..jonka olen salannut muilta, koska kyseinen tuote on kysytty ja usein loppunut kun olen mennyt kauppaan kahtelemaan olisiko yhtään jäljellä, mutta usein on niin ettei ole yhtään jäljellä, joskus harvoin oli yksi ja muutaman kerran on olut kaksi tuotetta jäljellä kunnes keksin miten saan kyseisen tuotteen aina.
Aikainen mies leivätuotteen nappaa.
Kaikille kottaraisille ja talitinteille oikein mukavaa päivänjatkoa. Tämä on ymmärrettävä synpoolisesti sunpoolisella tavallisella:
" Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää."
Johannes 6:51
Kun syöt elävää leivää niin elelet ikuisellisesti. Miten tuo eläväksen leipäksen syöminen käytännössä tapahtuu arvoituksellisesta synpoolisuuvesta konkretijaan ratkaistuksi ratkaistuneenallisena?
Anna meille leivää tänäänkin:
https://www.youtube.com/watch?v=lbf2U0tROEs
Selef Urge
Mulla on pitkään ollut tiedossani asia...
15
211
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aiotko ostaa sähköauton? Miksi , miksi et?
- Anonyymi00005
Jos aikoo, niin kannattaa, jos vain rahat riittää, ostaa Volvo EX60. Paras range eikä oo käytännössä kiinalainen - kun on Ruotsissa suunniteltu ja valmistettu.
- Anonyymi00002
Miten leipää syömällä kukaan voi elää ikuisesti? Kukaan ei elä selvästikään yli 160vuotiaksi, ellei jossain piilossa Amazonin sademetsässä, jossa osaa viljaa viljellä ja leipää siitä tehdä.
- Anonyymi00003
2Sam 16:2: "Niin kuningas sanoi Siiballe: "Mitä sinä näillä teet?" Siiba vastasi: "Aasit ovat kuninkaan perheelle ratsastettaviksi, LEIPÄ ja hedelmät palvelijoille syötäviksi ja viini uupuneiden juotavaksi erämaassa"."
Sananl 20:17: "Makea on miehelle petoksella saatu LEIPÄ, mutta perästäpäin hän saa suunsa täyteen soraa." Ahaa, selef dyykkaa, leipä elää kun se alkaa vihertää!
- Anonyymi00004
Äläs ny. Home on jalo kasvusto, se tarkoittaa että on elämää!
- Anonyymi00006
sinähän sen tiedät ja heti ole tuoreessa muistissa kun teet itse samaa.
- Anonyymi00010
tekeekö dyykkaaminen ihmisestä alempiarvoisemman sellaiseen nähden, joka ei dyykkaa ruokiaan jätelavalta?
Anonyymi00010 kirjoitti:
tekeekö dyykkaaminen ihmisestä alempiarvoisemman sellaiseen nähden, joka ei dyykkaa ruokiaan jätelavalta?
Eihän toki, itsekin kannatan hukkamuonan vähentämistä. Syömme paljon ravintoloista muuten hukkaan menevää muonaa, tosin osa on niin mautonta että pitää pikkusen tuunata vaikkapa korealaisella kastikkeella.
Mutta en keksinyt leivän elävän, sehän on paistettu ja siten steriili. Elämää siihen syntyy leivän vanhetessa homeitiöiden avulla.
- Anonyymi00007
Kun syöt elävää leivää niin elelet ikuisellisesti. Miten tuo eläväksen leipäksen syöminen käytännössä tapahtuu arvoituksellisesta synpoolisuuvesta konkretijaan ratkaistuksi ratkaistuneenallisena?
Raamattua lukien kai ja ehkä rukoillen Jumalaakin.Ei tule muutakaan mieleen. Jeesus in leipä. Vai olisiko ehtoollisleivän syötyä ikuinen elämä, ehkäpä niinkin että ehtoollisleivän syötyä saa ikuisen elämän eikä sitten joudu helvettiin kun kuolee? Jotenkin noilla main se lienee. Armo riittää kuulemma näissä tilanteissa.- Anonyymi00009
Kun tulet kaupunnilta kotiisi ja leipä tulee jo ovensuussa vastaan ja pyytää syömään itsensä, tiedät että kyseessä varmasti on elävä leipä.
- Anonyymi00012
Käytännössä se elävän leivän syöminen tapahtuu uskomalla.
"Totisesti, totisesti: sillä, joka uskoo, on ikuinen elämä. Minä olen elämän leipä. Teidän isänne söivät autiomaassa mannaa, ja silti he ovat kuolleet. Mutta tämä leipä tulee taivaasta, ja se, joka tätä syö, ei kuole. Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää." - Joh. 6 -
"Minä olen ylösnousemus ja elämä. Joka uskoo minuun, saa elää, vaikka kuoleekin, eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko tämän?" - Joh. 11 -
- Anonyymi00008
olet löytänyt hyvän leivän ja muutkin ovat sen löytäneet, siksi se on lopussa aina?
- Anonyymi00011
Roskiksesta loppuu usein sulla ilmainen leivänkäntty ja siinä sitten imet itkien ikeniis.
- Anonyymi00013
Heippa.
Ei ole ollut tarvetta tyykkailla. Leipä, eräs spesiaali, oli tosijaankin se tuote, joka loppuu aina eräästä myyntipisteestä, se on hinnakas, mutta älyttömän hyvänmavullinen suussa, siihen ei vaan kyllästy.
En mainitte tarkemmin, koska kyseessä on piip eli rajallinen määrä saahaan myyntiin asijakkaille. Otin selvää mihin aikaa se tulee myyntiin ja isken vähän sen jälkeen paikan päälle. Maku on kuin ajalta, jolloin vielä leipä valmistettiin maku eellä. Kerran oli tilanne että oli yksi aarreleivä enää paperipussissa ja mä ja toinen ukko oltiin samaan aikaan ottamassa leiväspussista omistavalla otteella kiinni, mutta mä olin n. 0,5 sekuntia nopeanpi. Se on jäänyt mieleen sen ukkelin tuijotus aivan kuin mä oliisn tehnyt jotain väärten, mutta se on niin että olin nopeenpi , reilu pelitilanne.Oli olo kuin lottovoittajalla, sain siitä katseesta lisänälkäisyyttä ja voitoniloisuutta, sillä olin siihen aikaan ollut usein siellä myyntipisteellä toteamassa ettei sitä leivää enää ollut jäljeksellä ollenkaan kun muut olivat käyneet ennen mua. Aika iso paistoerä niil on kyl, mutta ne menee nopeesti.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268