Näin viime yönä unen jossa Herra näytti minulle asioita. Malakias Tahvanainen nimisen puhujan kautta, hän sanoi: ”Sinä joka nyt tätä luet ja istut hänen vieressä, joka ei ole vaimosi, tiedä että edesmennyt kumppanisi katselee sinua itkien eikä voi ymmärtää tekojasi. Siksi sinun tulee mitä pikimmin tehdä parannus ja kääntyä niin pääset taivaan kotiin. Muuten toteutuu 1-6-8-B-4-M3. Sanani on pätevä.”
Varoituksen sana hänelle
12
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuolleet eivät katsele meitä eläviä, eikä kuolleet tahdo eikä voi
hallita eläviä mitenkään. Elävillä ihmisillä voi useinkin olla paljonkin
katselemista ja halua hallita toista ihmistä, mutta ei kuolleilla.- Anonyymi00002
Aloitus on eksytystä. Sen levittäjä on syyllistynyt useaan, vakavaan jumalanpilkkaan, jopa Suomen kain vastaiseen rikokseen, mutta eihän poliisi noihin puutu.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aloitus on eksytystä. Sen levittäjä on syyllistynyt useaan, vakavaan jumalanpilkkaan, jopa Suomen kain vastaiseen rikokseen, mutta eihän poliisi noihin puutu.
Kerrotko, mitkä kohdat aloitusviestissä on jumalanpilkkaa? Luin tekstin moneen kertaan enkä sieltä sellaista löytänyt.
Minulla on tilanne jossa istun ei- vaimon vieressä nimittäin yhteisen kissan vieressä. Tai makaan.
” edesmennyt puolisosi itkee taivaassa uutta suhdettasi.”
Minusta, naisena, leskenä tuntuu samalta.uusi suhteeni noin 7,5 vuotta sitten kuolleen mieheni jälkeen ei ole enää fyysinen, mutta hän on ottanut paikkansa joka miehelläni oli kun hän vielä eli. Sydänystävä.
Tunne, että tämä ei ole oikein on vahvistunut kun tämä uusi haukkuu ja halveksii kovaan ääneen minun kuollutta miestäni ja pitää itseään sankarina.- Anonyymi00004
Arvosta itseäsi ja potki hevon h*lvettiin sellainen äijä !
- Anonyymi00011
Jos sinun on paha olla hänen kanssaan, jätä hänet. Älä suostu henkisen väkivallan uhriksi.
- Anonyymi00005
Mitä Paavali sanookaan ?
14 Minä tahdon sentähden, että nuoret lesket menevät naimisiin, synnyttävät lapsia, hoitavat kotiansa eivätkä anna vastustajalle mitään aihetta solvaamiseen.
15 Sillä muutamat ovat jo kääntyneet pois seuraamaan saatanaa.- Anonyymi00006
Paavaliin en luottaisi. Se on Jumalan sana mikä painaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Paavaliin en luottaisi. Se on Jumalan sana mikä painaa.
Raamattu siis ei olekkaan Jumalan sanaa ?
Mitä ihmettä sinä sekoilet ? - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Raamattu siis ei olekkaan Jumalan sanaa ?
Mitä ihmettä sinä sekoilet ?Raamattu on Jumalan sanaa vain osittain. Siellä on paljon myös valhetta ja eksytystä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Raamattu on Jumalan sanaa vain osittain. Siellä on paljon myös valhetta ja eksytystä.
Ja milläs perusteella sinä erotat sen valheen sieltä "totuuden" seasta ?
Mutu-tuntumalla vai ?
Ja millä perusteella se Raamattu ylipäätään on "Jumalan sanaa", sillä yksikään Jumala ei ole tunnustanut sitä sanakseen, ei myöskään Jeesus, eikä Raamattu itse.
- Anonyymi00010
Aloittaja on Jumalan Pyhän Hengen sijasta ottanut unessa nk. henkioppaakseen jonkun Malakias Tahvanaisen hengen (elossa oleva henki vai kuollut?).
Tämän henkivallan voimassa hän nyt hyökkää mm. ab:ta vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435