Unkarin armeija valmiustilassa

Anonyymi-ap

118

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Venäjä iskee ja laittaa Ukrainan syyksi, normitoimintaa Venäjältä.

      • Anonyymi00003

        Jaa että Venäjä se muka hyökkää jo Unkariinkin?


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jaa että Venäjä se muka hyökkää jo Unkariinkin?

        No ei hyökkää.


      • Anonyymi00044

        Venäjä iskee ja laittaa, hyvällä mielikuvituksella varustettu penaalin tyhmin kynä , voi ajatella noinkin.


    • Anonyymi00002

      Taitaa Orban laittaa sotilaat kaduille ettei kansa ala kerääntymään pääkaupunkiin hamppuköyden esittelyyn.

      • Anonyymi00014

        Tätä minäkin vähän ounastelen.


    • Anonyymi00004

      Naton viides artikla tulee silloin ihan heti voimaan jos Ukraina hyökkää Unkariin.

      • Anonyymi00005

        Totta!


      • Anonyymi00006

        On siinä Stubbilla taas selittämistä niin että Ukraina voittaa tuonkin sodan.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        On siinä Stubbilla taas selittämistä niin että Ukraina voittaa tuonkin sodan.

        Toivottavasti Suomi sotii molempien liittolaisiemme puolella.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Toivottavasti Suomi sotii molempien liittolaisiemme puolella.

        Suomi sotii Ukrainan puolella.


      • Anonyymi00045

        Lukekaa ensin , mitä se 5 artikla oikeasti tarkoittaa?


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Lukekaa ensin , mitä se 5 artikla oikeasti tarkoittaa?

        Naton 5. artikla on puolustusliiton keskeisin periaate, jonka mukaan hyökkäys yhtä jäsenmaata vastaan on hyökkäys kaikkia jäseniä vastaan.
        Se velvoittaa kaikki Naton jäsenmaat auttamaan hyökkäyksen kohteeksi joutunutta osapuolta tarpeelliseksi katsomallaan tavalla, eli myös sotilaallisesti. Artikla perustuu selkeään yhteispuolustukseen.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Lukekaa ensin , mitä se 5 artikla oikeasti tarkoittaa?

        Ei tarvitse lukea. Grönlannissa se nähtiin taas ettei 5. artikla tarkoita mitään.


    • Anonyymi00007

      Kumpaan maahan tukieuromme sitten menevät?

    • Orbanhan saattaa järjestää Mainilan laukaukset.

      • Anonyymi00018

        Kiitos MOLOrest!


      • Anonyymi00046

        Orbanhan saattaa järjestää molokin laukaukset.


    • Anonyymi00008

      Kyllä tuo Kiovan natseille on ihan täysin mahdollista jos vaan resurssit piisaa, samalla on vaaravyöhykkeellä myös muut naapurivaltiot, erityisesti Transnistria.

      • Hevonpaskaa, tiltu.


      • Anonyymi00019
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hevonpaskaa, tiltu.

        LOL.


      • Tuosta tekstistäsi nyt sitten puuttuu enään syy miksi Ukraina hyökkäisi Unkariin?
        Sen keksiminen sitten saattaakin olla hivenen haastavaa…


      • Anonyymi00037
        santtu_1975X kirjoitti:

        Tuosta tekstistäsi nyt sitten puuttuu enään syy miksi Ukraina hyökkäisi Unkariin?
        Sen keksiminen sitten saattaakin olla hivenen haastavaa…

        Ukraina haluaa tuhota Unkarin energiainfrastruktuurin kohteita kostoksi siitä että Slovakia ja Unkari lopettivat sähkönjakelun Ukrainalle.


      • Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ukraina haluaa tuhota Unkarin energiainfrastruktuurin kohteita kostoksi siitä että Slovakia ja Unkari lopettivat sähkönjakelun Ukrainalle.

        Hevonpaskaa, tiltu.


      • Anonyymi00043
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hevonpaskaa, tiltu.

        LOL.


      • Anonyymi00065
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hevonpaskaa, tiltu.

        Joku hybridikeskuksen hybridiapina tiltuttelemassa?


      • Anonyymi00065 kirjoitti:

        Joku hybridikeskuksen hybridiapina tiltuttelemassa?

        LOL.


    • Anonyymi00009

      Orpanilla pelko persiissä kun vaaleissa tulee rökäletappio, ihan oikein sille, röh.

      • Anonyymi00010

        Kuka se tuollaista tietoa levittää ja vieläpä ennen vaaleja?


