Tuntuuko pahalta ollenkaan?
Harmittaako sinua yhtään?
72
5934
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tietenkin tuntuu tosi pahalta.
- Anonyymi00003
Eikä sekään haittaa, kunhan ei aiheuttaisi sitä muille.
- Anonyymi00004
Olen uupunut kaikista tunteista.
- Anonyymi00005
Mieti miltä tuntuu tingata kova ummetus pska pönttöön se helpottaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mieti miltä tuntuu tingata kova ummetus pska pönttöön se helpottaa
😅
- Anonyymi00024
Anonyymi00006 kirjoitti:
😅
Joo oli kyllä hupaisa keskustelu tällä sedällä itsensä kanssa, hän ottaa shitpostauksen hyvin kirjaimellisesti ns pikkuinen
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joo oli kyllä hupaisa keskustelu tällä sedällä itsensä kanssa, hän ottaa shitpostauksen hyvin kirjaimellisesti ns pikkuinen
Niin ja tätäkö skaa nekin ny lukee, ristinsä kullakin kannettavana tjsp
- Anonyymi00007
monikin asia tuntuu pahalle, mitä ei olisi pitänyt tehdä.
mutta nooh ilahduttaa jos taidoillani pystyn auttamaan masentuneita naisia.... mikähän joku pelijuttukin... F-22 Raptor -lentoräiskintä-pelikin, vanha hauska - Anonyymi00008
lentohärdelli -kone f-22, linkki, pelikin joku tästä_
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-22_Raptor - Anonyymi00009
muutertaanko taas englanninkieleen jutut, niin:
I have to be really carefull, tooth thing and something else too like- Anonyymi00010
Minun täytyy olla todella varovainen hammas juttu ja jotakin muuta myös kuten
- Anonyymi00011
ei erot. vaan mitä ne teki. tilaan joka päivä heille takaisin pahaa, estettä kostoa ja kaikkea ikävää.
- Anonyymi00012
fantasioin miehestä jonka avulla pystyy tekemään heille kaikkea pahaa takaisin.
- Anonyymi00027
Oi joo palstasetä oma kotitorpedo ois kyllä kiva
- Anonyymi00014
en usko ettäantsuhab ennen kuin olen saanut kostoni heille. tarvitsen todella ja saan sen. sen pitää tuntua muiden elämässä ja hyvin paljon pahaa, samaa mitä tekivät minulle ja yhtä kauan.
- Anonyymi00015
toki tilaan ja, manifestiin kostoa heille joka päivä, se tuottaa suurta mielihyvää. ja jatkan sitä kunnes olen saanut mitä haluan. ennen ei ollut näin mutta kerta se aiempi ei sopinut. nyt jatketaannöin kunnes olen minäkin saanut heille huonoa, ikävää, pahaa, elämän murskausta ja hyvin hyvin paljon pahoja asioita.
- Anonyymi00016
minä teen nyt kuten he kaikkea mitä suunnittelevat minä viillä estettä ja pahaa siihen. mitä yrittävät, mitä haluavat, minä viillä ja tilaan pahaa. hakkaan, nöyryytän ja laitan kokemaan kaiken saman.
- Anonyymi00017
kaikki mitä ovat tehneet, toivottavasti saavat sitä itse. uhraamista, väkivaltaa, estettä, joukkohakkauksia ja kaikkea pahaa.
- Anonyymi00018
Melkeinpä helpottuneelta kun pääsi tuollaisesta iljeästä ihmisestä eroon
- Anonyymi00019
Iljettäviä mustamaalaavia ihmisiä on läjäpäin! Sitten kun teet saamaa heille niin tuppaavahan nämä innostua! Onneksi pääni kestää. :) Pikkunilkeille tiedo.tus.
- Anonyymi00020
Tuntuu ja tuntunut hyvin pitkään enemmän pahalta kuin hyvältä.
- Anonyymi00021
Ei. Hyvältä tuntuu pehmeä tyyny ja untuvapeitto.
- Anonyymi00022
Harmittaa joskus, mutta harmittaisi enemmän, jos antaisin vihervasemmistolaisen tyttöpomon määräillä elämääni.
- Anonyymi00026
Mistä tunnistat että ihminen on aatteltaan vihervassari?
Nimittäin allekirjoittaneella muuttuu joka vaaleissa puolue, oon kohta kaikkia äänestänyt paitsi kokkareita ja rkp:tä. - Anonyymi00028
Niin just sanoisit vaan ettei sovi sinun uskomusjärjestelmään, pomo ymmärtäisi kyllä, että on näitä eri vakaumuksia tmv
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin just sanoisit vaan ettei sovi sinun uskomusjärjestelmään, pomo ymmärtäisi kyllä, että on näitä eri vakaumuksia tmv
Ja miten päättelit että joku on tyttöpomo, että tarkoitatko sillä alfa-femalee? Ihminen ei välttämättä ole tietoinen tästä itse.
- Anonyymi00044
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ja miten päättelit että joku on tyttöpomo, että tarkoitatko sillä alfa-femalee? Ihminen ei välttämättä ole tietoinen tästä itse.
