Meinaako Ukraina nyt hyökätä Unkariin?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b7484c50-6d5b-4226-955f-d6cce7bf45aa
Unkarin armeija valmiustilassa
118
547
Vastaukset
- Anonyymi00001
Venäjä iskee ja laittaa Ukrainan syyksi, normitoimintaa Venäjältä.
- Anonyymi00003
Jaa että Venäjä se muka hyökkää jo Unkariinkin?
- Anonyymi00036
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jaa että Venäjä se muka hyökkää jo Unkariinkin?
No ei hyökkää.
- Anonyymi00044
Venäjä iskee ja laittaa, hyvällä mielikuvituksella varustettu penaalin tyhmin kynä , voi ajatella noinkin.
- Anonyymi00002
Taitaa Orban laittaa sotilaat kaduille ettei kansa ala kerääntymään pääkaupunkiin hamppuköyden esittelyyn.
- Anonyymi00014
Tätä minäkin vähän ounastelen.
- Anonyymi00004
Naton viides artikla tulee silloin ihan heti voimaan jos Ukraina hyökkää Unkariin.
- Anonyymi00005
Totta!
- Anonyymi00006
On siinä Stubbilla taas selittämistä niin että Ukraina voittaa tuonkin sodan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
On siinä Stubbilla taas selittämistä niin että Ukraina voittaa tuonkin sodan.
Toivottavasti Suomi sotii molempien liittolaisiemme puolella.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Toivottavasti Suomi sotii molempien liittolaisiemme puolella.
Suomi sotii Ukrainan puolella.
- Anonyymi00045
Lukekaa ensin , mitä se 5 artikla oikeasti tarkoittaa?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Lukekaa ensin , mitä se 5 artikla oikeasti tarkoittaa?
Naton 5. artikla on puolustusliiton keskeisin periaate, jonka mukaan hyökkäys yhtä jäsenmaata vastaan on hyökkäys kaikkia jäseniä vastaan.
Se velvoittaa kaikki Naton jäsenmaat auttamaan hyökkäyksen kohteeksi joutunutta osapuolta tarpeelliseksi katsomallaan tavalla, eli myös sotilaallisesti. Artikla perustuu selkeään yhteispuolustukseen. - Anonyymi00056
Anonyymi00045 kirjoitti:
Lukekaa ensin , mitä se 5 artikla oikeasti tarkoittaa?
Ei tarvitse lukea. Grönlannissa se nähtiin taas ettei 5. artikla tarkoita mitään.
- Anonyymi00007
Kumpaan maahan tukieuromme sitten menevät?
Orbanhan saattaa järjestää Mainilan laukaukset.
- Anonyymi00018
Kiitos MOLOrest!
- Anonyymi00046
Orbanhan saattaa järjestää molokin laukaukset.
- Anonyymi00008
Kyllä tuo Kiovan natseille on ihan täysin mahdollista jos vaan resurssit piisaa, samalla on vaaravyöhykkeellä myös muut naapurivaltiot, erityisesti Transnistria.
- Anonyymi00019
moloch_horridus kirjoitti:
Hevonpaskaa, tiltu.
LOL.
Tuosta tekstistäsi nyt sitten puuttuu enään syy miksi Ukraina hyökkäisi Unkariin?
Sen keksiminen sitten saattaakin olla hivenen haastavaa…- Anonyymi00037
santtu_1975X kirjoitti:
Tuosta tekstistäsi nyt sitten puuttuu enään syy miksi Ukraina hyökkäisi Unkariin?
Sen keksiminen sitten saattaakin olla hivenen haastavaa…Ukraina haluaa tuhota Unkarin energiainfrastruktuurin kohteita kostoksi siitä että Slovakia ja Unkari lopettivat sähkönjakelun Ukrainalle.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ukraina haluaa tuhota Unkarin energiainfrastruktuurin kohteita kostoksi siitä että Slovakia ja Unkari lopettivat sähkönjakelun Ukrainalle.
Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00043
moloch_horridus kirjoitti:
Hevonpaskaa, tiltu.
LOL.
- Anonyymi00065
moloch_horridus kirjoitti:
Hevonpaskaa, tiltu.
Joku hybridikeskuksen hybridiapina tiltuttelemassa?
