Eurooppa tyrmäsi iskut kansainvälisen oikeuden vastaisena?

Anonyymi-ap

Zelenskyi kiitteli Usaa ja Israelia.Pitäskö Ukrainan
auttaminen lopettaa.Kun olemme eri puolella.

6

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Zelekö?

• Anonyymi00002

Iran, Iran ja Iran ja aina Iran, kun pankin kuninkaalliset joutuvat pulaan ja pitää vaan alkaa odottamaan niiden omien kidutusten alkamista. Muustakin voi tulla paha mieli. Tosi paha mieli. Marimekko poistui Manhattanilta, koska tuotteet olivat amerikkalaisten lakikeissin perusteella liian rumia USA:han.

Hollywoodin hittibiiseistä he sanoivat tykkäävänsä, mutta vaatteet eivät kelvanneet. Zumban he saivat jenkkeihin ja Fitneksen ryhmäliikunta-uutuuksia. Niistäkin saa liikevoittoa tosi hyvin, kun asiakkaita on miljoonia ja ehkä jopa miljardeja. H&M kävi myöhemmin jenkeissä, mutta sekin haluttiin sieltä pois.

Sitten minua luultiin rahalaitokseksi, mutta kukaan ei viitsinyt edes sanoa sitä meille. Ekonomien rahalaitos-tiedot eivät voi toimia, kun en itsekään aina tiedä etukäteen mitä pankin johtamisessa pitäisi tehdä. Pankinjohtajan pitää miettiä ja sit ekonomin ei tarvitse, koska on opiskellut jo 90-luvulla. Ei se voi toimia. Ja vain köyhä moittii ekonomien viisauksia... sen olen kuullut monta kertaa. Se on pankinjohtaja oikeasti, joka tekee omia päätöksiä.

• Anonyymi00003

Tietenkin PalstaPerseilijät unohtavat totaalisesti että Iran on tukenut ryssien hyökkäyssotaa Ukrainaan alusta lähtien esim. lähettämällä kymmeniä tuhansia Shahed droneja ja opettamalla ryssiä niiden rakentamisessa!!!

• Anonyymi00004

Millä puolella Orpani on?

• Anonyymi00005

Orpan on aina omalla puolellaan ja sillä joka maksaa eniten.

• Anonyymi00006

Syytä olisi lopettaa rahan lappaminen Ukrainaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      34
      4281
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      49
      2263
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1395
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      85
      1220
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1168
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1136
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1081
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      955
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      889
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      58
      879
    Aihe