DeMari sai sitä mitä tilasi.....Ovisilmän suutelijan omalle kämpälleen. Miksi siitä pitää käymään oikeutta kun kerran on itse niitä kiilusilmäisesti haalinut PerusSuomalaisia haukkuen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e4d367f0-54f4-454d-b03e-7e018136950e
Sanna Marin sai kunnon maahanmuutto kokemuksen
13
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ovisilmä tulisi käsitellä desinfiointi aineilla, ettei aiheuta seuraavalle tirkisteliälle silmäsairautta.
- Anonyymi00002
Tämä äijä hyökännyt useiden naisten kimppuun!
Itse en halua Marinin suosioon. On suuri vaara.
Suomessa on kaksi poliitikkoa joilla on karismaa. Stubb ja Marin.
Muut nyhveröitä.
Ongelma on vain se, että kumpikaan ei mahdu näin pieneen maahan. Suomessa on suuri joukko idiootteja.- Anonyymi00003
Kun Marinia katsoo oikeudessa niin hänen kasvoiltaan ei paljoa "karismaa" ole näkyvillä.
Sanna luuhottaa kuin märkä ajokoira metsästyspäivän jälkeen väsähtäneenä. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kun Marinia katsoo oikeudessa niin hänen kasvoiltaan ei paljoa "karismaa" ole näkyvillä.
Sanna luuhottaa kuin märkä ajokoira metsästyspäivän jälkeen väsähtäneenä.Puhut taas itsestäsi palstaporvari öyhötyksessäsi. KepuSipilän porvarihallitus eli kepu, PS ja kokoomus päästi ennätysmäärän paperittomia ulkomaalaisia Suomeen Lähi-idästä kesällä 2015. Kokoomus Orpon porvarihallituksen eli kokoomus, PS, Kd ja Rkp aikana maahanmuutto on ollut ennätystasolla koska Suomen porvaripoulueet haluavat lisää halpatyövoimaa Suomeen palkkoja polkemaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Puhut taas itsestäsi palstaporvari öyhötyksessäsi. KepuSipilän porvarihallitus eli kepu, PS ja kokoomus päästi ennätysmäärän paperittomia ulkomaalaisia Suomeen Lähi-idästä kesällä 2015. Kokoomus Orpon porvarihallituksen eli kokoomus, PS, Kd ja Rkp aikana maahanmuutto on ollut ennätystasolla koska Suomen porvaripoulueet haluavat lisää halpatyövoimaa Suomeen palkkoja polkemaan.
No kukas kommari ikinä milloinkaan on vastustanut mitään maahanmuuttoa koskaan missään? :)
- Anonyymi00005
Pistä jo viinapullo pois ketjun aloittaja.
- Anonyymi00006
Ei ole viinaa....pelkästään Älyä. !
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole viinaa....pelkästään Älyä. !
Älykäs kai osaisi kirjoittaa kunnolla. Sinä et osaa.
- Anonyymi00009
Sannuli oli otettu huomiosta.
- Anonyymi00010
Kumpa joku uros kävisi minuunkin yhtä kiihkeän kuumana, mutta olen vain jokinorsu lähiökuppilan persu naikkonen jota eivät edes persu miekkoset halua vaikka ilmatteeksi antaisin.
- Anonyymi00011
Kommarit on kateellisia PerusSuomalaisista kauniista naisista.
Hielle haiseva komMari ei kiinosta edes paatunutta Arhinmäkeä saati sitten eri ideologian edustajia. - Anonyymi00015
Eikös noi Afrikan ukot, varsinkin somalit, käy kuumana muhkumpiin naisiin?
Etkös sä oo ikinä nähny somppunaarasta? Harvemmin ovat alle 100 kilosia.
- Anonyymi00012
Hullu sairaanhoitaja!? :D
Mahottoman hyvää miniosaajaa ne tänne saakin roudattua? :/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344310Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492283Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471405- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899- 59891