Ateismi on antanut niin paljon hyvää elämässäni

Anonyymi-ap

Jos palstalla väijyviä kristittyjä on uskominen niin ateismi on aate, maailmankatsomus, harrastukset ja kaikki mitä ihminen elämässään tekee. Siksipä kaikki minua kohdannut hyvä on ateismin ansiota: älykkyys, komeus, lihaksikas vartalo, akateeminen koulutus, hyväpalkkainen virka (100k€/vuosi), kirkollisveroja säästyy 1100€/vuosi, kaunis vaimo, seitsemän lasta, kaksi autoa, vapaa-ajan asunto, paljon harrastuksia, laaja sosiaalinen verkosto, ei tatuointeja, ei rangaistu koskaan, ei päihteiden käyttöä, vegaani, pukeutuu muodikkaasti, äänestää kokoomusta, reservin upseeri.

Jos palstan kristittyjä on uskominen niin kaikki ateistit ovat samanalaisia kuin kuin yksi ateisti.

Mitäs tähän sanotte? Joko teidänkin kannattaisi ryhtyä ateistiksi ja heittää se pronssikautinen vuohipaimenjumala tunkiolle?

15

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"kaunis vaimo, seitsemän lasta,"

Humanisti_ateisti taas äänessä.

• Anonyymi00002

Hän tekee työtä IT alalla.
        IT = Ilmatorjunta

• Anonyymi00003

Olisit käynyt armeijan ekaksi.
      Nämä itsekorostukset liittyvät
      valhemieleen. Saatko ylämäkiä
      koskaan. Ylänappi kiinni. Liian vaikeaa.
      Tiktokissa on vs. jaylenox75 joka
      pääsääntöisesti kehuu itseään humalassa
      ateismi on mennyt päähän.

• Anonyymi00004
      • Anonyymi00012

oho olipas hyvin tehty

• Anonyymi00005

Olen atleettinen myös ja selvästi
      parempi joka asiassa. Seuratkaa
      perässä ääliöt. Pieruateisti.
      Tarkoitus pitää keskustelun taso
      yhtä korkealla. Seuraa saa myös
      (jaylenox75 tiktok) samalla tasolla.
      Vartti Hoot srk.

• Anonyymi00006

Jos on niin hyvä sinulle. Se on tämän elämasi oivallus ja oikeassa oleminen. Seuraavassa voit olla jotain ihan muuta,niinkuin olit edellisessäkin. Olisiko aika hokata jotain oleellisesti tärkeää.🤷‍♀️

• Anonyymi00011

jeesus ja debiilinnussijat

• Anonyymi00007

Olen uskovainen ja minulla on 17 lasta. Vaimo ei ole hääppönen, mutta eipä se sitten vieraissakaan käy. Toisaalta kukapa sen huolisikaan. Itse otan sen kerran kuukaudessa pimeässä takaapäin. Niin että nyt hää on 18:tta kertaa paksuna. Tuloja on, mutta niin on menojakin. Beibisitteriä ei tarvihe palkata, kun lapset vahtoovat keskenään toisiaan. Nälkää ei oo nähty eikä televisioo. Hyvin pyyhkii Embolla.

• Anonyymi00009

Mutta yhteiskunta elättää ne pennut ja mihin rikoksiin syyllistyvätkään elinaikanaan ???

• Anonyymi00010

eli suomeksi tulosi ei riitä elättämään kakaroitasi , jotka taas lisääntyvät kuin sinä 😠

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mutta yhteiskunta elättää ne pennut ja mihin rikoksiin syyllistyvätkään elinaikanaan ???

Tärkeää on, että joku elättää.
        Muutenhan kuolisi.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

eli suomeksi tulosi ei riitä elättämään kakaroitasi , jotka taas lisääntyvät kuin sinä 😠

Tuloja on ollut riittävästi, mutta ehkäisykumeihin ja muuhun turhuuteen ei olla pantu.

• Anonyymi00008

vegaani ??? hitler

• Anonyymi00013

En ole koskaan mitään rahaa lahjoittanut hyväntekeväisyyteen 🙂
      hyvin menee ja syy on ateismin , pitää ymmärtää syy ja seuraus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe