..on semmonen että se on rekattu muttei paljasta itsestään mitään.. ja mä oon paljastanut sieluni huuhaalla..
muita juttuja paljastan vain tytöille..
ujo rekattu nikki
50
720
Vastaukset
- quistis
j kun paljastelee..menee ihmisiltä yöunet...Näytäs viel kerran;o))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..en kehtaa näyttää vaikkei peilit särjykään..
mä ihan muuta ajattelin:o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..en kehtaa näyttää vaikkei peilit särjykään..
mä ihan muuta ajattelin:o)))
- quistis
pervokki kirjoitti:
..niipä tietysti.. jotain "ihan" muuta..
sen Sun siveltimesi:o))) Hyi Pervokkia...
quistis kirjoitti:
sen Sun siveltimesi:o))) Hyi Pervokkia...
..mä nyt tein?.. puhun naamastani..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mä nyt tein?.. puhun naamastani..
näin sitä väärin ymmärretään..Oih..namastasihan minäkin:o)) No katso nyt..Noin..Hyvä naama:o))
quistis kirjoitti:
näin sitä väärin ymmärretään..Oih..namastasihan minäkin:o)) No katso nyt..Noin..Hyvä naama:o))
..joo eiköhän mun naama oo ihan pätevä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..joo eiköhän mun naama oo ihan pätevä..
pätevä...Voiks noin sanoo..No meni jo:o)) Mä arvaan et Sä oo sellanen kuuskymppinen ukko;o))
Olen aina ollu hyvä arvaamaan ikää.......:o/ quistis kirjoitti:
pätevä...Voiks noin sanoo..No meni jo:o)) Mä arvaan et Sä oo sellanen kuuskymppinen ukko;o))
Olen aina ollu hyvä arvaamaan ikää.......:o/..jaa että ukko.. hmm ikäni on huuhaasalaisuus..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..jaa että ukko.. hmm ikäni on huuhaasalaisuus..
ukolle...Mä kuule melkein oikeesti tiedän...Olen sellainen kyttäri...Nytkin Sua salaa tsekkaan..
quistis kirjoitti:
ukolle...Mä kuule melkein oikeesti tiedän...Olen sellainen kyttäri...Nytkin Sua salaa tsekkaan..
..kyttää..voipi olla väärä ukko.. mut jooh mun pitäis mennä hommiin..piti alottaa jo pari tuntii sitten..kääk..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kyttää..voipi olla väärä ukko.. mut jooh mun pitäis mennä hommiin..piti alottaa jo pari tuntii sitten..kääk..
kyttää...:o))
- akka
quistis kirjoitti:
Olen aina ollu hyvä arvaamaan ikää.......:o/Ei kuuskymppinen oo vielä ukko, ei ainaka mun "ukkoni"
- quistis
akka kirjoitti:
Ei kuuskymppinen oo vielä ukko, ei ainaka mun "ukkoni"
oli läppää:o(( Sorry...Mä olen poikavauvojanikin hellästi ukoiksi kutsunut:o))))
- eijarina
sitten, kovasti kiinnostais muut jutut?
- eijarina
pervokki kirjoitti:
..parhaat palat paljastan privaatisti..
sit niin, en utele enempää:)
- Brune ejk.......
että joskus mukava kun ei tiedä juuri mitään.... ihmisestä.... salaperäisyys kiehtooooo..... luulisin....:))))(nikkiä kukaan ei pölli kun sen rekisteröi).. ite en kerenny.... hitto että harmittaaaaaaa.... piti muokata nyt sit oon BB:)))))
pervokki kirjoitti:
..mysteeri pervokkikin on vaikka jotain teille paljastankin..
paljastat.... koska tajusin ainaki ite että mie susta mitään tiedä.... :))))
BBrunetti kirjoitti:
paljastat.... koska tajusin ainaki ite että mie susta mitään tiedä.... :))))
..kertoo paljon..ainoastaan ulkonäköäni ja tiettyjä salaisuuksia ette tiedä..