- Anonyymi00009
Orpanilla pelko persiissä kun vaaleissa tulee rökäletappio, ihan oikein sille, röh.
- Anonyymi00010
Kuka se tuollaista tietoa levittää ja vieläpä ennen vaaleja?
- Anonyymi00013
No Orban se levittää,
Unkarin pääministeri Viktor Orbán lähettää sotilaita ja poliiseja suojaamaan energiainfrastruktuurin kohteita.
Ajatteli varmaan ettei vapaat vaalit ole hyvä juttu. Taskuihin mahtuisi vielä DOLLAREITA.- Anonyymi00015
Tiltut tukee ihan kympillä jenkkien suosikkia. Näin se maailma muuttuu.
Orban valmistautuu jo vaalitappioonsa myymällä lähipiirilleen Unkarin valtion omaisuutta pilkkahintaan.
- Anonyymi00021
moloch_horridus kirjoitti:
Orban valmistautuu jo vaalitappioonsa myymällä lähipiirilleen Unkarin valtion omaisuutta pilkkahintaan.
LOL.
- Anonyymi00016
Ukrainan ainoa kyky on sabotoida ja tehdä terroriiskuja suojaamattomiin kohteisiin.
Siinä kaikki, ei edes täysimittainen nato-tuki muuta mitään.- Anonyymi00020
😂😂😂
Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen. - Anonyymi00022
Totta!
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
😂😂😂
Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen.Olet todella hauska.
Venäjällä olisi kyky silittää Ukraina, mutta ei kuulu kuvioon. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olet todella hauska.
Venäjällä olisi kyky silittää Ukraina, mutta ei kuulu kuvioon.Ja paskat on, tätä silitystä on nyt nähty viidettä vuotta eikä asia ole yhtään alkua pidemmällä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja paskat on, tätä silitystä on nyt nähty viidettä vuotta eikä asia ole yhtään alkua pidemmällä.
Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.
LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.
- Anonyymi00026
moloch_horridus kirjoitti:
LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.
Minä kuulin komppanian hevosmiehiltä, että olisi jo viisi miljoonaa kuollut. Toiset mokomat päälle Pohjois-Korean poikia.
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minä kuulin komppanian hevosmiehiltä, että olisi jo viisi miljoonaa kuollut. Toiset mokomat päälle Pohjois-Korean poikia.
Tiltuilla onkin tapana liitoitella Venäjän todelliset tappiot täysin mahdottomiksi, jotta oikeat lukematkin menettäisivät uskottavuuttaan. Se on vain yksi tiltujen tapa valehdella.
- Anonyymi00029
moloch_horridus kirjoitti:
Tiltuilla onkin tapana liitoitella Venäjän todelliset tappiot täysin mahdottomiksi, jotta oikeat lukematkin menettäisivät uskottavuuttaan. Se on vain yksi tiltujen tapa valehdella.
Mikä ihmeen Tiltu? Kai sinäkin uskotko hevosmiesten uutistoimiston tietoja. Vai oletko Venäjämielinen?
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mikä ihmeen Tiltu? Kai sinäkin uskotko hevosmiesten uutistoimiston tietoja. Vai oletko Venäjämielinen?
Sinä olet tiltu. Äläkä enää poistata faktaa.
- Anonyymi00032
moloch_horridus kirjoitti:
Sinä olet tiltu. Äläkä enää poistata faktaa.
Kiitos MOLOrent.
- Anonyymi00033
moloch_horridus kirjoitti:
Tiltuilla onkin tapana liitoitella Venäjän todelliset tappiot täysin mahdottomiksi, jotta oikeat lukematkin menettäisivät uskottavuuttaan. Se on vain yksi tiltujen tapa valehdella.
LOL.
- Anonyymi00034
moloch_horridus kirjoitti:
LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.
Miksi valehtelet?
- Anonyymi00035
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.
Totta!
- Anonyymi00042
moloch_horridus kirjoitti:
LOL.
Kiitos MOLOrent.
- Anonyymi00048
moloch_horridus kirjoitti:
LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.
Sinähän sen tiedät......mutta kun sinun tapasi on kääntää asiat nurin, miten se määrä nyt olikaan?
- Anonyymi00050
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kiitos MOLOrent.
