä löytyy
- Anonyymi00010
vantaalla ei ole mitään väestönvaihtoa 🤣🤣🤣 ei ole mitään katujengejä ei ole 🤪
- Anonyymi00008
Vantaan väestön kasvusta 100 % on ollut maahanmuuttajia
Hei saavat uusimmat parhaat suurimmat kalleimmat asunnot parhailta paikoilta - Anonyymi00011
uli uli persu uli
- Anonyymi00012
Orjana ei voi muuta kuin ulista
Olet oikeassa
- Anonyymi00013
Niin käy myös Espoossa:
https://yle.fi/a/74-20211044- Anonyymi00014
Espoolaispoliitikot ovat huolissaan koulujen eriytymisestä. Kirstin koulun oppilaista 92 prosenttia on vieraskielisiä.
https://yle.fi/a/74-20206464
- Anonyymi00015
Säkin suu vainn kiini
- Anonyymi00016
Minäpä muutin Michiganiin! Syön kalkkunaa ja bataattia!
Bidenin valinta oli parasta mitä usalle on tapahtunut!
Nauretaanpa sille! - Anonyymi00018
Suomi, tämä kaunis ja niin ihana maa on pilattu ja nyt ollaan jo niin pitkällä tässä katastrofin etenemisessä, että sitä ei voi enää pysäyttää. Ehkä silloin tällöin voidaan malliksi karkoittaa Jaffan kaltaisia moni-rikollisia, mutta tätä kehitystä ei voida enää pysäyttää.
Voiskohan Lappi säilyä vielä jonkin aikaa ilman tätä kauheutta, joka nyt tapahtuu eteläsuomessa, etenkin Itä-Helsingissä? Ehkä muutto pohjoiseen voisi vielä taata esim. omille lapsille eheämmän ja turvallisemman tulevaisuuden? - Anonyymi00019
Maahanmuutto tulee tuhoamaan Suomen ja suomen kansa on ilman kotia.
- Anonyymi00020
Katastrofi on kyllä jo liian pitkällä. Vain äänestämällä voi vaikuttaa melko paljon. Valitettavasti moni suomalainen äänestää vääri8n.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Katastrofi on kyllä jo liian pitkällä. Vain äänestämällä voi vaikuttaa melko paljon. Valitettavasti moni suomalainen äänestää vääri8n.
Ei persut yksin pysty pysäyttämään islamisaatiota SUOMESSA!
Valitettavasti! - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei persut yksin pysty pysäyttämään islamisaatiota SUOMESSA!
Valitettavasti!Islamisaation pysäyttämiseen vaaditaan vähintään 30% kannatus…
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828