Miten joku on voinut olla noin paska musiikin saralla, käsittämätöntä.
Tuli telkkarista Juicen sontamusaa...
30
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitäs paskaa musiikkia Juicella on? Tämän päivän musiikki on paskaa. Sitä ei räppiä ja vinkunaa ei kuuntele kuin teinit.
- Anonyymi00023
Raamatusta nää sanat...
”Musta aurinko nousee” on Juice Leskinen Grand Slamin esittämä kappale ja
Juice Leskisen koko uran yksi tunnetuimmista kappaleista. Se julkaistiin singlenä ja myöhemmin Pyromaani palaa rikospaikalle -albumilla vuonna 1985. Leskinen kertoi työstäneensä kappaleen tekstiä peräti yhdeksän vuotta.lähde?
Kappale alkaa sanoilla Riisu yltäni tähtivyö, ja myöhemmin siinä on monimerkityksinen kertosäe ”Ja jonakin aamuna / ennen sarastusta / huomaat, että musta / aurinko nousee". ”Musta aurinko nousee” voi kuuntelijan mielessä viitata väriltään mustaan aurinkoon tai puhekieliseen ilmaukseen ”minusta” tai "minun mielestäni".
Kappaletta on versioitu myöhemmin ahkerasti, etenkin 2000-luvulla. - Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Raamatusta nää sanat...
”Musta aurinko nousee” on Juice Leskinen Grand Slamin esittämä kappale ja
Juice Leskisen koko uran yksi tunnetuimmista kappaleista. Se julkaistiin singlenä ja myöhemmin Pyromaani palaa rikospaikalle -albumilla vuonna 1985. Leskinen kertoi työstäneensä kappaleen tekstiä peräti yhdeksän vuotta.lähde?
Kappale alkaa sanoilla Riisu yltäni tähtivyö, ja myöhemmin siinä on monimerkityksinen kertosäe ”Ja jonakin aamuna / ennen sarastusta / huomaat, että musta / aurinko nousee". ”Musta aurinko nousee” voi kuuntelijan mielessä viitata väriltään mustaan aurinkoon tai puhekieliseen ilmaukseen ”minusta” tai "minun mielestäni".
Kappaletta on versioitu myöhemmin ahkerasti, etenkin 2000-luvulla.NYC 911 - 2
Ilm. 17. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2. hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
3. Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
4. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
NYC 911 - 2
Ilm. 17. luku Uusi Testamentti 1938
1. Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa, ja puhui minulle sanoen: "Tule, minä näytän sinulle sen suuren porton tuomion, joka istuu paljojen vetten päällä,
2. hänen, jonka kanssa maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet ja jonka haureuden viinistä maan asukkaat ovat juopuneet".
3. Ja hän vei minut hengessä erämaahan. Siellä minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä; peto oli täynnä pilkkaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
4. Ja nainen oli puettu purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä ja piti kädessään kultaista maljaa, joka oli täynnä kauhistuksia ja hänen haureutensa riettauksia.
5. Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti".
6. Ja minä näin sen naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajain verestä; ja nähdessäni hänet minä suuresti ihmettelin.
7. Ja enkeli sanoi minulle: "Miksi ihmettelet? Minä sanon sinulle tuon naisen salaisuuden ja tuon pedon salaisuuden, joka häntä kantaa ja jolla on seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.
8. Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.
9. Tässä on ymmärrys, jossa viisaus on: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu; ne ovat myös seitsemän kuningasta;
10. heistä on viisi kaatunut, yksi on, viimeinen ei ole vielä tullut, ja kun hän tulee, pitää hänen vähän aikaa pysymän.
11. Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.Nainen on neitsyt Maria påortto.
- Anonyymi00002
Joku oli mennyt ravintolassa Juicen pöydän ääreen kertomaan, että "minulla on kaikki teidän levynne."
Juice oli siihen möläyttänyt:
"Ai sielläkö ne perkele on?"
.....outo tyyppi.- Anonyymi00003
Huumoria on vaikeaa joku ymmärtää.
- Anonyymi00004
Veikkaan että aloittaja kuuntelee varmaan Agit Propin tuotantoa…
- Anonyymi00005
Saattaa sillä olla jonkin verran Ultra Bra:n tuotantoakin…
- Anonyymi00014
Mitäs vikaa Agit Propissa on.