pervokki kirjoitti:
taidanki vierailla tuol sun profiilis..... jos siitä irti nyt jotain saa:))))) eikä nyt kaikkia salaisuuksia saakkaan paljastaa....;)
pervokki kirjoitti:
vai blondeista tykkäät.... hitto ja ku mä en oo edes blondi.... voihan viulu.....:)))))tais mun mahkut edes yrittäääää mennä kankkulan kaivoon....:))))
BBrunetti kirjoitti:
vai blondeista tykkäät.... hitto ja ku mä en oo edes blondi.... voihan viulu.....:)))))tais mun mahkut edes yrittäääää mennä kankkulan kaivoon....:))))
..muista HUUU..HAAA.. kuten joskus mainitsinkin oon ollut vain yhden ainoan aidon blondin kanssa..
muut ovat olleet tummia.. sitä paitsi pukeudun mustaan ja tykkään goottitytöistäkin..Siis tummista..pervokki kirjoitti:
..muista HUUU..HAAA.. kuten joskus mainitsinkin oon ollut vain yhden ainoan aidon blondin kanssa..
muut ovat olleet tummia.. sitä paitsi pukeudun mustaan ja tykkään goottitytöistäkin..Siis tummista..taas paljastus.... pukeudut mustiin..... hmmmm.... mut toi ikä on kyl paha arvata.... mut yritän 30-40 välis......
huomasin että kauhukin siel luki.....:))))- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
taas paljastus.... pukeudut mustiin..... hmmmm.... mut toi ikä on kyl paha arvata.... mut yritän 30-40 välis......
huomasin että kauhukin siel luki.....:))))...ja avain oli kuin olikin laukussani...oletko ikävöinyt?
BBrunetti kirjoitti:
taas paljastus.... pukeudut mustiin..... hmmmm.... mut toi ikä on kyl paha arvata.... mut yritän 30-40 välis......
huomasin että kauhukin siel luki.....:))))..on suuri salaisuus.. muistaakseni sitä täällä joskus arvuuteltiin.. mä nyt oon kauhuromantikko, rokkimies.. en gootti mutta tykkään siitä tyylistä..
Dr.Swan kirjoitti:
...ja avain oli kuin olikin laukussani...oletko ikävöinyt?
eli oon..... mie kaipaan juttu seuraaaaaaaa..... ja ihan oikeasti ala tulla kerrosta alemmaks.... hopi hopi.....
- Dr.Swan
pervokki kirjoitti:
..on suuri salaisuus.. muistaakseni sitä täällä joskus arvuuteltiin.. mä nyt oon kauhuromantikko, rokkimies.. en gootti mutta tykkään siitä tyylistä..
....Ykstypy kerran mainitsi jotakin että :"Olet jo sen ikäinen mies että..."...ja loppu onkin sumennossa...
Tuosta on kyllä hyvin vaikea päätellä ikää mutta Muistinko oikein...? - Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
eli oon..... mie kaipaan juttu seuraaaaaaaa..... ja ihan oikeasti ala tulla kerrosta alemmaks.... hopi hopi.....
Oletko nyt ihan varma???
Mitähän sillä nyt on mielessä....
NO okei,rohkaisen mieleni ja tulen!Rohkenisiko ihan kahvia pyytää? pervokki kirjoitti:
..on suuri salaisuus.. muistaakseni sitä täällä joskus arvuuteltiin.. mä nyt oon kauhuromantikko, rokkimies.. en gootti mutta tykkään siitä tyylistä..
taida olla mitään tyyliä..... olen tyylitön.... mut kyllä mä muutakin ku kauhua.....niin ja musiikissa humppakin meneee mut ei ihan raskain örinä musa..... juu kun siitä mitään selvääää saa....:)))) no olenhan mä aika romantikko.... mutta kuka nyt ei olis....:))
Dr.Swan kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma???
Mitähän sillä nyt on mielessä....
