Te kaikki, jotka kuulutte "eliittiin", saatte aivan vapaasti ihailla esimerkiksi tätä brasilialaista naista.
https://www.youtube.com/shorts/cfoYwbkzzQU
Samoin saatte aivan vapaasti ihailla myös hänen "isoja" painoja jalkakyykyssä.
https://youtu.be/aC_HS31K69k?t=430
Sitten vaan kysymys: te jotka teette jalkakyykkyä vähintään yhtä isoilla painoilla, vedittekö tuon painon ensimmäisissä treeneissä, entä toisissa, entä vuoden treenaamisella, kahden, kolmen jne.
Minä sen sijaan alkaisin välittömästi "rajoittaa" naisen salilla treenaamista, jos uhkaa, että jään naiselle "häviölle".
Näitä Tasa-arvokysymyksiä on mielenkiintoista pohtia. Olen ymmärtänyt, että Pohjoismaissa tasa-Arvo on "erittäin korkealla". Nykyaikana kuitenkin "kovaa" salilla treenaavia naisia löytyy monista maista, joissa tasa-arvo ei välttämättä ole "samalla" tasolla kuin Pohjoismaissa.
Tämän takia mua kiinnostaakin erittäin paljon, missä määrin avioliitoissa miehet "rajoittavat" naisten salilla treenaamista ja erityisesti, jos alkavat jäädä "häviölle".
Hyvin kiinnostavaa tosiaan tämä, onko tässä naisten salitreenaamisten "rajoittamisissa" kulttuurisidonnaisuutta vai ei. Toisin sanoen ajautuisinko minä kaikissa kulttuureissa tähän samaan ongelmaan, jos alkaisin "rajoittaa" naisten salilla treenaamista siitäkin huolimatta, vaikka uhkaisin jäädä "häviölle".
Tutkimusta tosiaan löytyy tästä, että enemmän ansaitseva vaimo romuttaa parisuhteen tyytyväisyyden.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/133565-enemman-ansaitseva-vaimo-romuttaa-parisuhteen-tyytyvaisyyden/
Olisikin mielenkiintoista kuulla kokemuksia, jos olette itse "heiveröisenä" miehenä törmänneet tähän ongelmaan, jos olette onnistuneet avioitumaan ulkomaalaisen naisen kanssa ja hän on "liikaa" innostunut salilla treenaamisesta.
Tai vastaavasti naisilla, jotka olette avioituneet ulkomaalaisen miehen kanssa ja itse treenaatte "liikaa" salilla. Onko avioliitossa tullut ongelmia?
Todellavaikeeta
Onko missään kulttuurissa hyväksyttyä, että mies rajoittaa "liikaa" naisten salilla treenaamista?
46
505
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen intellektuelli, voisin ehkä sietää salilla käyvää tyhjäpää bimboa jos bimbo on ihmisenä kuitenkin kiva. Paljonko bimbo nostaa rautaa, ihan sama, mulla on älyllisemmät mielenkiinnon kohteet.
- Anonyymi00020
Hyvä! Järkevä kommentti "tasa-arvoisessa" maassa. Periaatteessa täällä "on kiellettyä" kritisoida, jos nainen tavoittelee "täydellisyyttä". Ei realismia kuitenkaan voida ohittaa. Mitä isompiin rautoihin haluaa pyrkiä, sitä enemmän myös huolen aiheita, jos ei onnistu saavuttaa ja sitten menee unettomia öitä miettiessä, mikä vikana. Paljon helpompaa olisi elämä, jos ei näitä "hulluja" vaatimuksia olisi ollenkaan ja saisi vain keskittyä "kaikkeen hyödylliseen".
Todellavaikeeta - Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvä! Järkevä kommentti "tasa-arvoisessa" maassa. Periaatteessa täällä "on kiellettyä" kritisoida, jos nainen tavoittelee "täydellisyyttä". Ei realismia kuitenkaan voida ohittaa. Mitä isompiin rautoihin haluaa pyrkiä, sitä enemmän myös huolen aiheita, jos ei onnistu saavuttaa ja sitten menee unettomia öitä miettiessä, mikä vikana. Paljon helpompaa olisi elämä, jos ei näitä "hulluja" vaatimuksia olisi ollenkaan ja saisi vain keskittyä "kaikkeen hyödylliseen".
TodellavaikeetaKirjoitat "jos ei onnistu saavuttaa ", niin mitä? Raudannosto tavoitettako?
Vaikka saavuttaisitkin, mitä saavutuksella teet?