Molokin juttuja ei ole kukaan poistanut näiltä sivustoilta, kuuluu ilmeisesti , tyhmine juttuineen median kalustoon. Yrittää ilmeisesti jujuttaa.
Anonyymi00048 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät......mutta kun sinun tapasi on kääntää asiat nurin, miten se määrä nyt olikaan?
LOL.
- Anonyymi00055
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.
Älä ny viitti puhua paskaa, se on ihan sama mitä nimitystä tuosta käytetään, ihan täyttä sotaa se on.
- Anonyymi00057
Anonyymi00020 kirjoitti:
😂😂😂
Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen.No jopas nut emävalheen suustas päästit. LOL.
- Anonyymi00067
Ukrainahan tuhosi sen kaasuputkenkin Saksan lähistöllä. Joko hybrikeskuksen trolli unohti?
- Anonyymi00072
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ukrainahan tuhosi sen kaasuputkenkin Saksan lähistöllä. Joko hybrikeskuksen trolli unohti?
Totta!
- Anonyymi00073
Anonyymi00055 kirjoitti:
Älä ny viitti puhua paskaa, se on ihan sama mitä nimitystä tuosta käytetään, ihan täyttä sotaa se on.
Kyseessä on nyt vain pieni Venäjän erikoisoperaatio heidän läntisellä rajavyöhykkeellään.
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kyseessä on nyt vain pieni Venäjän erikoisoperaatio heidän läntisellä rajavyöhykkeellään.
Ja Ukraina on vain ihan pikkuisen tappanut satoja tuhansia venäläisiä sotilaita ja haavoittanut noin miljoonaa venäläistä sotilasta.
- Anonyymi00090
Anonyymi00020 kirjoitti:
😂😂😂
Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen.voi sinua joka pimeydessä vaellat - taidat lukea jopa iltapäiväin roskalehtiä
- Anonyymi00027
Taasko suomalaisilla on uusi ihana konflikti kiikarissa, jota voisi tukea ottamalla lisää velkaa?
- Anonyymi00028
Valmiustilaan komennettuja sotilaita se varmaan naurattaa, eikä sillä ääniä saa.
- Anonyymi00030
Miksi Ukraina hyökkäilee rauhallisia naapureitansa ja niiden infraa vastaan?
Nimim. NORDSTREAM.Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.
- Anonyymi00031
moloch_horridus kirjoitti:
Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.
Ukrainalaiset täysin todistettavasti tuhosivat Nordstream putket.
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ukrainalaiset täysin todistettavasti tuhosivat Nordstream putket.
No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.
- Anonyymi00041
moloch_horridus kirjoitti:
No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.
LOL.
- Anonyymi00049
moloch_horridus kirjoitti:
No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.
Molokille kelpaa ainoastaan härski valehtelu....todisteena...ikäänkuin rutiinia.
- Anonyymi00051
moloch_horridus kirjoitti:
Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.
Nordstream oli Venäjän, räjäyttäjä oli USA Natoineen , ukrainasta tuli syntipukki. ukrainalla ei ollut minkäänlaista kykyä tuhota niitä putkia.
Anonyymi00049 kirjoitti:
Molokille kelpaa ainoastaan härski valehtelu....todisteena...ikäänkuin rutiinia.
LOL.
Anonyymi00051 kirjoitti:
Nordstream oli Venäjän, räjäyttäjä oli USA Natoineen , ukrainasta tuli syntipukki. ukrainalla ei ollut minkäänlaista kykyä tuhota niitä putkia.
Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00052
moloch_horridus kirjoitti:
LOL.
Sinulle on rutiinia valehdella....se on todettu asia.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sinulle on rutiinia valehdella....se on todettu asia.
LOL.
- Anonyymi00054
moloch_horridus kirjoitti:
Hevonpaskaa, tiltu.
LOL.
Anonyymi00052 kirjoitti:
Sinulle on rutiinia valehdella....se on todettu asia.
Ja silti et kykene perustellen kertomaan minulta edes yhtä valhetta, tiltunen?
- Anonyymi00058
moloch_horridus kirjoitti:
Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.
NordStream oli Saksan infraa. Ukraina tunnusti tuhonneensa sen. LOL.
- Anonyymi00059
moloch_horridus kirjoitti:
No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.
Ite tunnustivat.
Anonyymi00058 kirjoitti:
NordStream oli Saksan infraa. Ukraina tunnusti tuhonneensa sen. LOL.
Niinkö? Laitahan linkkiä tuohon tunnustukseen, tiltunen.
- Anonyymi00060
moloch_horridus kirjoitti:
Laitahan se linkki, tiltunen.
LOL.
- Anonyymi00061
moloch_horridus kirjoitti:
Niinkö? Laitahan linkkiä tuohon tunnustukseen, tiltunen.
LOL.
- Anonyymi00086
moloch_horridus kirjoitti:
Niinkö? Laitahan linkkiä tuohon tunnustukseen, tiltunen.
Niinkö, laitahan linkkiä,, kerrohan molokki , kuka ne kaasuputket räjäytti,? kun taas puolustelet tätä ihannoimaasi terroristi valtiota USA a.
Anonyymi00086 kirjoitti:
Niinkö, laitahan linkkiä,, kerrohan molokki , kuka ne kaasuputket räjäytti,? kun taas puolustelet tätä ihannoimaasi terroristi valtiota USA a.
Haha. Kun tiltu ei kykene todistamaan väitettään, hän epätoivoisesti yrittää kääntää todistustaakan. Minä en tiedä, kuka räjäytti Norstreamin kaasuputket. Teosta epäillään ukrainalaisia, mutta itse pidän edelleen varteenotettavana syyllisenä Venäjää. Sen sijaan kukaan järkevä asiantuntija ei epäile teosta USA:a, vaikka te tiltut sellaista toitotatte. Minä muuten en ihaile USA:a, vaikka sellaistakin harhoissasi kuvittelet.
- Anonyymi00038
Unkarissa on tehty paljon ukrainan drooni havaintoja.
Paras se on vaan VARAUTUA Ukrainan terroriin ja hyökkäyksiin, jottei käy kuin Saksan kaasuputkille.- Anonyymi00039
Paras se on varautua Ukrainan terrorismin torjuntaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Paras se on varautua Ukrainan terrorismin torjuntaan.
Totta!
- Anonyymi00062
Ukrainasta on tullut röyhkeä ja siksi se tarvitsee TUNTUVAN RANGAISTUKSEN.
- Anonyymi00071
Totta!
- Anonyymi00063
Trumppi on kyturhautunut ZelensKYYn VENKOILUUN.
- Anonyymi00064
Kyrpiintyny se on ZelensKYYn venkoiluun.
- Anonyymi00066
Unkari ei hyökkää mihinkään.eu:n surkein armeija tällä maalla.miten tuollainen maa voi edes olla natossa.ei kuukautta mene kun ukrainan tuhoaa tuomoisen ryssän jäänne armeijan.unkari on Moldovan kanssa samassa sarjassa,sotilaallisesti.
- Anonyymi00070
Nato kyllä rientää kiireesti auttamaan Unkaria jos Ukraina sinne hyökkää, näin ne Naton artiklat toimivat.
- Anonyymi00069
Ukrainaan hyökännyt Venäjä on selkeä uhka. Eurooppalaiset Nato-maat rakentavat sitä vastaan omaa puolustusta, sillä Donald Trumpin johtama Valkoinen talo kääntää huomiotaan muualle ja patistaa Eurooppaa maksamaan turvallisuudestaan itse. Luottamus Yhdysvaltoihin liittolaisena on romahtanut. Puhutaan jo Naton eurooppalaisesta pilarista, jonka muoto ja koko eivät oikein vielä ole hahmottuneet.
Eurooppa ei pysty vuosiin rakentamaan niitä keskeisiä kykyjä, joita Yhdysvaltojen asevoimilla on: muun muassa satelliittitiedustelua, tehokasta ohjuspuolustusta ja strategista ilmakuljetuskykyä. Näiden puutteiden paikkaaminen kestää kauan ja maksaa paljon.
Ja jos Eurooppa rakentaisi vielä lisäksi oman itsenäisen ydinasepelotteen, nousisivat puolustusmenot hurjiin lukemiin. Jopa kymmeneen prosenttiin bkt:stä.- Anonyymi00074
Jos joku nyt vieläkin kuvittelee, että EU tai Eurooppa kokonaisuudessaan voi puolustaa itseään ilman Yhdysvaltojen sotilaallista apua, hän voi sitten vain jatkaa omaa unelmointiaan maailmanloppuun asti.