NO okei,rohkaisen mieleni ja tulen!Rohkenisiko ihan kahvia pyytää?ja äkkiä.... ainahan mä kahvit keitän....:)))
- Dr.Swan
BBrunetti kirjoitti:
taida olla mitään tyyliä..... olen tyylitön.... mut kyllä mä muutakin ku kauhua.....niin ja musiikissa humppakin meneee mut ei ihan raskain örinä musa..... juu kun siitä mitään selvääää saa....:)))) no olenhan mä aika romantikko.... mutta kuka nyt ei olis....:))
....no se nyt ei tule ihan ekana mieleen jos katsoo sinua...=O)))))))))))))))
Huomasitko...uus hymiö meitsiltä....gröhöm Dr.Swan kirjoitti:
....no se nyt ei tule ihan ekana mieleen jos katsoo sinua...=O)))))))))))))))
Huomasitko...uus hymiö meitsiltä....gröhömhumppa..... olin silloin nuuruus vuosina kova tanssimaan humppaa vaikken osanut.... voi naapuri hieno hymiö.... mul on meses kaikkee uusia hymiöitä..... löytyy muuten pervojakin.....heh
Dr.Swan kirjoitti:
....Ykstypy kerran mainitsi jotakin että :"Olet jo sen ikäinen mies että..."...ja loppu onkin sumennossa...
Tuosta on kyllä hyvin vaikea päätellä ikää mutta Muistinko oikein...?..vai sen ikäinen mies.. hmm voipi olla..
BBrunetti kirjoitti:
..mäkin vähän sekatyylimies.. rokkii..taidetta ja perunoita.. ota tuosta nyt selvä..
pervokki kirjoitti:
..mäkin vähän sekatyylimies.. rokkii..taidetta ja perunoita.. ota tuosta nyt selvä..
mut sähän kans salaperäinen.....;))))) nyt puoskari tuli kotikäynnille..... taitaa mulle taas tehdä suolistohuuhtelun.....;)))) kilot taas karisee....:)))) moro pervokki....;)
- Abuela
Kun on niin uusi, ettei ole päässy sisään systeemiin. Täällä näyttää"piiri pieni" pyörivän.Eihän se mittää,aina hauskaa olla pittää.
BBrunetti kirjoitti:
pitkään täällä oo ollu.... itteni vaan änkesin..... :)))) enkä lupaa kyselly.....:)))
..täällä about ja itse tungin itseni tänne.. väenväkisin..
- Abuela
pervokki kirjoitti:
..läpi tuliympyrään täällä roihuaa..
vaan tunkeutua.Olen kyllä lueskellut ja kirjoitellutkin nimettömänä,huomannut, ettei rekkaamattomana noteerata mitenkään.
- quistis
Abuela kirjoitti:
vaan tunkeutua.Olen kyllä lueskellut ja kirjoitellutkin nimettömänä,huomannut, ettei rekkaamattomana noteerata mitenkään.
Mut ei voi olla varma et haluuko kaikki tulla tulla huomatuiksi..Rekatut tunnistaa:o)))
- eijarina
Abuela kirjoitti:
joukkoon! Kyl tänne mahtuu ja halutaankin uusia ihmisiä:)
Abuela kirjoitti:
..eipäei.. täällä kun on niin paljon huuhaata.. rekkaamattona mäkin aloitin.. tosin oon aina ollut pervokki..
- Abuela
eijarina kirjoitti:
joukkoon! Kyl tänne mahtuu ja halutaankin uusia ihmisiä:)
Saatan hyvinki osallistua taas joskus, nyt tulee pikkusisko kylään ja täytyy seurustella sen kans jonkun aikaa.
- eijarina
Abuela kirjoitti:
Saatan hyvinki osallistua taas joskus, nyt tulee pikkusisko kylään ja täytyy seurustella sen kans jonkun aikaa.
hyvää päivän jatkoa sinulle. Pysy vaan meidän porukassa niin juttu kyllä luistaa!
..hommat kutsuu.. viimenen rutistus..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492166- 482015
- 471768
- 361700
- 301566