Tietääkö kukaan että?

Anonyymi-ap

Kuka täältä länsimaista olisi nyt se mahdollinen uskottava ja luotettava henkilö avaamaan todellisen ja oikean keskustelun Venäjän kanssa rauhan saamiseksi Ukrainaan mahdollisimman nopeasti.?

54

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Mukulaa niskaan, ei Putler mitään muuta kieltä ymmärrä.

      • Anonyymi00003

        Ei noin saada koskaan rauhaa aikaan Ukrainaan.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ei noin saada koskaan rauhaa aikaan Ukrainaan.

        Se on nimenomaan ainoa tapa saada rauha.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Se on nimenomaan ainoa tapa saada rauha.

        Onko se onnistunut ateismipalstallakin?


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Se on nimenomaan ainoa tapa saada rauha.

        Tuskinpa vain.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ei noin saada koskaan rauhaa aikaan Ukrainaan.

        Eihän Putler HALUA rauhaa!


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Eihän Putler HALUA rauhaa!

        Mistä sinä sen tiedät? Ainakin Stubb ja UK Balmer lähes sanatarkasti sanoivat Ukrainan olevan voittamassa sodan. Luulisin että häviäjä haluaa rauhaa, ennenkuin voittaja sanelee sen.


    • Anonyymi00005

      Putleria ei kiinnosta rauha. Se olisi hänelle epäonnistuminen ja nöyryytys tässä kohtaa. Pahemmaksi taitaa kuitenkin hänen kannalta asiat koko ajan luisua.

      • Anonyymi00007

        Onks sul muutakin elämää? Ei se tyyppi siellä yksin valtias ole. Kymmenet ja sadaton ympärillä selittämässä mikä on paras ratkaisu ongelmaan. Sama on Trumpilla.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Onks sul muutakin elämää? Ei se tyyppi siellä yksin valtias ole. Kymmenet ja sadaton ympärillä selittämässä mikä on paras ratkaisu ongelmaan. Sama on Trumpilla.

        Hän on nimenomaan yksinvaltias siellä. Hän ne päätökset tekee, vaikka olisi tuhat ympärillä selittelemässä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hän on nimenomaan yksinvaltias siellä. Hän ne päätökset tekee, vaikka olisi tuhat ympärillä selittelemässä.

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        Ei Putlerin valtaa rajaa MIKÄÄN!


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Onks sul muutakin elämää? Ei se tyyppi siellä yksin valtias ole. Kymmenet ja sadaton ympärillä selittämässä mikä on paras ratkaisu ongelmaan. Sama on Trumpilla.

        "Onks sul muutakin elämää? Ei se tyyppi siellä yksin valtias ole. "

        On se!

        Kymmenet ja sadaton ympärillä selittämässä mikä on paras ratkaisu ongelmaan. "

        Joista Putinin ei tarvitse piitata!

        "Sama on Trumpilla."

        Trumpin valtaa rajoitetaan. Putinin ei...


    • Anonyymi00009

      Kysymys on asetettava toisin päin: kuka olisi sellainen Venäjän edustaja, jonka kanssa rauhasta ja sen ehdoista voisi alkaa neuvotella? Sotarikollisten kanssa siihen ei pidä ruveta.

      Sinä päivänä kun Venäjältä löytyy rauhantahtoa, kelpaa rauhanvälittäjäksi Euroopasta tai maailmalta kuka tahansa tomppeli.

      • Anonyymi00022

        Eihän Venäjällä ole nyt mikään kiire saada rauhaa Ukrainaan kun se tietää olevansa siellä nyt todella vahvoilla.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Eihän Venäjällä ole nyt mikään kiire saada rauhaa Ukrainaan kun se tietää olevansa siellä nyt todella vahvoilla.

        EI VENÄJÄ OLE VAHVOILLA!

        Talousvaikeudet kasaantuu kaiken aikaa!


    • Anonyymi00011

      Tuossahan se jo tulikin, kysymys on typerästi aseteltu.
      Kysymys kuulu koska Venäjältä löytyy joku täysipäinen jonka kanssa voisi neuvotella?