Voisit tietenkin sanoa, että silloin olisin vahva. Mutta ei se muuta asiaa, kysymys vaan olisi,
mitä sillä vahvuudella teet?
Luulet, että sillä vahvuudella ehkä saisit parisuhteen. Et sillä saa, mutta voisit tosiaan keskittyä "kaikkeen hyödylliseen". Siinä olisi järkeä, nythän et näytä keskittyvän mihinkään, kun "menee unettomia öitä miettiessä, mitä on vikana". Se on vikana kun et keskity "kaikkeen hyödylliseen". Kai sulla on jonkinlainen haju, mitä tuo kaikkihyödyllinen olisi. Olisko älyllisemmät mielenkiinnon kohteet.
- Anonyymi00002
Tehtailet aloituksia, mutta et kommentoi edellisiin mitään.. miksi?
- Anonyymi00004
Itse teen samaa vaikka missä. Mua kiinnostaa muiden kommentit, mun oma on siinä aloituksessa. Ei ole yleensä muuta sanottavaa. Annan toisille puheenvuoron, en ajattele että nämä keskustelut kaipaa mitään puheenjohtajaa.
- Anonyymi00021
Olet oikeassa: joskus vähän liikaa innostun ja sitten kyllästyn. Nyt kuitenkin kommentoin ainakin jotakin. En kuitenkaan ajattele, että täällä olisi ehdoton velvollisuuskaan täyttää keskustelu omilla kommenteilla, vaikka sen olisikin aloittanut. Sekin on hyvä asia, jos keskustelu kiinnostaa monia ihmisiä palstalla.
Todellavaikeeta - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet oikeassa: joskus vähän liikaa innostun ja sitten kyllästyn. Nyt kuitenkin kommentoin ainakin jotakin. En kuitenkaan ajattele, että täällä olisi ehdoton velvollisuuskaan täyttää keskustelu omilla kommenteilla, vaikka sen olisikin aloittanut. Sekin on hyvä asia, jos keskustelu kiinnostaa monia ihmisiä palstalla.
TodellavaikeetaMulle tosiaan siis täysin ok, jos muut haluavat täyttää tämän keskustelun. Toki voin yrittää myös itsekin kommentoida jotakin, kuten jo ehdinkin.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00003
Huh
Olihan brassipakkaus.
Piti ihan nyrkkiä purra.
(hirn)- Anonyymi00037
Älä pure nyrkkiä vaan porkkanaa sillä porkkanan pureminen vahvistaa igeniä kuten kansakoulun opettajani totesi. Tosin kansakoulun opettajallani oli mädät hampaat ja igenet verellä joten lieneksiköhän hänen totuudessaan ollut totuusvajetta.
Ei minua kukaan ole rajoittanut fyysisyyteni suhteen muistaakseni ikinä. Yksi oli joka käski pysyä aina hoikkana. Se oli niin typerä mielipide ja käsky, että muodostin heti hänestä mielipiteeni, tyhmä jätkä. Itsekin on lihava ja vaatii tollasta.
- Anonyymi00027
Siinä laihuuden vaatimuksessa ei ole aina kyse ulkonäöstä vaan siitä, että ei halua tuntea olevansa naista "huonompi".
Oletko sinä ollut aina roteva ja vahva? Tässä on sellainen ongelma: kun tarkastellaan esimerkiksi "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimuksia" voimatasoissa. Esimerkiksi Strength Levelin mukaan 90 kiloisen "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimus" penkkipunnerruksessa on vähän päälle 110 kiloa.
https://strengthlevel.com/strength-standards/bench-press
Jalkakyykyssä vähän alle 150.
https://strengthlevel.com/strength-standards/squat
Mulle, kun penkkipunnerruksessa jo tuo 110 kiloa on KOVAN TYÖN takana. Sitten tuossa aloituksessa tuo brasilialainen nainen vetää yhdessä videossa jalkakyykyssä 170 kiloa, toisin sanoen tuntuvasti enemmän, mitä esimerkiksi 90 kiloisen "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimus" on. Katsoppas vielä tuokin, millaisella painolla harjoittelee jalkakyykkyä.
Jos sinullekin on helppo päästä noihin "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimuksiin", suurin ongelma on tämä alemmuuskompleksi.
Sitten vielä tällainen seikka tuon brasilialaisen naisen kyykkypainoista. Klassisen voimanoston SM-kisoissa erot miesten ja naisten välillä jalkakyykyssä saattavat olla jopa yli 100 kiloa kun tarkastellaan parasta nostoa.