- Anonyymi00075
Venäjä ei ole uhka, eikä ole hyökännyt Ukrainaan.
Taas unohtuu alkusyyt, joko tahallisesti tai tahattomasti.
Ihmisten pelottelu on loputonta...koronasta Ukrainaan. Anonyymi00075 kirjoitti:
Venäjä ei ole uhka, eikä ole hyökännyt Ukrainaan.
Taas unohtuu alkusyyt, joko tahallisesti tai tahattomasti.
Ihmisten pelottelu on loputonta...koronasta Ukrainaan.Hevonpaskaa, tiltu.
- Anonyymi00076
moloch_horridus kirjoitti:
Hevonpaskaa, tiltu.
LOL.
- Anonyymi00087
moloch_horridus kirjoitti:
Hevonpaskaa, tiltu.
Hevonpaskaa Bidenin vosu.
- Anonyymi00091
ei venäjä minnekää ol hyökänny
usa ja israel ne hyökkäs
usa ei vaan pysy kotonaan ja tukee tuota tuholaista - Anonyymi00092
Anonyymi00075 kirjoitti:
Venäjä ei ole uhka, eikä ole hyökännyt Ukrainaan.
Taas unohtuu alkusyyt, joko tahallisesti tai tahattomasti.
Ihmisten pelottelu on loputonta...koronasta Ukrainaan.Juuri näin. Se on vaan vakio USA ja Israel maailmanrauhan tuholaiset.
Ei Venäjä muuta kuin mennyt nytkin lopettamaan sotaa joka tuhosi sisältä Ukrainaa. Natsit päästi USA valtaan rahoituksellaan....se tienaa sodilla.
- Anonyymi00077
Niillä valmiustilassa olevilla ainakin riittää vitsejä valmiustilasta.
- Anonyymi00078
Onko armeijan valmiustila sinun mielestäsi jotenkin vitsikästä?
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Onko armeijan valmiustila sinun mielestäsi jotenkin vitsikästä?
Kyllä tässä tapauksessa
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kyllä tässä tapauksessa
Aika outo tapaus sitten vain olet.
- Anonyymi00080
Joko Venäjän armeija on 3. päivän valmiustilassa???
- Anonyymi00082
Unkarin johtajalle ei mahdu asepuku päälle.
- Anonyymi00083
Ukraina saattaa yrittää hyökkäystä Unkariin USA:n iranon terrorisoinnin varjossa.
- Anonyymi00084
Unkarin päämies on vähän pimahtanut. Ei mitään uutta auringon alla.
- Anonyymi00085
Et sinä itsekään mieleltäsi kovinkaan terveeltä vaikuta.
- Anonyymi00093
ettet vaa puhus itestäs. nämä vihamieliset ovat ottaneet muuten kkorrooapiikkejä - etkö olekin, varmasti osumme taas oikeaan - eikös ollut totta tämä ?
Piikit tekee agressiivisiksi ja mediaa totteleviksi zombeiksi sisältä vaikkeivat sitä huomaa.
Aina haukkumassa ja vihan vallassa- kannattaisi katsoa peiliin. - Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
ettet vaa puhus itestäs. nämä vihamieliset ovat ottaneet muuten kkorrooapiikkejä - etkö olekin, varmasti osumme taas oikeaan - eikös ollut totta tämä ?
Piikit tekee agressiivisiksi ja mediaa totteleviksi zombeiksi sisältä vaikkeivat sitä huomaa.
Aina haukkumassa ja vihan vallassa- kannattaisi katsoa peiliin.Kyllä, piikit tekevät tehtävänsä monilla eri tavoilla.
- Anonyymi00088
Terroristi Ukraina saa dunkkuun Unkarilta.
- Anonyymi00089
ei lueta eikä availla roskalehtilinkkejä koskaan. Koronakusetus opetti median valheisiin.
- Anonyymi00094
- Anonyymi00096
Orbanilla on Ano-kuminaamari jonka hän vetää kupoliinsa ja harhauttaa kansaa.
- Anonyymi00097
Ukrainan terroristien hyökkäyksiin on vastattava päättäväisesti.
- Anonyymi00098
Totta!
- Anonyymi00099
Unkari varautuu viisaasti Ukrainan TERRORI-ISKUIHIN.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512