Voiteta miljoonaa euroa vaikka joka päivä? Ihan helposti, koko sovellus on Keinoäly peli. Et voi voittaa tietokonetta joka on ensin käynyt läpi kaikki pelatut rivit ja "arpoo" niiden pohjalta rivin, jota kukaan ei ole pelannut. Helppoa rahaa veikkaukselle.
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
Miksi lottopallokone ei näy kokonaisena lähetyksessä kokoajan?
Siksi, koska etukäteen "on Arvottu rivi" ja sen mukaisesti pallot pudotetaan pallokoneen ränniä pitkin käsin, siksi konetta ei voida näyttää kokonaan, kokoajan koska huijaus paljastuisi.
Lisäksi ns. "Suora lähetys" on etukäteen tehty, ennen arvontaa. Leikkaukset paljastavat tuon.
Kyllä on tökeröä huijausta koko homma.- Anonyymi00002
Ennen näytettiin lottopallokone kokoajan kokonaisena, enää ei näytetä, koska peli ei ole enää rehellistä.
- Anonyymi00021
Tekoäly etsii rivin mitä ei ole pelattu.
- Anonyymi00003
Veikkauksen tärkein tehtävä on huijata kansalta rahaa itselleen niin paljon kuin mahdollista, keinolla millä hyvänsä.
Takaisin sitä ei haluta antaa, ei yhtään!- Anonyymi00004
Kokoomus mafian käsissä tuokin pulju on.
- Anonyymi00005
Tuo on ollut aivan selvää kaikissa arvontapeleissä jo kauan.Huijaaminen on maan tapa ja digi on tehnyt siitä vieläkin helpompaa,
- Anonyymi00006
Persuhuijaus ihan selvästi.
- Anonyymi00007
aina siel joku voittaa koska valtava määrä ihmisiä
huijataan tekemässä yhdessä iso "hajotus peli"
sitten se yksi vie potin, muille jää murusia.
tämä ylläpitää harhaa.
kenoa tahkottu 1/4 vuosisata, ei ole 10/10 tullut vieläkään.. ja lottoja sitäki kauemmin.. kerran olis tullut kyl.. mut selitellä ei pidä..- Anonyymi00017
10/10 ei ole tullut? On tullut.
- Anonyymi00027
Miksi valehtelet? Tuollaista valehtelijaa kuin sinä pitäisi lopsia turpaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011537672.html
- Anonyymi00008
Millin pelituloilla on maksettu ja maksetaan muita kuluja ja voittoja, olihan tässä usean kk tauko päävoittojen jaossa.
Lottopeleissä isoimmat voitot jaetaan edelleen vain etelä rannikolle, pk seutu, Kotka.
Keski ja itä Suomeen osuu vain huomattavasti pienempiä porukkavoittoja. Rivihintaa pitäisi siis keskisessä Suomessa laskea koska voitot ovat jatkuvasti pienempiä kuin etelä Suomessa. - Anonyymi00009
Lottoaminen on ollut maailmanlaajuisesti ja aina valtava kusetus. Ne voittajat valitaan.
- Anonyymi00010
Spooky meininki. Päävoitto rivillä jolla olen osallistunut aikaisemmin vikinglottoon ja milliin, nääs vakionumerot. Nyt kun en osallistunut ja pelitilisaldo tyhjä, osui tälle riville päävoitto.
Samoin on käynyt eurojackpotin kanssa.
On se vekkuli tuo tietty pelintarjoaja, kun et osallistu, olisit voittanut. Alkaa mennä jo vilpin puolelle toiminta.- Anonyymi00011
Jos veikkaus rehellinen olisi, niin olisin myöskin miljonääri. Ollut jo kauan sitten, pelkkää 100% huijausta nuo veikkaus pelit ovat.
Raha kyllä kelpaa veikkaukselle, mutta mitään ei haluta antaa takaisin. Pihejä ovat ja ahneita.
Pelkkiä huijareita!
- Anonyymi00012
Oivallus tuottaa pettymyksen. Kun tietää, että se on totta.
Menetelmästä tulee mieleen 1800- luvun lopun sirkus. - Anonyymi00013
Tää on tyypillistä:
vuosien ajan vakiorivillä pelanneet eivät voita mitään.
Kunnes jättää kerran pelaamatta,
”kone arpoo just ne numerot”.
KONE OHJELMOIDAAN VETÄMÄÄN PELAAJAT TAKAISIN PELAAMAAN.
Olen kokenut.
VAKIORIVIN NUMEROT ARVOTAAN USEIN,
USEILLA ERI KOMBOILLA
JOS EI PELAA, ELI EI MAKSA … JÄTTÄÄ VÄLIIN.
SELVÄÄ HUIJAAMISTA.
KUKAAN EI VOITA KEINOÄLYLLÄ
OHJELMOITUA SYSTEEMIÄ.
Helppoa rahaa - Veikkaukselle.- Anonyymi00046
Helppoa rahaa - Veikkaukselle. Niinkö?
"Veikkaus tulouttaa nykyisin kaiken voittonsa valtion yleiseen budjettiin, josta rahat jaetaan eduskunnan päättämien kohteiden mukaan. Valtion budjetista rahoitetaan laajasti suomalaista kansalaisyhteiskuntaa, kuten nuorisotyötä, urheilua ja liikuntaa, taidetta ja tiedettä sekä sosiaali- ja terveysalan järjestöjä..."
Ja se kannattaa muistaa, ettei kukaan pakota pelaamaan veikkauksen pelejä.
- Anonyymi00014
Mitään huijausta ei tarvita. Peli on rakennettu niin että veikkaus saa keskimäärin ennalta määrätyn osan pelatusta summasta vaikka arvotut numerot ovat satunnaisia. Jokainen voi itse tarkistaa asian. Tarvitaan vain loogista päättelyä ja peruskoulun matematiikkaa.
- Anonyymi00015
Ei nuo mitään satunnaisia ole!
- Anonyymi00024
Tämän ketjun öyhöttävillä koulupudokkailla ei ole tajuakaan loogisesta päättelystä, eikä matemaattisista tödennäköisyyksistä. Pelkkää ääliötason vammailua.
Typerykset eivät ilmeisesti edes tiedä että lotto suoritetaan poliisien valvonnassa.
"Loton arvonta suoritetaan peliajan päätyttyä Poliisihallituksen hyväksymällä ja hallussa olevalla arvontalaitteistolla."
- Anonyymi00016
Puppua. Kun pelaajia on niin paljon, kuinka keinoäly voisi arpoa rivin, jota ei kenelläkään ole, jos kaikki pelaajat olisivat tehneet eri rivin ja kaikki rivimahdollisuudet olisivat silloin arvonnassa? Miten silloin arvotaan rivi, jota ei kukaan ole tehnyt?
- Anonyymi00018
Eihän tuollainen tilanne edes ole mahdollista mitä kerroit.
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kerropa, miksi ei olisi?
Jos et tajua, yksinkertaistetaan asiaa.
Oletetaan, että on peli, jossa on vain kaksi mahdollisuutta, oikea ja väärä rivi.
Tehdään siis kaksi riviä, jolloin täyttyy kaikki rivimahdollisuudet. Eikö silloin arvonnassa satu toinen rivi pakostakin voittoriviksi? Kuinka ohjelmoit arvontakoneen arpomaan niin, ettei kumpikaan noista riveistä voita? - Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kerro nyt, miksi ei olisi mahdollista? Vai oletko pelkkä persutyperys?
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kerropa, miksi ei olisi?
Jos et tajua, yksinkertaistetaan asiaa.
Oletetaan, että on peli, jossa on vain kaksi mahdollisuutta, oikea ja väärä rivi.
Tehdään siis kaksi riviä, jolloin täyttyy kaikki rivimahdollisuudet. Eikö silloin arvonnassa satu toinen rivi pakostakin voittoriviksi? Kuinka ohjelmoit arvontakoneen arpomaan niin, ettei kumpikaan noista riveistä voita?Joko olet miljonääri?
Montako kertaa olet voittanut suuren summan rahaa pelaamalla lotttoa tai muuta veikkauksen peliä numeroilla 1-7?
Kerro nyt, kun 100% varmasti tuohon teoriaasi niin kovasti uskot.
Älkää viitsikö naurattaa enempää! - Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kerro nyt, miksi ei olisi mahdollista? Vai oletko pelkkä persutyperys?
Kyllä se olet sinä, joka tässä typerys olet!
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kyllä se olet sinä, joka tässä typerys olet!
Sovitaan niin ja pysy sinä typeryksenä koko loppuelämäsi minun puolestani.
:))))) - Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Joko olet miljonääri?
Montako kertaa olet voittanut suuren summan rahaa pelaamalla lotttoa tai muuta veikkauksen peliä numeroilla 1-7?
Kerro nyt, kun 100% varmasti tuohon teoriaasi niin kovasti uskot.
Älkää viitsikö naurattaa enempää!Olet siis sitä mieltä, että typerän väitteesi Veikkauksen "huijauksesta" todistaa se, että jokainen pelaaja ei ole voittanut miljoonia.
Olet tosiaankin persu, ei muut noin tyhmiä ole. - Anonyymi00036
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et vaan kerro, miksi ei olisi mahdollista?