    • Anonyymi00013

      No Orban se levittää,

      Unkarin pääministeri Viktor Orbán lähettää sotilaita ja poliiseja suojaamaan energiainfrastruktuurin kohteita.

      Ajatteli varmaan ettei vapaat vaalit ole hyvä juttu. Taskuihin mahtuisi vielä DOLLAREITA.

      • Anonyymi00015

        Tiltut tukee ihan kympillä jenkkien suosikkia. Näin se maailma muuttuu.


      • Orban valmistautuu jo vaalitappioonsa myymällä lähipiirilleen Unkarin valtion omaisuutta pilkkahintaan.


      • Anonyymi00021
        moloch_horridus kirjoitti:

        Orban valmistautuu jo vaalitappioonsa myymällä lähipiirilleen Unkarin valtion omaisuutta pilkkahintaan.

        LOL.


    • Anonyymi00016

      Ukrainan ainoa kyky on sabotoida ja tehdä terroriiskuja suojaamattomiin kohteisiin.

      Siinä kaikki, ei edes täysimittainen nato-tuki muuta mitään.

      • Anonyymi00020

        😂😂😂
        Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
        Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
        Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen.


      • Anonyymi00022

        Totta!


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        😂😂😂
        Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
        Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
        Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen.

        Olet todella hauska.

        Venäjällä olisi kyky silittää Ukraina, mutta ei kuulu kuvioon.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Olet todella hauska.

        Venäjällä olisi kyky silittää Ukraina, mutta ei kuulu kuvioon.

        Ja paskat on, tätä silitystä on nyt nähty viidettä vuotta eikä asia ole yhtään alkua pidemmällä.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Ja paskat on, tätä silitystä on nyt nähty viidettä vuotta eikä asia ole yhtään alkua pidemmällä.

        Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.


      • Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.

        LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.


      • Anonyymi00026
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.

        Minä kuulin komppanian hevosmiehiltä, että olisi jo viisi miljoonaa kuollut. Toiset mokomat päälle Pohjois-Korean poikia.


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        Minä kuulin komppanian hevosmiehiltä, että olisi jo viisi miljoonaa kuollut. Toiset mokomat päälle Pohjois-Korean poikia.

        Tiltuilla onkin tapana liitoitella Venäjän todelliset tappiot täysin mahdottomiksi, jotta oikeat lukematkin menettäisivät uskottavuuttaan. Se on vain yksi tiltujen tapa valehdella.


      • Anonyymi00029
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltuilla onkin tapana liitoitella Venäjän todelliset tappiot täysin mahdottomiksi, jotta oikeat lukematkin menettäisivät uskottavuuttaan. Se on vain yksi tiltujen tapa valehdella.

        Mikä ihmeen Tiltu? Kai sinäkin uskotko hevosmiesten uutistoimiston tietoja. Vai oletko Venäjämielinen?


      • Anonyymi00029 kirjoitti:

        Mikä ihmeen Tiltu? Kai sinäkin uskotko hevosmiesten uutistoimiston tietoja. Vai oletko Venäjämielinen?

        Sinä olet tiltu. Äläkä enää poistata faktaa.


      • Anonyymi00032
        moloch_horridus kirjoitti:

        Sinä olet tiltu. Äläkä enää poistata faktaa.

        Kiitos MOLOrent.


      • Anonyymi00033
        moloch_horridus kirjoitti:

        Tiltuilla onkin tapana liitoitella Venäjän todelliset tappiot täysin mahdottomiksi, jotta oikeat lukematkin menettäisivät uskottavuuttaan. Se on vain yksi tiltujen tapa valehdella.

        LOL.


      • Anonyymi00034
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.

        Miksi valehtelet?


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.

        Totta!


      • Anonyymi00034 kirjoitti:

        Miksi valehtelet?

        LOL.


      • Anonyymi00042
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOL.

        Kiitos MOLOrent.


      • Anonyymi00048
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOL. Venäjä on menettänyt reilusti yli miljoona sotilasta kuolleina ja vakavasti haavoittuneina ja tiltu yrittää edelleen selitellä, ettei kyse muka olisi sodasta. Hervotonta typeryyttä.

        Sinähän sen tiedät......mutta kun sinun tapasi on kääntää asiat nurin, miten se määrä nyt olikaan?


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Kiitos MOLOrent.

        Molokin juttuja ei ole kukaan poistanut näiltä sivustoilta, kuuluu ilmeisesti , tyhmine juttuineen median kalustoon. Yrittää ilmeisesti jujuttaa.


      • Anonyymi00048 kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät......mutta kun sinun tapasi on kääntää asiat nurin, miten se määrä nyt olikaan?

