Olis kohteliasta edes muistaa ja myöntää teko, jos tuollaseen lähtee ”rohkeus…puuskassa”.
Toinen outo tapa on PEITTÄÄ NAAMA OIKEUDESSA.
Miksi ei näytä rohkeasti naamaansa, jos tuollaseen lähtee
”rohkeus….puuskassa”.
Eikä sitä nimeä kannata vaihtaa vankeusaikana. Käyttää vaan samaa nimeä, millä teki tekonsa. Muutkin voi sitten löytää … tekijän.
Kaikki kännissä tappaneet väittää: en muista mitään.
12
102
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen huolissani siitä,
miten monta naisensa telonutta
miestä asuu ja elää Suomessa. - Anonyymi00002
Maahanmuutto on tuonut ….kulttuuria Suomeen, ei tarvinnut hakea
kokeakseen esim. kivikautista ….slamia.
Ihan jo niiden ylemmyydentuntoisten poikalasten
vuoksi, vois perustaa miessafarin. Aidatun miesalueen,
jossa on ainoastaan miehiä.
ja koska slamistit kasvattaa pojistaan edelleen
edellisten sukupolvien kopioita, kannattaa ainakin
perustaa miessafarialueita, joissa on pelkkiä miehiä.
Siellä ne saa sitten tökkiä toisiaan
haarukoilla, kuten helvetissä. - Anonyymi00003
suomalaisille janoisille läskimiehille
kuljetetaan miessafarille
pelkkää viinaa. Ne saa olla
siellä kaikki, yhdessä ”muistamatta mitään”.
Jokainen poikalapsi haaveili vielä 80-90 - luvulla
matkailusta: jotta vois dokata tauotta, koska HALPAA viinaa.
Ja sitten ne dokas, koko LOMAN AJAN.
”en muista mitään” oli tavallisin katkamuisto.
Tulee halvemmaksi
perustaa aidattu miessafari Suomeen. - Anonyymi00004
Minulla menee oikeasti kunnon kännissä muisti. Ennen vain kavereiden kertomukset, kuhmu päässä ja haavaumat olivat todisteina tapahtumista, mutta nykyään onneksi kännykkäkamerat kuvaa itsellekin muistoja.
Päivääkään en silti vaihtaisi pois, koska aina on ollut hauskaa.- Anonyymi00005
Hauskaa?
Kenellä? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hauskaa?
Kenellä?Minulla ja muilla juopottelukavereilla.
Sen vuoksihan sitä ryypätään, hauskanpidon takia.
Voihan viinaa olla toki ilman iloakin, mutta mitä järkeä on mököttämisessä? Minä ainakin ryyppään aina milloin on mahdollisuus – niin nytkin. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulla ja muilla juopottelukavereilla.
Voihan viinaa olla toki ilman iloakin, mutta mitä järkeä on mököttämisessä? Minä ainakin ryyppään aina milloin on mahdollisuus – niin nytkin.Miten voit väittää, että on kivaa
jos et muista mitään?
Tiedätkö mitä sulle tehdään ”kun et muista mitään”? - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulla ja muilla juopottelukavereilla.
Voihan viinaa olla toki ilman iloakin, mutta mitä järkeä on mököttämisessä? Minä ainakin ryyppään aina milloin on mahdollisuus – niin nytkin.Etkö ole iloinen ilman viinaa?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten voit väittää, että on kivaa
jos et muista mitään?
Tiedätkö mitä sulle tehdään ”kun et muista mitään”?Muistan minä hauskaa olleen. Ei kaikkea tarvitsekaan muistaa. Ihminen pää muistaa vain hyödylliset asiat, joita ovat mm. ryyppysessioiden ilon hetket.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Etkö ole iloinen ilman viinaa?
Olen iloisempi. Viina laukaisee maksimaalisen iloisuuden.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Muistan minä hauskaa olleen. Ei kaikkea tarvitsekaan muistaa. Ihminen pää muistaa vain hyödylliset asiat, joita ovat mm. ryyppysessioiden ilon hetket.
Sä olet jonain päivänä traumaa täynnä
kun muistat. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sä olet jonain päivänä traumaa täynnä
kun muistat.En usko, koska olisiin jo muistanut, jos minulla olisi taipumus muistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928