Valhe, Sanan vääristely ja herja EIVÄT OLE Jeesuksen seuraamista, eivätkä siis Jumalan tahdon tekemistä.
Valhe, Sanan vääristely ja herja
21
252
Vastaukset
- Anonyymi00002
Ei usko koskaan ole ollut sanakiistojen kipeyttä.
Ei sellaisten ole taivasten valtakunta.- Anonyymi00005
Keskustelutaito ja puhekyky ovat Jumalan lahjaa. Herjaaminen taas on per-keleestä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Keskustelutaito ja puhekyky ovat Jumalan lahjaa. Herjaaminen taas on per-keleestä.
Kyllä Jumalakin nauraa uskonlahkojen hurmospelleille,
jotka kieltää perisynnin ja Jumalan lakien merkityksen.
Ps. 2:4
Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
- Anonyymi00003
Jeesuksen seuraamista sen sijaan on päihteiden käyttö, skitsofrenia, riehuminen, homoseksi ja ennenaikainen kuolema itsetuhoisuuden vuoksi.
- Anonyymi00004
Väärinpä sanoit.
- Anonyymi00006
Jeesuksen seuraamiset on pelkkiä korulauseita. Kukaan ei voi Jeesusta seurata.
Joh. 8:21
Niin Jeesus taas sanoi heille: "Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla."- Anonyymi00011
Miten olisi, pystyisikö hyvä ajokoira siihen, ihminenhän siihen ei taatusti pysty.☺️
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten olisi, pystyisikö hyvä ajokoira siihen, ihminenhän siihen ei taatusti pysty.☺️
Ei hyvä ajokoira lähde tyhjän perässä juoksemaan.
- Anonyymi00017
Voipas, ennenaikaisella kuolemalla.
Älä kokeile kotona, en suosittele. - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voipas, ennenaikaisella kuolemalla.
Älä kokeile kotona, en suosittele.Kotona? 36as21?
- Anonyymi00007
Lahkopastoreiden tarinat taivaassa käymisistä Jeesusta morjestamassa on palturia.
Joh.3:13
"Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa." - Anonyymi00009
Niitä, jotka sanovat tuntevansa Jeesuksen ja Paavalin, niitä on paljon.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?" - Anonyymi00010
Ei ihmiset mene mihinkään Jumalan taivaaseen.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi00012
Jeesuksen seuraajat odottavat Jeesuksen paluuta takaisin maan päälle, ihan samalla tavalla kuin Hän taivaaseen nousi Galilean vuorelta kastekäskyn oikeille apostoleille annettuaan helatorstaina (Matt.28:18-20)
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi00013
Sanan vääristely... raamatun niinsanotut totuudet ovat jotain ihan muuta.
- Anonyymi00015
Kaikilla Jenkkilahkoilla on omat pyhät kirjat ja raamatut, mihinkä ne oppinsa perustaa.
Tavallinen kirkkoraamattu voi olla hyllyssä tai pöydällä vain sitä varten, että uusi tulokas luulisi olevansa liittymässä kristilliseen seurakuntaan. - Anonyymi00018
Niinpä! Pian teot punnitaan!
- Anonyymi00019
Jokohan nousuviikolla alkaa punnitukset?😀
- Anonyymi00020
Ensitöiksi pitää tietenkin esitellä parhaat herjat ja tuomitsemiset mitä Raamatusta löytyy ja jos ei nyt aivan suoraan löydy sitä miten muut ovat laittomuuden tekijöitä tai jotain muuta, niin kyllä kun käännsövirheet ja muut kaivellaan, niin kyllä sitä saadaan aikaan vaikka mitä.
- Anonyymi00021
Lue tiedelehteä älä haaskaa elämääsi uskontoon.
Vaihda kehittävämpään harrastukseen, esim astrologia, luonnonsuojelu, taide, rajatieto, kansalaisopiston harrastus piirit, ym.
Tunnet kuinka hirveä taakka putoaa harteiltasi ja olet vapautunut uskonnon kuristusotteesta ❤️❤️❤️- Anonyymi00022
Eihän ne uskonharhaiset tajua itse edes omaa parastaan. Päinvastoin yrittävät painostaa uhkailemalla muitakin samaan kurjuuteen, missä itse rypevät.
Sellainen älytön hel-vetillä uhkailu pitäisi kertakaikkiaan kriminalisoida.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka782464- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811301EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79895
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta98736Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe29731- 30686