- Anonyymi00047
Et siltikään kerro vastausta kysymykseen. Taisi olla liian vaikea kysymys, kun huomioi, että olet tyhmä.
- Anonyymi00019
Salaliittoteorioita. Kyse on vain todennäköisyyslaskennasta. Pitkässä juoksussa Veikkaus palauttaa voittoina sen mikä on laskettavissa etukäteen. Päävoitto sattuu, jos on sattuakseen, foliohattujutut voi unohtaa.
- Anonyymi00025
Ajattelemiseen kyvyttömät heikkolahjaiset näkevät salaliittoja kaikkialla.
- Anonyymi00022
peleistä voi voittaa, mutta se on aina vähemmän se voitto, mitä oma panostus
sama ku sijoitus jutut, jos annat minulle tonnin tänään, saat kyllä 100e tuottoa minulta vuoden päästä ,mutta ..- Anonyymi00029
Ihmejuttuja.
"peleistä voi voittaa, mutta se on aina vähemmän se voitto, mitä oma panostus"
Ei tietenkään ole noin. Apinatko tänne kirjoittelee, mikä on kyllä apinalta aika hyvä suoritus sinänsä, mutta kirjoitusten sisältö on kuin persujen vainoharhoja. - Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ihmejuttuja.
"peleistä voi voittaa, mutta se on aina vähemmän se voitto, mitä oma panostus"
Ei tietenkään ole noin. Apinatko tänne kirjoittelee, mikä on kyllä apinalta aika hyvä suoritus sinänsä, mutta kirjoitusten sisältö on kuin persujen vainoharhoja.Veikkauksen uuden Milli-pelin ensimmäinen päävoitto jakoon – Paimioon miljoonan euron voitto
17.6.2025
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71266328/veikkauksen-uuden-milli-pelin-ensimmainen-paavoitto-jakoon-paimioon-miljoonan-euron-voitto?publisherId=54808465&lang=fi
- Anonyymi00023
Jos heittää tikan ladon seinään niin miten varmistetaan ettei tikka osu kahta kertaa millilleen samaan paikkaan?
- Anonyymi00041
Ei sitä mitenkään voi varmistaa, mutta todennäköisyys on pieni. Kuitenkin jos heittäjiä on paljon, todennäköisyys kasvaa, että joku osuu. Tai jos heittäjiä on yksi, mitä pidempään heittää, todennäköisyys osua kasvaa myös.
Sama asia on Veikkauksen arvontapeleissäkin, jollekin sattuu päävoitto. Veikkaus perustuu kuitenkin todennäköisyyksiin, joiden mukaan voidaan laskea myös se, minkä verran Veikkaus tietyn pidemmän ajanjakson aikana tilittää voittoa itselleen ja minkä verran palautusprosentti pelaajille on.
Pelkkää matematiikkaa ja todennäköisyyslaskentaa. - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei sitä mitenkään voi varmistaa, mutta todennäköisyys on pieni. Kuitenkin jos heittäjiä on paljon, todennäköisyys kasvaa, että joku osuu. Tai jos heittäjiä on yksi, mitä pidempään heittää, todennäköisyys osua kasvaa myös.
Sama asia on Veikkauksen arvontapeleissäkin, jollekin sattuu päävoitto. Veikkaus perustuu kuitenkin todennäköisyyksiin, joiden mukaan voidaan laskea myös se, minkä verran Veikkaus tietyn pidemmän ajanjakson aikana tilittää voittoa itselleen ja minkä verran palautusprosentti pelaajille on.
Pelkkää matematiikkaa ja todennäköisyyslaskentaa.EI OLE MATEMATIIKKAA VAAN SALALIITTO MINUA VASTAAN. MINÄ OLEN PERUSSUOMALAINEN JA TIEDÄN KAIKESTA KAIKEN.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
EI OLE MATEMATIIKKAA VAAN SALALIITTO MINUA VASTAAN. MINÄ OLEN PERUSSUOMALAINEN JA TIEDÄN KAIKESTA KAIKEN.
Se persu on oikeassa, joka koviten huutaa.
Khihihihihihiiiiii
- Anonyymi00031
Milloin on Milli-pelissä viimeksi voitettu täysosuma??
- Anonyymi00035
Milli-peli sai historiansa viidennen päävoittajan lauantaina 6.6.2026
- Anonyymi00038
10.3.2026, ellei sen jälkeen ole tullut päävoittoa.
- Anonyymi00037
Entäs Vakio 1, vissin kokoomusmafia määrää miten Englanissa pelataan
- Anonyymi00048
Miksi ei saisi voittaa joka päivä ? Ihmeellinen vasemmistolainen ajatus .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493