Millaisia kokemuksia kolesteroolin alentaja lääkkeestä Ezetimibe.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Minulle aiheuttivat ummetusta.
- Anonyymi00002
Jäävät varmaan ravintoaineet imeytymättä. Muutkin kuin kolestorooli.
- Anonyymi00003
No ainakin lekuri on onnellinen, kun potilaansa kolesteroolitaso on suositusten tasolla.
- Anonyymi00004
Viimeisimpiä vaihtoehtoja jos vastatiinit eivät sovi.
- Anonyymi00005
Sopiiko diabeetikoille?
- Anonyymi00006
Viikon käytin. Aiheutti turvotusta ja siinä ajassa lopulta tuntui, kun maha olisi täynnä pieniä kiviä. Mielummin kuolen ajallani kolesteroolin aiheuttamiin vaivoihin,.
- Anonyymi00007
Kaikkeahan ne syöttää toivottomille ihmisillä, jotka luulevat lääkkeiden avulla elävänsä ikuisuuksiin.
- Anonyymi00008
Joillekkin voi olla hyvä laihdutuslääke?
- Anonyymi00009
En ole aloittaja. Minua alkoi kyllästyttämään pienestä kolestoroolin noususta vouhkaavat diabeetistädit. Liitän nämä sairaudet yhteen. Koska tiedän, etten elä ikuisuuksiin kuitenkaan, vaikka söisin tästälähin vain vihanneksiä ja kalaa.
- Anonyymi00010
Niin ja. Diabeeteksen kanssa pärjää kun jättää sokerin pois ja liiat hiilihytraadit.
- Anonyymi00011
Mitään sinun sisuskalujen toiminnoista välitä. Ovat päässeet lopputulokseensa vasta kun saaneet kolesteroli arvasi päättämiinsä lukuihin.
- Anonyymi00012
Luvat olleet haulikkoon jo lähes kuusikymmentävuotta. Tarvi mitään kolesterooli verikokeita.
- Anonyymi00013
Olen selvaltimotyyppi. Kokonais Kol ollut syksyllä 2025 , 3.8 ja Ldl 1,6 käytässä Rosuvastatin 20 tai 40 vaihdellen eri päivinä. Nyt joulukuusta 2025 alkaen , siis 6 kk olen syönyt lääkärin määräyksestä Rosuvastatin 20mg , mutta omin päin EZETIMIB 10mg , 2-3x viikossa vain tuon Rosuvastatinin rinnalla .
Jouduin labraan muista syistä ja HUPS kokonaiskoletroli oli 2.9 ja LDL VAIN 0.9.
Olen aina voinut hyvin ja lenkkeillyt, hoikka 77v.
Herää kysymys , puolitanko tuon Ezetimibi jatkossa. Siis puolitan. Ja syksyllä labrat.
MITÄ KOKEMUKSIA MULLA ON?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531328- 84919
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44737Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40730Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus259659- 48553
- 43509
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176508" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied60507Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110497