Venäjän presidentti lupaa helpotuksia maahanmuuttoon ulkomaalaisille ammattiosaajille
Venäjän presidentti Vladimir Putin on luvannut, että Venäjä auttaa eri alojen asiantuntemusta omaavia ulkomaalaisia muuttamaan Venäjälle.
Todennäköisesti suomalaisia ryntää pilvin pimein sinne mikäli asiat menevät kuten Johan on miettinyt. Moskovan alueelle perustetaan Ano Town jossa käsitellään koko maailman asioita eri näkökulmista.
Kyllä kelpaa olla suomalainen.
Suomalaisia ammattilaisia Venäjälle?
28
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
Meiillä on suuri määrä hiekkamaista tulleita osaajia lähetettäväksi sinne.
Saa reppanaryssät tulla ihan perskohtaisesti tutustumaan suomalaiseen "ammattitaitoon". Eivät ilmeisesti uskoneet kahdesta kerrasta. :-)
- Anonyymi00009
Älä houkuta kolmatta kertaa, jäi sen verran ikävä maku viime kerrasta
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä houkuta kolmatta kertaa, jäi sen verran ikävä maku viime kerrasta
Jäi itse asiassa aika hyvä maku. Tutkipa sodanjälkeisiä Suomen Kuvalehtiä ja niiden karmeita raportteja Keski- ja Itä-Euroopasta. Se oli kylmää kyytiä siellä päin, ja kakun kirsikkana kommunistit 1948 kaappasivat vallan kehittyneessä Tšekkoslovakiassa lopettaen demokratian ja kansalaisvapaudet. Suomessa sai tietenkin tuota vapaasti kauhistella, ja kaikki ymmärsivät että meille kävi ihan helvetisti paremmin kuin yhdellekään muulle näiden pituuspiirien maalle.
En muuta minäkään ... looseriksi synnyit, looserina elit ja LOOSERINA KUOLET! ... "ennen aikojas". :-)
- Anonyymi00022
Kyllä sun mielihalus jo palstalla tiedetään.
- Anonyymi00002
Venäjän hallinto tekee järkipäätöksiä.
Pitäisi ottaa oppia, mitenkä meillä on tuo maahantulo ja oloutuminen? - Anonyymi00005
Niin, sinne kutsutaan ja haalitaan maahanmuuttajia. Hmm,
- Anonyymi00010
Nutta osaajia.
- Anonyymi00006
Suomalaisia ammattilaisia?
AI- tekee jo paljon "huippu osaajien" hommia.
Jormt, Nyky-Suomalaisia ammattilaisia ovat siivoojat, kaupantädit, lääkärit, sairaaanhoitajat, raksa Jormat, - Anonyymi00007
Ano meni jo, ja siinä se
- Anonyymi00008
Venäjän omat ammattilaiset nosti kytkintä aika päivää sitten. Riitti NaZi putlerin fasisti valtio.
- Anonyymi00013
Mitä sinä sitten olet täällä? Venjällä riittää ammattilaisia edelleen. Ja jos se maa joku päivä ottaa osan Suomea haltuunsa, kuten ennustettu, niin olisi sun parasta rukoilla, että niitä venäläisiä ammattilaisia on edelleen!
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä sinä sitten olet täällä? Venjällä riittää ammattilaisia edelleen. Ja jos se maa joku päivä ottaa osan Suomea haltuunsa, kuten ennustettu, niin olisi sun parasta rukoilla, että niitä venäläisiä ammattilaisia on edelleen!
Ne mainitsemasi nnusteet eivät ottaneet huomioon, että Suomi liittyy NATO:on eikä Venäjä siis voi vallata Suomea tuhoutumatta itse.
Anonyymi00013 kirjoitti:
Missäs noin on ennustettu? Kaheli Turtsu tietenkin on ennustanut, mutta hänellähän hurisee suikassa kokonainen mehiläistarha, ja koulutkin jäivät käymättä sanan varsinaisessa merkityksessä katsottuna.
- Anonyymi00020
moloch_horridus kirjoitti:
Ne mainitsemasi nnusteet eivät ottaneet huomioon, että Suomi liittyy NATO:on eikä Venäjä siis voi vallata Suomea tuhoutumatta itse.
Et siis ole lukenut ennusteita siitä, tai sitten et välitä?
Anonyymi00020 kirjoitti:
Et siis ole lukenut ennusteita siitä, tai sitten et välitä?
Olen minä teidän tiltujen ennusteita lukenut. Ne eivät huomioi sitä, että Suomi on jo NATO-maa eikä Venäjä siis voi valloittaa Suomea tuhoutumatta itse.
- Anonyymi00011
Tunneli Siperiasta Alaskaan 90 kilometriä . Lähen koneitten kanssa
- Anonyymi00014
Itseasiassa taisin kuulla vain röyhtäyksen. Mitä söit tai joit?
- Anonyymi00012
Samaa konstia käyttää Suomikin etsiessään ammattitaitoista työvoimaa, kielivaikeudet tulee vaan herkästi vastaan.
Suomessa pärjää englannilla mainiosti, mutta Venäjällä pitää osata venättä. Siellä on itse asiassa jo pari vuotta sitten käynnistetty valtiollinen hyökkäys mädätykseksi katsottua englannin opetusta vastaan.
- Anonyymi00019
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Suomessa pärjää englannilla mainiosti, mutta Venäjällä pitää osata venättä. Siellä on itse asiassa jo pari vuotta sitten käynnistetty valtiollinen hyökkäys mädätykseksi katsottua englannin opetusta vastaan.
Siinä taas kaikki, mitä Venäjästä tiedät? Vai tahallasiko taas trollaat?
Mene Karjalaan, ja kuulet siellä suomeakin. Moni osaa siellä suomea ja englantia, ja etenkin kaupungeissa osataan englantia. Venäjä taas on kansainvälinen kieli mm. entisillä Neukkila alueilla. Kun mennään itään, siellä osataan kiinaa. - Anonyymi00021
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Teknillisellä alalla Suomessa pärjää englannilla ihan hyvin, mutta esim. hoiva-alalla kaikki mummot ei ymmärrä Lontoon murretta.
Lääkekaappi on litteän Maan ja suomalais-venäläisen etnisen ykseyden asiantuntija ja sikäli mainio päänavaaja pian starttaavalle suomalaisten aasintuntijoiden tulvalle.
- Anonyymi00018
Yhtä asiaa ihmettelen Venäjässä. Siellä tiedetään, että venäjämielisetkin maksaa veroa Suomeen, vaikka valittavat miten huono Suomi on ja millaisia virheitä Suomi on tehnyt.
Eikö ne yrittäisi kaikin keinoin saada väkeä Venäjälle, ettei väki maksaisi omalle maalleen mitään, ja siis tukisi Venäjän vastaisia toimia? - Anonyymi00023
Sitten siellä on se yksi terroristi näyttelijä joka huutaa "Tajuutteko" sanaa joka paikassa.
Lienee jopa kaikkein ammattitaitoisin koko bändistä mikä kertonee kaiken. - Anonyymi00024
Ano Turtiainen kuunteli Putinia ja on nyt arvostettu Venäjän kansalainen .
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780