Maan alle riittävän syvälle liikuntatilaa tai liikuntapoljentalaite, jolla saa sähköökin tuotettuu, jotta vyysistä kuntoa saa ylläpijettyä ees jotenkin ettei tarttis maata kuin kuollut lahna paikoillaan kuin salakyttä, jotta ulkotilaan droonikohteena olemassaoloisuusaika jäisi nin minimiin kuin mahjollista salassa pysynyttä piilosuojapaikkaa paljastamatta ellei ole tehokasta trooninalasammuntalaitetta "kypäräs kiinni".
22.47
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/70aedfb5-deff-45ae-afd5-56b98e803f4a
Lisäksi juttelin äitini kaa ja katso, kysyjessäin häneltä kuinka suuri näjennäköisyystojessa on siihen että hän muuttaa Helsinkiin loppukesä-alkusyksy, elollinen - syyllinen taitteessa, niin hän vastaksi että on se sen vähän yli 50 rosenttija ainakin. Ja saamain nävyisyyshän antaa mun ymmärtää että mun äitein ei asu Helsinkissä kun Venäjä hyökkää vaan periveerijaassa, sillä NÄYSSÄ JUTTELIN KÄNNYKÄLLISELLÄ NIIN ETTÄ NÄVYSSÄ OLIN ITTE MIE HELSINKISSÄ JA ÄITEIN OLI MAAASEUVULLA ja siinä sitten kysyin tiettyi juttui hänelt.
Katso, aijemmin sanoin tähän liittyin että äitein muuttaa Helsinkiin 2026 syksyllä, kun niin puheli, mutta maaseuvulla tykkää mieluummin asustella niin se on tätä 4 more yearsia sitten, ja tuumin että sota alkaa silloin kun on hieman plusasteita Helesinkissä, kevveel tai syksyl, päätellen ikunasta katsomuksestain niil toveil kun uutinen hyökeemyksest oli tullut tietooni ja kahhoin kuinka paniikki olis iskenyt kansalaisiin, muttei ollu semmoinen yleis paniikkisuus shokkiuutisen tultua yleisilmees katulla oleviin ihmisiin silmällessäin, jota olin oottanna.Minähän tuumin että hyökkeys alkais 2026 keveel, kun äitein muuttais syksyl 2026 kuten puheli mulle 2025kesällisellä, mutta nyt on sitä mielt että jatkaakin maaseuvun puhtaanmassa ilmassassa, vähä yli 50 ros toteennäköiseellisesti.
Lihaksikkaasti ja liikuntaa päivittäin tarvitsevallisteisesti,
Selef Urge
Maastonkäytön merkitys
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Muista vain otetut napit auttaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032