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
Saattaa sillä olla jonkin verran Ultra Bra:n tuotantoakin…
Ultra bra on huippu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ultra bra on huippu.
Hyi saakeli se on aivan hirveää paashaa. Olen ainakin kolme kertaa joutunut laittamaan radion kiinni kun sieltä tuli ultra bra paskaa. Harvaa musiikkia inhoan muttu tuota inhoan.
- Anonyymi00006
Mitämitä!? Juicehan on samanlainen oraakkeli kuin Delfoin vastaava!
Varsinkin se "Kun Allah saapuu kaupunkiin" on 100 % ajankohtainen vielä tänäänkin, vuosikymmeniä siitä kun se sanoitettiin.
Juice on messias! - Anonyymi00008
Veikkaan että aloittaja kuuntelee varmaan Euroviisut eli nykyisin UMK:ta
- Anonyymi00009
Ei se voi tehdä sitäkään, koska Israel. Ja sillä yhdellä laulajabimbolla on liian vinot silmät = Selkee rasisti.
- Anonyymi00016
Kauheeta hypee ja usein vaan sontaa.
Miksi israel on ylipäätään Euroviisuissa kun ei ole lähelläkään eurooppaa.
- Anonyymi00010
Juice oli legenda jo eläessään. Parasta musiikkia ja jokaisessa kappaleessa sanoma.
- Anonyymi00011
Kateellisen jorinaa aloittajalta,on haukunnallaan olevinaan hetken juicen yläpuolella.
- Anonyymi00012
Mistäs löytyy linkki, josta pääsee kuuleman avaajan tekemän biisin??
- Anonyymi00013
Avaajahan voi edelleen jatkaa JVG:n ja Raptorin kuuntelemista.
- Anonyymi00017
Ja pössyttelyä. Ei tota "Bitzit on huorii, parhaat tosi nuorii, joujouräpädiääs" *askaa muuten kykeniskään kuuntelemaan.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja pössyttelyä. Ei tota "Bitzit on huorii, parhaat tosi nuorii, joujouräpädiääs" *askaa muuten kykeniskään kuuntelemaan.
Juicen biisit pilvee, pilvee ja labradorin noutajan vapaapäivä kertovat mitä hän ajatteli kannabiksesta.
- Anonyymi00018
Juice aloitti suomenkielisen popin tekemisen. Oli yksi parhaista Tapani Kansan ohella 70 luvulla.
- Anonyymi00022
Ja "Tahdon olla sulle hyvin höllä" paras tahaton parodia!
Tahallisista parodioista yks parhaita toki "Tango pelargonia" - Anonyymi00027
Anne ja Jacques oli naseva parodia Miss Suomen mieskiemuroista. Varsin osuva.
- Anonyymi00026
Juice oli vain pedanttinen, sanoitukset olivat virheettömiä, hänen hovissaan liehiteltiin kitaristeja.
- Anonyymi00028
Juice oli yksi parhaista sanoittajista.
Kannattaa kuunnella biisejä ja sanoituksia ajatuksen kanssa.
Ehkäpä näille milleniaaleille voi olla hankalampaa ymmärtää, kun kuuntelevat enemmän näitä räppejä ja hiphopeja. Toki joissain niissäkin on ihan hyvää sanomaa, ei siinä mitään.- Anonyymi00029
Oli kyllä : 90-luvun lamaa kuvasi hyvin SINIRISTI-LOPPUMME...:p
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Oli kyllä : 90-luvun lamaa kuvasi hyvin SINIRISTI-LOPPUMME...:p
Joo vituiksi meni, siniristin loppu tuli , ja marin vetäisi koronaflunssalla Suomen pohjasakaksi verrattuna mihin muuhun maahan tahansa.
- Anonyymi00031UUSI
Nykyinen "musiikki" on mitäänsanomatonta. Ennen osattiin tehdä mieleen jääviä melodioita, ei enää.
Ihminen on käyttänyt kaikki sävelkulut eikä keksi mitään uutta. Siksi vanhoista kappaleista tehdää uusia tulkintoja.- Anonyymi00032UUSI
Oletteko kuulleet yhtään mitään uusia melodioita nykyisten esittäjien tehneen joka jäisi mieleen? En minä ainakaan ole sellaista havainnut. Ainoa poikkeus on käärijä euroviisu kappaleellaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763637Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301142
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1451072- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891