Onko sulla parisuhteet kaatuneet miesten alemmuuskompleksiin?
Todellavaikeeta Anonyymi00027 kirjoitti:
Siinä laihuuden vaatimuksessa ei ole aina kyse ulkonäöstä vaan siitä, että ei halua tuntea olevansa naista "huonompi".
Oletko sinä ollut aina roteva ja vahva? Tässä on sellainen ongelma: kun tarkastellaan esimerkiksi "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimuksia" voimatasoissa. Esimerkiksi Strength Levelin mukaan 90 kiloisen "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimus" penkkipunnerruksessa on vähän päälle 110 kiloa.
https://strengthlevel.com/strength-standards/bench-press
Jalkakyykyssä vähän alle 150.
https://strengthlevel.com/strength-standards/squat
Mulle, kun penkkipunnerruksessa jo tuo 110 kiloa on KOVAN TYÖN takana. Sitten tuossa aloituksessa tuo brasilialainen nainen vetää yhdessä videossa jalkakyykyssä 170 kiloa, toisin sanoen tuntuvasti enemmän, mitä esimerkiksi 90 kiloisen "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimus" on. Katsoppas vielä tuokin, millaisella painolla harjoittelee jalkakyykkyä.
Jos sinullekin on helppo päästä noihin "normaalin" miehen "vähimmäisvaatimuksiin", suurin ongelma on tämä alemmuuskompleksi.
Sitten vielä tällainen seikka tuon brasilialaisen naisen kyykkypainoista. Klassisen voimanoston SM-kisoissa erot miesten ja naisten välillä jalkakyykyssä saattavat olla jopa yli 100 kiloa kun tarkastellaan parasta nostoa.
Onko sulla parisuhteet kaatuneet miesten alemmuuskompleksiin?
TodellavaikeetaEn ole ollut roteva, vain vahva. Sehän ei edellytä suurta kokoa ja rotevuutta ollenkaan. Vain lihaksia joissa on suorituskykyä. Mä olen ollut ohut keksinväkänen.
Kertoo ehkä jos naisten xs vaatteetkin on isoja koosta jotain.- Anonyymi00034
Jasu2025 kirjoitti:
En ole ollut roteva, vain vahva. Sehän ei edellytä suurta kokoa ja rotevuutta ollenkaan. Vain lihaksia joissa on suorituskykyä. Mä olen ollut ohut keksinväkänen.
Kertoo ehkä jos naisten xs vaatteetkin on isoja koosta jotain.Miksi joku mies kuitenkin toivoi, että laihduttaisit?
Todellavaikeeta - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miksi joku mies kuitenkin toivoi, että laihduttaisit?
TodellavaikeetaOliko hänellä alemmuuskompleksi, koska olet kuitenkin "liian vahva" ja sen takia ajatteli että pitäisi entisestään pienentyä, jotta saattaisit menettää jonkin verran myös voimiasi.
Niin jos katsotaan tuloksia klassisen voimanoston SM-kisoissa, pienillä painoeroilla ei välttämättä ole aina eroa voimatasoissa, mutta isommilla eroilla pääsääntöisesti on.
Todellavaikeeta Anonyymi00035 kirjoitti:
Oliko hänellä alemmuuskompleksi, koska olet kuitenkin "liian vahva" ja sen takia ajatteli että pitäisi entisestään pienentyä, jotta saattaisit menettää jonkin verran myös voimiasi.
Niin jos katsotaan tuloksia klassisen voimanoston SM-kisoissa, pienillä painoeroilla ei välttämättä ole aina eroa voimatasoissa, mutta isommilla eroilla pääsääntöisesti on.
TodellavaikeetaHän oli mies jota naiset ei yleensä huoli. Eli varmaan joo alemmuuskompleksi.
Jasu2025 kirjoitti:
Hän oli mies jota naiset ei yleensä huoli. Eli varmaan joo alemmuuskompleksi.
Ja ei xs koosta paljon enää voi aikuinen pienentyä. Joten häneltä pääsi vain aivopieru. Tyyppi tuli töihinkin riehumaan, kun en ollut tavoitettavissa yövuoron jälkeen, vaan nukuin että jaksa mennä seuraavaan vuoroon. Se oli kusipää kaikinpuolin.
- Anonyymi00005
Älkää sekaantuko muslimeihin jos haluatte elää normaalia länsimaista elämää.
- Anonyymi00019
Pienempi paha hekin, kuin republikaanien ja persujen länsi. Paljon vähemmän uskonnollisia sekä tyhmiä ovat.
- Anonyymi00029
Siinä Kazakstanilainen nainen.
https://www.youtube.com/watch?v=FSDA6H6JlIs
Näyttääkö siltä, että vaatimukset olisivat lähellekään samaa tasoa kuin tuolla brasilialaisella naisella.
Todellavaikeeta
- Anonyymi00006
Vaikka en edes ikinä käy salilla, niin en huolisi miestä, joka yrittäisi rajoittaa tuolla tavalla. Lentäisi ulos elämästäni kuin leppäkeihäs, saman tien jos esittäisi noin tyhmiä vaatimuksia.
- Anonyymi00007
Ja ei onneksi ole ikinä lempata ketään tuollaisten vaatimusten takia.
- Anonyymi00039
Tässä on kuitenkin syytä huomioida sellainen seikka, että tämä naisten jopa "ylikunnianhimoinen" salilla treenaaminen on varsin uusi ilmiö. Meidän on myös kyettävä näkemään näitä seurauksiakin. Tuo ei vaan toimi, että aina sitä vikaa etsitään miehestä. Toki saat lähteä ja siihen sinulla on oikeus, mutta ei se tätä ongelmaa pitemmän päälle kuitenkaan poista.
Todellavaikeeta - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tässä on kuitenkin syytä huomioida sellainen seikka, että tämä naisten jopa "ylikunnianhimoinen" salilla treenaaminen on varsin uusi ilmiö. Meidän on myös kyettävä näkemään näitä seurauksiakin. Tuo ei vaan toimi, että aina sitä vikaa etsitään miehestä. Toki saat lähteä ja siihen sinulla on oikeus, mutta ei se tätä ongelmaa pitemmän päälle kuitenkaan poista.
TodellavaikeetaMies, joka pohtii moisi, lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. En jaksa idiootteja elämässäni.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mies, joka pohtii moisi, lentäisi ulos kuin leppäkeihäs. En jaksa idiootteja elämässäni.
Ai niin ja minulla on ulkomaalainen mies. Minun mieheni tosin ei ole egoistinen k.pää, eikä häntä näin ollen kiinnostaa pennin vertaa käynkö salilla vai en.
- Anonyymi00008
Naisen harrastusten rajoittaminen on henkistä pahoinpitelyä. Suomessa naiset kokevat surullisen paljon lähisuhdeväkivaltaa, niin henkistä kuin fyysistä. Suomi on itseasiassa Euroopan vaarallisin maa naisille. Kirjoituksesi lietsoo juuri sellaisia ajatuksia, jotka johtavat naisen alistamiseen, kontrollointiin ja lopulta pahoinpitelyyn. Mieti oikeasti, mitä näppäimistöltäsi suollat.
Mies, siis sellainen jonka minä miellän mieheksi enkä säälittäväksi nysveröksi, ei koskaan koe tarvetta alistaa naista, sillä tällaisella miehellä on niin vahva maskuliininen energia, ettei hänellä ole mitään tarvetta alistaa lähellä oleviaan. Tällainen mies päinvastoin tukee, kannustaa, suojelee ja hellii.
Mieti, millainen mies sinä haluat olla.
Aletheias- Anonyymi00010
Tuo on valhe, että Suomi olisi euroopan vaarallisin maa naisille. Ei perustu miltään osin tutkittuun tietoon.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo on valhe, että Suomi olisi euroopan vaarallisin maa naisille. Ei perustu miltään osin tutkittuun tietoon.
Kyllä tuosta on ihan tutkittua tietoa olemassa, osannet käyttää googlea sen verran, että löydät näitä tutkimuksia.
Se vaikuttaa tilastoihin hieman, että Suomessa ilmoituskynnys saattaa olla matalampi kuin joissain muissa maissa, mutta Suomessa naisiin kohdistunut väkivalta on silti traagisen yleistä. Suomessa esim kuolee Euroopassa väkilukuun suhteuttuna toiseksi eniten naisia lähisuhdeväkivallan seurauksena.
Aletheias
- Anonyymi00009
Todellavaikeeta kuvittelee nyt tilanteitä mitä normaali toisen osapuolen kanssa ei tule.
Ensinnäkin miksi koko ko.henkilön mielen sisältö ja pohdiskelut ovat eniten painon nostoa. Innokaskin naistreenaaja itse huomaa kyllä toisessa rajoittuneen puhekäytöksen, eikä ryhdy pidempiin tekemisiin.
