Tarkoitan nyt miesten jääkiekon pronssiottelua. Valitettavasti mulla on jo sellainen veto että Suomi sijoittuu neljänneksi tässä turnauksessa. Kaikki muut kohteet tuolla lapulla on jo menneet oikein mut valitettavasti en usko että Suomi häviää jääkiekossa enää toista kertaa Slovakialle tässä turnauksessa.
KilttiMies89
Suomi-Slovakia Tulosvetoehdotuksia
43
290
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei hyvää päivää ja aikuisten oikeesti, KETÄ KIINNOSTAA.
- Anonyymi00003
Mua ei kiinnostaisi muuten mut on isot rahat pelissä.
KilttiMies89 - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mua ei kiinnostaisi muuten mut on isot rahat pelissä.
KilttiMies89Silloin laittaisin kyllä Suomen voittamaan. Ymmärrän, et kertoimet on pienemmät Suomen voitolle, mut minusta jos pelaat häviön puolesta, niin puuttuu se terve tapa seurata peliä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Silloin laittaisin kyllä Suomen voittamaan. Ymmärrän, et kertoimet on pienemmät Suomen voitolle, mut minusta jos pelaat häviön puolesta, niin puuttuu se terve tapa seurata peliä?
Luulin että Pronssiottelussa tulee vastaan joku Ruotsi tai Usa ennen kisoja siis kun tein tuon vedon että Suomi sijoittuu neljänneksi. Jos olisin tiennyt että tuleekin Slovakia vastaan Pronssiottelussa niin olisin tietenkin veikannut kolmatta sijaa. Mut ei tää nyt mennyt oikein suunnitellusti.
KilttiMies89 - Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Silloin laittaisin kyllä Suomen voittamaan. Ymmärrän, et kertoimet on pienemmät Suomen voitolle, mut minusta jos pelaat häviön puolesta, niin puuttuu se terve tapa seurata peliä?
Veikkaisin jo näissä kisoissa Suomen voittoa paskalla kertoimella Slovakiasta ja kuinka kävi? Nyt pitäis panostaa ainaki 180 euroa Suomen Voitolle että pääsis edes hiukan voitolle. Joo, ei tollasella pelle kertoimella 1,46 tai jos laittaa että jatkoerä tai rankkari voittokin riittää niin kerroin 1,25.
Kilttimies 89
- Anonyymi00002
Kyllä suomi häviää sen pelin.
- Anonyymi00004
Kysymys kuuluu kumpaako kiinnostaa pronssi enemmän. Suomea vai Slovakiaa joka ei ole koskaan aikaisemmin Voittanut jääkiekossa Olympiamitalia kun on NHL pelaajat ollu mukana. Kyllähän Suomella tässä on selkeä ennakkosuosikin asema ja materiaalietu. Mut onko Slovakialla kovempi joukkuehenki ja tahto voittaa historiansa ensimmäinen Olympiamitali Nhl-Pelaajien mukana ollessa? Ja kumpi sisuuntuu enemmän eilisestä tappiosta. Suomi hävisi kyllä paljon karvaammalla tavalla Kanadalle kuin Slovakia Usalle. Ja Suomi on jo Slovakialle näissä kisoissa hävinnyt mut en tiedä onko sillä mitää merkitystä tässä ottelussa.
KilttiMies89
- Anonyymi00005
Pakko kertoa sinullekkin. Täällä on sellaisia velliperseitä ettei ne uskalla veikata mitään ja pelata. Vasta jälkipyykissä lällättelevät. Neuvoovat ja haukkuvat. Että semmosia tosi miehiä ja naisia täällä on.
- Anonyymi00012
Joo, oon huomannut kuinka moni tulee jälkeenpäin kertomaan kuinka olis kannattanut veikata milloinkin vaikka itse tuskin ovat laittaneet latiakaan peliin.
Kilttimies89
- Anonyymi00006
Itselle oli kuitenkin todella suuri yllätys että Suomi sinnitteli noinkin hyvin Kanadaa vastaan. Odotin jotain 5-1 tai 6-1 voittoa Kanadalle. Nähtävästi suuren ennakkosuosikin asema ei ole aina helppo, ei näköjään edes Kanadan tasaisella joukkueelle.