Se oli sarkastisesti sanottu, tyttöpomo on nainen, joka yrittää pomottaa itseään fiksumpia ja kokeneempia.
- Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
Se oli sarkastisesti sanottu, tyttöpomo on nainen, joka yrittää pomottaa itseään fiksumpia ja kokeneempia.
Jaa, niin justiin- herättääkö tämä sinussa aggressiivisia ajatuksia? Kerro niistä
- Anonyymi00051
Anonyymi00029 kirjoitti:
Nyt en kyllä tiedä mitä vastata sinulle🤔
- Anonyymi00023
Ei, koska olen epäempaattinen ja tunteeton muita kohtaan. Sori siitäkin
- Anonyymi00030
Niin…pitäiskö koko ajan olla nyyhkimässä ja päätä silittelemässä? Sekö tekee empaattisen? Mielestäni empaattisuus näyttäytyy paremmin irl, koska ihminen aistii aisteillaan koko ajan. Täällä se on kovin rajoittunutta, vain näkö on täällä osallisena.
- Anonyymi00031
Kiukuttaako?
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kiukuttaako?
Ei, mistä niin päättelit? 🤭
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei, mistä niin päättelit? 🤭
Saattoi pystyä lukemaan rivien välistä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kiukuttaako?
Ei, kunhan referoin sentimentaalisten uhriutuvaa asennetta, kuinka nii?
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Saattoi pystyä lukemaan rivien välistä.
Ehkä se oli vaan lakoninen toteamus joillekin joilla piisaa pokka itkeä tämmöisr omien mokien tai muiden mokien takia😏
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Niin…pitäiskö koko ajan olla nyyhkimässä ja päätä silittelemässä? Sekö tekee empaattisen? Mielestäni empaattisuus näyttäytyy paremmin irl, koska ihminen aistii aisteillaan koko ajan. Täällä se on kovin rajoittunutta, vain näkö on täällä osallisena.
Voin laulaa tuutulaulun ironisesti- kerran viä- soft kitty warm kitty little ball of fur happy kitty sleepy kitty pur pur pur kaikki järjestyy
- Anonyymi00034
no ei satu paljoa josd hyäy krnhäy... mutta liukasti on
- Anonyymi00036
kun yrittänyt miettiä jotain hauskaa peliä tytöillekin...
- Anonyymi00038
Taitaa olla ajatus jumi, että hän vain pelailee sinun kanssasi?
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Taitaa olla ajatus jumi, että hän vain pelailee sinun kanssasi?
Et oo enää hyvä ihminen tosissasi näiden puheenparsiesi suhteen millä näitä palstaäijän hönöjä kommentteja tulkitset?😬
- Anonyymi00041
Tottakai harmittaa ja tuntuu pahalle kun satutettiin ilman syytä ja ikäänku p**kotettiin selkään..
- Anonyymi00043
Selventäisitte nyt vähän tän satuttajan henkilöllisyyttä, ettei kaikki mahdolliset pode huonoa omatuntoa. Pieni vinkki vain.
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
Selventäisitte nyt vähän tän satuttajan henkilöllisyyttä, ettei kaikki mahdolliset pode huonoa omatuntoa. Pieni vinkki vain.
Ööö- miksi potisit huonoa omaatuntoa esim tähän palstaäijän provoon liittyen? Vastaa tähän kysymykseen vaikka hiljaa mielessäsi ensin. Ehkä trollaat, ehkä olet sama kyseinen trolli, ehkä et, mutta notta malliksi muillekin ym
- Anonyymi00042
Tottakai harmittaa 🥺
- Anonyymi00045
Niin että tuntuuko? Suru ja paha olo on läsnä koko ajan. En tiedä mitä tehdä.
- Anonyymi00046
Mikä pitäs harmittaa ja ketä
- Anonyymi00047
Monet asiat harmittaa ja tuntuu pahalta. Asiat meni niinkuin meni, kaikkea ei pysty jälkeenpäin muuttamaan ja korjaamaan entiselleen. Surettaa jotkut asiat tosi paljon, ei olisi uskonut miten ne meni. Elämä vaan tuo joskus rankkoja juttuja kohdalle. En olisi uskonut miten kylmiä ja kovia ihmiset on voinut olla ihan omia läheisiään kohtaan ihan vaan yhden henkilön vaikutuksen takia, ennen he olivat toisenlaisia, paljon parempia kuin nykyään. Pakko luopua ja unohtaa tietyt henkilöt, hekään eivät välittäneet, turha hukata energiaa asioihin, parempi luovuttaa ja antaa heidän olla. Pahalta tuntuu ja sattuu melkoisesti, ehkä he joskus tajuavat miten kylmiä olivat omille läheisilleen, verisukulaisilleen ihan vaan sen yhdenihmisen takia, joka kaiken alunperin rikkoi ja hajoitti.
- Anonyymi00048
No miksi pitäisi- pitäisikö esim joka viikonpäivälle olla joku oma teemafiiling? Hyi ei mtn semmosia
- Anonyymi00052
Ei kuule.