    • Anonyymi00019

      Trumppi kertoi ZelensKYYlle että haluaa Ukrainan lopettavan sotimisen kuukaudessa ja luovuttavan Donbassin kokonaisuudessaan Venäjälle.

      Kuukausi on iaan lyhyt aika jotta EU-Naton pakotteilla olisi mitään merkitystä sodan lopettamiseen. Siksi ZelensKYYn (murjaanin) on nöyrryttävä Trumpin edessä ja luovutettava Donbas kokonaan Venäjälle. Vain siten Ukraina selviää kuivin jaloin hölmöstä sodastaan.

      ZelensKYY alkaa pätkittäi huomaamaan, ettei olisi kannattanut AZOVIN natsien antaa ahdistella itä-ukrainan venäjämielisiä.

      • Anonyymi00024

        Totta!


      • Anonyymi00025

        Trump nöyryyttää Zelenskyiä.


      • Anonyymi00030

        Ei sota lopu kuukaudessa eikä Ukrainaluovuta Donbassia!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Trump nöyryyttää Zelenskyiä.

        Miten biin? Z. ei taivu ja Trump on voimaton!


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Miten biin? Z. ei taivu ja Trump on voimaton!

        P. ei ole enää pitkäikäinen mies!


    • Anonyymi00033

      Atupido ei ole luotettava. Eikä Niinistölläkän tuo luotettavuus ole huippuluokkaa.

      • Anonyymi00046

        Parempia kuin sinä itte Tiltu!


    • Anonyymi00034

      "Tietääkö kukaan että ... Kuka täältä länsimaista olisi nyt se mahdollinen uskottava ja luotettava henkilö avaamaan todellisen ja oikean keskustelun Venäjän kanssa rauhan saamiseksi Ukrainaan mahdollisimman nopeasti.?"

      Joo. KEKKONEN!

      • Anonyymi00047

        Hanki lapio!


    • Anonyymi00035

      Vika on siinä, että päättävässä asemassa olevat eivät halua kuulla muuta kuin yhtä totuutta, koska elävät uskomusjärjestelmässä. Jeffrey Sachsin puhe eu-parlamentissa on pidetty, mutta sitä ei ole kuunneltu eikä valtamedia sitä halua julkaista.

      https://tube.kansanvalta.org/w/9whvUD1T7v4WyYFt2S8f6P

      • Sachs valehtelee, joten tietenkään mikään itseään kunnioittava media ei sellaista puhetta julkaise.


      • Anonyymi00042
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sachs valehtelee, joten tietenkään mikään itseään kunnioittava media ei sellaista puhetta julkaise.

        LOL.


    • Anonyymi00036

      KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN KEKKONEN ...

    • Anonyymi00037

      Venäjä on edustanut diolomatiaa, mutta vastapelureita ei ole löytynyt, ainakaan täysin vakuuttavia.

      • Venäjä on edustanut sopimusten rikkomista ja pettämistä. Tuossa muutama sopimus, jotka se on pettänyt:

        1. Budapestin sopimus tai Budapestin muistio vuodelta 1994 eli sopimus, jonka perusteella Ukraina luovutti Venäjälle ydinaseensa vastineeksi rajojensa turvaamisesta.

        2. Venäjän ja Ukrainan välinen ystävyyssopimus vuodelta 1997.

        3. ETYJ:n Istanbulin sopimus vuodelta 2002, jossa Venäjä sitoutui vetämään miehitysjoukkonsa Moldovasta ja Georgiasta.

        4. Vuoden 2008 sopimus Georgian kanssa Venäjän joukkojen vetäytymisestä tulitaukolinjan taakse.

        5. Ilovaiskin ja Syyrian humanitaarisia käytäviä koskevat sopimukset vuodelta 2014 ja sen jälkeen.

        6. Minskin sopimukset vuosilta 2014 ja 2015.

        7. Mustan meren viljakuljetussopimus vuodelta 2022.

        8. YK:n peruskirja vuodelta 1945.

        9. ETYJ:n Helsingin kokouksen päätösasiakirja vuodelta 1975.

        10. Venäjän ja Ukrainan välinen rajasopimus vuodelta 2003, Putin Kalsarimyrkyttäjän itse allekirjoittama.

        Ja Venäjä itse ilmoitti myös, ettei se noudata Geneven sopimusta sotavaankien kohtelusta.