KilttiMies89 - Anonyymi00007
Jos Suomi olis Finaaliin päässyt niin Suomella ei olisi ollut siinä kuin Voitettavaa. Nyt Suomella Pronssiottelussa ole oikeastaan kuin hävittävää Slovakiaa vastaan. Siis kun varmaan lähes kaikki odottaa tästä selkeää ja helppoa voittoa Suomelle.
- Anonyymi00009
Granlundille, Sarokselle, Lehtoselle ja muutamalle muulle viimeinen mahdollisuus voittaa olympialaisissa, voi painaa vaakakupissa sen verran, et halutaan mitali kisoista. Ovat sen tuoneet julkikin, että halutaan mitalli kisoista. Suomi voittaa mitalin!
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
Granlundille, Sarokselle, Lehtoselle ja muutamalle muulle viimeinen mahdollisuus voittaa olympialaisissa, voi painaa vaakakupissa sen verran, et halutaan mitali kisoista. Ovat sen tuoneet julkikin, että halutaan mitalli kisoista. Suomi voittaa mitalin!
Tulosveto Suomelle 4-1 ja 5-1.
En oo seurannu. Eiks Tsekillä oo kova joukkue, mutta slovakiaan jäi kaikki vähemmän hyvät. Näinhän se usein käy kun valtiot hajoo. Niin ku suomikin kun eros ruotsista. Kerran vaan voitti ruotsin kun oli ruotsalainen valmentaja. Mutta muutoin hävis aina. Jättivät uppoavan laivan kun venäjä vallotti suomen. Joku jääkiekkötietäjä vois kommentoida tätä. Niillä kun on sellaiset aivot jotka muistaa nippelitietoo.
- Anonyymi00013
Aika vähän oot jääkiekkoa seurannut jos et muista esim Mm-Finaalia 2011 jossa Suomi voitti Ruotsin 6-1.
Tai vuosina 2019 ja 2022 tulleita Maailmanmestaruuksia tai Olympiakultaa 2022. Nämä voitot ei tosin tulleet Ruotsia vastaan.
Kilttimies89 Anonyymi00013 kirjoitti:
Aika vähän oot jääkiekkoa seurannut jos et muista esim Mm-Finaalia 2011 jossa Suomi voitti Ruotsin 6-1.
Tai vuosina 2019 ja 2022 tulleita Maailmanmestaruuksia tai Olympiakultaa 2022. Nämä voitot ei tosin tulleet Ruotsia vastaan.
Kilttimies89Juu nyt mä muistan ton voiton. Muita mailman mestaruuksia en, kun ei niitä voittoja niin hehkutettu. Sen mä muistan kun HPK voitti, kaupungin johtajakin oli torilla. Se oli hieno juttu. Ja voitti se toisenkin kerran. Paikallisottelut jää oaremmin mieleen. Tietää aina kummalla puoöen on.
- Anonyymi00036
JeroP kirjoitti:
Juu nyt mä muistan ton voiton. Muita mailman mestaruuksia en, kun ei niitä voittoja niin hehkutettu. Sen mä muistan kun HPK voitti, kaupungin johtajakin oli torilla. Se oli hieno juttu. Ja voitti se toisenkin kerran. Paikallisottelut jää oaremmin mieleen. Tietää aina kummalla puoöen on.
Itse olen Tapparan miehiä mutta muistan kyllä Hpk:n Mestaruudet 2006 ja 2019.
Kun Tappara hävis 2019 Välierissä Hpk:lle niin toivoin kyllä Hpk:n Mestaruutta kun Finaalissa oli tuolloinkin Kärpät. Kärpät oli kuitenkin Voittanut edellisinä vuosina niin monta Mestaruutta ja aina Tapparaa vastaan. Karvaimmat Finaalitappiot Tapparalla oli 2014 ja 2015 keväiden seitsemännen Finaalin jatkoerätappiot Kärpille molemmilla kerroilla Oulun Raksilassa. Siinä voi enää paljon lähemmäs mestaruutta päästä. Oli niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana vähän kuten usein nää mun rahapelivoitot.
KilttiMies89 Anonyymi00036 kirjoitti:
Itse olen Tapparan miehiä mutta muistan kyllä Hpk:n Mestaruudet 2006 ja 2019.
Kun Tappara hävis 2019 Välierissä Hpk:lle niin toivoin kyllä Hpk:n Mestaruutta kun Finaalissa oli tuolloinkin Kärpät. Kärpät oli kuitenkin Voittanut edellisinä vuosina niin monta Mestaruutta ja aina Tapparaa vastaan. Karvaimmat Finaalitappiot Tapparalla oli 2014 ja 2015 keväiden seitsemännen Finaalin jatkoerätappiot Kärpille molemmilla kerroilla Oulun Raksilassa. Siinä voi enää paljon lähemmäs mestaruutta päästä. Oli niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana vähän kuten usein nää mun rahapelivoitot.
KilttiMies89Juu muistan kyllä kärppien voitot. Faija kun oli oulusta kotosin. Ja samoin kun muut tuntemani oululaiset, niin ei jääkiekosta tykänneet. Joutu johonkin kahnaukseenkin tampereen jäähallilla. Kysyinkin siitä, että mikä siinä oulussa on. Niin epäili, että kannattajat jakaantui jo aikaa sitten ja aikoinaan jääpallo oli suuremmassa suosiossa. Eikä sen kannattajat sitten jääkiekkoon kääntyneet.
- Anonyymi00011
Se oli hauska kun se koira voitti kaikki tassun mitalla😄
- Anonyymi00014
Puhutko siitä kiltistä sudesta, jossa vähän koiraakin? Ei ollut ensimmäisenä maaliviivaa ylittämässä vaan tuli hiihtäjien perässä maaliin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Puhutko siitä kiltistä sudesta, jossa vähän koiraakin? Ei ollut ensimmäisenä maaliviivaa ylittämässä vaan tuli hiihtäjien perässä maaliin.
Höpö höpö, päivänselvä voitto"hiihto" kaksivuotiaalta Nazgul-koiralta...😎
- Anonyymi00015
Harvinaisen selvä voitto, ei kahta sanaa...😎
https://limewire.com/d/DGll1#MtwIn61BXc - Anonyymi00018
Veikataan jotain, Suomi voittaa 4-3.
AV - Anonyymi00020
Suomi häviää 1-0
- Anonyymi00024
Se on jo pois suljettua mut 2-1 häviö on vielä mahdollinen.
KilttiMies89 - Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on jo pois suljettua mut 2-1 häviö on vielä mahdollinen.
KilttiMies89Olisko 2-2 tilanteesta jatkoille ja Slovakia vie Pronssit?
KilttiMies89
- Anonyymi00021
häviää, ei ole intoa enää pelata.
- Anonyymi00022
Luultavasti antavat viimesessä Slovakien pojille oikein kunnolla käkättimeen.
Jotenkin koko turnaus on ollut yhtä tsistelua ja vieläkään ei oikein ylivoima toimi ja joku käsijarru oli eilenkin päällä.
Luultavasti pelailevat nyt vaan fiiliksellä ja se on ohkanen v.tutus...joten 6-1 Suomelle.- Anonyymi00028
Pari maalia vielä....
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Pari maalia vielä....
Vielä yksi ja se on siinä...
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Vielä yksi ja se on siinä...
Ai... sehän tulikin jo...
No siinä se peli. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ai... sehän tulikin jo...
No siinä se peli.Saatana kun tuli kuudes maali Suomellekun pelasin tulosvetoa 6 eurolla ja isoin Suomen voitto mulla lapulla oli 1-5.
Just mun tuuria tämä että Slovakia päätti pelata viimeiset 5 minuuttia ilman maalivahtia ja otti tietenkin yhden maalin liikaa omiin.
Olis myös isot rahat tullut sillä jos Suomi ei olisi pronssia voittanut kun oli mennyt jo 4/5 oikein yhdellä pitkävetolapulla. Aluksi meinasin kyllä siihen laittaa että Suomi voittaa pronssia. Mut miksi perkele en laittanut?
KilttiMies89 - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Saatana kun tuli kuudes maali Suomellekun pelasin tulosvetoa 6 eurolla ja isoin Suomen voitto mulla lapulla oli 1-5.
Just mun tuuria tämä että Slovakia päätti pelata viimeiset 5 minuuttia ilman maalivahtia ja otti tietenkin yhden maalin liikaa omiin.