Toinen perään, painon nostoko tärkeimpänä perusteena pitäisi puhua parisuhteesta.
Kolmas. pitäisi ottaa vastaan määräyksiä, jos nostetut kilot ei miellytä.
Tulos. Turhaa miettii tuollaisia, kun sitä komennettavaa osapuolta ei voi tulla.
todellavaikeella on sellaisia ajatuksia mitä ei voi piilottaa avioliittoon asti, vaan väkisin tulevt ulos ja toinen huomaa, ei silloin mitään suhdetta synny.- Anonyymi00013
Suomessa ns.vakioesteiden (ikä, lähisuku,ym) juuri esteitä avioliitolle ole.
Poikkeus:
"Vihkimistä ei saa toimittaa, jos vihkijä toteaa, että kihlakumppani ei häiriintyneen mielentilansa takia ilmeisesti kykene ymmärtämään avioliiton merkitystä. Tämä ei kuitenkaan tarkoita fyysistä vammaisuutta tai kehitysvammaisuutta yleisesti, vaan nimenomaan kykyä ymmärtää, mitä avioliitto juridisesti tarkoittaa"
Jos vain mieleinen kumppani puolin ja toisin löytyy, niin avioliitto juridisesti on mahdollinen
- Anonyymi00012
Tuskin kukaan suomalainen mies rajoittaa naisen treenaamista. Täällä arvostetetaan hyvää kuntoa ja se luetaan terveydeksi poikkeuksetta.
- Anonyymi00014
Onhan noita kulttuureita ja uskontoja, joiden piirissä naisten ja lasten pahoinpitelyt ovat sallittuja.
Ilmeisesti tekoäly teilaa sut, kun täytyy tulla tänne lypsyä yrittämään.
Ihme jankuutaja.
xLiner - Anonyymi00015
Tauti pahenee? Nimimerkki haaveilee henkistä väkivaltaa muistuttavasta naisen kontrolloinnista naamioituna raudan nostokisaan, mikä jo sinänsä olisi aivan hassua? Meillä muuten henkinenkin väkivalta kriteerit täytyttyää on rikos.
Joku jo mainitsikin, että mm.Brasilia on naisiin kohdistuvassa "lievemmässä" väkivallassa maailman kärkimaita. Kuolemaan johtavassa taas Venäjä. Brasiliassa todennäköisesti on pienempi riski joutua kiven sisään kuin meillä. Voisiko tässä sanoa että tervemenoa kokeilemaan :)
Yleensä: naisten kontrollointiin vaikuttas syvään juurtunut sukupuolten välinen epätasa-arvo sekä käsitykset siitä, että naisen asema on alisteinen suhteessa mieheen. Tähän vaikuttavat sekä kulttuuriset seikat että fyysisen voiman erot. - Anonyymi00016
Kyllähän noita kulttuureita löytyy. Se on sitten ihan eri kysymys missä määrin se nainen tuollaista miestä arvostaa, tulipa mistä kulttuurista tahansa. Järkevämpää, kun etsit vaan suoraan naisen, joka ei ole kiinnostunut käymään salilla. Jos nainen tahtoo siellä käydä, niin kiukuttelusi on tuomittu epäonnistumaan ja se nainen enemmin jättää sinut ja jatkaa salilla käymistä.
Miksi sä muuten hingut nimenomaan salilla käyviä naisia, vaikket kestä sitä, että he käyvät salilla? Tämäkin maa on täynnä naisia, jotka eivät ole koskaan noilla käyneet. Ei pitäisi olla vaikeaa löytää sellaista.- Anonyymi00023
"Miksi sä muuten hingut nimenomaan salilla käyviä naisia, vaikket kestä sitä, että he käyvät salilla? Tämäkin maa on täynnä naisia, jotka eivät ole koskaan noilla käyneet. Ei pitäisi olla vaikeaa löytää sellaista."
Samaa olen ihmetellyt. Aloittaja obsessoi salikissoista, mutta ei voi sietää, että salikissat käyvät salilla. Mitä varten hänen pitäisi löytää itselleen salilla käyvä nainen? Siksikö, että hän voisi kieltää tätä käymästä salilla? Kun nyt kuitenkin on ilmiselvää, että hän on juurikin sallikissojen ulkonäön ja fysiikan pauluissa, niin miten se salikissa muka pysyy sen näköisenä käymättä salilla? Ihan älyttömän ristiriitaista koko tämä aloittajan setti. Maailma on pullollaan naisia, jotka eivät treenaa saleilla, mutta aloittaja obsessoi vain sellaisista, jotka treenaavat. - Anonyymi00028
Aloittaja on koukussa ja uppoutunut julkkisvideoihin ja laulajiin, missä paljon kuntoillaan myös saleilla. Yrittää selvittää juoruista ja nettilähteistä, miten heidän parisuhdekuviot menee. Ajatukset pyörii jatkuvasti niiden ympärillä.
