Varoituksen sana hänelle

Anonyymi-ap

Näin viime yönä unen jossa Herra näytti minulle asioita. Malakias Tahvanainen nimisen puhujan kautta, hän sanoi: ”Sinä joka nyt tätä luet ja istut hänen vieressä, joka ei ole vaimosi, tiedä että edesmennyt kumppanisi katselee sinua itkien eikä voi ymmärtää tekojasi. Siksi sinun tulee mitä pikimmin tehdä parannus ja kääntyä niin pääset taivaan kotiin. Muuten toteutuu 1-6-8-B-4-M3. Sanani on pätevä.”

12

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kuolleet eivät katsele meitä eläviä, eikä kuolleet tahdo eikä voi
      hallita eläviä mitenkään. Elävillä ihmisillä voi useinkin olla paljonkin
      katselemista ja halua hallita toista ihmistä, mutta ei kuolleilla.

      • Anonyymi00002

        Aloitus on eksytystä. Sen levittäjä on syyllistynyt useaan, vakavaan jumalanpilkkaan, jopa Suomen kain vastaiseen rikokseen, mutta eihän poliisi noihin puutu.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Aloitus on eksytystä. Sen levittäjä on syyllistynyt useaan, vakavaan jumalanpilkkaan, jopa Suomen kain vastaiseen rikokseen, mutta eihän poliisi noihin puutu.

        Kerrotko, mitkä kohdat aloitusviestissä on jumalanpilkkaa? Luin tekstin moneen kertaan enkä sieltä sellaista löytänyt.


    • Minulla on tilanne jossa istun ei- vaimon vieressä nimittäin yhteisen kissan vieressä. Tai makaan.
      ” edesmennyt puolisosi itkee taivaassa uutta suhdettasi.”

      Minusta, naisena, leskenä tuntuu samalta.uusi suhteeni noin 7,5 vuotta sitten kuolleen mieheni jälkeen ei ole enää fyysinen, mutta hän on ottanut paikkansa joka miehelläni oli kun hän vielä eli. Sydänystävä.

      Tunne, että tämä ei ole oikein on vahvistunut kun tämä uusi haukkuu ja halveksii kovaan ääneen minun kuollutta miestäni ja pitää itseään sankarina.

      • Anonyymi00004

        Arvosta itseäsi ja potki hevon h*lvettiin sellainen äijä !


      • Anonyymi00011

        Jos sinun on paha olla hänen kanssaan, jätä hänet. Älä suostu henkisen väkivallan uhriksi.


    • Anonyymi00005

      Mitä Paavali sanookaan ?

      14 Minä tahdon sentähden, että nuoret lesket menevät naimisiin, synnyttävät lapsia, hoitavat kotiansa eivätkä anna vastustajalle mitään aihetta solvaamiseen.
      15 Sillä muutamat ovat jo kääntyneet pois seuraamaan saatanaa.

      • Anonyymi00006

        Paavaliin en luottaisi. Se on Jumalan sana mikä painaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Paavaliin en luottaisi. Se on Jumalan sana mikä painaa.

        Raamattu siis ei olekkaan Jumalan sanaa ?

        Mitä ihmettä sinä sekoilet ?


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Raamattu siis ei olekkaan Jumalan sanaa ?

        Mitä ihmettä sinä sekoilet ?

        Raamattu on Jumalan sanaa vain osittain. Siellä on paljon myös valhetta ja eksytystä.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Raamattu on Jumalan sanaa vain osittain. Siellä on paljon myös valhetta ja eksytystä.

        Ja milläs perusteella sinä erotat sen valheen sieltä "totuuden" seasta ?

        Mutu-tuntumalla vai ?

        Ja millä perusteella se Raamattu ylipäätään on "Jumalan sanaa", sillä yksikään Jumala ei ole tunnustanut sitä sanakseen, ei myöskään Jeesus, eikä Raamattu itse.


    • Anonyymi00010

      Aloittaja on Jumalan Pyhän Hengen sijasta ottanut unessa nk. henkioppaakseen jonkun Malakias Tahvanaisen hengen (elossa oleva henki vai kuollut?).

      Tämän henkivallan voimassa hän nyt hyökkää mm. ab:ta vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe