Hinnoittelu

Anonyymi-ap

Matkailuauton osto olisi edessä, mutta nykyinen hinnoittelu ihmetyttää. Puhutaan ettei vanhoja 20 vuotta vanhoja kannata ostaa koska home. Silti ne maksaa halvimmillaan 20 000e. 15 vuotta vanhat on jo 35 000e hintaluokassa ja yli. Tähän kun laittaa vähän lisää rahaa saa 3 vuotta vanhoja autoja. Jotka ovat maksaneet uutena saman mitä nyt käytettynä pyydetään
Tietysti voi löytää hyvän vanhan auton. Mikä on sitten jälleenmyyntiarvo kun muutaman vuoden on ajanut jo ennestään vanhalla. Valtava arvon alenema tulee kun kukaan ei huoli.

7

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Harva tavan käyttäjähän autokaupoissa voittaa, ostipa sitten uuden tai käytetyn. Käytetyssä vaan yleensä tulee vähemmän takkiin kuin uudessa.

• Anonyymi00002

Ostettiin pari vuotta vanha Kabe 740 lxl 2019 syksyllä. Pyytävät saman ikäisistä ja saman verran ajetuista kutakuinkin samaa hintaa, mitä me maksettiin siitä ~7 v sitten. Ei huonoimpia autoostoksia ainakaan taloudellisessa mielessä.

Joku saa tuosta joskus hyvän auton. Sitä kun ei ole säilytetty taivasalla, eikä huollotkaan ole unohtuneet.

• Anonyymi00003
        UUSI

Ei ole ihme ettei autokauppa vedä. Turha luulla jonku maksavan samaa hintaa kuin mitä auto maksanut vuosia sitten. Mikäli maksaisi, ei niitä olisi tuhansia myynnissä.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei ole ihme ettei autokauppa vedä. Turha luulla jonku maksavan samaa hintaa kuin mitä auto maksanut vuosia sitten. Mikäli maksaisi, ei niitä olisi tuhansia myynnissä.

En luule mitään, vaan totesin nykyhintojen olevan samaa luokkaa kuin 7 v sitten.
        Itse asiassa kysyin hyvityshintaa uuteen 740 Kabeen. Tarjosivat 70 te, eli saman mitä siitä 7 v sitten maksettiin.
        Mut joo. Vaihto uuteen ei ole realistinen ajatus, sillä uuden vastaavan hinta toimituskuluineen on yli 120.000 € + talvirenkaat, pyöräteline, markiisi jne...
        Kipuraja ylittyy ja pahasti.

• Anonyymi00005
      UUSI

Olisiko peli ollut rumatikillä vai lämmittäjällä??

• Anonyymi00006
        UUSI

Matkusta mutta asu hotellissa. Tulee halvemmaksi.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Matkusta mutta asu hotellissa. Tulee halvemmaksi.

Hotelleissa asuminen ei ole meidän juttu, ei myöskään lomailu yhdessä ja samassa paikassa muutamaa päivää pitempään. Myös kaksi puudelia, jotka kulkevat lähes aina mukanamme rajoittavat majoitusmahdollisuuksia. Matkailuautolla lomaillessamme mukana kulkee myös fillarit yms. harrastevälineet sekä asusteet kaikkiin olosuhteisiin jne.

Jos lomaillaan ilman koiria ja muuten kuin matkailuautolla, niin hotellit eivät ole silloinkaan meidän juttu. Esim. parin viikon Itämeren kesäreissulla toissa kesänä käytimme ainoastaan airbnb-majoituksia. Jos airbnb ei ole tuttu juttu, niin suosittelen kokeilemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      119
      5089
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3628
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1484
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      21
      1307
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1282
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1188
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1107
    Aihe