Elisan hallitsema sähköposti lähentelee jo 10 euroa kuussa.
Sähköpostilasku vielä tällä hetkellä maksaa euron, mutta mainoksia tulee Elisalta ilmaiseksi, miksi?
Liittymä lähti vaihtoon, tuntuu että täysin epäreilua toimintaa.
Elisa veloittaa asiakkaitaan huolella
10
166
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minulla Elisan sähköposti oli pitkään ilmainen, mutta tuli maksulliseksi joku vuosi sitten. Hinnannostot jatkuvia.
- Anonyymi00002
Kannattaa ottaa gmail, minä vaihdoin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kannattaa ottaa gmail, minä vaihdoin.
Niin minäkin otin G-mailin, mutta mikä juuri siitä tekee sen kannattavamman kuin joku muukaan ilmainen? Sekö, että sinä otit sen?
- Anonyymi00003
No, eihän sen uuden liittymän mukana sähköpostia tule.
- Anonyymi00007
Elisan liittymät on PPO:n peruja. Sähköposti kuului niihin ja Elisalle siirtymisen jälkeen Elisa alkoi periä sähköpostipalvelun ylläpidosta maksun.
Siitä pääsi eroon, vaikka säilyttikin Elisan liittymän, mutta irtisanoi sähköpostipalvelun.
Sitten piti tietysti hankkia uusi sähköpostipalvelu ja tehdä uusi sähköpostiosoite. Minä vaihdoin G-mailiiin ja myöhemmin vaihtui operaattorikin.
- Anonyymi00004
Itse lopetan Elisan puhelinliitymän jo otan eri firmasta, nyt tuli mitta täyteen.
- Anonyymi00009
Osaatkohan sä ihan ite?
- Anonyymi00010
Oho.
- Anonyymi00005
Elisan henkilökunta on sellaista jos ei vahvista tilausta niin he sitten itse merkitsevät tilauksen vahvistetuksi. Sellainen lienee identiteettivarkaus.
- Anonyymi00006
Mikä Elisan sähköposti?
Laskut tulevat pankkiin, eikä sähköpostiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732676
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572420Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1552026Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591896Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361728Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571270- 751251
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851144Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1601108Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401010