Juu oon koht 15v enkä vittu jaksa enää elämää. Mietin pitäiskö vaa tehä yliannostus mutta pelkään et en kuole siihen ja olisin viel isompi pettymys mun perheelle kun ne sais tietää. Haluun vaa äkkii pois täältä äitiki sai pari kuukautta sit tietää et viiltelen ja kuolen häpeään. Äiti varmaan häpee mua ja muutenki en jaksa mun perhekki on ihan baska ku kukaan mun perheestä ei tuu enää toimee eikä siskotkaa oo käyny kotona ku ei oo välis vanhempii syystä. En nyt luettele mitään henkilökohtasempaa mutta vittu miten mä tapan itteni helposti.
Helpoin itsemurha
1
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moi.
Ootko vielä langoilla?
Olet tosi nuori ja elämä voi kääntyä vielä moneen suuntaan. Puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä :) olin kans nuorena masentunut, ahdistunut ja itsetuhoinen. Luojan kiitos viimeisenä oljenkortena pyysin perheen ulkopuoliselta taholta apua ja sain uuden suunnan elämälle. Voisitko sä jutella jonkun perheen ulkopuolisen kanssa tilanteesta? - Anonyymi00002
Eräs konsti tai tapa hakea apua on rukous.
Voi ehkä kuulostaa jopa hullulta, mutta kyllä se toimii.
Itse kuulin siitä 94', jolloin vietävä masennus, sitä taas lääkitsin alkoholilla, josta se vain paheni.
Seuraavaksi oli psyyken lääkkeet. Niin, siis tuolloin 94' kehotettiin kääntymään Jumalan puoleen ja välttämään alkoholia ja myöskin psyyken lääkkeitä, mutta halusin pitää oman pääni.
Nyt nuo molemmat kokeneena olen sen rukouksen kannalla, sekä käynyt AA:ssa hakemassa vertaistukea, vaikka alkoholi jäikin 97' täysin pois.
Onko sinulla siellä kaupungissa tai missä asutkin mitään paikkaa nuorille, missä voisi vaihtaa ajatuksia?
Usein se pelkkä ihmisten kohtaaminen ja puhuminen helpottaa pahaa oloa.
Muista; älä jää yksin!🙏🙏🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122527100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks161836Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491504Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341456- 371432
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241341- 241108
- 181053