Olis myös isot rahat tullut sillä jos Suomi ei olisi pronssia voittanut kun oli mennyt jo 4/5 oikein yhdellä pitkävetolapulla. Aluksi meinasin kyllä siihen laittaa että Suomi voittaa pronssia. Mut miksi perkele en laittanut?
KilttiMies89No itse vedin kivat karkkirahat.
En kyllä laskenut 2 maalia tyhjiin, mutta kannatti tietää oikee tulos. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
No itse vedin kivat karkkirahat.
En kyllä laskenut 2 maalia tyhjiin, mutta kannatti tietää oikee tulos.Mistä tuollaisia voi tietää? Ihan tuuriahan se on jos noi osuu. Jos Slovakia olis ottanut maalivahdin takaisin maalille kun viides tuli tyhjiinniin tuskin olis tullut kuudetta maalia.
Tyypillistä meikäläisen tuuria kun yhdessä toisessa ottelussa taisi olla Tshekki-Tanska mulla oli tulos 4-2 no 3-2 tuli kun Tshekki kyllä teki maalin tyhjiin mut puoli sekuntia liian myöhään kun loppusummeri oli jo ehtinyt soida.
On mulla joskus sentään näissä tuurikin käynyt mut tuntuu että ainaki yhdeksän kertaa kymmenestä käy näin että jää noin pienestä voitto kiinni.
KilttiMies89 - Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Saatana kun tuli kuudes maali Suomellekun pelasin tulosvetoa 6 eurolla ja isoin Suomen voitto mulla lapulla oli 1-5.
KilttiMies89Ja en tosiaan olisi veikannut ennen turnausta että Suomi sijoittuu neljänneksi jos olisin tiennyt että Pronssiottelussa on vastassa Slovakia eikä esim Ruotsi tai Usa.
KilttiMies89 - Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mistä tuollaisia voi tietää? Ihan tuuriahan se on jos noi osuu. Jos Slovakia olis ottanut maalivahdin takaisin maalille kun viides tuli tyhjiinniin tuskin olis tullut kuudetta maalia.
Tyypillistä meikäläisen tuuria kun yhdessä toisessa ottelussa taisi olla Tshekki-Tanska mulla oli tulos 4-2 no 3-2 tuli kun Tshekki kyllä teki maalin tyhjiin mut puoli sekuntia liian myöhään kun loppusummeri oli jo ehtinyt soida.
On mulla joskus sentään näissä tuurikin käynyt mut tuntuu että ainaki yhdeksän kertaa kymmenestä käy näin että jää noin pienestä voitto kiinni.
KilttiMies89No eihän niitä voikaan tietää, mutta toisaalta tiesin sen idean millä Suomi peliin lähtee.
Tarkkaa puolustuspeliä ja lopussa Slovakian aukaistava peliä, jos mielii ohi.
Kultapelissä on pienemmät numerot. Siinä ei mellä tuollaisiin numeroihin. Kanada voittaa jatkoajalla 3-2. Marner tekee viimeisen maalin. - Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
No itse vedin kivat karkkirahat.
En kyllä laskenut 2 maalia tyhjiin, mutta kannatti tietää oikee tulos.Itsekin ajattelin, et yksi tyhjiin mahdollista, mut et kaksi se on aika harvinaista?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Itsekin ajattelin, et yksi tyhjiin mahdollista, mut et kaksi se on aika harvinaista?
No Slovakivalkku teki oikein, että koitti isoa eroa kuroa hyvissäajoin. 5 min ennen loppua, kun ois saanut pelin 2-4;ään, niin hyvin ois voinut kääntyäkin Slovakialle.
- Anonyymi00023
peruutusvaihde päälle kesken selkeän johtoaseman kuin Kanada-pelissä, peruuttaa tekemiensä maalien merkityksen.
- Anonyymi00025
Nyt Suomi vois jo lyödä sen peruutusvaihteen päälle niin olis vielä toivoa voittaa hyvät rahat tänään.
KilttiMies89
- Anonyymi00026
Joo, nyt näytä kyllä hyvältä enää vedon kannalta.
Kilttimies89 - Anonyymi00035
Käy melkein aina niin huono tuuri näissä että taidan laittaa taas pitkäaikaisen pelieston itselleni.
KilttiMies89 Suomi voitti 6-1. Jee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san876090- 1432555
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1362356Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252248Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en412199Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671645Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81401- 391355
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291309Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa631299