        Näiden lisäksi Venäjä on rikkonut yli 20 tulitaukoa Ukrainan kanssa.


      • Anonyymi00038

        Onhan Ålannissakin SUURLÄHETYSTÖ.


      • Anonyymi00041
        moloch_horridus kirjoitti:

        Venäjä on edustanut sopimusten rikkomista ja pettämistä. Tuossa muutama sopimus, jotka se on pettänyt:

        1. Budapestin sopimus tai Budapestin muistio vuodelta 1994 eli sopimus, jonka perusteella Ukraina luovutti Venäjälle ydinaseensa vastineeksi rajojensa turvaamisesta.

        2. Venäjän ja Ukrainan välinen ystävyyssopimus vuodelta 1997.

        3. ETYJ:n Istanbulin sopimus vuodelta 2002, jossa Venäjä sitoutui vetämään miehitysjoukkonsa Moldovasta ja Georgiasta.

        4. Vuoden 2008 sopimus Georgian kanssa Venäjän joukkojen vetäytymisestä tulitaukolinjan taakse.

        5. Ilovaiskin ja Syyrian humanitaarisia käytäviä koskevat sopimukset vuodelta 2014 ja sen jälkeen.

        6. Minskin sopimukset vuosilta 2014 ja 2015.

        7. Mustan meren viljakuljetussopimus vuodelta 2022.

        8. YK:n peruskirja vuodelta 1945.

        9. ETYJ:n Helsingin kokouksen päätösasiakirja vuodelta 1975.

        10. Venäjän ja Ukrainan välinen rajasopimus vuodelta 2003, Putin Kalsarimyrkyttäjän itse allekirjoittama.

        Ja Venäjä itse ilmoitti myös, ettei se noudata Geneven sopimusta sotavaankien kohtelusta.

        Näiden lisäksi Venäjä on rikkonut yli 20 tulitaukoa Ukrainan kanssa.

        LOL.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Onhan Ålannissakin SUURLÄHETYSTÖ.

        Ei ole! Ålanti on maakunta eikä valtio!


      • Anonyymi00048 kirjoitti:

        Ei ole! Ålanti on maakunta eikä valtio!

        Ja suomessa, suomalaisten puhuessa kyseisestä alueesta se ei ole edes Åland vaan Ahvenanmaa.


    • Anonyymi00040

      Kekkosta ehdottaisin minäkin. Hän oli luotettava.

      • Anonyymi00043

        Jeap ,teloitti teloituskomppaniansa kanssa kaikki venäjämieliset tiltut suomesta ...sellainen Kekkonen tarvittasiin nytkin tänne 😁


      • Anonyymi00049

        Hän on kuollut muille, paitsi Tiltulle!


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Jeap ,teloitti teloituskomppaniansa kanssa kaikki venäjämieliset tiltut suomesta ...sellainen Kekkonen tarvittasiin nytkin tänne 😁

        Onhan meilla jo se hevosehammas pressana.


    • Anonyymi00044

      Puolustusministeri Häkkänen pitäisi lähettää Moskovaan, eikä takaisin ole tulemista, ennen kuin rauha on saavutettu.

      • Anonyymi00050

        Miksi? Ei se auta!

        Moskovaan tarttis ydinpommia!


      • Anonyymi00051

        Häkkäsen polvet menevät veteläksi pelkästä ajatuksesta.


    • Anonyymi00052

      Mieluummin ikuinen sota kuin rauha Putinin Venäjän kanssa.

      • Anonyymi00055

        Siinäpä sitä tuli selkeä sotahullun sivarin mielipide kyseisestä asiasta.:-))


    • Anonyymi00057

      Li Andersson.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe