jos todellakin khamenei myös murhattu kaikkien lasten lisäksi?
luulin että niillä maan alla sen verran piilopaikkoja ja valtava maa?
israel ja usa teknologia yhdessä löytää kyllä..
Heikkoa on iranissa
7
78
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teokratiassa johtaja ei voi piileskellä.
Valtionjohtajan tehtäviin kuuluu jumalanpalvelusten pitäminen.- Anonyymi00008
Niin eikä pelolle saa antaa valtaa, mitä elämää se on piileskellä bunkkerissa.
USA ja Israel yläätti iskemällä keskellä päivää kun viime kesäkuussa iskivät keskellä yötä sysimustalta taivaalta, Iran odotti jotain samaa. Sodassa ovelin voittaa.
- Anonyymi00002
valta on jaettu ylimmän johtajan, vallankumouskaartin ja uskonnollisen eliitin kesken.
Iran ei ole yhden miehen diktatuuri.
järjestelmä on rakennettu kestämään myös ylimmän johtajan poistumisen. - Anonyymi00003
Iran, tuo lapsenmurhaajavaltio venäjän tukija...toivottavasti iran tuhotaan täysin paskaksi.
- Anonyymi00004
Partaukko tuijotteli Onlyfansia, joka paljasti sijainnin.
- Anonyymi00005
Iranin Ulkoministeri on kyllä toista mieltä!!!
"Lähes kaikki virkamiehet ovat turvassa ja elossa. Olemme ehkä menettäneet yhden tai kaksi komentajaa, mutta se ei ole suuri ongelma, Abbas Araghchi kertoo NBC Newsille"
https://www.aa.com.tr/en/middle-east/khamenei-is-still-alive-as-far-as-i-know-says-iranian-foreign-minister/3843697
Ilmeisesti toistuu jälleen edellisten pommitusten fiasko jolla ei saavutettu yhtään mitään ja nyt Iranissa ollaan vielä keretty valmistautua kuukausia tuleviin iskuihin,,, - Anonyymi00006
Israel on ihana maa. Sana ilmoittaa asian selvästi. Rottia ihanissa maissa ei pitäisi olla lainkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202710Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262142Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o292064Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581728Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121262Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181259- 551110
- 651099
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41075