- Anonyymi00017
Saako naisen mies sanoa naiselle olisit vähän enemmän kotona hänen tai perheen kanssa he haluis viettää aikaa naisen kanssa mutta nainen asuu salilla tai onko salilla toinen mies ja siksi viihtyy salilla
- Anonyymi00024
Joo incel -kulttuurissa sekä muissa uskonnollisissa kulteissa tuo on ehdoton vaatimus.
- Anonyymi00025
Saa sitä aina tietysti sanoa ja pyytää. Se on sitten naisesta kiinni, että onko jatkossa enemmän kotona vai ei. Miksei mies mene myös salille, kun on kerta saliharrastajanaisen kanssa päättänyt elämänsä jakaa? Voihan mies rakentaa sen salin sinne kotiin, jos se olis parempi.
- Anonyymi00031
Usein näissä tilanteissa mies on halunnut niasen, joka huolehtii kehostaan ja omaa tietyn ulkonäön, mutta ei ole ilmeisesti tajunnut, että treenaaminen yms. vie aikaa. Sama kuin valittaisi ruokavaliosta tai siitä ettei saa tarpeeksi herkutella yhdessä tv:n ääressä sarjoja ja leffoja katsoen.
Jos jommalla kummalla on erittäin liikunnallinen elämäntapa niin onko oletus ollut, että hän luopuu harrastuksestaan parisuhteen myötä? Tietysti, jos on hankki lapsia niin ajankäytön painotus muuttuu, mutta jos yrittää leikata puolisoltaan rakkaan harrastuksen, niin onko alun alkaenkaan hyväksynyt puolisoaan tai nähnyt häntä sellaisena kuin hän on? Tosin kyllä minäkin välttäisin miestä, jooka viettää päivittäin tuntikausia aikaa tietokonepelien äärellä sen sijaan, että haluaisi viettää parisuhde aikaa kanssani tai lähteä yhdessä johonkin.
- Anonyymi00018
En minä mitään rajoittelisi, mutta nämäkin tietäisin jo etukäteen, en tule epäonnistumaan.
- Anonyymi00026
Rajoittaminen on väkivaltaa.
Ja näpit irti nyt näppäimiltä painonnoston suhteen! Mikä siinä on niin vaikeaa? Sinulla on raskas ongelma.
- Sheena - Anonyymi00030
Ainoa syy yrittää rajoittaa kenenkään salilla käumiayä ja treenaamista on syömishäiriö tai muu terveydellinen seikka.
Kyllä minulla soisivat hälytyskellot ja lujaa, jos yritettäisiin puuttua kunnostaan ja terveydestään huolehtimiseen. Tai elämäntavat olisivat jo alun alkuaan yhteensopimattomat, jos liikunnan harrastaminen aiheuttaisi kränää. - Anonyymi00032
Kun mietit ikinä jotain rajoittamista joltain ihmisryhmältä, olet paha....
Näin se menee... Kyllä naisetkin saa käydä salilla. Eri asia, jos sitten aletaan pumppaamaan ruumiiseen kaikenlaisia aineita, että lihakset kasvais paremmin ja noudattamaan liian rajoitettua ruokavaliota. Tavallinen treenaaminen ja veneyttely/jumppa on ihan ok, mutta kauhea bodaaminen ei ole enää kovin tervettä. Sama pätee myös miehiin.
- Anonyymi00036
Naisille on omat salinsa joissa saavat vapaasti painoharjoittelua toteuttaa ilman jotta joku miesselittäjä tillittää omasta äitisuhteestansa sekä nykyajan naisista jotka eivät ole kuin hänen äitinsä.
- Anonyymi00038
Eli siis ... koska sinulla on vaikeuksia kasvattaa lihaksia, niin muutkaan eivät saa harrastaa liikuntaa ... eivät ainakaan sinun itseäsi alemmalle tasolle arvostamat, eli naiset. Voiko taas pahempaa itkupillisettiä löytyäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1363770Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362924Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81825Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51578Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41059- 64855
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38844- 44744
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22688- 54665