Vai onko nero pelkkä lyhennelmä pidemmästä sanasta?
Mitä eroa on nerolla ja neropatilla?
10
80
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nerolla on positiivinen merkitys.
- Anonyymi00002UUSI
Sinä olet pelkkä neropatti, eli se on jonkinlainen kupla oikeasta nerosta.
- Anonyymi00003UUSI
Entä sitten rutiköyhällä ja köyhällä tai rikkaalla ja upporikkaalla?
Oletko itse jompikumpi? - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko itse jompikumpi?Entäs kumpi on rikkaampi, rutirikas vai uppoköyhä?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko itse jompikumpi?Ennen vanhaan annettiin vitttua köyhille, ja sianvitttua rutiköyhille.
T. Äitisi - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Entäs kumpi on rikkaampi, rutirikas vai uppoköyhä?
Sille linjalle jos lähdetään, musta vai sysimusta? Samaa adjektiivia voi käyttää myös paskaan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ennen vanhaan annettiin vitttua köyhille, ja sianvitttua rutiköyhille.
T. ÄitisiOliko äitisi antamassa?
- Anonyymi00004UUSI
Ehkä se ero on osaamisen taso ?
Joka nykyään on trendikästä, muodikasta,
ja vuosikymmenten aikana on johtanut yli-velka tilanteeseen.
Koska kehitys on tehty lainarahalla !!
-Kuvaa aiemmasta Suomen kehityksestä nopeassa videossa ;
https://youtu.be/x7mitzCn2VE?si=WDjm6sTPBRoqhhKZ - Anonyymi00005UUSI
Tulee näköjään sabiinien (keitä lie!?) sanasta ja tarkoittaa "vahvaa" tai "urhoollista".
Joten oisko toi neropatti sit jonkullai vahvemman tyyppinen ajos tai isompi finni? - Anonyymi00010UUSI
Mies meni parturiin, joka sanoi, että teillä on patti täällä takaraivossa. Tasoitetaan vaan, sanoi mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888