- Anonyymi00053
Pahalta tuntuu, kun lähdit sieltä työpaikasta. Ikävä jäi.
- Anonyymi00054
Tosi tosi tosi paljon!
- Anonyymi00055
Tuntuu hyvältä päästää sinusta ajatukset irti . Teithän sen selväksi
- Anonyymi00056
J
0
0 - Anonyymi00057
Osaan pysyä etäällä. Sellaisen merkin annoit.
- Anonyymi00058
Mikä pitäis harmittaa tai miksi pitäis tuntua pahalta en ole tehny mitään sellaista mitä mun tarvis katua tai mistä pitäis olla huono omatunto ennole valehdellu tunteistani en anna itseni vain tuntea ei maksa vaivaa helpoin tapa pilata elämänsä naiselle tehdä lapsi miehen kanssa jonka kanssa ei sitä haluaisi ei auta vaikka kuinka lapsen haluaisi si kun niille epätoivisille erehtyy kerran antaannni ne on aina vinkumassa kun mieli tekee ei ole merkitystä onko uudessa suhteessa vaiko eikö sama pätee niin miehiin kuin naisiinkin eihän se ole pettämistä kun on kerran jo pannu muutenkin ei merkitystä pettämistä se on joka tapauksessa mua ei tosin pysty satuttaan niinkään laitan vain ovesta ulos jonkun toisen murheeksi turha rassata omia hermoja niin saattaa helposti saada vankeus tuomion mies etenkin kun usein turvautuu väkivaltaan jo pelkästään turhautuessaan
- Anonyymi00059
minua harmittaa se etten tässä elämässä päätynyt naimisiin koskaan. ja myös se etten tiukemmin jahdannut unelmiani vain menin toista reittiä mikä ei ole esim taloudellisesti helpoin ja tämä reitti vain pahensi omaa sairastumistani.
Sairaudet tietenkin on ikäviä, eikä me niile mitään voida. mutta naimisiinmenot ei välttämättä niin kivoja oo, perustuu kuitenkin ainakin jollakin tapaa alistamiseen.
- Anonyymi00060
Oma tilanteeni harmittaa ja tuntuu pahalta kyllä! Luulenpa että ei maailmassa ole ihmistä jonka mielestä tällainen tilanne ei harmittaisi ja tuntuisi pahalta
- Anonyymi00061
Olen todella väsynyt ja surullinenkin.
- Anonyymi00062
Monikin kokemus surettaa ja pistää jopa vihaksi. Siitä etten tahdo enää yhtäkään naista elämääni, en kuitenkaan tunne surua tai katumusta.
- Anonyymi00063
Ei juurikaan sillä osaan unohtaa sen mikä alkaa horjuttaa tasapainoani sillä nolostuminen, armoton, rankaiseva halveksunta voi kuluttaa sielua, kunnes se vaipuu sanattomaan eristyneisyyden tilaan. Tavallaan kamalaa, kun ajattelee sitä. Kaikki tuo särkyminen, ilman minkäänlaista tarkoitusta sen takana puolet ajasta. Kaikki tuo kihelmöivä hauraus. Mutta mitä tulee sinuun niin eikö pieni vahinko teekin ihmisestä vain mielenkiintoisemman. Aiemminhan et edes huomannut olemassaoloani. Sellainen maailma on, koskeepa mihin tahansa muuttaa kaiken. Varovaisuutta pitäisi olla.
- Anonyymi00064
Tuntuu tosi pahalta nuo varkaat,mut onneks ne on tiedossa!
- Anonyymi00065
En voi kieltää etteikö tämä olisi osunut jo valmiiksi arkaan paikkaan. Mutta ylpeydellä läpi, melkein ilman sanoja, ja olen mestari puhumaan ilman sanoja. Koko ikäni käynyt läpi kokonaisia tragedioita omin päin sanomatta sanaakaan sillä kuuntelijoita on harvassa. Ja suuret ilot ovat sitä paitsi aina liian monimutkaisia edes ollakseen iloja.
- Anonyymi00066
Kaipaisit kuuntelijaa, voisinpa olla sinulle se ❤️
- Anonyymi00067
On tuntunut kitalaessa asti, mutta en tiedä mitä on meneillään. Jotain sentään tiedän😗💕
- Anonyymi00068
Riippuu mikä.
Sen tosin olen huomannut, että minussa aktivoituu automaattisesti gray rock- metodi, kun olen vuorovaikutuksessa tiettyjen tyyppien kanssa. - Anonyymi00069
Suunnilleen vuoden harmittanut kaikki 24/7, mutta nyt alkaa hellittää. Enkä halua että kaikki se alkaa taas uudelleen alusta.
Nainen - Anonyymi00070
Nuoruus on semmoinen tauti mistä aika parantaa.
- Anonyymi00071
Minkä pitäis harmittaa tai edes tuntua pahalta
- Anonyymi00072
Ketä siellä käy?
- Anonyymi00074
Kerro totuus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010