        LOL.


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Kysymys on edelleen erikoisoperaatiosta, sotaa ei ole julistettu.

        Älä ny viitti puhua paskaa, se on ihan sama mitä nimitystä tuosta käytetään, ihan täyttä sotaa se on.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        😂😂😂
        Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
        Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
        Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen.

        No jopas nut emävalheen suustas päästit. LOL.


      • Anonyymi00067

        Ukrainahan tuhosi sen kaasuputkenkin Saksan lähistöllä. Joko hybrikeskuksen trolli unohti?


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        Ukrainahan tuhosi sen kaasuputkenkin Saksan lähistöllä. Joko hybrikeskuksen trolli unohti?

        Totta!


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Älä ny viitti puhua paskaa, se on ihan sama mitä nimitystä tuosta käytetään, ihan täyttä sotaa se on.

        Kyseessä on nyt vain pieni Venäjän erikoisoperaatio heidän läntisellä rajavyöhykkeellään.


      • Anonyymi00073 kirjoitti:

        Kyseessä on nyt vain pieni Venäjän erikoisoperaatio heidän läntisellä rajavyöhykkeellään.

        Ja Ukraina on vain ihan pikkuisen tappanut satoja tuhansia venäläisiä sotilaita ja haavoittanut noin miljoonaa venäläistä sotilasta.


      • Anonyymi00090
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        😂😂😂
        Olette te trollit kyllä huvittavia käännätte kaiken aina päälaelleen.
        Ukraina on se joka kykenee tekemään tarkkoja iskuja sotilaallisesti tärkeisiin kohteisiin.
        Venäjä ei tätä osaa vaan mäiskii summan mutikassa sinne tänne enimmäkseen siviiliasutukseen.

        voi sinua joka pimeydessä vaellat - taidat lukea jopa iltapäiväin roskalehtiä


    • Anonyymi00027

      Taasko suomalaisilla on uusi ihana konflikti kiikarissa, jota voisi tukea ottamalla lisää velkaa?

    • Anonyymi00028

      Valmiustilaan komennettuja sotilaita se varmaan naurattaa, eikä sillä ääniä saa.

    • Anonyymi00030

      Miksi Ukraina hyökkäilee rauhallisia naapureitansa ja niiden infraa vastaan?

      Nimim. NORDSTREAM.

      • Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.


      • Anonyymi00031
        moloch_horridus kirjoitti:

        Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.

        Ukrainalaiset täysin todistettavasti tuhosivat Nordstream putket.


      • Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ukrainalaiset täysin todistettavasti tuhosivat Nordstream putket.

        No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.


      • Anonyymi00041
        moloch_horridus kirjoitti:

        No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.

        LOL.


      • Anonyymi00049
        moloch_horridus kirjoitti:

        No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.

        Molokille kelpaa ainoastaan härski valehtelu....todisteena...ikäänkuin rutiinia.


      • Anonyymi00051
        moloch_horridus kirjoitti:

        Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.

        Nordstream oli Venäjän, räjäyttäjä oli USA Natoineen , ukrainasta tuli syntipukki. ukrainalla ei ollut minkäänlaista kykyä tuhota niitä putkia.


      • Anonyymi00049 kirjoitti:

        Molokille kelpaa ainoastaan härski valehtelu....todisteena...ikäänkuin rutiinia.

        LOL.


      • Anonyymi00051 kirjoitti:

        Nordstream oli Venäjän, räjäyttäjä oli USA Natoineen , ukrainasta tuli syntipukki. ukrainalla ei ollut minkäänlaista kykyä tuhota niitä putkia.

        Hevonpaskaa, tiltu.


      • Anonyymi00052
        moloch_horridus kirjoitti:

        LOL.

        Sinulle on rutiinia valehdella....se on todettu asia.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Sinulle on rutiinia valehdella....se on todettu asia.

        LOL.


      • Anonyymi00054
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hevonpaskaa, tiltu.

        LOL.


      • Anonyymi00052 kirjoitti:

        Sinulle on rutiinia valehdella....se on todettu asia.

        Ja silti et kykene perustellen kertomaan minulta edes yhtä valhetta, tiltunen?


      • Anonyymi00058
        moloch_horridus kirjoitti:

        Nordstream oli Venäjän infrastruktuuria, jolla se yritti rahoittaa rikollista sotaansa Ukrainassa. Siksi.

        NordStream oli Saksan infraa. Ukraina tunnusti tuhonneensa sen. LOL.


      • Anonyymi00059
        moloch_horridus kirjoitti:

        No laitahan nuo varmat todisteesi tännekin.

