Leviää rajusti jo Ruotsissa!
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/maatalous/2ac6098d-247b-4d11-8b9e-35107487a0b4
Lintuinfluenssa tulossa
12
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
linkki ei liity Lapuaan !
- Anonyymi00004
Mee pois terrorisoimasta palstaa, kun sulla ei ole mitään sanottavaa !!!!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mee pois terrorisoimasta palstaa, kun sulla ei ole mitään sanottavaa !!!!
se on juurikin toisin päin .aloittaja terrorisoi palstaa laittamalla sinne artikkeleita jotka ei liity Lapuaan.sehän on terrorisoimista ja kiusantekoa.säännöt kieltävät tälläisen toiminnan ja jo selvä järkikin.miksi suosit palstan terrorisoimista ?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
se on juurikin toisin päin .aloittaja terrorisoi palstaa laittamalla sinne artikkeleita jotka ei liity Lapuaan.sehän on terrorisoimista ja kiusantekoa.säännöt kieltävät tälläisen toiminnan ja jo selvä järkikin.miksi suosit palstan terrorisoimista ?
Olen huolissani sinun mielenterveydestäsi. Tunnut käyvän hiilenä ja sekös kiihottaa uutispostaajaa. Tiedossa on siis rajusti uutisia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen huolissani sinun mielenterveydestäsi. Tunnut käyvän hiilenä ja sekös kiihottaa uutispostaajaa. Tiedossa on siis rajusti uutisia.
ihan rauhallinen olo enkä käy mitenkään hiilenä.jos olemattomia palstalle kuulumattomia uutisia tulee niin voi voi.jos laittaja olet sinä niin voi voi .synnin palkka on mikä ? voi voi !
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juu. Eihän lintuinfluenssa Lapualle tule!!!
- Anonyymi00010
Onko lapualla noin paljon vapaamureita..?
Aina kun kerrot vaikka Loronasta alkaa vapari kieltämään aihetta. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko lapualla noin paljon vapaamureita..?
Aina kun kerrot vaikka Loronasta alkaa vapari kieltämään aihetta.kirjoittaa saa kunhan liittyy Lapuaan
- Anonyymi00003
Toivottavasti vältyttäisiin epidemioita. Sekä ihmiset että eläimet.
- Anonyymi00008
Sepä, pitääkö kerätä taas pöntöt pois?
- Anonyymi00013
Meidän pulut saanut flunssan ja lentävät ylös alas pitkin piha piiriä.
- Anonyymi00015
Vie ne eläinlääkärille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1101770Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2481466- 741356
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883