        Ite tunnustivat.


      • Anonyymi00058 kirjoitti:

        NordStream oli Saksan infraa. Ukraina tunnusti tuhonneensa sen. LOL.

        Niinkö? Laitahan linkkiä tuohon tunnustukseen, tiltunen.


      • Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ite tunnustivat.

        Laitahan se linkki, tiltunen.


      • Anonyymi00060
        moloch_horridus kirjoitti:

        Laitahan se linkki, tiltunen.

        LOL.


      • Anonyymi00061
        moloch_horridus kirjoitti:

        Niinkö? Laitahan linkkiä tuohon tunnustukseen, tiltunen.

        LOL.


      • Anonyymi00086
        moloch_horridus kirjoitti:

        Niinkö? Laitahan linkkiä tuohon tunnustukseen, tiltunen.

        Niinkö, laitahan linkkiä,, kerrohan molokki , kuka ne kaasuputket räjäytti,? kun taas puolustelet tätä ihannoimaasi terroristi valtiota USA a.


      • Anonyymi00086 kirjoitti:

        Niinkö, laitahan linkkiä,, kerrohan molokki , kuka ne kaasuputket räjäytti,? kun taas puolustelet tätä ihannoimaasi terroristi valtiota USA a.

        Haha. Kun tiltu ei kykene todistamaan väitettään, hän epätoivoisesti yrittää kääntää todistustaakan. Minä en tiedä, kuka räjäytti Norstreamin kaasuputket. Teosta epäillään ukrainalaisia, mutta itse pidän edelleen varteenotettavana syyllisenä Venäjää. Sen sijaan kukaan järkevä asiantuntija ei epäile teosta USA:a, vaikka te tiltut sellaista toitotatte. Minä muuten en ihaile USA:a, vaikka sellaistakin harhoissasi kuvittelet.


    • Anonyymi00038

      Unkarissa on tehty paljon ukrainan drooni havaintoja.

      Paras se on vaan VARAUTUA Ukrainan terroriin ja hyökkäyksiin, jottei käy kuin Saksan kaasuputkille.

      • Anonyymi00039

        Paras se on varautua Ukrainan terrorismin torjuntaan.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Paras se on varautua Ukrainan terrorismin torjuntaan.

        Totta!


    • Anonyymi00062

      Ukrainasta on tullut röyhkeä ja siksi se tarvitsee TUNTUVAN RANGAISTUKSEN.

      • Anonyymi00071

        Totta!


    • Anonyymi00063

      Trumppi on kyturhautunut ZelensKYYn VENKOILUUN.

      • Anonyymi00064

        Kyrpiintyny se on ZelensKYYn venkoiluun.


    • Anonyymi00066

      Unkari ei hyökkää mihinkään.eu:n surkein armeija tällä maalla.miten tuollainen maa voi edes olla natossa.ei kuukautta mene kun ukrainan tuhoaa tuomoisen ryssän jäänne armeijan.unkari on Moldovan kanssa samassa sarjassa,sotilaallisesti.

      • Anonyymi00070

        Nato kyllä rientää kiireesti auttamaan Unkaria jos Ukraina sinne hyökkää, näin ne Naton artiklat toimivat.


    • Anonyymi00069

      Ukrainaan hyökännyt Venäjä on selkeä uhka. Eurooppalaiset Nato-maat rakentavat sitä vastaan omaa puolustusta, sillä Donald Trumpin johtama Valkoinen talo kääntää huomiotaan muualle ja patistaa Eurooppaa maksamaan turvallisuudestaan itse. Luottamus Yhdysvaltoihin liittolaisena on romahtanut. Puhutaan jo Naton eurooppalaisesta pilarista, jonka muoto ja koko eivät oikein vielä ole hahmottuneet.

      Eurooppa ei pysty vuosiin rakentamaan niitä keskeisiä kykyjä, joita Yhdysvaltojen asevoimilla on: muun muassa satelliittitiedustelua, tehokasta ohjuspuolustusta ja strategista ilmakuljetuskykyä. Näiden puutteiden paikkaaminen kestää kauan ja maksaa paljon.

      Ja jos Eurooppa rakentaisi vielä lisäksi oman itsenäisen ydin­asepelotteen, nousisivat puolustusmenot hurjiin lukemiin. Jopa kymmeneen prosenttiin bkt:stä.

      • Anonyymi00074

        Jos joku nyt vieläkin kuvittelee, että EU tai Eurooppa kokonaisuudessaan voi puolustaa itseään ilman Yhdysvaltojen sotilaallista apua, hän voi sitten vain jatkaa omaa unelmointiaan maailmanloppuun asti.


      • Anonyymi00075

        Venäjä ei ole uhka, eikä ole hyökännyt Ukrainaan.
        Taas unohtuu alkusyyt, joko tahallisesti tai tahattomasti.

        Ihmisten pelottelu on loputonta...koronasta Ukrainaan.


      • Anonyymi00075 kirjoitti:

        Venäjä ei ole uhka, eikä ole hyökännyt Ukrainaan.
        Taas unohtuu alkusyyt, joko tahallisesti tai tahattomasti.

        Ihmisten pelottelu on loputonta...koronasta Ukrainaan.

        Hevonpaskaa, tiltu.


      • Anonyymi00076
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hevonpaskaa, tiltu.

        LOL.


      • Anonyymi00087
        moloch_horridus kirjoitti:

        Hevonpaskaa, tiltu.

        Hevonpaskaa Bidenin vosu.


      • Anonyymi00091

        ei venäjä minnekää ol hyökänny
        usa ja israel ne hyökkäs
        usa ei vaan pysy kotonaan ja tukee tuota tuholaista


      • Anonyymi00092
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Venäjä ei ole uhka, eikä ole hyökännyt Ukrainaan.
        Taas unohtuu alkusyyt, joko tahallisesti tai tahattomasti.

        Ihmisten pelottelu on loputonta...koronasta Ukrainaan.

        Juuri näin. Se on vaan vakio USA ja Israel maailmanrauhan tuholaiset.
        Ei Venäjä muuta kuin mennyt nytkin lopettamaan sotaa joka tuhosi sisältä Ukrainaa. Natsit päästi USA valtaan rahoituksellaan....se tienaa sodilla.


    • Anonyymi00077

      Niillä valmiustilassa olevilla ainakin riittää vitsejä valmiustilasta.

      • Anonyymi00078

        Onko armeijan valmiustila sinun mielestäsi jotenkin vitsikästä?


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00078 kirjoitti:

        Onko armeijan valmiustila sinun mielestäsi jotenkin vitsikästä?

        Kyllä tässä tapauksessa


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00079 kirjoitti:

        Kyllä tässä tapauksessa

        Aika outo tapaus sitten vain olet.


    • Anonyymi00080

      Joko Venäjän armeija on 3. päivän valmiustilassa???

    • Anonyymi00082

      Unkarin johtajalle ei mahdu asepuku päälle.

    • Anonyymi00083

      Ukraina saattaa yrittää hyökkäystä Unkariin USA:n iranon terrorisoinnin varjossa.

    • Anonyymi00084

      Unkarin päämies on vähän pimahtanut. Ei mitään uutta auringon alla.

      • Anonyymi00085

        Et sinä itsekään mieleltäsi kovinkaan terveeltä vaikuta.


      • Anonyymi00093

        ettet vaa puhus itestäs. nämä vihamieliset ovat ottaneet muuten kkorrooapiikkejä - etkö olekin, varmasti osumme taas oikeaan - eikös ollut totta tämä ?
        Piikit tekee agressiivisiksi ja mediaa totteleviksi zombeiksi sisältä vaikkeivat sitä huomaa.
        Aina haukkumassa ja vihan vallassa- kannattaisi katsoa peiliin.


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00093 kirjoitti:

        ettet vaa puhus itestäs. nämä vihamieliset ovat ottaneet muuten kkorrooapiikkejä - etkö olekin, varmasti osumme taas oikeaan - eikös ollut totta tämä ?
        Piikit tekee agressiivisiksi ja mediaa totteleviksi zombeiksi sisältä vaikkeivat sitä huomaa.
        Aina haukkumassa ja vihan vallassa- kannattaisi katsoa peiliin.

        Kyllä, piikit tekevät tehtävänsä monilla eri tavoilla.


    • Anonyymi00088

      Terroristi Ukraina saa dunkkuun Unkarilta.

    • Anonyymi00089

      ei lueta eikä availla roskalehtilinkkejä koskaan. Koronakusetus opetti median valheisiin.

    • Anonyymi00094
    • Anonyymi00096

      Orbanilla on Ano-kuminaamari jonka hän vetää kupoliinsa ja harhauttaa kansaa.

    • Anonyymi00097

      Ukrainan terroristien hyökkäyksiin on vastattava päättäväisesti.

      • Anonyymi00098

        Totta!


    • Anonyymi00099

      Unkari varautuu viisaasti Ukrainan TERRORI-ISKUIHIN.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe